abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 11:42:52 #176
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_114839902
Spuit 11 :+.

Jaaaaa Son *O*. Gefeliciteerd!!! *O*. *O*. *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_114842163
kan morgen ook nog vamp, ff een dagje genieten hoor van je rust!

Ik had net 3cm ontsluiting en ben weer gestript. En er staat een afspraak voor donderdag om in te leiden.
Nu weer krampen, maar ja, neem m'n krampen niet zo serieus meer :+
  maandag 30 juli 2012 @ 12:47:05 #178
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114842287
3 cm is wel netjes hoor. Heeft het voorwerk in elk geval iets gedaan toch! Die heb je in de pocket. Hoop dat inleiden niet nodig is.

Oh ja, rennies. Die had ik net allemaal opgeruimd. Die ben ik serieus echt nog maanden overal tegengekomen. Nu minder last van maagzuur dan de vorige keer geloof ik. Maar wat niet is kan nog komen :')
pi_114843052
Zo ik ben weer goedgekeurd bij de VK. Alles prima in orde.
Ze wil alleen dat ik met 34 weken met verlof ga en niet met 36. Ze vindt dat ik een veel te drukke baan heb en ze maakt zich zorgen dat ik totaal onvoorbereid / niet uitgerust de bevalling in ga. Ik begrijp haar zorgen wel...
Dus ik heb net mijn werkgever gemeld dat ik met 34 weken met verlof moet.

Ze zullen wel ontploffen, maar het is niet anders. Ze weten al sinds maart dat ik zwanger ben en ze hebben NIKS geregeld. Geen vervanging of wat dan ook. Het is ook gewoon niet mijn probleem, ze zoeken het maar uit. Ik heb vaak genoeg gezegd dat we mensen moesten gaan aannemen. Als ze dan pas 1 maand geleden een vacature plaatsen, is dat niet mijn probleem. (En het is al zo makkelijk om (goede) mensen in de IT te vinden... NOT)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114843086
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:43 schreef Troeta het volgende:

Ik had net 3cm ontsluiting en ben weer gestript. En er staat een afspraak voor donderdag om in te leiden.
Nu weer krampen, maar ja, neem m'n krampen niet zo serieus meer :+
Nou je hebt toch al mooi 3cm! Ik ben benieuwd of het inleiden nog nodig is. Ik hoop voor je van niet natuurlijk :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114843155
Skoap, goed dat je er zo sterk in staat en dat je jezelf min of meer dwingt om aan jezelf te denken en je daarbij niet laat overrulen door problemen. Zeker niet als je ze al in een vroeg stadium hebt aangekaart.
Jouw gezondheid en die van je kleintje is het aller belangrijkste, wat men daar ook van mag vinden!

Troeta, fijn dat je al 3 cm in de pocket hebt :) .. Spannend!
  maandag 30 juli 2012 @ 13:26:54 #182
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114843637
Beetje laat maar ik meld me alweer met baby in buik. 41 weken vandaag.

Troeta, die 3 cm heb je maar in de pocket! Misschien, als er reden toe is (mindere CTG of bloeddruk hoger), word ik donderdag ook ingeleid. Datumtweeling doen?
pi_114844082
Tante Soesa vandaag gewoon al 41 weken... WOW... nog maar eventjes volhouden.
En Troeta heeft al 3 cm in de pocket... *O* dus nu afwachten...

Hier nog steeds niks... de mijne wacht braaf op haar beurt... maar dat wachten zou in principe best met wat minder gerommel mogen ;)
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  maandag 30 juli 2012 @ 13:50:24 #184
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114844629
troeta gewwon 3 cm gratis (bijna dan) hoop voor je dat je die afspraak donderdag gewoon niet nodig hebt.

en skoap wat je zegt niet jouw probleem, straks lekker met verlof en niet meer aan denken.
maar wel een beetje laks dat ze nog niks hebben geregeld.

en soesa hopelijk komt het voor jou ook snel ( of ben je het nog niet zo zat)

even een *O* voor m'n eigen 18 weken mijlpaal de tijd vliegt zeg
en zo blij dat m'n vakantie begonnen is, heb het gevoel dat ik even geen kant op kan.
lopen, fietsen ,staan, liggen en bukken alles doet gewoon pijn.
gister even naar een winkelcentrum geweest toen ik daar 5 minuten had rondgelopen was ik het al meer dan zat, gelukkig vanavond weer naar de fysio
zo einde klaagpost :P en verder geen last van kwaaltjes

zit een beetje lijstjes te maken en te kijken naar de dingen die ik wil/moet kopen
maar ik moet zeggen dat ik het echt moeilijk vind als je niet weet wat het is.
dus stiekem denk ik toch dat ik het wil weten bij de 20 weken echo dus nog 2 weekjes wachten dan maar.
W
Z
E
pi_114845612
Mijlpaal Rebel *O*
  maandag 30 juli 2012 @ 14:14:05 #186
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114845747
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef rebel-angel het volgende:
en soesa hopelijk komt het voor jou ook snel ( of ben je het nog niet zo zat)
Ja, ik ben het wel zat :). Al heb ik weinig te klagen want alles gaat tot dusver helemaal goed maar pff, wat is dit wachten vervelend zeg. M'n humeur wordt er niet beter op :+.

*O* 18 weken mijlpaal voor jou!
pi_114847244
Meld

Troeta 3cm :) nice. Soesa...nog eventjes...Rebel mijlpaal *O*

Muh, ben op zich weer goedgekeurd bij vk. Beetje lage bloeddruk, 90/55. Mag af en toe een dropje of cup a soupje. Moet weer laten checken op blaasontsteking, vanwege die harde buiken. En het ziekenhuis had nog geen info doorgestuurd naar vk (info over verwijd nierbekken). Trage bedoening, maar vk had ff gebeld en nu zouden ze het toch echt gaan faxen naar de vk, alleen niet nu want ze hadden computerproblemen :')

Was nog even de zeeman ingedoken voor wat el cheapo shirts. Zo DE tas echt maar eens vullen. Morgen komen mn ouders op bezoek, mama komt poetsen O+ en zus komt helpen, zo lief! *O*
pi_114848635
Echt heel lief SupremeEvil.

Troeta, ik hoop dat die 3cm een voorteken zijn dat je uiterlijk morgen je kindje hebt. Ik ga aan het eind van de week op vakantie en ik wil nog wat fokbaby's zien voordat ik wegga.
pi_114848912
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef Omentielvo het volgende:
Echt heel lief SupremeEvil.

Troeta, ik hoop dat die 3cm een voorteken zijn dat je uiterlijk morgen je kindje hebt. Ik ga aan het eind van de week op vakantie en ik wil nog wat fokbaby's zien voordat ik wegga.
Hmmm ik zet mijn geld op zondag voor de mijne... 5 augustus klinkt als een mooie dag! (maar eerder hoop ik stiekem ook)
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114851425
Thanks allemaal!

Soesa, wanneer heb je die ctg dan?? En als dat goed is leiden ze dan niet donderdag in? Want dan ben je toch best al ver?
Hier ook ff een pesthumeurtje hoor net, ik had eigenlijk begrepen/gehoopt dat ik dan morgen ingeleid zal worden en dan is donderdag ineens weer zo ver weg.
Als er geen plek is word het trouwens vrijdag, dus ik hoop dat strippen deze keer wel werkt en het nog in juli geboren word:D

Klinkt vervelend skoap, maar idd echt proberen om je daar niet druk om te maken. Die 2 weken eerder maken dan ook niet meer uit.
pi_114852783
Ik heb vanavond mijn eerste bijeenkomst van de zwangerschapscursus, ben benieuwd!
En dan nu de hamvraag: Wat trek ik aan? :P
pi_114853448
Goed zo Skoap, groot gelijk!

Troeta 3 cm! Hoop voor je dat het dan iig donderdag mag gebeuren.

Tante Soesa :*

Leuk Mango! Welke cursus heb je gekozen (als je dat niet al verteld hebt :@ )?
pi_114853714
nog een spuit 11: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elise, Sonnetje! *O* O+ *O* O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_114855030
Ok, 'even dweilen' was misschien niet het beste idee van de dag...
  maandag 30 juli 2012 @ 17:24:18 #195
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114855106
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:11 schreef Troeta het volgende:
Thanks allemaal!

Soesa, wanneer heb je die ctg dan?? En als dat goed is leiden ze dan niet donderdag in? Want dan ben je toch best al ver?
Hier ook ff een pesthumeurtje hoor net, ik had eigenlijk begrepen/gehoopt dat ik dan morgen ingeleid zal worden en dan is donderdag ineens weer zo ver weg.
Als er geen plek is word het trouwens vrijdag, dus ik hoop dat strippen deze keer wel werkt en het nog in juli geboren word:D

Klinkt vervelend skoap, maar idd echt proberen om je daar niet druk om te maken. Die 2 weken eerder maken dan ook niet meer uit.
CTG is donderdag en daarna afspraak bij de verloskundige. Als de CTG goed is leiden ze hoogstwaarschijnlijk donderdag nog niet in (41+3 ben ik dan) maar maken ze dan een afspraak voor later deze week of heel misschien, als er geen plek is :), begin volgende week.
Hopelijk is er voor jou donderdag plek (of komt ze inderdaad eerder, nog in juli)! Ik ga inmiddels eigenlijk stiekem wel uit van een augustus kindje.

Overigens net ook nog voor een CTG in het ziekenhuis geweest, ik had nog maar weinig leven gevoeld en ze willen dan graag meteen een CTG maken. Deze was helemaal in orde gelukkig.

Oh, hier ook beetje chagrijnig steeds :'), zit ook behoorlijk in mijn eigen coconnetje dus ik reageer niet zoveel op de rest :@. Sorry :*
pi_114855998
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef SupremeEvil het volgende:
Ok, 'even dweilen' was misschien niet het beste idee van de dag...
Oh daar ben ik vanmorgen ook al van teruggekomen inderdaad.. toen had ik datzelfde heldere idee ;)

Nu ff uitrusten he!

Oh en Soesa en Troeta, dat over dat coconnetje heb ik ook al, en ik ben nog niet eens zo ver als jullie. Ik hoop ook echt dat mijn meid me niet zo lang laat wachten... T wordt nu gewoon steeds vervelender en ben gewoon zo benieuwd naar het kleintje!

:* :* :* voor ieder die het nodig heeft!
[btfl]* portfolio
  maandag 30 juli 2012 @ 17:48:37 #197
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114856131
:* voor de dames in de coconnetjes. Hoop dat jullie kindjes snel zelf naar buiten komen. En lekker ego posten joh, tuurlijk ben je even niet echt geinteresseerd in de kwaaltjes en pijntjes van de net zwangeren. Alle begrip. Had ik ook niet toen ik op het eind liep oh sorry, toen waren jullie net zwanger :P
  maandag 30 juli 2012 @ 18:00:55 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114856677
Kyara :D

Ik ben nog niet zo geïntegreerd dat ik op iedereen reageer, dat komt vanzelf :Y Het is nu nogal veel allemaal!

Ik klapte vandaag op mijn werk bijna uit elkaar van trots toen ik op babybytes las dat deze week het zenuwstelsel aangelegd wordt en dat er een hartje kan beginnen met kloppen. IN MIJN BUIK!! O+
pi_114856814
Blijft bijzonder om dat te realiseren LB! Ook als je er even doorheen zit, de kwaaltjes je parten spelen. Want het blijft een wonderlijk iets: een mensje in je buik O+

En moet jij eens opletten wat er gebeurt als je het ineens voelt bewegen O+
[btfl]* portfolio
pi_114856891
Pfff.... Vandaag dus mn badkamer gedaan, kinderkamers (zijn allemaal bij de papa dus ik vond dat de dekbedden ook uitgewassen moesten :P ) mn eigen
kamer, badkamer en boven alles geztofzuigd en gedweild.... Belt mn ex dat
er kijkers komen voor t huis, dus daar ook nog maar ff meehelpen :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')