nu ben ik wel benieuwd..quote:
wij hebben gewoon lobiquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kruip nog meer in haar broekje man.
Waarom geef je Paon die tijd dan niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik geloof je ! van je fouten moet je leren users moeten daar ook de tijd voor krijgen.
Komt helemaal goed met jou
Heb ik geprobeerd zelfs nog mijn hulp aangeboden om beter te gaan posten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom geef je Paon die tijd dan niet?
quote:
wij spreken hier liever over een ontgroening.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij krijgen alle nieuwelingen hier eerst een emmer stront over zich heen als welkoms ritueel. Ach, dat heeft ook wel weer zo zijn charmes.
Ook goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wij spreken hier liever over een ontgroening.
Niet altijd waar hangt puur van je eigen post gedrag af.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij krijgen alle nieuwelingen hier eerst een emmer stront over zich heen als welkoms ritueel. Ach, dat heeft ook wel weer zo zijn charmes.
stfu.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Happel het volgende:
Ritmo is echt de enige hier, mocht ik hem ooit tegenkomen, een paar tering klappen ga verkopen.
[..]
stfu.
Waarom?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Happel het volgende:
Ritmo is echt de enige hier, mocht ik hem ooit tegenkomen, een paar tering klappen ga verkopen.
Ik ga niet happen van je hi ha ho. Zijn genoeg woorden aan vuilgemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet altijd waar hangt puur van je eigen post gedrag af.
Julles44 was na drie posts al een aanwinst.
Eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
Users die in de SC posten maar nooit in VBL worden per definitie niet serieus genomen, zie Guitarist.
Nou nou nouquote:
Incidenteel post ie nog in het PSV topic hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
Users die in de SC posten maar nooit in VBL worden per definitie niet serieus genomen, zie Guitarist.
Hij is mod van MUZ.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Incidenteel post ie nog in het PSV topic hoor.
Als je voor Psv bent sta je natuurlijk ook al met 3-0 achter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Incidenteel post ie nog in het PSV topic hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |