True thatquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. FOK! nacht matties sws.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij ging toch slapen?ja nu denk ik, er zat een mug in mn kamer maar volgensmij isdie doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.. ja.. bij mij ook niet idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, er is geen Tour de France meer op dus hij staat niet meer op die zender.
Soms wel leuk, maar wordt nu gewoon te veel. Volgens mij 4 afleveringen achter elkaar.quote:
Ben je nu alleen in de woonkamer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nu denk ik, er zat een mug in mn kamer maar volgensmij isdie dood
Adoptiepapieren zijn de deur uit. Koffer al gepakt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GGMM zal een goede vader voor mij zijn
Wat doen jouw huidige vaders nu dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GGMM zal een goede vader voor mij zijn
quote:Laugh Factory incident
On November 17, 2006, during a performance at the Laugh Factory in West Hollywood, California, a camera phone video captured Richards[1][9] shouting "Shut up! Fifty years ago we'd have had you dangling upside down with a fucking fork shoved up your ass!" to a pair of black hecklers in the audience, followed by repeated shouts of "He's a nigger!" to the rest of the audience[10] (using the racial epithet six times altogether and making a reference to lynching)
That 70 Show vind ik zulke ontzettende aids hequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alles behalve Southpark Family That 70 Show & Futurama is natuurlijk gewoon kut op Comedy Central.
Mijn vader zal ik voor niemand inruilen, maar GGMM zal een goede peetvader zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat doen jouw huidige vaders nu dan?
Worhakolic, its always sunny in Philapelhia en The Office zijn ook leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alles behalve Southpark Family That 70 Show & Futurama is natuurlijk gewoon kut op Comedy Central.
Dat mag je voortaan wel eens duidelijk aangeven voordat je met iemand z'n hoop gaat spelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vader zal ik voor niemand inruilen,
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
That 70 Show vind ik zulke ontzettende aids heHet is gewoon helemaal niet grappig.
Doe eens normaal man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
That 70 Show vind ik zulke ontzettende aids heHet is gewoon helemaal niet grappig.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wat had die acteur die Kramer ook alweer gedaan?![]()
Ohja:
[..]
Jawel! maar daar zit hem de kracht niet. Die zit hem in de personages op Eric en Donna na is elk personage namelijk tof. Daar waar normale series meestal maar een of twee toffe personages heeft zit het er bij That 70 show dus gewoon vol mee. Van Leo naar Fez tot Jackie en Red ze werken gewoon allemaal spot on.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |