Eindelijk Son gefeliciteerd voor jou en je gezin!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daar ben ik, met dochter![]()
Om tien over half 11 is Elise geboren. Was een pittige bevalling, maar wel lekker snel (werd om half 7 wakker en toen eerste wee).
Ze weegt 3930 gram en was een sterrenkijker. Weeën zwakte af van t moment van persen, dus gyn erbij voor vaccuumpomp, maar toen kwamen de persweeen opeens. Dus toch nog helemaal zelf gedaan.
Ze lijkt op dr grote broer
Volgende baby?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ga k zéker doen Troeta![]()
Mn vader kwam voor Floris, dus dat ging goed. Om 7.15 belde k en om half 8 kwam ie aangesjeesd![]()
Uiteraard wakker gebeld.
Genieten, wat een heerlijk meisje is tkleine hongerlap. Lekker vaak al aan de borst en dan valt ze in slaap. Verschil ook met Floris. Sowieso is ze veel alerter dan hij was
Zo en nu mag de volgende
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ga k zéker doen Troeta![]()
Mn vader kwam voor Floris, dus dat ging goed. Om 7.15 belde k en om half 8 kwam ie aangesjeesd![]()
Uiteraard wakker gebeld.
Genieten, wat een heerlijk meisje is tkleine hongerlap. Lekker vaak al aan de borst en dan valt ze in slaap. Verschil ook met Floris. Sowieso is ze veel alerter dan hij was
Zo en nu mag de volgende
Ik begin te lekkenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Het is nog veel te vroeg natuurlijk, maar ik ben er vreselijk blij meeEn mn borsten beginnen pijnlijk te worden dus er is nog steeds iets aan de gang
Nee morgen mag k naar huis. Ze had in t vruchtwater gepoet, dus om half 11 zou k naar huis mogen. Dus morgen lekker naar huis.quote:
Jaaah, gevondenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daar ben ik, met dochter![]()
Om tien over half 11 is Elise geboren. Was een pittige bevalling, maar wel lekker snel (werd om half 7 wakker en toen eerste wee).
Ze weegt 3930 gram en was een sterrenkijker. Weeën zwakte af van t moment van persen, dus gyn erbij voor vaccuumpomp, maar toen kwamen de persweeen opeens. Dus toch nog helemaal zelf gedaan.
Ze lijkt op dr grote broer
Ik heb na verschillende goede berichten hier de Skydda Hogt bij Ikea gekocht. Was nog geen 20 euro, en een zweet en kraakt niet! Is goedkoper als een nieuwe topper gok ik, en kan ook daarna nog prima als Matrasbeschermer gewoon!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef SupremeEvil het volgende:
En das de derde harde buik met lichte kramp op een rij. Een per dag, morgen even over hebben met verlosDr is iig iets van voorwerk aan de gang. Al ben ik nog laaaang niet aan de beurt *kuch*
Straks vroeg m'n nestje in. Matrasbeschermer uit kraampakket ligt sinds gister op bed, ding kraakt en ik werd nat van het zweet wakker. Als dat zo blijf haal ik et ding weg en kopen we wel een nieuwe topper mocht ik de huidige verpestenjammer dan.
Oohw, dat winkeltje is zo leuk! Daar heb ik vorig jaar verlekkert doorheen gelopen.. Ik wilde bijna alles wel kopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:00 schreef Mangostine het volgende:
SE, wij hebben een winkeltje gevonden hier in de buurt wat vol staat met allemaal dingen die wij willen: www.heppieenko.nl , hebben ook een webshop. Daar laten wij een geboortelijst maken.
En succes met die harde buiken, een per dag lijkt me nog enigszins te doen... hoe lang houden ze aan?
Rennies als pepermuntjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:47 schreef OooLizaooO het volgende:
Hallo maagzuur.
Hoop dat ik niet gestart ben met de maagzuurmarathon tot op het einde want nog zo'n 14 à 18 weken te gaan...
Ik krijg het nu zelfs van waterquote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik heb de familieverpakking al ingeslagen
Nee dat ding is zelf ook behoorlijk waterdicht. Ik heb het geloof ik gekocht na een tip van Gerbera, die weet er meer vanquote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef SupremeEvil het volgende:
Mango, dat ziet er uit als een superleuk winkeltje. Ga ik nog even rondneuzenthanks!
(Ben bang dat ik straks alsnog met een stapel kleertjes zit die ikzelf nooit zou kopen![]()
Ik snap het wel, kleertjes zijn klein en schattig en leuk om te geven, maar zoooo smaak afhankelijk.)
Harde buiken zelf heb ik meerdere per dag, meestal als ik bijv. net gebukt heb om iets van de vloer op te rapen. Maar die met kramp nu eens per dag, maar houden niet langer dan een denk paar minuten aan, max 3 min.? Heb eigenlijk niet getimed...zal volgende keer eens doen
Bunny, klinkt als een goed alternatief! En dan hoeft dat andere roze kraakding er niet meer op of onder he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |