waarom bied je hem aan dan als je er niet minder dan laagste prijs voor wiltquote:Op zondag 29 juli 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Precies.
Koop die maar van de markt af, goeie deal voor je
Tijdelijke uitschieterquote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom bied je hem aan dan als je er niet minder dan laagste prijs voor wilt
50 euro, was laatst gepost hierquote:Op zondag 29 juli 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Kopen jullie die ultimate edition van fifa 13? Die is 10 euro duurder, dan de normale fifa 13. Ik twijfel of dat het waard is. Het zijn maar een paar pakjes die je wel per week krijgt.
2 halen 1 betalen?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Hé. Koop mijn Marlos.
Kan ik iemand trouwens blij maken met TOTY Belhanda?
Hoezo? Speelt bij Everton prima.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:42 schreef bombmannl het volgende:
In Italië zijn nog diverse grootmachten naarstig op zoek naar versterkingen. Zo ook Internazionale. Twee namen die opduiken als mogelijke versterkingen voor de Nerazzurri zijn die van André Ayew (Olympique Marseille) en opvallend genoeg Oranje-international John Heitinga. Laatstgenoemde zou volgens Tuttosport en The Daily Mail nadrukkelijk zijn aangeraden door niemand minder dan Wesley Sneijder.
Aldus VI
Als het doorgaat wordt heitinga inter's miskoop van het jaar....
Dat komt ook wel voor een groot deel omdat het wel een clubman is die zich inzet voor de clubquote:Op zondag 29 juli 2012 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Zelfs uitgeroepen tot speler van het jaar bij Everton idd.
uit een pack?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:55 schreef TJV het volgende:
Blauwe De Rosario. Coinscoinscoinscoinscoinscoinscoins
Lucky youquote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef TJV het volgende:
Yes. Had nog een euro op mijn PSN staan, gokje gewaagd.
welke?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
Niemand die Belhanda voor een vriendenprijsje over wil nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |