Eindelijk Son gefeliciteerd voor jou en je gezin!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daar ben ik, met dochter![]()
Om tien over half 11 is Elise geboren. Was een pittige bevalling, maar wel lekker snel (werd om half 7 wakker en toen eerste wee).
Ze weegt 3930 gram en was een sterrenkijker. Weeën zwakte af van t moment van persen, dus gyn erbij voor vaccuumpomp, maar toen kwamen de persweeen opeens. Dus toch nog helemaal zelf gedaan.
Ze lijkt op dr grote broer
Volgende baby?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ga k zéker doen Troeta![]()
Mn vader kwam voor Floris, dus dat ging goed. Om 7.15 belde k en om half 8 kwam ie aangesjeesd![]()
Uiteraard wakker gebeld.
Genieten, wat een heerlijk meisje is tkleine hongerlap. Lekker vaak al aan de borst en dan valt ze in slaap. Verschil ook met Floris. Sowieso is ze veel alerter dan hij was
Zo en nu mag de volgende
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ga k zéker doen Troeta![]()
Mn vader kwam voor Floris, dus dat ging goed. Om 7.15 belde k en om half 8 kwam ie aangesjeesd![]()
Uiteraard wakker gebeld.
Genieten, wat een heerlijk meisje is tkleine hongerlap. Lekker vaak al aan de borst en dan valt ze in slaap. Verschil ook met Floris. Sowieso is ze veel alerter dan hij was
Zo en nu mag de volgende
Ik begin te lekkenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Het is nog veel te vroeg natuurlijk, maar ik ben er vreselijk blij meeEn mn borsten beginnen pijnlijk te worden dus er is nog steeds iets aan de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |