Adriano danquote:Op zondag 29 juli 2012 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eto'o was bij PES5 of 6 toen hij nog bij Barca speelde te overpowered.
OS is maar tot 23 jaar oud he..daarnaast mogen teams max 3 dispensatiespelers gebruiken, maar dat zijn meestal geen topspelers van het echte nationale team.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand misschien waarom Papiss Cissé en Demba Ba niet uitkomen voor Senegal op de OS?
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik zei altijd: domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel.
Totdat ik hier kennismaakte met GJE.
Weet ik, maar Ik zou toch Cisse meenemen als spits dan als dispensatie hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
OS is maar tot 23 jaar oud he..daarnaast mogen teams max 3 dispensatiespelers gebruiken, maar dat zijn meestal geen topspelers van het echte nationale team.
Heb geen tijd voor een eventuele verlening, dus ik knijp er niet lafjes tussenuit als ik op end as a draw druk. Gevalletje tijdgebrekquote:
Dat moeten de club en de speler zelf dan maar net willen..die coach van Spanje had ook liever Xavi meegenomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Weet ik, maar Ik zou toch Cisse meenemen als spits dan als dispensatie hoor.
Ok, heb je al.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb geen tijd voor een eventuele verlening, dus ik knijp er niet lafjes tussenuit als ik op end as a draw druk. Gevalletje tijdgebrekVoeg me ff toe als je me nog niet hebt: klaas_toefjes
Oke meteen hetgeen wat voor mij voetbal geen echte olympische sport maakt. Vroeger mochten er alleen amateurs meedoen maar ondertussen doen er geen amateurs (misschien een paar Afrikanen) meer mee. Bij het vrouwen voetbal mag ook gewoon iedereen meedoen, alleen niet bij de mannen. Dan wel drie dispencatie spelers geven waarvoor dan wel weer de club toestemming moet geven. Doe het goed of doe het niet imo.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat moeten de club en de speler zelf dan maar net willen..die coach van Spanje had ook liever Xavi meegenomen.
daar kan maar 1 reden voor zijn hequote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed zo je leert het al, luisteren naar Kamikazie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |