quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik zei altijd: domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel.
Totdat ik hier kennismaakte met GJE.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik zei altijd: domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel.
Totdat ik hier kennismaakte met GJE.
Nee. Het hier vragen is gewoon dom.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
Vinden jullie het echt zo gek dat hij niet weet dat mevrouw Vos goud pakt?
En jij bent slimquote:
Hoe moet ik weten wie vos is danquote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, ja ik vond het vooral dom dat hij het vroeg na 10 post met VOS![]()
etc
Zie laatste pagina vorige topic.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wie vos is dan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marianne_Vosquote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks. Klopt inderdaad.quote:

Onder je steen vandaan komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]

Sorry hoor, maar als je als Nederlander niet weet wie dat is dan ben je echt wereldvreemd.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Want wielrennen moet elke nederlander boeien natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je als Nederlander niet weet wie dat is dan ben je echt wereldvreemd.
Hoeveel punten krijgt een wielrenner eigenlijk bij een gelijkspel?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Want wielrennen moet elke nederlander boeien natuurlijk

Want een van de grootste sportvrouwen uit de Nederlandse geschiedenis ken je totaal niet natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net zoveel als dat jij minderjarige meisjesquote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel punten krijgt een wielrenner eigenlijk bij een gelijkspel? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Je staat al als dom te boek. Waarom als iedereen zo reageert dan niet heel even de tv aanzetten, of even een internet pagina aanklikken?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel punten krijgt een wielrenner eigenlijk bij een gelijkspel? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Nederlandse zinnen. Jij formuleert ze.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net zoveel als dat jij minderjarige meisjes
Weet ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nederlandse zinnen. Jij formuleert ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |