awh wat een liefde hier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind jou ook steeds toffer worden.
PSV-erquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
Hey, ik heb opeens ook 2 sterren
Bedankt gulle gever!
We leren elkaar steeds beter te waarderen kut Koerdquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind jou ook steeds toffer worden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We leren elkaar steeds beter te waarderen kut Koerd
Ik had hier overigens eerst 'Davy' staan, maar ik probeer te minderen met Davy-pesten. Bijna net zo verslavend als roken man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent vergeten Mono er treurig naast te zetten.
Mono is baasquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent vergeten Mono er treurig naast te zetten.
Nee man, altijd vrolijk hequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hier overigens eerst 'Davy' staan, maar ik probeer te minderen met Davy-pesten. Bijna net zo verslavend als roken man.
Je moet juist doorgaan met Davy pesten, want daardoor denk je minder aan roken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hier overigens eerst 'Davy' staan, maar ik probeer te minderen met Davy-pesten. Bijna net zo verslavend als roken man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Mwah, sinds je gisteren zo serieus postte van "nu weet ik wel dat je me niet moet" oid probeer ik te minderen.quote:
Denk al nauwelijks een roken. Behalve als ik net wil slapen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet juist doorgaan met Davy pesten, want daardoor denk je minder aan roken.
Rokenquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet juist doorgaan met Davy pesten, want daardoor denk je minder aan roken.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:32 schreef RensAjacied het volgende:
MONO![]()
BASSIE EN ADRIAAN![]()
MONO![]()
NOGMAALS MONO
Zie hier Rens.. het zoveelste minderjarige hossel slachtoffer van Monopoly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Mietjequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Roken. Was 2 weken gestopt en vanavond weer met een maat samen een pakje gehaald en gedeeld omdat iedereen rookt en ik het niet kan weerstaan om het dan ook weer te doen
. ZWAKTEBOD ZWAKTE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |