Ja dat zei ik ook al uurtje geleden, tyf die spice girls weg en die 2 terug. En dan een wereldtoernee weer aub.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Noel en Liam samen, dat zou wat zijn.
Oké, staat genoteerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef TheArt het volgende:
Dugasse, de tegenstander van Henkie vrijdag in de 1e ronde
Denken dat de BBC de Nederlandse stream eruit gegooid heeftquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
De regie die je ziet is vanuit de BBC hoor...je kijkt naar precies hetzelfde op alle kanalen.
ik dacht dat die gasten alleen goed in bobsleeen waren ;-)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je die reggae artiesten hoort moeten ze toch wel hard rennen door kingston om bij de gangs en politie uit de buurt te blijven.
TheArt, dit weet jij. Was de Kazachstaanse vlaggendrager die gast die Grol in 2008 op de rug gooide?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef TheArt het volgende:
Dugasse, de tegenstander van Henkie vrijdag in de 1e ronde
Alleen tegen Duitse stereotypes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef hellsgate het volgende:
[..]
ik dacht dat die gasten alleen goed in bobsleeen waren ;-)
Nope, hij leek er wel verdomd veel opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
TheArt, dit weet jij. Was de Kazachstaanse vlaggendrager die gast die Grol in 2008 op de rug gooide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |