Wat een bullshit ditquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij de meeste is het een fase. Je hebt altijd de mensen die in een levens fase blojven hangen.
Is geen bullshit die knaapjes van 7 8jaar uit de provincie zijn als ze net beginnen vaak voor Ajax groeien ze later wel overheen.quote:
Wederom bullshitquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is geen bullshit die knaapjes van 7 8jaar uit de provincie zijn als ze net beginnen vaak voor Ajax groeien ze later wel overheen.
Ga je mond spoelen met zeep!quote:
Wat weet jij er nou van als gekke Ier?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wederom bullshit
Maar ik laat je verder in je waarde
Omdat mijn ouders uit Bray komenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van als gekke Ier?
Waarom ben je eigenlijk niet voor Fc Dublin ?
Wat een onzin manquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ajax fans zijn voor even, Feyenoord fan ben je voor het leven.
Daar zit hem het verschil.
Bray Wanderers is toch een beetje het Feyenoord van Ierland.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders uit Bray komen
Nee, meer het volendam van Ierlandquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bray Wanderers is toch een beetje het Feyenoord van Ierland.
Dat zou Ritmo niet kunnen waarderen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:22 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Niet mijn club, dan liever Ajax als ik moet kiezen
dat is toch ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, meer het volendam van Ierland
Neequote:
Alsof zij Ritmo kentquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou Ritmo niet kunnen waarderen!
Ritmoquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou Ritmo niet kunnen waarderen!
Weg helaasquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ritmo![]()
Waar is die knakker gebleven?
Laatste keer zag ik zijn foto voorbij komen, daarna nooit meer wat gehoord van 'mquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weg helaas
Manier hoe was niet echt tof ookal was het een kneus
Ja maar mensen gingen hem ook thuis bellen en shitquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste keer zag ik zijn foto voorbij komen, daarna nooit meer wat gehoord van 'm
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar mensen gingen hem ook thuis bellen en shit
Dat gaat te ver man
Ik mis altijd alle foto's. Of ik kan ze gewoon niet zien door securitysoftware hier aan het werk, of ze zijn al weggeedit voordat ik ze kan zienquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste keer zag ik zijn foto voorbij komen, daarna nooit meer wat gehoord van 'm
Denk niet dat ie lid is van de SCF iigquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis altijd alle foto's. Of ik kan ze gewoon niet zien door securitysoftware hier aan het werk, of ze zijn al weggeedit voordat ik ze kan zien
weet wel zekerquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk niet dat ie lid is van de SCF iig
waar staat dat voor SCF?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk niet dat ie lid is van de SCF iig
Dat is gewoon in en in triestquote:
Steven cocaïne Foreverquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stichting Culturele Fesitiviteiten, is de feestcommissie van Fey
Nog erger man. Fake twitter accounts op zijn naam aangemaakt en daarop doodsbedreigingen verstuurd zoals die Alphen a/d Rijn gozer. Politie had al een arrestatiebevel uitgevaardigd voor onze Ritmo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar mensen gingen hem ook thuis bellen en shit
Dat gaat te ver man
Daarom ben je fan dusquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stichting Culturele Fesitiviteiten, is de feestcommissie van Fey
Sterker nog, hij is op het bureau geweestquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog erger man. Fake twitter accounts op zijn naam aangemaakt en daarop doodsbedreigingen verstuurd zoals die Alphen a/d Rijn gozer. Politie had al een arrestatiebevel uitgevaardigd voor onze Ritmo.
Klopt, hij heeft zich volgens mij zelf gemeld omdat hij de bui al zag hangen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is op het bureau geweest
Dat gaat echt vééls te verquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft zich volgens mij zelf gemeld omdat hij de bui al zag hangen.
Ik ben sinds ik dat verhaal heb gehoord toch ook iets voorzichtiger met mijn identiteit op Fok!...quote:
Triester kan nietquote:
Check de posts van haar vriend partyboy eens in het Feyenoord topic en leg ze naast die van Ritmo.quote:
Nooit naar bovengekomen wie die twitter accounts hadden aangemaakt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Triester kan niet
En dat allemaal op je als een josti gedraagt op een internetforum
Een foto posten is dan echt niks. Erge is ook nog dat die KLB/ONZ nerdjes erachter zaten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Triester kan niet
En dat allemaal op je als een josti gedraagt op een internetforum
Dat is Ritmo niet manquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Check de posts van haar vriend partyboy eens in het Feyenoord topic en leg ze naast die van Ritmo.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben sinds ik dat verhaal heb gehoord toch ook iets voorzichtiger met mijn identiteit op Fok!...
Volgens mij niet neequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit naar bovengekomen wie die twitter accounts hadden aangemaakt?
Echte zolderkamer heldenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Een foto posten is dan echt niks. Erge is ook nog dat die KLB/ONZ nerdjes erachter zaten.
Blijkbaar heeft Ritmo ze wel hard op hun pikkies getrapt.
In het Feyenoord topic was ie altijd zo'n zwartkijker. Dat je kritiek hebt, prima. Maar hij draafde wel behoorlijk door.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ritmo was op dm trouwens altijd een vriemdelijke gozer.
Ik begreep hem wel op de een of andere manier. Verschrikkelijk wat er met die gozer gebeurd is.
Ik kon altijd wel lachen om hem en vaak genoeg dm/pm gesprekken gehadquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik begreep hem wel op de een of andere manier. Verschrikkelijk wat er met die gozer gebeurd is.
Klopt het mooie was ook in zijn autisten topics dat het zo duidelijk zelf een autist was vol zelfspot en toch kreeg hij altijd heel Klb overzich heen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kon altijd wel lachen om hem en vaak genoeg dm/pm gesprekken gehad
Niks mis met die gozer, kon goed trollen maar blijkbaar nemen sommige het echt allemaal te serieus
Klopt. Die kon mij ook behoorlijk pissig maken zo achter de computer, en dat is best lastig hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic was ie altijd zo'n zwartkijker. Dat je kritiek hebt, prima. Maar hij draafde wel behoorlijk door.
Hij had er wel veel hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt het mooie was ook in zijn autisten topics dat het zo duidelijk zelf een autist was vol zelfspot en toch kreeg hij altijd heel Klb overzich heen.
Hij had er wel een beetje een eigen kijk op jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Die kon mij ook behoorlijk pissig maken zo achter de computer, en dat is best lastig hoor.
Ik heb toen echt lange gesprekken met hem gehad daarover.quote:
Ach hij was in dit topic een soort van davy zijn geweest denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb toen echt lange gesprekken met hem gehad daarover.
Kwam er op neer dat hij zelf een autist was die boos is op de wereld.
Helaas mocht Fok! zijn uitlaat klep niet meer zijn.
Terwijl de echte insiders weten dat het andersom isquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Partyboy Ritmo is..
Hoe zag die ritmo eruit?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Terwijl de echte insiders weten dat het andersom is
Dat vraag je dus precies aan de verkeerde, ik heb net verteld dat ik nooit foto's ziequote:
partyboy is absoluut géén ritmoquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Check de posts van haar vriend partyboy eens in het Feyenoord topic en leg ze naast die van Ritmo.
Misschien dat iemand anders hem dan kan beantwoordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vraag je dus precies aan de verkeerde, ik heb net verteld dat ik nooit foto's zie
af en to een afro soms ook weer niet.quote:
Een soort kruising tussen die dwerg van jackass en die bolle van de jakhalzen.quote:
Je weet de helft niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet ik wel maar ze hapt altijd zo lekkerquote:
Zoiets?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort kruising tussen die dwerg van jackass en die bolle van de jakhalzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tumblr http://herkenbaar.tumblr.com/
Is het vreemd dat ik nu alleen maar nog nieuwsgieriger benquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet de helft niet.
Geen medelijden met die gast. Geen enkel
Hoi Ritmo, want je zult uiteraard lurken.
Dus je vindt het niet erg dat iemand thuis telefonisch lastig gevallen wordt en mensen twitter accounts op zijn naam aanmaken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet de helft niet.
Ik heb dan natuurlijk ook alleen maar zijn kant van het verhaal gehoord.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet de helft niet.
Oh, je keurt het dus wel goed dat door een paar zolderkamerautisten op fok iemand bijna was opgepakt door de politie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet de helft niet.
Niet denken dat ik alles altijd te serieus neem. Was al van de trollings maar sinds ik in deze SC post kan ik alles wel hebben eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik wel maar ze hapt altijd zo lekker
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Niet denken dat ik alles altijd te serieus neem. Was al van de trollings maar sinds ik in deze SC post kan ik alles wel hebben eigenlijkOlifanten huid dit dat.
Niet zo stoer doen ik ken de geschiedenis tussen jou en Geoquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Niet denken dat ik alles altijd te serieus neem. Was al van de trollings maar sinds ik in deze SC post kan ik alles wel hebben eigenlijkOlifanten huid dit dat.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nogmaals, je weet de helft nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg dat iemand thuis telefonisch lastig gevallen wordt en mensen twitter accounts op zijn naam aanmaken?
Dat is verleden tijd en opgelostquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen ik ken de geschiedenis tussen jou en Geo
Ja dan moet ie het wel heel erg gemaakt hebben als je dit zegtquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nogmaals, je weet de helft niet
Je weet absoluut niet wat Ritmo zelf gedaan heeft.
Ik wel, en dat houd in dat als ie dood voor m'n voeten valt ik m'n voeten aan hem afveeg en doorloop.
Hé, dan moet je het in mijn boek bont gemaakt hebben.
Eens even kijken: waar ( wijs het me even aan) zeg ik dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, je keurt het dus wel goed dat door een paar zolderkamerautisten op fok iemand bijna was opgepakt door de politie.
Dan moet het wel heel heftig zijn geweest inderdaad..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wel, en dat houd in dat als ie dood voor m'n voeten valt ik m'n voeten aan hem afveeg en doorloop.
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tja als hij dan toch al dood is...quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
check dan eerst zijn portemonnee tochquote:
Jamaarikbenverpleegsterenhoordantegaanhelpenquote:
Gierige jood ben je ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
check dan eerst zijn portemonnee toch
Dat bedoel ik, en zo'n nerd zal vast nog wel wat toffe gadgets bij zich hebben ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
check dan eerst zijn portemonnee toch
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en zo'n nerd zal vast nog wel wat toffe gadgets bij zich hebben ofzo
Gaat toch wegquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb toen echt lange gesprekken met hem gehad daarover.
Kwam er op neer dat hij zelf een autist was die boos is op de wereld.
Helaas mocht Fok! zijn uitlaat klep niet meer zijn.
Ik geloof je ! van je fouten moet je leren users moeten daar ook de tijd voor krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dat is verleden tijd en opgelost. Heb er wel veel geleerd hoor.
Ik ga er niet meer inhoudelijk op in, maar weet wel dat je vooral in deze slowchat alles met een zak zout moet nemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik geloof je ! van je fouten moet je leren users moeten daar ook de tijd voor krijgen.
Komt helemaal goed met jou
Kruip nog meer in haar broekje man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik geloof je ! van je fouten moet je leren users moeten daar ook de tijd voor krijgen.
Onzin ik heb gister zelfs toegegeven tegenwoordig Stylo wel te kunnen waarderen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kruip nog meer in haar broekje man.
nu ben ik wel benieuwd..quote:
wij hebben gewoon lobiquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kruip nog meer in haar broekje man.
Waarom geef je Paon die tijd dan niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd zelfs nog mijn hulp aangeboden om beter te gaan posten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom geef je Paon die tijd dan niet?
quote:
wij spreken hier liever over een ontgroening.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij krijgen alle nieuwelingen hier eerst een emmer stront over zich heen als welkoms ritueel. Ach, dat heeft ook wel weer zo zijn charmes.
Ook goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wij spreken hier liever over een ontgroening.
Niet altijd waar hangt puur van je eigen post gedrag af.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij krijgen alle nieuwelingen hier eerst een emmer stront over zich heen als welkoms ritueel. Ach, dat heeft ook wel weer zo zijn charmes.
stfu.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Happel het volgende:
Ritmo is echt de enige hier, mocht ik hem ooit tegenkomen, een paar tering klappen ga verkopen.
[..]
stfu.
Waarom?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Happel het volgende:
Ritmo is echt de enige hier, mocht ik hem ooit tegenkomen, een paar tering klappen ga verkopen.
Ik ga niet happen van je hi ha ho. Zijn genoeg woorden aan vuilgemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet altijd waar hangt puur van je eigen post gedrag af.
Julles44 was na drie posts al een aanwinst.
Eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
Users die in de SC posten maar nooit in VBL worden per definitie niet serieus genomen, zie Guitarist.
Nou nou nouquote:
Incidenteel post ie nog in het PSV topic hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
Users die in de SC posten maar nooit in VBL worden per definitie niet serieus genomen, zie Guitarist.
Hij is mod van MUZ.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Incidenteel post ie nog in het PSV topic hoor.
Als je voor Psv bent sta je natuurlijk ook al met 3-0 achter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hihi wat orgineelquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je voor Psv bent sta je natuurlijk ook al met 3-0 achter.
Oh, geen idee. Hij post hier wel eens maar heeft zich nog nooit voorgesteld.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De Waarheid is niet origineel maar kan daarom wel nog vaak beaamt worden.quote:
Ik zeg gratis seizoenskaarten voor iedereen.quote:Fans: 'Als ze dit wegpakken, dan is PSV geen warme club meer'
De beslissing van PSV om in het nieuwe seizoen vaker achter gesloten deuren te trainen is niet bij iedereen in goede orde ontvangen. Een groep gepensioneerden komt al jarenlang iedere dag bij elkaar, om op De Herdgang een kop koffie te drinken en het nieuws rondom de club te bespreken. Volgend seizoen zijn zij echter nog maar drie keer per week welkom bij PSV.
Dick Advocaat gaf al aan dat hij vaker besloten wilde trainen en woensdag maakte PSV bekend dat er nog maar drie trainingen per week openbaar zullen zijn voor pers en publiek. Piet Hoens baalt er flink van: "Ik woon in een appartement en ben 's ochtends blij dat ik hier een uurtje of drie/vier naartoe kan komen voor de sociale contacten", zegt hij tegen Omroep Brabant. Ook Albert Stamps is een trouwe bezoeker van De Herdgang: "Ze zeggen dat PSV zo'n warme club is en dat is ook wel zo, maar als ze dit wegpakken is het geen warme club meer."
PSV maakte woensdag bekend dat het al langer speelde met de gedachte om De Herdgang vaker op slot te gooien. Onder de nieuwe trainer is besloten om deze maatregel door te voeren. "Ik kom hier al tien jaar", bromt Hoens. "Onder andere trainers waren we altijd welkom en nu komt Advocaat en wordt alles anders. Maar ik zeg niet dat het aan hem ligt. Ik denk dat het van bovenaf komt."
Hij is nog voor die verkeerde club ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:21 schreef Happel het volgende:
Wtf, waarom kijken mensen hiernaar? Stream van Opaatje #31 ook OPA&OMA vieren de zomer !!!!!
http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid
Er was toch zo een user die elke week zijn filmpje kwam posten hier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:21 schreef Happel het volgende:
Wtf, waarom kijken mensen hiernaar? Stream van Opaatje #31 ook OPA&OMA vieren de zomer !!!!!
http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid
Hier, ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was toch zo een user die elke week zijn filmpje kwam posten hier.
Kom we gaan hem pakken!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is nog voor die verkeerde club ook
Kun je nagaan!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Happel het volgende:
[..]
stfu.
Ik heb godverdomme schuld alles jongen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg gratis seizoenskaarten voor iedereen.
Het is wel je typische jood. Misschien dat hij daarom zo geliefd is in die regionen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier, ja?
Maar dat beantwoord mijn vraag niet. Waarom kijken mensen naar een seniele ouwe vent die tv zit te kijken?
in den haag ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel je typische jood. Misschien dat hij daarom zo geliefd is in die regionen.
Daar sta ik wel van te kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de toekomstige Rotterdammer Steven.
Jij hebt het over regionen schelequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de toekomstige Rotterdammer Steven.
Joden zijn de baas, overalquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij bent binnekort een jood uit rotterdam, das nog raarder
Doe maar een pogingquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen, te makkelijk.
okquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu kom je zeker met het feit dat feyenoord weer eens won van Ajax afgelopen jaar??
Lekker boeiend want we werden alsnog kampioen met 6 punten verschil
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu kom je zeker met het feit dat feyenoord weer eens won van Ajax afgelopen jaar??
Lekker boeiend want we werden alsnog kampioen met 6 punten verschil
Ik kwam er net achter dat ik de zijkant van mijn hoofd ook niet goed ingesmeerd heb en dus ook verbrand is dus doe maar nietquote:
Hmmmquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik de zijkant van mijn hoofd ook niet goed ingesmeerd heb en dus ook verbrand is dus doe maar niet
Mikey en paonquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat die gast doet. Eeeuww.
Zou dat Madame_Paon zijn?
Zo iets zou mij nog echt kunnen overkomen ookquote:
Gewoon werken met je luie donder. Hup hup.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Post eens wat meer ik verveel me op het werk.
Met deze hitte weinig klanten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon werken met je luie donder. Hup hup.
Marokko moet toch ondertussen het grootste faalland in het mondiale voetbal zijn zeg. Het is nog erger dan Belgie. Zoveel talent en dan toch keer op keer keihard falen. Aan de andere kant hebben ze wel leuke aanvallers en middenvelders maar zijn de verdedigers en keepers ronduit bagger.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:17 schreef Doublepain het volgende:
Mocro´s gaan nu op straten rellen, ik zie ze al rennen met vlaggen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme scoort die fucking tyfuslijer
Omdat rat en Sporting kiezen boven PSVquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef inZanity het volgende:
Wat heeft Labyad je eigenlijk misdaan dat je hem een 'fucking tyfuslijer' noemt?
Ja, te volgen via stream van nosquote:
Rat, waarom? En Sporting kiezen boven PSV is toch niet zo gek?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat rat en Sporting kiezen boven PSV
Ach het zal allemaal wel. Ik zie het probleem niet zo. Schijnheilige PSV'fansquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat geld en liegen. Maar komt ook door zijn vader
Wat vind je van Wijnaldum? en Fer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ach het zal allemaal wel. Ik zie het probleem niet zo. Schijnheilige PSV'fans
Pleurisverraders. Hoezo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je van Wijnaldum? en Fer?
Die flapdrol kon voor 5 a 6 miljoen naar Benfica, maar wilde liever transfervrij wegquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ach het zal allemaal wel. Ik zie het probleem niet zo. Schijnheilige PSV'fans
Tuurlijk zou ik het erg vinden. Maar toen Wijnaldum Feyenoord in de steek liet vonden jullie dat toch ook niet erg? En nu opeens huilie gaan doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die flapdrol kon voor 5 a 6 miljoen naar Benfica, maar wilde liever transfervrij weg![]()
Zou jij ook erg vinden als Clasie zoiets doet
Waarom?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vinden de PSV'ers dus van die mocro..
Precies, bij Wijnaldum was het nog netjes, netjes afgekocht voor 5 miljoen klaar..quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik het erg vinden. Maar toen Wijnaldum Feyenoord in de steek liet vonden jullie dat toch ook niet erg? En nu opeens huilie gaan doen.
[..]
Waarom?
1. Is het totaal niet vergelijkbaar.
2. Waarom denk je dat ik er 'schijnheilige PSV'fans' bij zet?
Waarom is dat een hele andere situatie dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:34 schreef Doublepain het volgende:
Lol dat van Wijnaldum is een heel andere situatie
Anders zat ik ook te haten op Aisatt/Bakkal
Wat is er netjes aan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, bij Wijnaldum was het nog netjes, netjes afgekocht voor 5 miljoen klaar..
5miljoen is teveel geldquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom is dat een hele andere situatie dan?
[..]
Wat is er netjes aan?
Wat is er niet netjes aan? Een speler zijn contract afkopen voor 5 miljoen (!!!). Of is dat raar in de voetballerij?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom is dat een hele andere situatie dan?
[..]
Wat is er netjes aan?
Nee maar wat is er zo netjes aan dan? PSV was zo gek om 5 miljoen voor m neer te leggen. Anders was Wijnaldum ook gewoon gratis de deur uit gelopen hoor een jaar later.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is er niet netjes aan? Een speler zijn contract afkopen voor 5 miljoen (!!!). Of is dat raar in de voetballerij?
Benfica Sporting ook hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee maar wat is er zo netjes aan dan? PSV was zo gek om 5 miljoen voor m neer te leggen. Anders was Wijnaldum ook gewoon gratis de deur uit gelopen hoor een jaar later.
2 was gerechtvaardigd ja.quote:
Krijgen we dat onzinverhaal weer dat Wijnaldum geld gedoneerd zou hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Komop man dat zie je toch, Labyad ging forceren en transfervrij weg. Zat alleen maar te kankeren op PSV en Gini vingen ze 5 miljoen, koos niet voor het geld en doneerde zelfs geld aan Feyenoord volgensmij
Ga weg johquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Krijgen we dat onzinverhaal weer dat Wijnaldum geld gedoneerd zou hebben.
PSV'ers zijn gewoon schijnheilig. Bij Reis en bij Labyad.
ach zoiets hadden wij ook met die canadees, was gestopt met voetbal opeens speelde die bij utrechtquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
PSV'ers zijn gewoon schijnheilig. Bij Reis en bij Labyad.
Bij Wijnaldum spraken jullie er schande van dat hij uitgekotst werd toen hij Feyenoord verraden had. En zelf doen jullie precies hetzelfde bij Reis en Labyad.quote:
Wie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach zoiets hadden wij ook met die canadees, was gestopt met voetbal opeens speelde die bij utrecht
Jah maar dat zou iedereen doen van wat ze gedaan hadden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij Wijnaldum spraken jullie er schande van dat hij uitgekotst werd toen hij Feyenoord verraden had. En zelf doen jullie precies hetzelfde bij Reis en Labyad.
Maar waarom dan wel zeuren bij Wijnaldum?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jah maar dat zou iedereen doen van wat ze gedaan hadden.![]()
Reis drugs alles
Labyad zat op twitter al zo belachelijk tegenover fans te doen, dan gelijk zijn tweet verwijderen. Vies spelletje speelde hij.
Maar was er haat naar Bakkal dan?
Wat heeft Wijnaldum gedaan dan? Dat is toch totaal anders of ging Wijnaldum transfervrij weg en forceren?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel zeuren bij Wijnaldum?
En wat heeft Bakkal er nou weer mee te maken?
Waarom is dat totaal anders dan? Geef daar eens een keer antwoord op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft Wijnaldum gedaan dan? Dat is toch totaal anders of ging Wijnaldum transfervrij weg en forceren?
- Ten eerste 5 miljoenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom is dat totaal anders dan? Geef daar eens een keer antwoord op.
Zó naief ben je toch niet..quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
- Ten eerste 5 miljoen
- Ten tweede ging niet forceren
- Ten derde was niet negatief over zijn oude werkgever
- Ten vierde ging niet voor het geld
Want in Portugal houden ze ook aan een max salaris?quote:
Zo'n gevoel heb ik ook jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
DP, je krijgt die Feyenoorders niet overtuigd, zij voelen zich verraadde en dat blijft zo. Deze discussie is al vaker gevoerd zij kijken er anders tegen aan
ZK tegen nog iemandquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef inZanity het volgende:
Welke wedstrijd gaan ze nu uitzenden btw?
-Wat is er met 5 miljoen? Dat PSV zo gek is dat ze 5 miljoen wilden neerleggen voor die prutser kan Gini ook niks aan doen. Had PSV dat niet gedaan was ie het jaar erna ook gewoon gratis weggelopen hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
- Ten eerste 5 miljoen
- Ten tweede ging niet forceren
- Ten derde was niet negatief over zijn oude werkgever
- Ten vierde ging niet voor het geld
Via een msn gesprek?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wijnaldum heeft maandenlang lopen liegen dat hij misschien zou ferlengen samen met zijn hole maatje. Blijkt vervolgens dat de bro's maanden daarvoor samen in een msn gesprek al hadden besloten weg te gaan. En maar blijven volhouden dat je er nog niet uit ben.
Whutquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wijnaldum heeft maandenlang lopen liegen dat hij misschien zou ferlengen samen met zijn hole maatje. Blijkt vervolgens dat de bro's maanden daarvoor samen in een msn gesprek al hadden besloten weg te gaan. En maar blijven volhouden dat je er nog niet uit ben.
Mag ook niet, als je het ziet gelijk een TR sturen hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
En ik dacht dat er geen club TT's meer mochten?
Volgens mij was het Skype..quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En het is verlengen, of doel je op fer?
Stinho heeft geen tv in Zuid-Belgiëquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stinho zit al watertandend op de bank hoor
Wel internet, hij was er vanmorgen tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stinho heeft geen tv in Zuid-België
Het is wel perfect weer om nu door de Ardennen te wandelen, lekker afkoelen bij een ijskoud beekje, drankje erbijquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel internet, hij was er vanmorgen toch
Hij wacht tot de kratjes leeg zijn zodat ie zijn slag kan slaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel perfect weer om nu door de Ardennen te wandelen, lekker afkoelen bij een ijskoud beekje, drankje erbij
Rode bandana om en dikke joint op de lipquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel perfect weer om nu door de Ardennen te wandelen, lekker afkoelen bij een ijskoud beekje, drankje erbij
Het is voor hem te hopen dat ze geen fustjes hebben meegenomen dit keerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wacht tot de kratjes leeg zijn zodat ie zijn slag kan slaan
Dat houdt Stinho niet tegenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is voor hem te hopen dat ze geen fustjes hebben meegenomen dit keer
Gewoon wachten totdat ouders wandeling gaan maken en legen die shitquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar die kun je niet stiekum op de achterbank wegnakken
Ben je wel helemaal lekker Happel?quote:
Geen idee. Die beat is gewoon lekker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker Happel?
Dan raad ik je aan niet meer tracks van hem te luisteren aangezien de beats allemaal hetzelfde klinkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee. Die beat is gewoon lekker.
Is de enige die ik ken van hem.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan niet meer tracks van hem te luisteren aangezien de beats allemaal hetzelfde klinken
Msn skype whatever.quote:
Ja wat is het nouquote:
Dat was wel vetquote:
Wil je eens toelichten wat daar nou precies onzin aan is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er zijn geen voetbalveldjes in zijn talibanwijk gekomenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je eens toelichten wat daar nou precies onzin aan is?
noes het is wat.quote:
die van #570 was beter inderdaadquote:
Idd, knap van je om zoiets te bedenken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die van #570 was beter inderdaad
Kapi is toch een mooiboy?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eey man, even pauze in het spookhuis?
Ben je weer bezig met je bb?quote:
Je gaat wel snelquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik veel, het heet niet voor niks Darkroom...
Ik verveel mezelf al, ik heb jou niet nodig om mij ook nog eens te vervelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gaat wel sneleerst zoenen met een dude en nu ga je al naar Darkrooms?
Achja na zoveel jaar in de kast zal het vast een opluchting zijn.. dan wil je ook even gek doen.
Ben ff druk met werken en studeren mang.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eey man, even pauze in het spookhuis?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verveel mezelf al, ik heb jou niet nodig om mij ook nog eens te vervelen
En dus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooi dat juist die personen die nu ttdoen het hardst gaan janken als er Ajax in de tt staat
Nog steeds studeren? Hertentamens?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ff druk met werken en studeren mang.
hypocriet dit datquote:
Wanneer heb je eens vakantie danquote:
Niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer heb je eens vakantie dan
lekker kutquote:
De tyfus, wat een pleurisherrie.quote:
Nee jouw jihad muziek is lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee jouw jihad muziek is lekker
quote:
Niet eens aan het kijken naar Spanje - Japan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus dat gegil van die supporters van Zuid Korea de hele tijd bij een niet eens hele kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |