Aruba is een apart land geworden binnen het koninkrijk der Nederlanden. De andere eilanden zijn gemeentes geworden. Atleten mochten kiezen: of voor Nederland uitkomen, of meedoen als onafhankelijke atleet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel waar. Liepen onder een apart groepje met meerdere landen 2 deelnemers
En Aruba liep wel apart
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij gaat dit ontzettend uitlopen.
Arctic Monkeys moeten nog spelen...
omdat er 'sporten' zijn die dat toelatenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit zijn toch allemaal atleten? Waarom lopen er dan steeds van die dikkertjes tussen en zelfs grijsaards?
Coaches denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit zijn toch allemaal atleten? Waarom lopen er dan steeds van die dikkertjes tussen en zelfs grijsaards?
leuk cijfers gevenquote:
ik dacht er ook al aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef Felixa het volgende:
De vlam moet nog aan, de spelen moeten nog officieel geopend worden, eed moet worden afgelegd, Arctic Monkeys moeten nog spelen...
Het is een complotquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Alleen maar Nederland![]()
Kut nos echt
Het programma zou 4 uur duren en we zitten nog net op 2,5 uur. Het ligt dus op schema.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef Felixa het volgende:
De vlam moet nog aan, de spelen moeten nog officieel geopend worden, eed moet worden afgelegd, Arctic Monkeys moeten nog spelen...
Officialsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook verzorgers, coaches e.d. lopen meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Weten ze al wie het is?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we heul vaak tegenkomen deze Spelen
Ik zat te typen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef Malahide het volgende:
Cee, Karina, Roemenië... jaaaa, 10 zeker.
voor de schiet-,hippische- of zeilsport hoef je niet perse een jonge god te zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |