abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 20:50:44 #226
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114865177
Ik had bij Nathan een slipdress aan, vond ik ideaal, De bovenkant kon makkelijk naar beneden getrokken worden voor bv. Ik weet alleen niet meer of we dat ook zo gedaan hebben, er zijn helaas geen foto's van het eerste keer aanleggen en ik was toen een beetje te ver van de wereld om me dat daarna te kunnen herinneren.

FTA :* . Fijn dat ze je goed in de gaten houden! Wat een onzekerheid zeg.

LB O+
pi_114865194
Onder spoiler want zeurverhaal ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114865323
Twinkle20 :* Hoe moeilijk ook, probeer je er bij neer te leggen!
pi_114866284
FTA jeetje dat lijkt me schrikken. Ik duim voor jullie :*

Twinkle, het is niet makkelijk he, het kost mij ook moeite. Maar ik zie zo duidelijk dat ik alleen maar dikker word omdat ik zwanger ben. Dat ik dat ook maar tegen mezelf blijf zeggen. Er groeit een kindje in je. Probeer toch ergens die knop te vinden om daar trots op te zijn! En geef die duivel gewoon een rot schop ;) :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114866328
Ik had vorige keer een t shirt van lief aan. Dit keer een bigshirt/nachthemd achtig iets.
Vond t wel fijn iets aan te hebben. Zweette me kapot maar toch.
Na de bevalling had k niks aan ivm vies shirt, maar boeide me ook niks.
Lekker baby op blote buik O+ echt zo fijn, een goede start vd baby (ondanks zo'n 8 man op de verloskamer :+)
  maandag 30 juli 2012 @ 21:12:09 #231
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114866720
FTA wat vervelend zeg, bah! -O- Ik hoop dat het meevalt en gelukkig houden ze je en de beeb goed in de gaten :*

Twinkletje meis toch :* Lastig is dat zeg, als je verstand en je gevoel zulke verschillende dingen zeggen.
Heb het ook wel gehad maar kon het wat makkelijker van me af zetten dan bij jou denk ik, nogmaals, vervelend meis :*
En even ter referentie; de broeken die ik in het begin aan kon zitten nu ook een stuk strakker bij mij. Ik heb al een nieuwe gekocht die 2 maten groter is dan ik voor de zwangerschap droeg :@
Tja... hoort er echt bij, laat dat duiveltje maar kletsen ok? :* ;)

Dan toch maar even wat leuks posten van mij.. voelt nogal dubbel na het verhaal van FTA :@ :{

Heb vandaag een groeiecho gehad en alles was goed :) buikje zit wat onder de middellijn maar dat was met de 20w echo ook al zo en is gewoon de bouw van de kleine meid :)
En dat het een meid is is weer even bevestigd, damn wat zie je dingen duidelijk nu zeg!! :D _O-
Verder was ze lekker aan het bewegen en lag ze andersom, ik heb het niet eens door gehad dat ze bewoog :+
Mn hb is wel weer wat gezakt, nu 6.9 :) maar niet bijzonder laag. Bloeddruk 105/55 en gewicht ongeveer hetzelfde als vorige keer, alles prima dus :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114866894
Ik had gewoon een shirt aan zonder mouwen, en bij toeval (echt toevallig :D) bij beide bevallingen hetzelfde shirtje :D net na de bevalling ging alles uit en heb ik de eerste tijd naakt met kind aan de borst hangend gelegen. (wel met laken over me heen, uiteraard ;))
pi_114867614
Netjes enf! Ligt je kibdje nu dan met het hoofd naar beneden zeg maar?

Ik heb half augustus volgende echo. Dat is vooral om te bekijken hoe het met de gaatjes in het hartje is gesteld. Maar kun je het hele zaakje zo goed aanschouwen ja? ;-) ...fijn die extra bevestiging.

FTA ik hoop ook voor jullie op beter nieuws de komende dagen! :*

Ja even een onzeker momentje. 'Fijn' om te horen dat ik niet de enige ben die dat soms zo ervaart :-)
Als onze meis er eenmaal is ben ik er ook wel van overtuigd dat dat stuk weer goed komt omdat ik weet dat het dan wel verantwoord is om er actief mee aan de slag te gaan. Voor nu.. opletten wat ik in mijn mond stop en accepteren dat het meeste toch echt door de zwangerschap an sich komt :-)

Thanks meiden jullie zijn lief! :*
pi_114867681
Ik had een nachtpon aan met knoopjes boven zodat ik die helemaal open kon doen. Na de bevalling had ik hem in het lichtroze aan. Niet bij stil gestaan dat die wat doorscheen en nu sta ik op alle foto's met een shirt waarbij mijn tepels doorheen schijnen ;( :+

FTA, wat schrikken zeg. Fijn dat jullie wel goed in de gaten worden gehouden. Ik duim mee :*
pi_114867988
Ik had een el cheapo big shirt gekocht van de mannenafdeling, ging prima over m'n buik heen. Verder had ik niks aan en pas ná de bevalling realiseerde ik me dat ik de laatste centimeters in gezelschap van man en verloskundige hangend over het bed met m'n kont naar de spiegel gericht heb staan opvangen :')
  maandag 30 juli 2012 @ 21:34:36 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114868405
Oeh, wat mij wel echt ideaal lijkt in mn kraambed is een voedingspyjama! Iemand daar ervaring mee? Vorige keer een zomrkindje dus niet zo koud snachts, maar als het straks sneeuwt en vriest wil ik het toch wel wat warmer hebben snachts!
pi_114868781
Dat wil ik ook Pessie! Hier ook een winterkindje en ik ben een koukleum.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:53:43 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114869686
Twink: Haha nee ze ligt nu andersom dwars: met dr hoofd rechts en voeten links, voor mij dan :P
maar: ja je kan alles nog wat gedetailleerder zien.. Bij mij keken ze ook naar t hartje, je kon de wandjes en bloedstromen heel goed zien idd :)
Idd meis. Komt goed, echt! En lekker gezonde dingen eten idd, heb vandaag ook weer n stuk galia meloen op, zo lekker! :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114871103
Ik neem gewoon van allerlei shirts mee in de tas, alsof ik een week op vakantie ga. Kan mij t schelen ;). Weet gewoon niet zo goed hoe ik zo'n bevalling voor me moet zien. En dat vind ik lastig. Het niet weten wat je kunt verwachten. Ik vind het fijn om te weten hoe dingen moeten en gaan. Oh ja, ik weet de feiten best, heb cursusavonden gehad. Maar het gaat bij iedereen anders en niemand kan je uitleggen waarmee het vergelijkbaar is. Als het überhaupt vergelijkbaar is met iets. Mag nog een geboorteplan schrijven, maar of dat nou nut heeft weet ik niet. Een gevalletje 'go with the flow' en 'het gaat pijn doen' wordt het denk ik...
pi_114871690
Een geboorteplan is goed om te bedenken wat jij wilt dat er gebeurd in bepaalde gevallen. Op dat moment ben je wellicht niet helder en heb je achteraf spijt.
Het zorgt ervoor dat je vent voor je op kan komen omdat hij weet wat je wilt als jij het niet kan.
Hoe te handelen als de baby de kamer uit moet? Gaat hij dan mee?
Wat als het op een ks uit loopt en jij op de verkoever moet blijven? Heeft oma je kindje dan al eerder vast dan jij? ;)
Hoe sta je tegenover bijvoeding de eerste uren als je bv gaat geven?
Zaken die je op dat moment niet allemaal kan bevatten maar nu ben je helder en kan je de scenario's doornemen met je partner.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114872443
FTA, wat eng en wat een onzekerheid :{ , veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt.

Kyara; nog gefeliciteerd! Had ik nog niet gedaan geloof ik. Weer samen zwanger

Alle babyspullen zijn gewassen en gestreken, nu nog een box en kinderwagen kopen, gordijnen uitzoeken voor het kamertje, geboortekaartjes uitzoeken.
Vandaag 34 weken, over 3 weken ben ik gewoon LLM :o :o wat eng. :@

Dagboek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_114873040
Lenehe heel begrijpelijk en het is geen lastig vallen.
Ik gun het je zo om nog even te genieten en dan je meisje te kunnen gaan opsnuiven en showen en een gezinnetje te zijn. Bijna! :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114876129
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef pessie het volgende:
Oeh, wat mij wel echt ideaal lijkt in mn kraambed is een voedingspyjama! Iemand daar ervaring mee? Vorige keer een zomrkindje dus niet zo koud snachts, maar als het straks sneeuwt en vriest wil ik het toch wel wat warmer hebben snachts!
Ja. Eerste week na de geboorte van mijn baby vroor het enorm (ijs op de ruiten... aan de binnenkant). Vond de pyjama ideaal. Wijde broek, maat groter gekocht, en onder het shirt nog een hemdje vanwege stuwing enzo. Ik heb de eerste week gekolfd en toen was het ook handig, zat ik niet te vernikkelen in m'n stoel ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 07:18:24 #244
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114883866
Meld met baby nog wel in buik maar wel met 5 cm ontsluiting en in het ziekenhuis. Het gaat goed, over een kwartiertje gaan ze m'n vliezen breken. Baby on her way!
pi_114883877
jaaaaaaaa Soesa!! Heel veel succes!!!!! :*
pi_114883885
Jaaa go Soesa :) Succes! *O*

En meld
pi_114883893
Soesa, spannend!! Succes!!

Lenehe :*

Enne, meld!! :)
pi_114883903
Veel succes Soesa!!! *O* Wat goed dat het zover is!
pi_114883935
*O* voor t Soesa meisje *O*
Succes, zet m op!
pi_114883960
Toch nog in juli! Spannend hoor!

Hoe is het met jullie Son? Hoe vind Floris het allemaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')