De regie die je ziet is vanuit de BBC hoor...je kijkt naar precies hetzelfde op alle kanalen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik niet, dankzij die prutsers van de NOS.
Naast Malauquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Karina het volgende:
OK het enige land dat ik NIET ken, Palau?
Typfoutje, niet uit moest zijn goed uit. Solly, gaat ook zo snel hierquote:
http://www.sporcle.com/games/g/worldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Karina het volgende:
Heb je z'n avatar, weet je niet dat NK al bij de 'D' van democratic is geweestquote:
Mooie vakantiebestemmingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Karina het volgende:
Nederlandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef mstx het volgende:
Joepie de stream doet het weer, heb ik iets gemist?
Nederland waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef mstx het volgende:
hahaha !!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef franklop het volgende:
zag net een drummer die heel enthousiast langs zijn drumsetje sloeg
Ja bv Churandy Martinaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met deelnemers van de voormalige Nederlandse Antillen?
Dat land is ontbonden, liepen ze nu mee onder de Nederlandse vlag?
Als Independent Athletes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er niet bij, land wordt niet erkend door IOC enzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Sporclequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/g/world
Vaak doen en zo leer je alle officiële landen kennen
Een aantal wel. Een drietal doet mee onder de de vlag van onafhankelijke atleten, de Olympische vlag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens mij was het ambientbandje op en hebben ze Sky Radio opgezet.quote:
Nee, dit soort dingen flikte ze ook al als studio soprtzomer een uurtje uitliep vanwege een lange nabeschouwing oid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Same here.... echt precies voor Nederland..
Is dit een grap ofzo>?
Independent Olympic Athletesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze kregen de keuze, of onder Nederland of onder de Olympische vlagquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen maar Nederlandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef mstx het volgende:
quote:
oh echtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef lordteddybeer het volgende:
Dat harde applaus was voor nieuw Zeeland trouwens
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Volgens mij was het ambientbandje op en hebben ze Sky Radio opgezet.
:,( dat is al oud. Morgen ga ik er eentje maken met de vlagdraagster van de Cook Islands Dat was een lekker ding!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je z'n avatar, weet je niet dat NK al bij de 'D' van democratic is geweest_!
Wel waar. Liepen onder een apart groepje met meerdere landen 2 deelnemersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Zijn er niet bij, land wordt niet erkend door IOC enzo.
Oa Churandy Martina doet gewoon onder Nederlandse vlag mee. En daarmee hebben we er gelijk een outsider voor de 200m sprint bij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Independent Olympic Athletes
Kwam ook langs.
Wie is het?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat gaat denk ik nog wel een staartje krijgen
Aruba is een apart land geworden binnen het koninkrijk der Nederlanden. De andere eilanden zijn gemeentes geworden. Atleten mochten kiezen: of voor Nederland uitkomen, of meedoen als onafhankelijke atleet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel waar. Liepen onder een apart groepje met meerdere landen 2 deelnemers
En Aruba liep wel apart
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij gaat dit ontzettend uitlopen.
Arctic Monkeys moeten nog spelen...
omdat er 'sporten' zijn die dat toelatenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit zijn toch allemaal atleten? Waarom lopen er dan steeds van die dikkertjes tussen en zelfs grijsaards?
Coaches denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit zijn toch allemaal atleten? Waarom lopen er dan steeds van die dikkertjes tussen en zelfs grijsaards?
leuk cijfers gevenquote:
ik dacht er ook al aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef Felixa het volgende:
De vlam moet nog aan, de spelen moeten nog officieel geopend worden, eed moet worden afgelegd, Arctic Monkeys moeten nog spelen...
Het is een complotquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Alleen maar Nederland![]()
Kut nos echt
Het programma zou 4 uur duren en we zitten nog net op 2,5 uur. Het ligt dus op schema.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef Felixa het volgende:
De vlam moet nog aan, de spelen moeten nog officieel geopend worden, eed moet worden afgelegd, Arctic Monkeys moeten nog spelen...
Officialsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook verzorgers, coaches e.d. lopen meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Weten ze al wie het is?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we heul vaak tegenkomen deze Spelen
Ik zat te typen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef Malahide het volgende:
Cee, Karina, Roemenië... jaaaa, 10 zeker.
voor de schiet-,hippische- of zeilsport hoef je niet perse een jonge god te zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Juryleden bij wedstrijdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef alors het volgende:
[..]
en officials, wat dat ook mag inhouden.
quote:
Als dikkerd op een paard lijkt me ook niet echt ideaalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor de schietsport of hippisch sport hoef je niet perse een jonge god te zijn.
Voor de schietsport dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als dikkerd op een paard lijkt me ook niet echt ideaal
Ik heb zo'n zwak voor gewichthefsters, vraag me niet waaromquote:
Howard en Wade doen niet mee volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Khaleesi het volgende:
Wedden dat Lebron James en Dwight Howard en Wade weer lomp gaan doen? smhm
Omdat je wel moét want als ze op je gaan zitten ben je een platte Mallie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zwak voor gewichthefsters, vraag me niet waarom?
komt straksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
Waarschijnlijk al eerder gevraagd, maar vanwaar die koperen/bronzen schaal bij elk land?
Ben je op de OS2012 wordt je gefilmd...sta je met een camera voor je harses....wat klopt hier niet?quote:
Komt de vlag in de staan in die berg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
Waarschijnlijk al eerder gevraagd, maar vanwaar die koperen/bronzen schaal bij elk land?
Oja true ze zijn wat schraaltjes in de frontcourt (behalve Tyson)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Howard en Wade doen niet mee volgens mij.
das voor fooi, ze vangen alleen niksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
Gaan ze daar aan het einde niets iets symbolisch van maken? Of het is voor als iemand niet lekker wordt, dat kan ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
Nogmaals. Dat zijn kleine Schaaltjes van Richter. Als eerbetoon aan Richter, een Brit en uitvinder van de aardbeving.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
quote:
Als je die reggae artiesten hoort moeten ze toch wel hard rennen door kingston om bij de gangs en politie uit de buurt te blijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef hellsgate het volgende:
toch blijf ik het vreemd vinden dat die jamaicanen met een beetje in de zon liggen en jointjes roken zo fokking snel zijn...
wait. wut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nogmaals. Dat zijn kleine Schaaltjes van Richter. Als eerbetoon aan Richter, een Brit en uitvinder van de aardbeving.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef DeeBee het volgende:
Waarom geen drakenshirt voor Nole? I am disappoint.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat je wel moét want als ze op je gaan zitten ben je een platte Mallie?
Inderdaad geblesseerdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Howard en Wade doen niet mee volgens mij.
Ja dat zei ik ook al uurtje geleden, tyf die spice girls weg en die 2 terug. En dan een wereldtoernee weer aub.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Noel en Liam samen, dat zou wat zijn.
Oké, staat genoteerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef TheArt het volgende:
Dugasse, de tegenstander van Henkie vrijdag in de 1e ronde
Denken dat de BBC de Nederlandse stream eruit gegooid heeftquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
De regie die je ziet is vanuit de BBC hoor...je kijkt naar precies hetzelfde op alle kanalen.
ik dacht dat die gasten alleen goed in bobsleeen waren ;-)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je die reggae artiesten hoort moeten ze toch wel hard rennen door kingston om bij de gangs en politie uit de buurt te blijven.
TheArt, dit weet jij. Was de Kazachstaanse vlaggendrager die gast die Grol in 2008 op de rug gooide?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef TheArt het volgende:
Dugasse, de tegenstander van Henkie vrijdag in de 1e ronde
Alleen tegen Duitse stereotypes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef hellsgate het volgende:
[..]
ik dacht dat die gasten alleen goed in bobsleeen waren ;-)
Nope, hij leek er wel verdomd veel opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
TheArt, dit weet jij. Was de Kazachstaanse vlaggendrager die gast die Grol in 2008 op de rug gooide?
Metquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Eerst komt het leger van amerika er nog aan
Alsof die flits ook maar enig effect heeft op zo'n afstandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:37 schreef vuvuzela het volgende:
Wat een fotorolletjes zullen daar verkocht wordenHet blijft maar flitsen
begint niet met een zquote:
Zwarten hebben het niet zo met apartheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef waxmask het volgende:
Veel blanken uit Zuid Afrika nog steeds...en dat met een zwarte regering....
Die doet niet mee aan de OS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik dacht dat Nadal de vlag zou dragen???
Die doet niet meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dat is inderdaad opmerkelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zwarten hebben het niet zo met apartheid.
Van Spanje? Volgens mij hebben ze het aangepast, op de foto's was het echt heel lelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef Rikketik het volgende:
Zó erg ziet het er nu toch ook weer niet uit?
Nadal is momenteel zo fit dat hij nog maar net op de Paralympics zou winnen, dus dat gaat hem niet meer worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Vraag dat eens aan de voormalig blanke boeren daar....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zwarten hebben het niet zo met apartheid.
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef replay11nl het volgende:
als usa komt allemaal bukken al queda attack allahu akbar !!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef replay11nl het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef replay11nl het volgende:
het zou eens tijd worden...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef replay11nl het volgende:
Van du Ikeaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:40 schreef Karina het volgende:
Oe de pakjes van de Zweden zijn ook best lelijk.
'k Wou het net zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:40 schreef Karina het volgende:
Oe de pakjes van de Zweden zijn ook best lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |