Howard en Wade doen niet mee volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Khaleesi het volgende:
Wedden dat Lebron James en Dwight Howard en Wade weer lomp gaan doen? smhm
Omdat je wel moét want als ze op je gaan zitten ben je een platte Mallie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zwak voor gewichthefsters, vraag me niet waarom?
komt straksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
Waarschijnlijk al eerder gevraagd, maar vanwaar die koperen/bronzen schaal bij elk land?
Ben je op de OS2012 wordt je gefilmd...sta je met een camera voor je harses....wat klopt hier niet?quote:
Komt de vlag in de staan in die berg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
Waarschijnlijk al eerder gevraagd, maar vanwaar die koperen/bronzen schaal bij elk land?
Oja true ze zijn wat schraaltjes in de frontcourt (behalve Tyson)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Howard en Wade doen niet mee volgens mij.
das voor fooi, ze vangen alleen niksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
Gaan ze daar aan het einde niets iets symbolisch van maken? Of het is voor als iemand niet lekker wordt, dat kan ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
Nogmaals. Dat zijn kleine Schaaltjes van Richter. Als eerbetoon aan Richter, een Brit en uitvinder van de aardbeving.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Klapdeur het volgende:
quote:
Als je die reggae artiesten hoort moeten ze toch wel hard rennen door kingston om bij de gangs en politie uit de buurt te blijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef hellsgate het volgende:
toch blijf ik het vreemd vinden dat die jamaicanen met een beetje in de zon liggen en jointjes roken zo fokking snel zijn...
wait. wut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nogmaals. Dat zijn kleine Schaaltjes van Richter. Als eerbetoon aan Richter, een Brit en uitvinder van de aardbeving.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef DeeBee het volgende:
Waarom geen drakenshirt voor Nole? I am disappoint.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat je wel moét want als ze op je gaan zitten ben je een platte Mallie?
Inderdaad geblesseerdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Howard en Wade doen niet mee volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |