okquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu kom je zeker met het feit dat feyenoord weer eens won van Ajax afgelopen jaar??
Lekker boeiend want we werden alsnog kampioen met 6 punten verschil
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu kom je zeker met het feit dat feyenoord weer eens won van Ajax afgelopen jaar??
Lekker boeiend want we werden alsnog kampioen met 6 punten verschil
Ik kwam er net achter dat ik de zijkant van mijn hoofd ook niet goed ingesmeerd heb en dus ook verbrand is dus doe maar nietquote:
Hmmmquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik de zijkant van mijn hoofd ook niet goed ingesmeerd heb en dus ook verbrand is dus doe maar niet
Mikey en paonquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat die gast doet. Eeeuww.
Zou dat Madame_Paon zijn?
Zo iets zou mij nog echt kunnen overkomen ookquote:
Gewoon werken met je luie donder. Hup hup.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Post eens wat meer ik verveel me op het werk.
Met deze hitte weinig klanten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon werken met je luie donder. Hup hup.
Marokko moet toch ondertussen het grootste faalland in het mondiale voetbal zijn zeg. Het is nog erger dan Belgie. Zoveel talent en dan toch keer op keer keihard falen. Aan de andere kant hebben ze wel leuke aanvallers en middenvelders maar zijn de verdedigers en keepers ronduit bagger.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:17 schreef Doublepain het volgende:
Mocro´s gaan nu op straten rellen, ik zie ze al rennen met vlaggen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme scoort die fucking tyfuslijer
Omdat rat en Sporting kiezen boven PSVquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef inZanity het volgende:
Wat heeft Labyad je eigenlijk misdaan dat je hem een 'fucking tyfuslijer' noemt?
Ja, te volgen via stream van nosquote:
Rat, waarom? En Sporting kiezen boven PSV is toch niet zo gek?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat rat en Sporting kiezen boven PSV
Ach het zal allemaal wel. Ik zie het probleem niet zo. Schijnheilige PSV'fansquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat geld en liegen. Maar komt ook door zijn vader
Wat vind je van Wijnaldum? en Fer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ach het zal allemaal wel. Ik zie het probleem niet zo. Schijnheilige PSV'fans
Pleurisverraders. Hoezo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je van Wijnaldum? en Fer?
Die flapdrol kon voor 5 a 6 miljoen naar Benfica, maar wilde liever transfervrij wegquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ach het zal allemaal wel. Ik zie het probleem niet zo. Schijnheilige PSV'fans
Tuurlijk zou ik het erg vinden. Maar toen Wijnaldum Feyenoord in de steek liet vonden jullie dat toch ook niet erg? En nu opeens huilie gaan doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die flapdrol kon voor 5 a 6 miljoen naar Benfica, maar wilde liever transfervrij weg![]()
Zou jij ook erg vinden als Clasie zoiets doet
Waarom?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vinden de PSV'ers dus van die mocro..
Precies, bij Wijnaldum was het nog netjes, netjes afgekocht voor 5 miljoen klaar..quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik het erg vinden. Maar toen Wijnaldum Feyenoord in de steek liet vonden jullie dat toch ook niet erg? En nu opeens huilie gaan doen.
[..]
Waarom?
1. Is het totaal niet vergelijkbaar.
2. Waarom denk je dat ik er 'schijnheilige PSV'fans' bij zet?
Waarom is dat een hele andere situatie dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:34 schreef Doublepain het volgende:
Lol dat van Wijnaldum is een heel andere situatie
Anders zat ik ook te haten op Aisatt/Bakkal
Wat is er netjes aan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, bij Wijnaldum was het nog netjes, netjes afgekocht voor 5 miljoen klaar..
5miljoen is teveel geldquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom is dat een hele andere situatie dan?
[..]
Wat is er netjes aan?
Wat is er niet netjes aan? Een speler zijn contract afkopen voor 5 miljoen (!!!). Of is dat raar in de voetballerij?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom is dat een hele andere situatie dan?
[..]
Wat is er netjes aan?
Nee maar wat is er zo netjes aan dan? PSV was zo gek om 5 miljoen voor m neer te leggen. Anders was Wijnaldum ook gewoon gratis de deur uit gelopen hoor een jaar later.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is er niet netjes aan? Een speler zijn contract afkopen voor 5 miljoen (!!!). Of is dat raar in de voetballerij?
Benfica Sporting ook hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee maar wat is er zo netjes aan dan? PSV was zo gek om 5 miljoen voor m neer te leggen. Anders was Wijnaldum ook gewoon gratis de deur uit gelopen hoor een jaar later.
2 was gerechtvaardigd ja.quote:
Krijgen we dat onzinverhaal weer dat Wijnaldum geld gedoneerd zou hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Komop man dat zie je toch, Labyad ging forceren en transfervrij weg. Zat alleen maar te kankeren op PSV en Gini vingen ze 5 miljoen, koos niet voor het geld en doneerde zelfs geld aan Feyenoord volgensmij
Ga weg johquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Krijgen we dat onzinverhaal weer dat Wijnaldum geld gedoneerd zou hebben.
PSV'ers zijn gewoon schijnheilig. Bij Reis en bij Labyad.
ach zoiets hadden wij ook met die canadees, was gestopt met voetbal opeens speelde die bij utrechtquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Krijgen we dat onzinverhaal weer dat Wijnaldum geld gedoneerd zou hebben.
PSV'ers zijn gewoon schijnheilig. Bij Reis en bij Labyad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |