nu ben ik wel benieuwd..quote:
wij hebben gewoon lobiquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kruip nog meer in haar broekje man.
Waarom geef je Paon die tijd dan niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik geloof je ! van je fouten moet je leren users moeten daar ook de tijd voor krijgen.
Komt helemaal goed met jou
Heb ik geprobeerd zelfs nog mijn hulp aangeboden om beter te gaan posten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom geef je Paon die tijd dan niet?
quote:
wij spreken hier liever over een ontgroening.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij krijgen alle nieuwelingen hier eerst een emmer stront over zich heen als welkoms ritueel. Ach, dat heeft ook wel weer zo zijn charmes.
Ook goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wij spreken hier liever over een ontgroening.
Niet altijd waar hangt puur van je eigen post gedrag af.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Volgens mij krijgen alle nieuwelingen hier eerst een emmer stront over zich heen als welkoms ritueel. Ach, dat heeft ook wel weer zo zijn charmes.
stfu.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Happel het volgende:
Ritmo is echt de enige hier, mocht ik hem ooit tegenkomen, een paar tering klappen ga verkopen.
[..]
stfu.
Waarom?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Happel het volgende:
Ritmo is echt de enige hier, mocht ik hem ooit tegenkomen, een paar tering klappen ga verkopen.
Ik ga niet happen van je hi ha ho. Zijn genoeg woorden aan vuilgemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet altijd waar hangt puur van je eigen post gedrag af.
Julles44 was na drie posts al een aanwinst.
Eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
Users die in de SC posten maar nooit in VBL worden per definitie niet serieus genomen, zie Guitarist.
Nou nou nouquote:
Incidenteel post ie nog in het PSV topic hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
Users die in de SC posten maar nooit in VBL worden per definitie niet serieus genomen, zie Guitarist.
Hij is mod van MUZ.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Incidenteel post ie nog in het PSV topic hoor.
Als je voor Psv bent sta je natuurlijk ook al met 3-0 achter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hihi wat orgineelquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je voor Psv bent sta je natuurlijk ook al met 3-0 achter.
Oh, geen idee. Hij post hier wel eens maar heeft zich nog nooit voorgesteld.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De Waarheid is niet origineel maar kan daarom wel nog vaak beaamt worden.quote:
Ik zeg gratis seizoenskaarten voor iedereen.quote:Fans: 'Als ze dit wegpakken, dan is PSV geen warme club meer'
De beslissing van PSV om in het nieuwe seizoen vaker achter gesloten deuren te trainen is niet bij iedereen in goede orde ontvangen. Een groep gepensioneerden komt al jarenlang iedere dag bij elkaar, om op De Herdgang een kop koffie te drinken en het nieuws rondom de club te bespreken. Volgend seizoen zijn zij echter nog maar drie keer per week welkom bij PSV.
Dick Advocaat gaf al aan dat hij vaker besloten wilde trainen en woensdag maakte PSV bekend dat er nog maar drie trainingen per week openbaar zullen zijn voor pers en publiek. Piet Hoens baalt er flink van: "Ik woon in een appartement en ben 's ochtends blij dat ik hier een uurtje of drie/vier naartoe kan komen voor de sociale contacten", zegt hij tegen Omroep Brabant. Ook Albert Stamps is een trouwe bezoeker van De Herdgang: "Ze zeggen dat PSV zo'n warme club is en dat is ook wel zo, maar als ze dit wegpakken is het geen warme club meer."
PSV maakte woensdag bekend dat het al langer speelde met de gedachte om De Herdgang vaker op slot te gooien. Onder de nieuwe trainer is besloten om deze maatregel door te voeren. "Ik kom hier al tien jaar", bromt Hoens. "Onder andere trainers waren we altijd welkom en nu komt Advocaat en wordt alles anders. Maar ik zeg niet dat het aan hem ligt. Ik denk dat het van bovenaf komt."
Hij is nog voor die verkeerde club ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:21 schreef Happel het volgende:
Wtf, waarom kijken mensen hiernaar? Stream van Opaatje #31 ook OPA&OMA vieren de zomer !!!!!
http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid
Er was toch zo een user die elke week zijn filmpje kwam posten hier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:21 schreef Happel het volgende:
Wtf, waarom kijken mensen hiernaar? Stream van Opaatje #31 ook OPA&OMA vieren de zomer !!!!!
http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid
Hier, ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was toch zo een user die elke week zijn filmpje kwam posten hier.
Kom we gaan hem pakken!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is nog voor die verkeerde club ook
Kun je nagaan!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Happel het volgende:
[..]
stfu.
Ik heb godverdomme schuld alles jongen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg gratis seizoenskaarten voor iedereen.
Het is wel je typische jood. Misschien dat hij daarom zo geliefd is in die regionen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier, ja?
Maar dat beantwoord mijn vraag niet. Waarom kijken mensen naar een seniele ouwe vent die tv zit te kijken?
in den haag ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel je typische jood. Misschien dat hij daarom zo geliefd is in die regionen.
Daar sta ik wel van te kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de toekomstige Rotterdammer Steven.
Jij hebt het over regionen schelequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de toekomstige Rotterdammer Steven.
Joden zijn de baas, overalquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij bent binnekort een jood uit rotterdam, das nog raarder
Doe maar een pogingquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen, te makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |