Dat is toch de rechtsback van Olympique Marseille?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
Straks kent hij Fanny Blankers Koen ook niet
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's dat wijf met d'r paardenbek toch?
Prima kerel volgens mij hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Onze toekomstige koning is een gloryhunter.
Even zorgen dat haar vader niet bij haar kan komen want hij moet wel goed in beeld zijn natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Onze toekomstige koning is een gloryhunter.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel zeker van niet.
Tim? Heb je even die fap-emoticon voor me? Ik zag net de ingame stats van IF Lucas en heb 'm dus even nodig.
Hij is er echt altijd als ergens kans op goud is, bij judo zul je hem vast niet zien tot Henk Grol moet.quote:
Tja, is toch ook logisch ? De camera's gaan ook vooral naar degene die winnen... meeste aandacht gaat uit naar winnaars is altijd zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is er echt altijd als ergens kans op goud is, bij judo zul je hem vast niet zien tot Henk Grol moet.
Sport1quote:
Het is ook geen verwijt, maar een constatering.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, is toch ook logisch ? De camera's gaan ook vooral naar degene die winnen... meeste aandacht gaat uit naar winnaars is altijd zo.
Op de bekende stream sitesquote:Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel welke illegale stream
Gloryhunter klinkt zo negatiefquote:Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijt, maar een constatering.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer dat wielrennen Gaylord Cumont (ja, echt) niet meedeed bij het wielrennen.
Haha geniale naamquote:Op zondag 29 juli 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer dat wielrenner Gaylord Cumont (ja, echt) niet meedeed bij het wielrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |