Het is een complotquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Alleen maar Nederland![]()
Kut nos echt
Het programma zou 4 uur duren en we zitten nog net op 2,5 uur. Het ligt dus op schema.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij gaat dit ontzettend uitlopen.
De vlam moet nog aan, de spelen moeten nog officieel geopend worden, eed moet worden afgelegd, Arctic Monkeys moeten nog spelen...
Officialsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit zijn toch allemaal atleten? Waarom lopen er dan steeds van die dikkertjes tussen en zelfs grijsaards?
Ook verzorgers, coaches e.d. lopen meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit zijn toch allemaal atleten? Waarom lopen er dan steeds van die dikkertjes tussen en zelfs grijsaards?
Weten ze al wie het is?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we heul vaak tegenkomen deze Spelen
Ik zat te typen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef Malahide het volgende:
Cee, Karina, Roemenië... jaaaa, 10 zeker.
voor de schiet-,hippische- of zeilsport hoef je niet perse een jonge god te zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Juryleden bij wedstrijdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef alors het volgende:
[..]
en officials, wat dat ook mag inhouden.
quote:
Als dikkerd op een paard lijkt me ook niet echt ideaalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor de schietsport of hippisch sport hoef je niet perse een jonge god te zijn.
Voor de schietsport dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als dikkerd op een paard lijkt me ook niet echt ideaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |