okquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu kom je zeker met het feit dat feyenoord weer eens won van Ajax afgelopen jaar??
Lekker boeiend want we werden alsnog kampioen met 6 punten verschil
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu kom je zeker met het feit dat feyenoord weer eens won van Ajax afgelopen jaar??
Lekker boeiend want we werden alsnog kampioen met 6 punten verschil
Ik kwam er net achter dat ik de zijkant van mijn hoofd ook niet goed ingesmeerd heb en dus ook verbrand is dus doe maar nietquote:
Hmmmquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik de zijkant van mijn hoofd ook niet goed ingesmeerd heb en dus ook verbrand is dus doe maar niet
Mikey en paonquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat die gast doet. Eeeuww.
Zou dat Madame_Paon zijn?
Zo iets zou mij nog echt kunnen overkomen ookquote:
Gewoon werken met je luie donder. Hup hup.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Post eens wat meer ik verveel me op het werk.
Met deze hitte weinig klanten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon werken met je luie donder. Hup hup.
Marokko moet toch ondertussen het grootste faalland in het mondiale voetbal zijn zeg. Het is nog erger dan Belgie. Zoveel talent en dan toch keer op keer keihard falen. Aan de andere kant hebben ze wel leuke aanvallers en middenvelders maar zijn de verdedigers en keepers ronduit bagger.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:17 schreef Doublepain het volgende:
Mocro´s gaan nu op straten rellen, ik zie ze al rennen met vlaggen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme scoort die fucking tyfuslijer
Omdat rat en Sporting kiezen boven PSVquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef inZanity het volgende:
Wat heeft Labyad je eigenlijk misdaan dat je hem een 'fucking tyfuslijer' noemt?
Ja, te volgen via stream van nosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |