Zo grappig, maar die ene ooievaar die jouw beebje kwam brengen, die heb je 10 (?) weken geleden toch maar mooi gemistquote:Op maandag 30 juli 2012 08:45 schreef Fieder het volgende:
Hoop krampen, slechte nachten en dames met maagzuur, vervelend zeg!
Ik heb nog geen last van maagzuur (terwijl ik dat normaal wel altijd heb!) Ik gebruik meestal Regla PH ipv Rennie, werkt voor mij beter.
Buscozol ken ik niet, is dat gewoon zonder recept in de apotheek te krijgen?
Mijn buik is weer wat platter en niet meer zo hard. Hoop dat ie nu snel gaat bollen van de baby ipv mn darmen.![]()
Vorige week vloog er een ooievaar over ons huis.was t eigenlijk alweer vergeten maar gister in een andere plaats weer 2x een ooievaar gezien.
vond t zo grappig...
Vandaag dagje Ikea en morgen echojee!
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:19 schreef Sopho het volgende:
Maar, we zijn er niet goed in om gescheiden te slapen. Dus nu weer in 1 bed
Bij mij is het nog maar net begonnen, daarvoor geen last van, maar als het gaat zoals bij de vorige zwangerschap, blijft het nu tot op het einde en wordt 't alleen maar ergerquote:Op maandag 30 juli 2012 08:34 schreef pessie het volgende:
Hier ook maagzuur en rennies. De vorige keer stopte dat na een week of 20 en heb ik er tot de bevalling amper tot geen last meer van gehad. Ook hier misselijk van drinken dus ik drink zo weinig mogelijk en als ik drink neem ik eerst een rennie![]()
Vamp, dat klinkt al best serieus!
Bandenpijnquote:Op maandag 30 juli 2012 09:00 schreef Incantrix het volgende:
Sopho, rot dat je lief zo'n last heeft van jouw kwalen![]()
Qua krampen heb ik begrepen dat een stuk sunlight-zeep onder je matras kan helpen. Worth a try? is niet duur, te koop bij de jumbo en de plus
Als je het niet kunt vinden geef je maar een gil, dan wil ik het wel halen voor je.
Hier vanochtend knetterende bandenpijn, echt niet normaal. Maakte in bed een verkeerde bewegingMaar nog steeds beweging in de buik, dus nouja
Dat! AU!quote:Op maandag 30 juli 2012 09:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Of dat je na de nacht naar het toilet gaat en je je baarmoeder voelt zakken naar waar eerst je volle blaas nog lag.
Nou je hebt toch al mooi 3cm! Ik ben benieuwd of het inleiden nog nodig is. Ik hoop voor je van niet natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 12:43 schreef Troeta het volgende:
Ik had net 3cm ontsluiting en ben weer gestript. En er staat een afspraak voor donderdag om in te leiden.
Nu weer krampen, maar ja, neem m'n krampen niet zo serieus meer
Ja, ik ben het wel zatquote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef rebel-angel het volgende:
en soesa hopelijk komt het voor jou ook snel ( of ben je het nog niet zo zat)
Hmmm ik zet mijn geld op zondag voor de mijne... 5 augustus klinkt als een mooie dag! (maar eerder hoop ik stiekem ook)quote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef Omentielvo het volgende:
Echt heel lief SupremeEvil.
Troeta, ik hoop dat die 3cm een voorteken zijn dat je uiterlijk morgen je kindje hebt. Ik ga aan het eind van de week op vakantie en ik wil nog wat fokbaby's zien voordat ik wegga.
CTG is donderdag en daarna afspraak bij de verloskundige. Als de CTG goed is leiden ze hoogstwaarschijnlijk donderdag nog niet in (41+3 ben ik dan) maar maken ze dan een afspraak voor later deze week of heel misschien, als er geen plek isquote:Op maandag 30 juli 2012 16:11 schreef Troeta het volgende:
Thanks allemaal!
Soesa, wanneer heb je die ctg dan?? En als dat goed is leiden ze dan niet donderdag in? Want dan ben je toch best al ver?
Hier ook ff een pesthumeurtje hoor net, ik had eigenlijk begrepen/gehoopt dat ik dan morgen ingeleid zal worden en dan is donderdag ineens weer zo ver weg.
Als er geen plek is word het trouwens vrijdag, dus ik hoop dat strippen deze keer wel werkt en het nog in juli geboren word:D
Klinkt vervelend skoap, maar idd echt proberen om je daar niet druk om te maken. Die 2 weken eerder maken dan ook niet meer uit.
Oh daar ben ik vanmorgen ook al van teruggekomen inderdaad.. toen had ik datzelfde heldere ideequote:Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef SupremeEvil het volgende:
Ok, 'even dweilen' was misschien niet het beste idee van de dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |