Heb even teruggezocht en inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Logician78 het volgende:
Volgens mij wou er nog iemand bij op 14 febr. ben alleen de naam even kwijt
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Lamb29 het volgende:
Son.... 29 juli is echt een prachtige dag om te bevallen!!! Mijn duimen draaien voor je..
Jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Trouwens, Logician, wat schattig van je vriendLeuk, zo'n man die helemaal meeleeft en meenesteldrangt
Mijn man zit er een beetje tussenin geloof ik. Leeft wel mee (voordat we gaan slapen zegt hij altijd: "Ik hou van je, vrouwtje... en van de baby!"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Logician78 het volgende:
[..]
JaMaar het voelt zooo raar mijn ex had er helemaal niets mee, had echt een wtf momentje
Tien jaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Logician78 het volgende:
Om 01:40 vanacht wordt de middelste 10jr
Ik sta graag op nummer.1quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb er vast overheen gelezen maar lenehe hoe is het met jou?
Son son son gun een ander ook eens die topspot daar bovenaan ja![]()
Ik hoop dat ze zich snel vanzelf aandient
Die heeft bixister en zij is onverslaanbaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Lamb29 het volgende:
Volgens mij wil je gewoon het de 42wk+ zwanger award
Mango, jij woont toch in S.in het zuiden des lands of heb ik dat verkeerd onthouden?!quote:Op zondag 29 juli 2012 07:10 schreef Mangostine het volgende:
Na een nachtje slapen kan ik weer wat relativeren![]()
Dank voor jullie lieve reactiesen feedback. We zijn gisteravond nog aan het googlen geslagen en hebben inderdaad wat minder jubelende reviews gevonden van de stokke (al is het even zoeken, hoor). Bij babypark was men echter zo slim om alleen de stokke en de babybjorn te presenteren. En wij hebben onze keuze (mijn man wil graag een stevige drager) op dat beperkte aanbod gebaseerd.
Dus, de stokke gaat retour, en we gaan kijken of we tzt een bondolino kunnen lenen.
lief! Klopt ja, en dat zou super zijn. Ik laat tegen die tijd wel van me horen, ok?quote:Op zondag 29 juli 2012 07:58 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Mango, jij woont toch in S.in het zuiden des lands of heb ik dat verkeerd onthouden?!
Zo ja, ik woon daar ook en heb een Bondolino, dus die mag je tzt lenen!
Is prima, komt helemaal goed!quote:Op zondag 29 juli 2012 08:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
lief! Klopt ja, en dat zou super zijn. Ik laat tegen die tijd wel van me horen, ok?
Groene babies? Doe maar nietquote:Op zondag 29 juli 2012 08:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Verder .. alweer een mooie dag voor verde babies!
Bedankt! Nu tel ik ook echt meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht en inderdaadHeb Zillah666 toegevoegd.
Daarmee dreigen is goed!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
En t mooie, nu hoef k dinsdag niet ingeleid te worden![]()
Niks niet melden om 7 uur dan
Eindelijk Son gefeliciteerd voor jou en je gezin!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daar ben ik, met dochter![]()
Om tien over half 11 is Elise geboren. Was een pittige bevalling, maar wel lekker snel (werd om half 7 wakker en toen eerste wee).
Ze weegt 3930 gram en was een sterrenkijker. Weeën zwakte af van t moment van persen, dus gyn erbij voor vaccuumpomp, maar toen kwamen de persweeen opeens. Dus toch nog helemaal zelf gedaan.
Ze lijkt op dr grote broer
Volgende baby?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ga k zéker doen Troeta![]()
Mn vader kwam voor Floris, dus dat ging goed. Om 7.15 belde k en om half 8 kwam ie aangesjeesd![]()
Uiteraard wakker gebeld.
Genieten, wat een heerlijk meisje is tkleine hongerlap. Lekker vaak al aan de borst en dan valt ze in slaap. Verschil ook met Floris. Sowieso is ze veel alerter dan hij was
Zo en nu mag de volgende
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ga k zéker doen Troeta![]()
Mn vader kwam voor Floris, dus dat ging goed. Om 7.15 belde k en om half 8 kwam ie aangesjeesd![]()
Uiteraard wakker gebeld.
Genieten, wat een heerlijk meisje is tkleine hongerlap. Lekker vaak al aan de borst en dan valt ze in slaap. Verschil ook met Floris. Sowieso is ze veel alerter dan hij was
Zo en nu mag de volgende
Ik begin te lekkenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Het is nog veel te vroeg natuurlijk, maar ik ben er vreselijk blij meeEn mn borsten beginnen pijnlijk te worden dus er is nog steeds iets aan de gang
Nee morgen mag k naar huis. Ze had in t vruchtwater gepoet, dus om half 11 zou k naar huis mogen. Dus morgen lekker naar huis.quote:
Jaaah, gevondenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daar ben ik, met dochter![]()
Om tien over half 11 is Elise geboren. Was een pittige bevalling, maar wel lekker snel (werd om half 7 wakker en toen eerste wee).
Ze weegt 3930 gram en was een sterrenkijker. Weeën zwakte af van t moment van persen, dus gyn erbij voor vaccuumpomp, maar toen kwamen de persweeen opeens. Dus toch nog helemaal zelf gedaan.
Ze lijkt op dr grote broer
Ik heb na verschillende goede berichten hier de Skydda Hogt bij Ikea gekocht. Was nog geen 20 euro, en een zweet en kraakt niet! Is goedkoper als een nieuwe topper gok ik, en kan ook daarna nog prima als Matrasbeschermer gewoon!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef SupremeEvil het volgende:
En das de derde harde buik met lichte kramp op een rij. Een per dag, morgen even over hebben met verlosDr is iig iets van voorwerk aan de gang. Al ben ik nog laaaang niet aan de beurt *kuch*
Straks vroeg m'n nestje in. Matrasbeschermer uit kraampakket ligt sinds gister op bed, ding kraakt en ik werd nat van het zweet wakker. Als dat zo blijf haal ik et ding weg en kopen we wel een nieuwe topper mocht ik de huidige verpestenjammer dan.
Oohw, dat winkeltje is zo leuk! Daar heb ik vorig jaar verlekkert doorheen gelopen.. Ik wilde bijna alles wel kopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:00 schreef Mangostine het volgende:
SE, wij hebben een winkeltje gevonden hier in de buurt wat vol staat met allemaal dingen die wij willen: www.heppieenko.nl , hebben ook een webshop. Daar laten wij een geboortelijst maken.
En succes met die harde buiken, een per dag lijkt me nog enigszins te doen... hoe lang houden ze aan?
Rennies als pepermuntjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:47 schreef OooLizaooO het volgende:
Hallo maagzuur.
Hoop dat ik niet gestart ben met de maagzuurmarathon tot op het einde want nog zo'n 14 à 18 weken te gaan...
Ik krijg het nu zelfs van waterquote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik heb de familieverpakking al ingeslagen
Nee dat ding is zelf ook behoorlijk waterdicht. Ik heb het geloof ik gekocht na een tip van Gerbera, die weet er meer vanquote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef SupremeEvil het volgende:
Mango, dat ziet er uit als een superleuk winkeltje. Ga ik nog even rondneuzenthanks!
(Ben bang dat ik straks alsnog met een stapel kleertjes zit die ikzelf nooit zou kopen![]()
Ik snap het wel, kleertjes zijn klein en schattig en leuk om te geven, maar zoooo smaak afhankelijk.)
Harde buiken zelf heb ik meerdere per dag, meestal als ik bijv. net gebukt heb om iets van de vloer op te rapen. Maar die met kramp nu eens per dag, maar houden niet langer dan een denk paar minuten aan, max 3 min.? Heb eigenlijk niet getimed...zal volgende keer eens doen
Bunny, klinkt als een goed alternatief! En dan hoeft dat andere roze kraakding er niet meer op of onder he?
Zo grappig, maar die ene ooievaar die jouw beebje kwam brengen, die heb je 10 (?) weken geleden toch maar mooi gemistquote:Op maandag 30 juli 2012 08:45 schreef Fieder het volgende:
Hoop krampen, slechte nachten en dames met maagzuur, vervelend zeg!
Ik heb nog geen last van maagzuur (terwijl ik dat normaal wel altijd heb!) Ik gebruik meestal Regla PH ipv Rennie, werkt voor mij beter.
Buscozol ken ik niet, is dat gewoon zonder recept in de apotheek te krijgen?
Mijn buik is weer wat platter en niet meer zo hard. Hoop dat ie nu snel gaat bollen van de baby ipv mn darmen.![]()
Vorige week vloog er een ooievaar over ons huis.was t eigenlijk alweer vergeten maar gister in een andere plaats weer 2x een ooievaar gezien.
vond t zo grappig...
Vandaag dagje Ikea en morgen echojee!
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:19 schreef Sopho het volgende:
Maar, we zijn er niet goed in om gescheiden te slapen. Dus nu weer in 1 bed
Bij mij is het nog maar net begonnen, daarvoor geen last van, maar als het gaat zoals bij de vorige zwangerschap, blijft het nu tot op het einde en wordt 't alleen maar ergerquote:Op maandag 30 juli 2012 08:34 schreef pessie het volgende:
Hier ook maagzuur en rennies. De vorige keer stopte dat na een week of 20 en heb ik er tot de bevalling amper tot geen last meer van gehad. Ook hier misselijk van drinken dus ik drink zo weinig mogelijk en als ik drink neem ik eerst een rennie![]()
Vamp, dat klinkt al best serieus!
Bandenpijnquote:Op maandag 30 juli 2012 09:00 schreef Incantrix het volgende:
Sopho, rot dat je lief zo'n last heeft van jouw kwalen![]()
Qua krampen heb ik begrepen dat een stuk sunlight-zeep onder je matras kan helpen. Worth a try? is niet duur, te koop bij de jumbo en de plus
Als je het niet kunt vinden geef je maar een gil, dan wil ik het wel halen voor je.
Hier vanochtend knetterende bandenpijn, echt niet normaal. Maakte in bed een verkeerde bewegingMaar nog steeds beweging in de buik, dus nouja
Dat! AU!quote:Op maandag 30 juli 2012 09:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Of dat je na de nacht naar het toilet gaat en je je baarmoeder voelt zakken naar waar eerst je volle blaas nog lag.
Nou je hebt toch al mooi 3cm! Ik ben benieuwd of het inleiden nog nodig is. Ik hoop voor je van niet natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 12:43 schreef Troeta het volgende:
Ik had net 3cm ontsluiting en ben weer gestript. En er staat een afspraak voor donderdag om in te leiden.
Nu weer krampen, maar ja, neem m'n krampen niet zo serieus meer
Ja, ik ben het wel zatquote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef rebel-angel het volgende:
en soesa hopelijk komt het voor jou ook snel ( of ben je het nog niet zo zat)
Hmmm ik zet mijn geld op zondag voor de mijne... 5 augustus klinkt als een mooie dag! (maar eerder hoop ik stiekem ook)quote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef Omentielvo het volgende:
Echt heel lief SupremeEvil.
Troeta, ik hoop dat die 3cm een voorteken zijn dat je uiterlijk morgen je kindje hebt. Ik ga aan het eind van de week op vakantie en ik wil nog wat fokbaby's zien voordat ik wegga.
CTG is donderdag en daarna afspraak bij de verloskundige. Als de CTG goed is leiden ze hoogstwaarschijnlijk donderdag nog niet in (41+3 ben ik dan) maar maken ze dan een afspraak voor later deze week of heel misschien, als er geen plek isquote:Op maandag 30 juli 2012 16:11 schreef Troeta het volgende:
Thanks allemaal!
Soesa, wanneer heb je die ctg dan?? En als dat goed is leiden ze dan niet donderdag in? Want dan ben je toch best al ver?
Hier ook ff een pesthumeurtje hoor net, ik had eigenlijk begrepen/gehoopt dat ik dan morgen ingeleid zal worden en dan is donderdag ineens weer zo ver weg.
Als er geen plek is word het trouwens vrijdag, dus ik hoop dat strippen deze keer wel werkt en het nog in juli geboren word:D
Klinkt vervelend skoap, maar idd echt proberen om je daar niet druk om te maken. Die 2 weken eerder maken dan ook niet meer uit.
Oh daar ben ik vanmorgen ook al van teruggekomen inderdaad.. toen had ik datzelfde heldere ideequote:Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef SupremeEvil het volgende:
Ok, 'even dweilen' was misschien niet het beste idee van de dag...
Doe je het een beetje rustig aan Vampquote:Op maandag 30 juli 2012 18:04 schreef vamperotica het volgende:
Pfff.... Vandaag dus mn badkamer gedaan, kinderkamers (zijn allemaal bij de papa dus ik vond dat de dekbedden ook uitgewassen moesten) mn eigen
kamer, badkamer en boven alles geztofzuigd en gedweild.... Belt mn ex dat
er kijkers komen voor t huis, dus daar ook nog maar ff meehelpen
Ja ohhhh ik kan echt niet wachtenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef _Bunny_ het volgende:
Blijft bijzonder om dat te realiseren LB! Ook als je er even doorheen zit, de kwaaltjes je parten spelen. Want het blijft een wonderlijk iets: een mensje in je buik
En moet jij eens opletten wat er gebeurt als je het ineens voelt bewegen
Wat grappig! Heb me maar eens aangemeld, kijken wat ik dan krijgquote:Op maandag 30 juli 2012 18:16 schreef Kyara het volgende:
Ladyblack, op de site van moeders voor moeders kun je je aanmelden voor een "berichtje uit je buik". Dan krijg je elke week een berichtje
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:49 schreef Kwisted het volgende:
Hier alles rustig.
Hoe voelt het eigenlijk als je baby indaalt?? Kun je dat uberhaupt zelf voelen?
In mn blote kont, twee keer.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef SupremeEvil het volgende:
Waar gaan jullie trouwens in bevallen?
Gekekenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kyara![]()
LB
[..]
Doe je het een beetje rustig aan Vamp(en ga eens gauw in "raad de straat" kijken of ik het goed heb
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
Ja. Eerste week na de geboorte van mijn baby vroor het enorm (ijs op de ruiten... aan de binnenkant). Vond de pyjama ideaal. Wijde broek, maat groter gekocht, en onder het shirt nog een hemdje vanwege stuwing enzo. Ik heb de eerste week gekolfd en toen was het ook handig, zat ik niet te vernikkelen in m'n stoelquote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef pessie het volgende:
Oeh, wat mij wel echt ideaal lijkt in mn kraambed is een voedingspyjama! Iemand daar ervaring mee? Vorige keer een zomrkindje dus niet zo koud snachts, maar als het straks sneeuwt en vriest wil ik het toch wel wat warmer hebben snachts!
Ja gaat allemaal best lekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:43 schreef Troeta het volgende:
Toch nog in juli! Spannend hoor!
Hoe is het met jullie Son? Hoe vind Floris het allemaal?
Speciale reden Pessie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:27 schreef pessie het volgende:
Ik heb besloten zo maar even te gaan bloedprikken, wordt nog leuk met puberende peuter...
Aah de willekeurige buik-aaiers in de supermarkt... CHECK! Maar van oude lieve omaatjes kan ik het op een of andere manier wel hebben. Al zou het bij mij NOOIT in me opkomen om een volslagen wildvreemde zwangere op haar buik te aaien!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:58 schreef SupremeEvil het volgende:
Haha Twinkle, niks van aantrekken! Ik liep vorige week ook in m'n ehh 'vakantie outfit' zegmaar. Kreeg van die medelijdende blikken. En in de rij bij de kassa moest de mevrouw voor me toch nog iets afwegen. Komt ze daarna teruggelopen zegt ze 'Sorry dat je zolang moest wachten, met je dikke buik' en aait zo over m'n buik!
Zijn moeder nu al niet meer op de eerste plekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nooit gehad buikaaiers.
As, ja komt wel goed. Zn zus kreeg net al handkusjes en een dag elise, dag baby en ik kreeg niks.
is dat van de zwangerschap dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:23 schreef Kwisted het volgende:
En brandende ogen, dat ervaar ik wel heel veel. Word er soms wat ongemakkelijk van!
Ja want ze kijken dan naar mijn buik. En dan denk ik vaak 'heb ik iets geks ofzo? Geknoeid misschien?' Ohnee dat is waar ook, ik ben zwangerquote:
Meen je dat nou? Zoiets is toch niet verkeerd bedoeld? Dan kun je toch ook gewoon zeggen dat je dat liever niet hebt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:02 schreef pessie het volgende:
Afgelopen vrijdag moest een goede vriendin opeens even aaien (heel sneaky, ik dacht dat ze een mes oid uit de la moest hebben, niet dus), ik was echt kwaad en heb gezegd dat ik dat absoluut niet op prijs stel en dat mijn lijf geen gemeenschapsgoed is. Was op de verjaardag van Nathan dus iedereen weet nu dat ze met hun poten van me af kunnen blijven.
Fiederquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:10 schreef Fieder het volgende:
Even kort want moet weg:
We hebben weer een knipper! En een spartel deze keerwow wat is dat bijzonder!
Het leken wel buikspieroefeningen heel grappig, armpjes en beentjes maaiden in de lucht haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |