Heb even teruggezocht en inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Logician78 het volgende:
Volgens mij wou er nog iemand bij op 14 febr. ben alleen de naam even kwijt
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Lamb29 het volgende:
Son.... 29 juli is echt een prachtige dag om te bevallen!!! Mijn duimen draaien voor je..
Jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Trouwens, Logician, wat schattig van je vriendLeuk, zo'n man die helemaal meeleeft en meenesteldrangt
Mijn man zit er een beetje tussenin geloof ik. Leeft wel mee (voordat we gaan slapen zegt hij altijd: "Ik hou van je, vrouwtje... en van de baby!"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Logician78 het volgende:
[..]
JaMaar het voelt zooo raar mijn ex had er helemaal niets mee, had echt een wtf momentje
Tien jaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Logician78 het volgende:
Om 01:40 vanacht wordt de middelste 10jr
Ik sta graag op nummer.1quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb er vast overheen gelezen maar lenehe hoe is het met jou?
Son son son gun een ander ook eens die topspot daar bovenaan ja![]()
Ik hoop dat ze zich snel vanzelf aandient
Die heeft bixister en zij is onverslaanbaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Lamb29 het volgende:
Volgens mij wil je gewoon het de 42wk+ zwanger award
Mango, jij woont toch in S.in het zuiden des lands of heb ik dat verkeerd onthouden?!quote:Op zondag 29 juli 2012 07:10 schreef Mangostine het volgende:
Na een nachtje slapen kan ik weer wat relativeren![]()
Dank voor jullie lieve reactiesen feedback. We zijn gisteravond nog aan het googlen geslagen en hebben inderdaad wat minder jubelende reviews gevonden van de stokke (al is het even zoeken, hoor). Bij babypark was men echter zo slim om alleen de stokke en de babybjorn te presenteren. En wij hebben onze keuze (mijn man wil graag een stevige drager) op dat beperkte aanbod gebaseerd.
Dus, de stokke gaat retour, en we gaan kijken of we tzt een bondolino kunnen lenen.
lief! Klopt ja, en dat zou super zijn. Ik laat tegen die tijd wel van me horen, ok?quote:Op zondag 29 juli 2012 07:58 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Mango, jij woont toch in S.in het zuiden des lands of heb ik dat verkeerd onthouden?!
Zo ja, ik woon daar ook en heb een Bondolino, dus die mag je tzt lenen!
Is prima, komt helemaal goed!quote:Op zondag 29 juli 2012 08:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
lief! Klopt ja, en dat zou super zijn. Ik laat tegen die tijd wel van me horen, ok?
Groene babies? Doe maar nietquote:Op zondag 29 juli 2012 08:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Verder .. alweer een mooie dag voor verde babies!
Bedankt! Nu tel ik ook echt meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht en inderdaadHeb Zillah666 toegevoegd.
Daarmee dreigen is goed!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
En t mooie, nu hoef k dinsdag niet ingeleid te worden![]()
Niks niet melden om 7 uur dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |