Ik hoestte nooit, like a boss.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roken
Snap nog steeds niet wat je daar lekker aan kan vinden. En de hele dag maar hoesten.
Ja, maar ik ben gewoon ook knapper geworden laatst.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus; vroeger vond ik jou echt een kutuser. Net als Steven.
SInds VBl-SC niet meer
Klopt. Sowieso heeft die operatie je goed gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon ook knapper geworden laatst.
Maar wat is er lekker aan? Als een huis in de fik staat zuig je die lucht toch ook niet naar binnen?quote:
Hier moet ik je gelijk geven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk al nauwelijks een roken. Behalve als ik net wil slapen.
Om die gedachte op dat moment door davy te vervangen lijkt me geen goed plan.
Dat is wel zwak.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Roken. Was 2 weken gestopt en vanavond weer met een maat samen een pakje gehaald en gedeeld omdat iedereen rookt en ik het niet kan weerstaan om het dan ook weer te doen
. ZWAKTEBOD ZWAKTE
Ja man krijg je eenmaal een peuk aangeboden en begint het weer.... maar bij is de verslaving niet heel erg dus ik denk dat ik er wel weer mee kan stoppen. SWS roken en je longen verkankerenquote:
Het is rustgevend, maar verslavend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wat is er lekker aan? Als een huis in de fik staat zuig je die lucht toch ook niet naar binnen?
Smoken ben je zo mee gestopt roken is veel moeilijker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man krijg je eenmaal een peuk aangeboden en begint het weer.... maar bij is de verslaving niet heel erg dus ik denk dat ik er wel weer mee kan stoppen. SWS roken en je longen verkankeren.
Smoken is een ander verhaal. He Mono?
Op internet staat een hoop onzin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Laatst op het internet gelezen dat je daar kanker van krijgt.
Ja, maar ik ben niet zo goed in over de longen roken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is rustgevend, maar verslavend.
Wel eens wiet gerookt? Dat is eigenlijk nog lekkerder.
Smoken is niet verslavend volgens mij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smoken ben je zo mee gestopt roken is veel moeilijker.
Smoken is lekker man, op z'n tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man krijg je eenmaal een peuk aangeboden en begint het weer.... maar bij is de verslaving niet heel erg dus ik denk dat ik er wel weer mee kan stoppen. SWS roken en je longen verkankeren.
Smoken is een ander verhaal. He Mono?
Gewoon door je neus inademen na een hijs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in over de longen roken.
Smoken is niet verslavend man... ik bedoelde dat smoken een ander verhaal is omdat niet zonde is van je geld. Roken welquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smoken ben je zo mee gestopt roken is veel moeilijker.
Mwa. je moet het wel eens gedaan hebben. Maar na een bepaalde leeftijd vind ik het een beetje zielig worden tbh. Net als vuurwerk zeg maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Smoken is lekker man, op z'n tijd.
Ik persoonlijk ook niet maar heb wel mensen afzien glijden van gezellige student naar hangend stelend tuig door het wiet roken. Die kwamen op ten duur de deur alleen nog maar uit om wiet te scoren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smoken is niet verslavend volgens mij.
Geen enkele moeite gehad iig om te stoppen.
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa. je moet het wel eens gedaan hebben. Maar na een bepaalde leeftijd vind ik het een beetje zielig worden tbh. Net als vuurwerk zeg maar.
Me2. Onbegrijpelijk dat mensen zelfs daar niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ook niet maar heb wel mensen afzien glijden van gezellige student naar hangend stelend tuig door het wiet roken. Die kwamen op ten duur de deur alleen nog maar uit om wiet te scoren.
Junksquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Me2. Onbegrijpelijk dat mensen zelfs daar niet mee om kunnen gaan.
Het effect is wel verslavend de wiet zelf niet. Voor veel mensen is het ook een vlucht natuurlijk als je werkeloos ben bijvoorbeeld lijkt het alsof de dag sneller gaat wanneer je onder invloed bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Me2. Onbegrijpelijk dat mensen zelfs daar niet mee om kunnen gaan.
Ja, maar van wietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |