Nou je hebt toch al mooi 3cm! Ik ben benieuwd of het inleiden nog nodig is. Ik hoop voor je van niet natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 12:43 schreef Troeta het volgende:
Ik had net 3cm ontsluiting en ben weer gestript. En er staat een afspraak voor donderdag om in te leiden.
Nu weer krampen, maar ja, neem m'n krampen niet zo serieus meer
Ja, ik ben het wel zatquote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef rebel-angel het volgende:
en soesa hopelijk komt het voor jou ook snel ( of ben je het nog niet zo zat)
Hmmm ik zet mijn geld op zondag voor de mijne... 5 augustus klinkt als een mooie dag! (maar eerder hoop ik stiekem ook)quote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef Omentielvo het volgende:
Echt heel lief SupremeEvil.
Troeta, ik hoop dat die 3cm een voorteken zijn dat je uiterlijk morgen je kindje hebt. Ik ga aan het eind van de week op vakantie en ik wil nog wat fokbaby's zien voordat ik wegga.
CTG is donderdag en daarna afspraak bij de verloskundige. Als de CTG goed is leiden ze hoogstwaarschijnlijk donderdag nog niet in (41+3 ben ik dan) maar maken ze dan een afspraak voor later deze week of heel misschien, als er geen plek isquote:Op maandag 30 juli 2012 16:11 schreef Troeta het volgende:
Thanks allemaal!
Soesa, wanneer heb je die ctg dan?? En als dat goed is leiden ze dan niet donderdag in? Want dan ben je toch best al ver?
Hier ook ff een pesthumeurtje hoor net, ik had eigenlijk begrepen/gehoopt dat ik dan morgen ingeleid zal worden en dan is donderdag ineens weer zo ver weg.
Als er geen plek is word het trouwens vrijdag, dus ik hoop dat strippen deze keer wel werkt en het nog in juli geboren word:D
Klinkt vervelend skoap, maar idd echt proberen om je daar niet druk om te maken. Die 2 weken eerder maken dan ook niet meer uit.
Oh daar ben ik vanmorgen ook al van teruggekomen inderdaad.. toen had ik datzelfde heldere ideequote:Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef SupremeEvil het volgende:
Ok, 'even dweilen' was misschien niet het beste idee van de dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |