Ik kon altijd wel lachen om hem en vaak genoeg dm/pm gesprekken gehadquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ritmo was op dm trouwens altijd een vriemdelijke gozer.
Ik begreep hem wel op de een of andere manier. Verschrikkelijk wat er met die gozer gebeurd is.
Klopt het mooie was ook in zijn autisten topics dat het zo duidelijk zelf een autist was vol zelfspot en toch kreeg hij altijd heel Klb overzich heen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kon altijd wel lachen om hem en vaak genoeg dm/pm gesprekken gehad
Niks mis met die gozer, kon goed trollen maar blijkbaar nemen sommige het echt allemaal te serieus
Klopt. Die kon mij ook behoorlijk pissig maken zo achter de computer, en dat is best lastig hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic was ie altijd zo'n zwartkijker. Dat je kritiek hebt, prima. Maar hij draafde wel behoorlijk door.
Hij had er wel veel hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt het mooie was ook in zijn autisten topics dat het zo duidelijk zelf een autist was vol zelfspot en toch kreeg hij altijd heel Klb overzich heen.
Hij had er wel een beetje een eigen kijk op jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Die kon mij ook behoorlijk pissig maken zo achter de computer, en dat is best lastig hoor.
Ik heb toen echt lange gesprekken met hem gehad daarover.quote:
Ach hij was in dit topic een soort van davy zijn geweest denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb toen echt lange gesprekken met hem gehad daarover.
Kwam er op neer dat hij zelf een autist was die boos is op de wereld.
Helaas mocht Fok! zijn uitlaat klep niet meer zijn.
Terwijl de echte insiders weten dat het andersom isquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Partyboy Ritmo is..
Hoe zag die ritmo eruit?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Terwijl de echte insiders weten dat het andersom is
Dat vraag je dus precies aan de verkeerde, ik heb net verteld dat ik nooit foto's ziequote:
partyboy is absoluut géén ritmoquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Check de posts van haar vriend partyboy eens in het Feyenoord topic en leg ze naast die van Ritmo.
Misschien dat iemand anders hem dan kan beantwoordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vraag je dus precies aan de verkeerde, ik heb net verteld dat ik nooit foto's zie
af en to een afro soms ook weer niet.quote:
Een soort kruising tussen die dwerg van jackass en die bolle van de jakhalzen.quote:
Je weet de helft niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ritmo was op dm trouwens altijd een vriemdelijke gozer.
Ik begreep hem wel op de een of andere manier. Verschrikkelijk wat er met die gozer gebeurd is.
Weet ik wel maar ze hapt altijd zo lekkerquote:
Zoiets?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort kruising tussen die dwerg van jackass en die bolle van de jakhalzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tumblr http://herkenbaar.tumblr.com/
Is het vreemd dat ik nu alleen maar nog nieuwsgieriger benquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet de helft niet.
Geen medelijden met die gast. Geen enkel
Hoi Ritmo, want je zult uiteraard lurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |