Dus je vindt het niet erg dat iemand thuis telefonisch lastig gevallen wordt en mensen twitter accounts op zijn naam aanmaken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet de helft niet.
Geen medelijden met die gast. Geen enkel
Hoi Ritmo, want je zult uiteraard lurken.
Ik heb dan natuurlijk ook alleen maar zijn kant van het verhaal gehoord.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet de helft niet.
Oh, je keurt het dus wel goed dat door een paar zolderkamerautisten op fok iemand bijna was opgepakt door de politie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet de helft niet.
Niet denken dat ik alles altijd te serieus neem. Was al van de trollings maar sinds ik in deze SC post kan ik alles wel hebben eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik wel maar ze hapt altijd zo lekker
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Niet denken dat ik alles altijd te serieus neem. Was al van de trollings maar sinds ik in deze SC post kan ik alles wel hebben eigenlijkOlifanten huid dit dat.
Niet zo stoer doen ik ken de geschiedenis tussen jou en Geoquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Niet denken dat ik alles altijd te serieus neem. Was al van de trollings maar sinds ik in deze SC post kan ik alles wel hebben eigenlijkOlifanten huid dit dat.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nogmaals, je weet de helft nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg dat iemand thuis telefonisch lastig gevallen wordt en mensen twitter accounts op zijn naam aanmaken?
Dat is verleden tijd en opgelostquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen ik ken de geschiedenis tussen jou en Geo
Ja dan moet ie het wel heel erg gemaakt hebben als je dit zegtquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nogmaals, je weet de helft niet
Je weet absoluut niet wat Ritmo zelf gedaan heeft.
Ik wel, en dat houd in dat als ie dood voor m'n voeten valt ik m'n voeten aan hem afveeg en doorloop.
Hé, dan moet je het in mijn boek bont gemaakt hebben.
Eens even kijken: waar ( wijs het me even aan) zeg ik dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, je keurt het dus wel goed dat door een paar zolderkamerautisten op fok iemand bijna was opgepakt door de politie.
Dan moet het wel heel heftig zijn geweest inderdaad..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wel, en dat houd in dat als ie dood voor m'n voeten valt ik m'n voeten aan hem afveeg en doorloop.
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tja als hij dan toch al dood is...quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
check dan eerst zijn portemonnee tochquote:
Jamaarikbenverpleegsterenhoordantegaanhelpenquote:
Gierige jood ben je ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
check dan eerst zijn portemonnee toch
Dat bedoel ik, en zo'n nerd zal vast nog wel wat toffe gadgets bij zich hebben ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
check dan eerst zijn portemonnee toch
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en zo'n nerd zal vast nog wel wat toffe gadgets bij zich hebben ofzo
Gaat toch wegquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb toen echt lange gesprekken met hem gehad daarover.
Kwam er op neer dat hij zelf een autist was die boos is op de wereld.
Helaas mocht Fok! zijn uitlaat klep niet meer zijn.
Ik geloof je ! van je fouten moet je leren users moeten daar ook de tijd voor krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dat is verleden tijd en opgelost. Heb er wel veel geleerd hoor.
Ik ga er niet meer inhoudelijk op in, maar weet wel dat je vooral in deze slowchat alles met een zak zout moet nemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik geloof je ! van je fouten moet je leren users moeten daar ook de tijd voor krijgen.
Komt helemaal goed met jou
Kruip nog meer in haar broekje man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik geloof je ! van je fouten moet je leren users moeten daar ook de tijd voor krijgen.
Komt helemaal goed met jou
Onzin ik heb gister zelfs toegegeven tegenwoordig Stylo wel te kunnen waarderen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kruip nog meer in haar broekje man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |