Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige UI heb ik ook gewonnen.
oke gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu hoor je die quotes in je sign te plaatsen Tyron.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
And The Winner Is....!!
De Pelé-award
Voor de overall beste user in 2011.
1. GGMM(11)
2. Paul-89 (10)
3. Kapiteintje en Caland (9)
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord inteelt-kliekje. VOordat deze SC er was kende Feyenoorders alleen elkaar.
Tuurlijk toffe gozer toch? hij maakt ook nog eens tuinen.quote:
Hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk toffe gozer toch? hij maakt ook nog eens tuinen.
Jij vind Caland beter dan HMF?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:22 schreef GGMM het volgende:
Verder is Caland, naast kapi en die ene user, wel de tofste Feyenoorder trouwens.
Ik zou sowieso een heel ander lijstje hebben nu ik mensen wat beter ken via deze sc
Alsof ik Geo z'n verrassing ga verpestenquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
GG krijg ik dalijk 1 maand FOK! pimp als cadeau?
Heb ik ook niet gehad !quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
GG krijg ik dalijk 1 maand FOK! pimp als cadeau?
Hier ben ik het wel mee eens maar dat moet je Stylo niet vertellen.quote:
Heb hem gepmt en gedmt met een screenshot.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens maar dat moet je Stylo niet vertellen.
Want?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:25 schreef GGMM het volgende:
Oh, Doublepain is stiekem ook wel tof trouwens.
Als hij maar niet inhoudelijk over voetbal gaat praten.
Met zijn Matavz obsessiequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:25 schreef GGMM het volgende:
Oh, Doublepain is stiekem ook wel tof trouwens.
Als hij maar niet inhoudelijk over voetbal gaat praten.
Nee, heb je wel eens iets anders doms horen zeggen. Iets met 'Ajax is met geluk kampioen geworden' oid. Weet het al niet eens meer. Heb alleen onthouden dat ik je niet meer serieus neem als je over voetbal begintquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want?
Je hebt zeker meegelezen in het El Ham topic
O datquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, heb je wel eens iets anders doms horen zeggen. Iets met 'Ajax is met geluk kampioen geworden' oid. Weet het al niet eens meer. Heb alleen onthouden dat ik je niet meer serieus neem als je over voetbal begint
Echt he.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een abo kopen en net doen alsof je hem cadeau hebt gekregen
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat die Ryan Babel nog tot 42 interlands is gekomen voor het Nederlands elftal is toch eigenlijk niet te geloven.
Ik vind jou ook steeds toffer worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens maar dat moet je Stylo niet vertellen.
awh wat een liefde hier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind jou ook steeds toffer worden.
PSV-erquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
Hey, ik heb opeens ook 2 sterren
Bedankt gulle gever!
We leren elkaar steeds beter te waarderen kut Koerdquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind jou ook steeds toffer worden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We leren elkaar steeds beter te waarderen kut Koerd
Ik had hier overigens eerst 'Davy' staan, maar ik probeer te minderen met Davy-pesten. Bijna net zo verslavend als roken man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent vergeten Mono er treurig naast te zetten.
Mono is baasquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent vergeten Mono er treurig naast te zetten.
Nee man, altijd vrolijk hequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hier overigens eerst 'Davy' staan, maar ik probeer te minderen met Davy-pesten. Bijna net zo verslavend als roken man.
Je moet juist doorgaan met Davy pesten, want daardoor denk je minder aan roken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hier overigens eerst 'Davy' staan, maar ik probeer te minderen met Davy-pesten. Bijna net zo verslavend als roken man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Mwah, sinds je gisteren zo serieus postte van "nu weet ik wel dat je me niet moet" oid probeer ik te minderen.quote:
Denk al nauwelijks een roken. Behalve als ik net wil slapen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet juist doorgaan met Davy pesten, want daardoor denk je minder aan roken.
Rokenquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet juist doorgaan met Davy pesten, want daardoor denk je minder aan roken.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:32 schreef RensAjacied het volgende:
MONO![]()
BASSIE EN ADRIAAN![]()
MONO![]()
NOGMAALS MONO
Zie hier Rens.. het zoveelste minderjarige hossel slachtoffer van Monopoly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Mietjequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Roken. Was 2 weken gestopt en vanavond weer met een maat samen een pakje gehaald en gedeeld omdat iedereen rookt en ik het niet kan weerstaan om het dan ook weer te doen
. ZWAKTEBOD ZWAKTE
Ik hoestte nooit, like a boss.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roken
Snap nog steeds niet wat je daar lekker aan kan vinden. En de hele dag maar hoesten.
Ja, maar ik ben gewoon ook knapper geworden laatst.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus; vroeger vond ik jou echt een kutuser. Net als Steven.
SInds VBl-SC niet meer
Klopt. Sowieso heeft die operatie je goed gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon ook knapper geworden laatst.
Maar wat is er lekker aan? Als een huis in de fik staat zuig je die lucht toch ook niet naar binnen?quote:
Hier moet ik je gelijk geven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk al nauwelijks een roken. Behalve als ik net wil slapen.
Om die gedachte op dat moment door davy te vervangen lijkt me geen goed plan.
Dat is wel zwak.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Roken. Was 2 weken gestopt en vanavond weer met een maat samen een pakje gehaald en gedeeld omdat iedereen rookt en ik het niet kan weerstaan om het dan ook weer te doen
. ZWAKTEBOD ZWAKTE
Ja man krijg je eenmaal een peuk aangeboden en begint het weer.... maar bij is de verslaving niet heel erg dus ik denk dat ik er wel weer mee kan stoppen. SWS roken en je longen verkankerenquote:
Het is rustgevend, maar verslavend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wat is er lekker aan? Als een huis in de fik staat zuig je die lucht toch ook niet naar binnen?
Smoken ben je zo mee gestopt roken is veel moeilijker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man krijg je eenmaal een peuk aangeboden en begint het weer.... maar bij is de verslaving niet heel erg dus ik denk dat ik er wel weer mee kan stoppen. SWS roken en je longen verkankeren.
Smoken is een ander verhaal. He Mono?
Op internet staat een hoop onzin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Laatst op het internet gelezen dat je daar kanker van krijgt.
Ja, maar ik ben niet zo goed in over de longen roken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is rustgevend, maar verslavend.
Wel eens wiet gerookt? Dat is eigenlijk nog lekkerder.
Smoken is niet verslavend volgens mij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smoken ben je zo mee gestopt roken is veel moeilijker.
Smoken is lekker man, op z'n tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man krijg je eenmaal een peuk aangeboden en begint het weer.... maar bij is de verslaving niet heel erg dus ik denk dat ik er wel weer mee kan stoppen. SWS roken en je longen verkankeren.
Smoken is een ander verhaal. He Mono?
Gewoon door je neus inademen na een hijs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in over de longen roken.
Smoken is niet verslavend man... ik bedoelde dat smoken een ander verhaal is omdat niet zonde is van je geld. Roken welquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smoken ben je zo mee gestopt roken is veel moeilijker.
Mwa. je moet het wel eens gedaan hebben. Maar na een bepaalde leeftijd vind ik het een beetje zielig worden tbh. Net als vuurwerk zeg maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Smoken is lekker man, op z'n tijd.
Ik persoonlijk ook niet maar heb wel mensen afzien glijden van gezellige student naar hangend stelend tuig door het wiet roken. Die kwamen op ten duur de deur alleen nog maar uit om wiet te scoren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smoken is niet verslavend volgens mij.
Geen enkele moeite gehad iig om te stoppen.
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa. je moet het wel eens gedaan hebben. Maar na een bepaalde leeftijd vind ik het een beetje zielig worden tbh. Net als vuurwerk zeg maar.
Me2. Onbegrijpelijk dat mensen zelfs daar niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ook niet maar heb wel mensen afzien glijden van gezellige student naar hangend stelend tuig door het wiet roken. Die kwamen op ten duur de deur alleen nog maar uit om wiet te scoren.
Junksquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Me2. Onbegrijpelijk dat mensen zelfs daar niet mee om kunnen gaan.
Het effect is wel verslavend de wiet zelf niet. Voor veel mensen is het ook een vlucht natuurlijk als je werkeloos ben bijvoorbeeld lijkt het alsof de dag sneller gaat wanneer je onder invloed bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Me2. Onbegrijpelijk dat mensen zelfs daar niet mee om kunnen gaan.
Ja, maar van wietquote:
True dat is wel zo ja. Mensen zonder karakter zullen het ongetwijfeld gebruiken om de realiteit te ontlopen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het effect is wel verslavend de wiet zelf niet. Voor veel mensen is het ook een vlucht natuurlijk als je werkeloos ben bijvoorbeeld lijkt het alsof de dag sneller gaat wanneer je onder invloed bent.
Gewoon niet verslavend, eens in de tijd eentje of een weekje elke dag maar dat is een periode. Dat is anders als roken. Als je er echt mee moet stoppen is dat met wiet geen probleem, roken kan lastiger worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar van wietVan andere drug kan ik het me nog wel voorstellen, maar wiet is nauwelijks tot niet verslavend
Laat gaan. Laat gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
Meisjes die denken dat je een junk bent en dan weglopen terwijl je gewoon fucking bezopen bent.
Daarna nog op Fok! gaan
Het was gelukkig niet me uiterlijk maar blijkbaar mijn gedrag/uitstralingquote:
Dat gaat weer hatelijk tegen jou worden. DOE HET NOU NIET DAVY!quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het wordt een beetje rustig hier. GG roep eens iets grappigs.
Jij vindt mij ook niet een toffe PSV'erquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat gaat weer hatelijk tegen jou worden. DOE HET NOU NIET DAVY!
Geef eens een foto dan, dan zal ik zeggen of het aan je gedrag lag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was gelukkig niet me uiterlijk maar blijkbaar mijn gedrag/uitstraling. Als je bij iemand aan het uiterlijk ziet dat het een junk is
. Dat is best sneu. Vooral als je nog nog onder de 18 bent en dan al uiterlijke kenmerken krijgt
Rens al dat nu al het geval is gebruik je teveel!quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was gelukkig niet me uiterlijk maar blijkbaar mijn gedrag/uitstraling. Als je bij iemand aan het uiterlijk ziet dat het een junk is
. Dat is best sneu. Vooral als je nog nog onder de 18 bent en dan al uiterlijke kenmerken krijgt
Méh. Je bent meer een "ik kom m'n club hier aanmoedigen"-pvs'er, itt de "ik kom hier om inhoudelijk te discussiëren over de gang van zaken rondom m'n club"-user.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vindt mij ook niet een toffe PSV'er
Ja... dat was dus niet bij mij zichtbaar. Ik weet niet wat er die avond was, maar las die reactie's van mij hier op Fok! en ik had zoiets gezegd blijkbaar. Weet weinig meer van die avond/nachtquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rens al dat nu al het geval is gebruik je teveel!
die van die fok! reacties posten en dan later terug lezen met het idee van wtf heb ik dat getypt is heel herkenbaar!quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja... dat was dus niet bij mij zichtbaar. Ik weet niet wat er die avond was, maar las die reactie's van mij hier op Fok! en ik had zoiets gezegd blijkbaar. Weet weinig meer van die avond/nacht.
Ik gebruik sws niet teveel, ken je grenzen
ik vind je wel cool okequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh, ben je te oud voor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die van die fok! reacties posten en dan later terug lezen met het idee van wtf heb ik dat getypt is heel herkenbaar!Ik moet maar weer eens gaan blowen binnenkort.
Jij ging toch slapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel manquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu klaar met Seinfeld.quote:
Lieve woordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Méh. Je bent meer een "ik kom m'n club hier aanmoedigen"-pvs'er, itt de "ik kom hier om inhoudelijk te discussiëren over de gang van zaken rondom m'n club"-user.
Het 2e soort valt gewoon vaker op. Maar je hoort wel bij het meubilair daar. Ik heb volgens mij ook op je gestemd bij de awards
Achterlijke kanker programmaquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu klaar met Seinfeld.
True thatquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. FOK! nacht matties sws.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij ging toch slapen?ja nu denk ik, er zat een mug in mn kamer maar volgensmij isdie doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.. ja.. bij mij ook niet idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, er is geen Tour de France meer op dus hij staat niet meer op die zender.
Soms wel leuk, maar wordt nu gewoon te veel. Volgens mij 4 afleveringen achter elkaar.quote:
Ben je nu alleen in de woonkamer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nu denk ik, er zat een mug in mn kamer maar volgensmij isdie dood
Adoptiepapieren zijn de deur uit. Koffer al gepakt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GGMM zal een goede vader voor mij zijn
Wat doen jouw huidige vaders nu dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GGMM zal een goede vader voor mij zijn
quote:Laugh Factory incident
On November 17, 2006, during a performance at the Laugh Factory in West Hollywood, California, a camera phone video captured Richards[1][9] shouting "Shut up! Fifty years ago we'd have had you dangling upside down with a fucking fork shoved up your ass!" to a pair of black hecklers in the audience, followed by repeated shouts of "He's a nigger!" to the rest of the audience[10] (using the racial epithet six times altogether and making a reference to lynching)
That 70 Show vind ik zulke ontzettende aids hequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alles behalve Southpark Family That 70 Show & Futurama is natuurlijk gewoon kut op Comedy Central.
Mijn vader zal ik voor niemand inruilen, maar GGMM zal een goede peetvader zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat doen jouw huidige vaders nu dan?
Worhakolic, its always sunny in Philapelhia en The Office zijn ook leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alles behalve Southpark Family That 70 Show & Futurama is natuurlijk gewoon kut op Comedy Central.
Dat mag je voortaan wel eens duidelijk aangeven voordat je met iemand z'n hoop gaat spelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vader zal ik voor niemand inruilen,
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
That 70 Show vind ik zulke ontzettende aids heHet is gewoon helemaal niet grappig.
Doe eens normaal man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
That 70 Show vind ik zulke ontzettende aids heHet is gewoon helemaal niet grappig.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wat had die acteur die Kramer ook alweer gedaan?![]()
Ohja:
[..]
Jawel! maar daar zit hem de kracht niet. Die zit hem in de personages op Eric en Donna na is elk personage namelijk tof. Daar waar normale series meestal maar een of twee toffe personages heeft zit het er bij That 70 show dus gewoon vol mee. Van Leo naar Fez tot Jackie en Red ze werken gewoon allemaal spot on.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee echt. Snap serieus niet hoe mensen daar om kunnen lachen. Alle grappen zie je een kwartier van tevoren aankomen.quote:
Californication is leuk, maar niet voor een zender die elke aflevering elke dag herhaalt. Serie past gewoon niet in zo'n concept.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
Californication![]()
South Park![]()
Family Guy![]()
Psych!![]()
Futurama![]()
American Dad(gaat nog wel).
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, mensen (en j0rdiiii) ik ga slapen
Welterusten.
Net als Ebicilio z'n passeerbeweging.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee echt. Snap serieus niet hoe mensen daar om kunnen lachen. Alle grappen zie je een kwartier van tevoren aankomen.
Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Net als Ebicilio z'n passeerbeweging.
Ik vind Eric ook best een leuke personage. Dat viel me op toen hij weg ging. De ander cast is perfecte supporting cast. Zie fez die ineens hoofdrol had bij laatste seizoen. Zakte totaal door het ijs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel! maar daar zit hem de kracht niet. Die zit hem in de personages op Eric en Donna na is elk personage namelijk tof. Daar waar normale series meestal maar een of twee toffe personages heeft zit het er bij That 70 show dus gewoon vol mee. Van Leo naar Fez tot Jackie en Red ze werken gewoon allemaal spot on.
Jij vindt Ebecilio slecht?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Net als Ebicilio z'n passeerbeweging.
Trustenquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
Je probeert zo hard te trollen en ajaciedjes te pesten enzoquote:
Nee neequote:
Tsja ik kan niet meer dan mijn best doen hequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je probeert zo hard te trollen en ajaciedjes te pesten enzoIk vind het wel aandoenlijk om te zien.
Ebecilio is de nieuwe Cruijff man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:57 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Nee nee
Ik vind heel Ajax slecht...
Naah, Ajax heeft de beste selectie, ben eerlijk, maar Ebicilio is net Biseswar.
Dus ook overschat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ebecilio is de nieuwe Cruijff man.
Nu echt slapen.
bij ons speelt er geen ebicilio hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:57 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Nee nee
Cruijff overschat? Bitch please. Heb hier videobanden van vroeger jonge. Prachtige spelerquote:
Ebecilio heet ie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:57 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Nee nee
Tsja, hij heeft iig net zo'n groot ego.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ebecilio is de nieuwe Cruijff man.
Nu echt slapen.
Niks tegen Eric daar niet van. Maar die andere personages zijn gewoon allemaal zo perfect bedacht het is een mooi geheel, Kitty en haar maffe hysterische buien bijvoorbeeld vaak tegen het irritante aan maar toch weer zo goed gedaan dat het aandoenlijke blijft.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind Eric ook best een leuke personage. Dat viel me op toen hij weg ging. De ander cast is perfecte supporting cast. Zie fez die ineens hoofdrol had bij laatste seizoen. Zakte totaal door het ijs.
Dan vind ik Manolev nog beter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ebecilio heet ie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een speler.
Ja daar heb je wel weer gelijk in. Zelfs gast personages waren goed. Die restaurant baas was bijvoorbeeld ook leuk gecast. Ik vind soms best jammer dat That 70's Show zo onderschat wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks tegen Eric daar niet van. Maar die andere personages zijn gewoon allemaal zo perfect bedacht het is een mooi geheel, Kitty en haar maffe hysterische buien bijvoorbeeld vaak tegen het irritante aan maar toch weer zo goed gedaan dat het aandoenlijke blijft.
Berkamp was wel wereld top hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:02 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn favoriete speler All Time is misschien nog wel Bergkamp.
Tot nu toe niemand die zo'n techniek heeft als Bergkamp. Prachtig man.. nooit echt wereldtop geweest vergeleken met Van Basten maar echt wel een klasse beter.
1. Cruijff.
2. Bergkamp.
Daarna hele tijd niets.
Wereldtop bedoel ik waardering van de wereld. Van Basten is altijd meer gewaardeerd wat echt onrechtvaardig is. De techniek van Bergkampquote:
Oneens met deze stelling ga maar eens in Londen vragen wie ze beter vonden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wereldtop bedoel ik waardering van de wereld. Van Basten is altijd meer gewaardeerd wat echt onrechtvaardig is. De techniek van Bergkamp
Dat bedoel ik alleen bij de Arsenal fans en Ajax fans is hij een held. Waarom niet in de rest van de wereld? Omdat hij bescheiden is en er niet te koop me liep. Bergkampquote:Op donderdag 26 juli 2012 04:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oneens met deze stelling ga maar eens in Londen vragen wie ze beter vonden.
Thierry Henry. :pquote:Op donderdag 26 juli 2012 04:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oneens met deze stelling ga maar eens in Londen vragen wie ze beter vonden.
Bergkamp was ook 1 van mijn favorieten voetballers? Net als Zidane.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat bedoel ik alleen bij de Arsenal fans en Ajax fans is hij een held. Waarom niet in de rest van de wereld? Omdat hij bescheiden is en er niet te koop me liep. Bergkamp.
Hieruit zie ik jou bewondering voor Bergkamp ook
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Zlatan
I don't know about the players of the french league, but they know who I am
Mwah ik denk dat je niet persee Ajax fan moet zijn om fan te zijn van Bergkamp.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat bedoel ik alleen bij de Arsenal fans en Ajax fans is hij een held. Waarom niet in de rest van de wereld? Omdat hij bescheiden is en er niet te koop me liep. Bergkamp.
Hieruit zie ik jou bewondering voor Bergkamp ook
Bijna elk lang had zijn eigen hoesje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovendien stond Bergkamp zelfs op de hoes van Fifa 99. Nee die kreeg in zijn tijd echt wel wereldwijde waardering.
Oke dan zit ik fout, geef ik het toequote:Op donderdag 26 juli 2012 04:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat je niet persee Ajax fan moet zijn om fan te zijn van Bergkamp.
Hij was in zijn Arsenal tijd zeker een beetje van ons allemaal. Daar waar van Basten nooit het joden stempel heeft verloren. Bovendien stond Bergkamp zelfs op de hoes van Fifa 99. Nee die kreeg in zijn tijd echt wel wereldwijde waardering.
Tegenwoordig wel maar Bergkamp stond toen echt op de algemene.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bijna elk lang had zijn eigen hoesje.
Die met Davids en van Nistelrooy heb ik ook gehadquote:Op donderdag 26 juli 2012 04:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel maar Bergkamp stond toen echt op de algemene.
Het *eigen hoesje* wat wij hadden was die met Davids in zijn Juventus tijd en later van Nistelrooy en Stam. Tegenwoordig zijn wij juist ironisch genoeg een van de weinige landen met het Algemene hoesje.
Ja klopt voor de xbox bij de gameshop waar ik heb gewerkt zijn ze dingen nog niet kwijt ook al is de prijs nu 2.50-quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:25 schreef mrstylo het volgende:
Ajax had vroeger toch een eigen voetbal spel?
Ik kan het me nog goed herinneren. Volgens mij had Juventus toen ook hun eigen voetbalspel.
Dat snap ik heel goed. Alsof mensen uit Rotterdam ooit die spel zouden gaan kopen. Hetzelfde geldt voor Utrecht en alle andere steden buiten Amsterdam.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt voor de xbox bij de gameshop waar ik heb gewerkt zijn ze dingen nog niet kwijt ook al is de prijs nu 2.50-
Trusten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slapenmorgen om 11 uur op mijn werk aanwezig zijn
Snel quoten weet niet wat het betekend maar dit moeten we bewaren deze kwaliteit post van Mono.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:37 schreef Monopoly het volgende:
P2000 zegt dat het hier niet in de buurt is, misschien is het politie, maar die meldingen staan nooit online.
Veel plezier op het suikerfeestquote:
Nog drie weken.quote:
Truste Renske!quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga ook "proberen" te slapen. Weer belachelijk laat.
Weer iemand neer gedjoekt mono?quote:Op donderdag 26 juli 2012 05:09 schreef Monopoly het volgende:
Er zweeft ook een helicopter over gebied rond station
Kijk P2000 of 112rotterdam ofso als dat bestaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 05:14 schreef Monopoly het volgende:
Maar ze zijn echt aan het manhunten volgens mij, want ze zijn al 3 kwartier aan het rond cirkelen hier. Dit gebeurd nooit 's nachts...
Al gecheckt, maar op P2000 komen nooit politie berichten, alleen brandweer en ambulance.quote:Op donderdag 26 juli 2012 05:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk P2000 of 112rotterdam ofso als dat bestaat
Ze proberen ook echt alle spanning uit het leven weg te halen he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 05:16 schreef Monopoly het volgende:
En er zijn geen politie streams meer te beluisteren, is illegaal allemaal. Zonde wel, deed het vroeger best vaak 's nachts.
Ratten zijn hetquote:Op donderdag 26 juli 2012 05:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze proberen ook echt alle spanning uit het leven weg te halen he?
Nog altijd geen afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 05:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze proberen ook echt alle spanning uit het leven weg te halen he?
Shut up.quote:Op donderdag 26 juli 2012 05:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog altijd geen afkickverschijnselen?
Wait wut.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:22 schreef GGMM het volgende:
Verder is Caland, naast kapi en die ene user, wel de tofste Feyenoorder trouwens.
Ik zou sowieso een heel ander lijstje hebben nu ik mensen wat beter ken via deze sc
Over 3/4 dagen ben ik terug in Nederland.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Mogge...
Doe eens vakantie vieren, jij.
Op vakantie fokken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 3/4 dagen ben ik terug in Nederland.
Sneller dan gepland?quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zondag of maandag. Zondagavond rijden als het heeeeeeeeeeel slecht weer wordt op maandag. dmaandag zouden we er om 10:30 uit moeten zijnquote:
Hou eens op met fokken dan wezenloze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch wel blij dat in mijn jeugd er nog geen internet was, hoewel als ik naar mijn eigen zoons kijk lijken die ondanks internet wel een stuk actiever buiten de deur dan 422quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang kan ie niet zonder ons
Dat zeg ik, hij kan niet zonder onsquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Hou eens op met fokken dan wezenloze.
Jij bent die ene user.quote:
Er waren rellen in de stad en jij was er niet bij?quote:Op donderdag 26 juli 2012 05:09 schreef Monopoly het volgende:
Er zweeft ook een helicopter over gebied rond station
Dit doet gewoon pijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:22 schreef GGMM het volgende:
Tuurlijk wel, Mono heb je nog die Wayfarers kunnen meenemen voor me?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er waren rellen in de stad en jij was er niet bij?
Jij bent onze excuusnegerquote:
Hey Mac, alweer wakker?quote:
Ik was om 8uur al wakkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Mac, alweer wakker?
Hoe doen jullie dat toch, tot 4/5 uur Fok!ken en 's morgens weer paraat
Zou willen dat ik hetzelfde over jou kon zeggen, maar helaas...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Happel is tof ookal is hij een elite kakkie
Damn... Als ik half 4 ga slapen, dan word ik ergens 11/12 uur wakkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was om 8uur al wakker
En sliep deze keer redelijk vroeg, was half 4 uiteindelijk
Ik ben dan ook geen kakkiequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou willen dat ik hetzelfde over jou kon zeggen, maar helaas...
Ik heb niet zoveel slaap nodigquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn... Als ik half 4 ga slapen, dan word ik ergens 11/12 uur wakker
dat heb ik al als ik om half 2 ga slapenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn... Als ik half 4 ga slapen, dan word ik ergens 11/12 uur wakker
bray wanderersquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk team heeft eigenlijk jouw voorkeur in Ierland?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom. En iedere niet kakkie mag doodvallen van mij.
Je bent er echt een stuk vriendelijker op geworden sinds je geen mod meer bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom. En iedere niet kakkie mag doodvallen van mij.
Tja kom uit de buurt van de mooiste stad met de mooiste clubquote:
WSV?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja kom uit de buurt van de mooiste stad met de mooiste club
En nee dat is niet rotterdam en feyenoord
Dat is toch geen stad?quote:
Cool, support your localsquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bray wanderers
Uit het dorp van mijn ouders
quote:
Alles is een stad (y)quote:
Leuke dame, maar.... Rehab Bingo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelt gewoon hoogste divisie in Ierland, maarja dat is ook niet zo lastig
Ja lokale bingo shit denk ik voor mensen met een handicap ofzoquote:
Mag jij dan ook meedoen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lokale bingo shit denk ik voor mensen met een handicap ofzo
Karakter veranderd niet, hèquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent er echt een stuk vriendelijker op geworden sinds je geen mod meer bent
Apeldoor niet?quote:
Ahh hmf is er weerquote:
Nee maar dat had ik al uitgelegd. Grapjes als deze mochten toch juist in deze slowchat?quote:
Nee je moet je plek kennenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Nee maar dat had ik al uitgelegd. Grapjes als deze mochten toch juist in deze slowchat
Nee, Feyenoorders staan nog altijd boven alle joden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee je moet je plek kennen
En die is ergens onderaan
Veel plezier gewenst Hapquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
Kiev gaat echt vet worden trouwens. Wordt weer van alles geregeld om er een onvergetelijke trip van te maken. Zin in.
Ten alle tijden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, Feyenoorders staan nog altijd boven alle joden.
Was wel leuk, bandje speelde in Brussel dat nummer van Red hot chilli peppers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, Feyenoorders staan nog altijd boven alle joden.
Hapquote:
Ahhh je bent het dus welquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Was wel leuk, bandje speelde in Brussel dat nummer van Red hot chilli peppers.
Wiiiij staan bo-ven de jo-duh
hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Maar ik ga nu weer lekker een frisse duik nemen in mijn privézwembad daar mijn ban een kwestie van minuten zal zijn.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:53 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Nee, ik heb het postgedrag van helpmefok uitvoerig geanalyseerd en ben nu een PERFECTE kopie.
Haha gozert wat zouden we zonder je moeten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Maar ik ga nu weer lekker een frisse duik nemen in mijn privézwembad daar mijn ban een kwestie van minuten zal zijn.
Wat heb je nou weer uitgevretenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
quote:
Ik ben al heel mijn leven voor Ajax hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ajax fans zijn voor even, Feyenoord fan ben je voor het leven.
Daar zit hem het verschil.
Wel dom, eind deze week zou zijn oorspronkelijke ban aflopen toch, waarom gaat ie klonen dan en zo overduidelijkquote:
Bij de meeste is het een fase. Je hebt altijd de mensen die in een levens fase blijven hangen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij de meesten is het een fase sommigen blijven jangen inderdaad.
Ik ben al heel mijn leven voor Ajax hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |