Heb je die open bid van 48K gepakt?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu TOTY Zusi voor het eerst uitproberen. Ik heb hem net gekocht
Daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Zijn curve is iig echt goed en zijn harde schot ook..beetje ruimte en het is gewoon kassa..gaat zo makkelijk bij bronze keepersquote:Op zondag 29 juli 2012 19:24 schreef laucas het volgende:
[..]
NIF neemt bij mij ook de pingels en de laatste 7-8 vrije trappen vlogen er allemaal in![]()
Is zijn balcontrole nog wat beter geworden? Vind dat zijn grootste minpunt eigenlijk.
Hoeveel?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu TOTY Zusi voor het eerst uitproberen. Ik heb hem net gekocht
Imo is het ook geen speler voor in de kleinere ruimtes, dat bedoelde ik meer. Meeste schoten gaan er erg makkelijk in ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Zijn curve is iig echt goed en zijn harde schot ook..beetje ruimte en het is gewoon kassa..gaat zo makkelijk bij bronze keepers
Nee, die van 58.5k BIN. Toen moest ik hem nog wel 4-1-2-1-2 maken dus in totaal kostte het ongeveer 65k. Wat voor formatie was die open bid dan?quote:
75K zou ik sowieso niet voor een silver (?) keepertje betalen though.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:30 schreef WezepAFCA het volgende:
Grootste faal ooit, IF Stockdale gekocht voor 75k en wat een faalkeeper, houdt geen bal tegen.
442 CMquote:Op zondag 29 juli 2012 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die van 58.5k BIN. Toen moest ik hem nog wel 4-1-2-1-2 maken dus in totaal kostte het ongeveer 65k. Wat voor formatie was die open bid dan?
Laat me weten wat je er van vindt! Ik wil hem ook halen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En voor hoeveel ging die uiteindelijk? Ik heb teveel betaald maar ik wilde hem nu uittesten
Hij heeft meteen gescoord in zijn 1e wedstrijd maar mijn tegenstander is dan ook slecht. Ik verlies bijna geen wedstrijd meer met mijn MLS bronzesquote:Op zondag 29 juli 2012 19:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Laat me weten wat je er van vindt! Ik wil hem ook halen.
Begon bij 40K en eindigde op 48K.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En voor hoeveel ging die uiteindelijk? Ik heb teveel betaald maar ik wilde hem nu uittesten
Nee, alleen bij H2H man.quote:
Ik heb een BPL teamquote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef bombmannl het volgende:
Iemand een potje? op ps3, heb een BPL gold team. Heeft 1 van jullie ook een bpl team?
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee. Ruim 90 pace, ruim 80 shooting, 4* skills, zieke finishing. Waardeloos.
Dat jullie nog antwoord gevenquote:
IEMAND POTJE OP PS3????????????????????????????????????????quote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef bombmannl het volgende:
Iemand een potje? op ps3, heb een BPL gold team. Heeft 1 van jullie ook een bpl team?
KOM DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:44 schreef bombmannl het volgende:
[..]
IEMAND POTJE OP PS3????????????????????????????????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |