True dat is wel zo ja. Mensen zonder karakter zullen het ongetwijfeld gebruiken om de realiteit te ontlopen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het effect is wel verslavend de wiet zelf niet. Voor veel mensen is het ook een vlucht natuurlijk als je werkeloos ben bijvoorbeeld lijkt het alsof de dag sneller gaat wanneer je onder invloed bent.
Gewoon niet verslavend, eens in de tijd eentje of een weekje elke dag maar dat is een periode. Dat is anders als roken. Als je er echt mee moet stoppen is dat met wiet geen probleem, roken kan lastiger worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar van wietVan andere drug kan ik het me nog wel voorstellen, maar wiet is nauwelijks tot niet verslavend
Laat gaan. Laat gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
Meisjes die denken dat je een junk bent en dan weglopen terwijl je gewoon fucking bezopen bent.
Daarna nog op Fok! gaan
Het was gelukkig niet me uiterlijk maar blijkbaar mijn gedrag/uitstralingquote:
Dat gaat weer hatelijk tegen jou worden. DOE HET NOU NIET DAVY!quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het wordt een beetje rustig hier. GG roep eens iets grappigs.
Jij vindt mij ook niet een toffe PSV'erquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat gaat weer hatelijk tegen jou worden. DOE HET NOU NIET DAVY!
Geef eens een foto dan, dan zal ik zeggen of het aan je gedrag lag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was gelukkig niet me uiterlijk maar blijkbaar mijn gedrag/uitstraling. Als je bij iemand aan het uiterlijk ziet dat het een junk is
. Dat is best sneu. Vooral als je nog nog onder de 18 bent en dan al uiterlijke kenmerken krijgt
Rens al dat nu al het geval is gebruik je teveel!quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was gelukkig niet me uiterlijk maar blijkbaar mijn gedrag/uitstraling. Als je bij iemand aan het uiterlijk ziet dat het een junk is
. Dat is best sneu. Vooral als je nog nog onder de 18 bent en dan al uiterlijke kenmerken krijgt
Méh. Je bent meer een "ik kom m'n club hier aanmoedigen"-pvs'er, itt de "ik kom hier om inhoudelijk te discussiëren over de gang van zaken rondom m'n club"-user.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vindt mij ook niet een toffe PSV'er
Ja... dat was dus niet bij mij zichtbaar. Ik weet niet wat er die avond was, maar las die reactie's van mij hier op Fok! en ik had zoiets gezegd blijkbaar. Weet weinig meer van die avond/nachtquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rens al dat nu al het geval is gebruik je teveel!
die van die fok! reacties posten en dan later terug lezen met het idee van wtf heb ik dat getypt is heel herkenbaar!quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja... dat was dus niet bij mij zichtbaar. Ik weet niet wat er die avond was, maar las die reactie's van mij hier op Fok! en ik had zoiets gezegd blijkbaar. Weet weinig meer van die avond/nacht.
Ik gebruik sws niet teveel, ken je grenzen
ik vind je wel cool okequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh, ben je te oud voor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die van die fok! reacties posten en dan later terug lezen met het idee van wtf heb ik dat getypt is heel herkenbaar!Ik moet maar weer eens gaan blowen binnenkort.
Jij ging toch slapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel manquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu klaar met Seinfeld.quote:
Lieve woordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Méh. Je bent meer een "ik kom m'n club hier aanmoedigen"-pvs'er, itt de "ik kom hier om inhoudelijk te discussiëren over de gang van zaken rondom m'n club"-user.
Het 2e soort valt gewoon vaker op. Maar je hoort wel bij het meubilair daar. Ik heb volgens mij ook op je gestemd bij de awards
Achterlijke kanker programmaquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu klaar met Seinfeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |