Dit dus. Kan het best begrijpen dat je haar niet kent en het je niet boeit. Maar je weet hoe mensen hier reageren op dit soort dingen dan moet je gewoon ff googlen of iets dergelijks.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je staat al als dom te boek. Waarom als iedereen zo reageert dan niet heel even de tv aanzetten, of even een internet pagina aanklikken?
Nee, helemaal niet, maar ze krijgt al jarenlang zoveel media aandacht. Vorige Spelen had ze ook al een gouden medaille.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Want wielrennen moet elke nederlander boeien natuurlijk
door te posten, me dunkt.quote:
Da's dat wijf met d'r paardenbek toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Anky van Grunsven, ken je die GJE?
Die sport kan helemaal niemand iets boeien, maar "iedereen" kent haar wel.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
Straks kent hij Fanny Blankers Koen ook niet
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's dat wijf met d'r paardenbek toch?
[..]
Dat is toch de rechtsback van Olympique Marseille?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
Straks kent hij Fanny Blankers Koen ook niet
[..]
Prima kerel volgens mij hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Onze toekomstige koning is een gloryhunter.
Even zorgen dat haar vader niet bij haar kan komen want hij moet wel goed in beeld zijn natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Onze toekomstige koning is een gloryhunter.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel zeker van niet.
Tim? Heb je even die fap-emoticon voor me? Ik zag net de ingame stats van IF Lucas en heb 'm dus even nodig.
Hij is er echt altijd als ergens kans op goud is, bij judo zul je hem vast niet zien tot Henk Grol moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |