Dit doet gewoon pijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:22 schreef GGMM het volgende:
Verder is Caland, naast kapi en die ene user, wel de tofste Feyenoorder trouwens.
Ik zou sowieso een heel ander lijstje hebben nu ik mensen wat beter ken via deze sc
Tuurlijk wel, Mono heb je nog die Wayfarers kunnen meenemen voor me?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er waren rellen in de stad en jij was er niet bij?
Jij bent onze excuusnegerquote:
Hey Mac, alweer wakker?quote:
Ik was om 8uur al wakkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Mac, alweer wakker?
Hoe doen jullie dat toch, tot 4/5 uur Fok!ken en 's morgens weer paraat
Zou willen dat ik hetzelfde over jou kon zeggen, maar helaas...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Happel is tof ookal is hij een elite kakkie
Damn... Als ik half 4 ga slapen, dan word ik ergens 11/12 uur wakkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was om 8uur al wakker
En sliep deze keer redelijk vroeg, was half 4 uiteindelijk
Ik ben dan ook geen kakkiequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou willen dat ik hetzelfde over jou kon zeggen, maar helaas...
Ik heb niet zoveel slaap nodigquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn... Als ik half 4 ga slapen, dan word ik ergens 11/12 uur wakker
dat heb ik al als ik om half 2 ga slapenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn... Als ik half 4 ga slapen, dan word ik ergens 11/12 uur wakker
bray wanderersquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk team heeft eigenlijk jouw voorkeur in Ierland?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom. En iedere niet kakkie mag doodvallen van mij.
Je bent er echt een stuk vriendelijker op geworden sinds je geen mod meer bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom. En iedere niet kakkie mag doodvallen van mij.
Tja kom uit de buurt van de mooiste stad met de mooiste clubquote:
WSV?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja kom uit de buurt van de mooiste stad met de mooiste club
En nee dat is niet rotterdam en feyenoord
Dat is toch geen stad?quote:
Cool, support your localsquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bray wanderers
Uit het dorp van mijn ouders
quote:
Alles is een stad (y)quote:
Leuke dame, maar.... Rehab Bingo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelt gewoon hoogste divisie in Ierland, maarja dat is ook niet zo lastig
Ja lokale bingo shit denk ik voor mensen met een handicap ofzoquote:
Mag jij dan ook meedoen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lokale bingo shit denk ik voor mensen met een handicap ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |