Karakter veranderd niet, hèquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent er echt een stuk vriendelijker op geworden sinds je geen mod meer bent
Apeldoor niet?quote:
Ahh hmf is er weerquote:
Nee maar dat had ik al uitgelegd. Grapjes als deze mochten toch juist in deze slowchat?quote:
Nee je moet je plek kennenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Nee maar dat had ik al uitgelegd. Grapjes als deze mochten toch juist in deze slowchat
Nee, Feyenoorders staan nog altijd boven alle joden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee je moet je plek kennen
En die is ergens onderaan
Veel plezier gewenst Hapquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
Kiev gaat echt vet worden trouwens. Wordt weer van alles geregeld om er een onvergetelijke trip van te maken. Zin in.
Ten alle tijden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, Feyenoorders staan nog altijd boven alle joden.
Was wel leuk, bandje speelde in Brussel dat nummer van Red hot chilli peppers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, Feyenoorders staan nog altijd boven alle joden.
Hapquote:
Ahhh je bent het dus welquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Was wel leuk, bandje speelde in Brussel dat nummer van Red hot chilli peppers.
Wiiiij staan bo-ven de jo-duh
hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Maar ik ga nu weer lekker een frisse duik nemen in mijn privézwembad daar mijn ban een kwestie van minuten zal zijn.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:53 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Nee, ik heb het postgedrag van helpmefok uitvoerig geanalyseerd en ben nu een PERFECTE kopie.
Haha gozert wat zouden we zonder je moeten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Maar ik ga nu weer lekker een frisse duik nemen in mijn privézwembad daar mijn ban een kwestie van minuten zal zijn.
Wat heb je nou weer uitgevretenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
quote:
Ik ben al heel mijn leven voor Ajax hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ajax fans zijn voor even, Feyenoord fan ben je voor het leven.
Daar zit hem het verschil.
Wel dom, eind deze week zou zijn oorspronkelijke ban aflopen toch, waarom gaat ie klonen dan en zo overduidelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |