Californication is leuk, maar niet voor een zender die elke aflevering elke dag herhaalt. Serie past gewoon niet in zo'n concept.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
Californication![]()
South Park![]()
Family Guy![]()
Psych!![]()
Futurama![]()
American Dad(gaat nog wel).
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, mensen (en j0rdiiii) ik ga slapen
Welterusten.
Net als Ebicilio z'n passeerbeweging.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee echt. Snap serieus niet hoe mensen daar om kunnen lachen. Alle grappen zie je een kwartier van tevoren aankomen.
Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Net als Ebicilio z'n passeerbeweging.
Ik vind Eric ook best een leuke personage. Dat viel me op toen hij weg ging. De ander cast is perfecte supporting cast. Zie fez die ineens hoofdrol had bij laatste seizoen. Zakte totaal door het ijs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel! maar daar zit hem de kracht niet. Die zit hem in de personages op Eric en Donna na is elk personage namelijk tof. Daar waar normale series meestal maar een of twee toffe personages heeft zit het er bij That 70 show dus gewoon vol mee. Van Leo naar Fez tot Jackie en Red ze werken gewoon allemaal spot on.
Jij vindt Ebecilio slecht?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Net als Ebicilio z'n passeerbeweging.
Trustenquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:55 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
Je probeert zo hard te trollen en ajaciedjes te pesten enzoquote:
Nee neequote:
Tsja ik kan niet meer dan mijn best doen hequote:Op donderdag 26 juli 2012 03:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je probeert zo hard te trollen en ajaciedjes te pesten enzoIk vind het wel aandoenlijk om te zien.
Ebecilio is de nieuwe Cruijff man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:57 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Nee nee
Ik vind heel Ajax slecht...
Naah, Ajax heeft de beste selectie, ben eerlijk, maar Ebicilio is net Biseswar.
Dus ook overschat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ebecilio is de nieuwe Cruijff man.
Nu echt slapen.
bij ons speelt er geen ebicilio hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:57 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Nee nee
Cruijff overschat? Bitch please. Heb hier videobanden van vroeger jonge. Prachtige spelerquote:
Ebecilio heet ie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:57 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Nee nee
Tsja, hij heeft iig net zo'n groot ego.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ebecilio is de nieuwe Cruijff man.
Nu echt slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |