Gaat zeker lekker snel van 30 naar 32 whahahahahahah foutje bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat snel de topics , Opa zit weer lekker buiten, gezellig!
Nee geen zorgen, hij denkt aan zijn kijkersquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef beequeen het volgende:
Mooi, goed om te zien dat die ouwe weer in zijn lekkere zweetshirt zit. Ik maakte me al zorgen.
Gelukkig is het geen geurstream.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
Nee geen zorgen, hij denkt aan zijn kijkers
Moment...ik zal ff een tweet doen uitgaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Hilariteit alom op Oop's chat. Hij heeft zojuist een biertje afgeslagen..
Normaal slaat ie alleen maar vliegen af
En ik maar denken dat je een geintje maaktequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moment...ik zal ff een tweet doen uitgaan
Watertrappelen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
In z'n dromen, zou 'ie willen...![]()
[ afbeelding ]
Dan mag het wel eens droge witte wijn gaan regenen!!!quote:
Hopelijk niet in flesquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan mag het wel eens droge witte wijn gaan regenen!!!
zal alvast nummer 5 neerzettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ik denk dat bij nummer 4 dezelfde cap kan volstaan ...
[ afbeelding ]
Maar gelukkig worden we nooit persoonlijk....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef Houtvester het volgende:
Oop kijkt gespannen darts , ..en heel langzaam begint een beeld op te dagen van een wel heel vreemd dartbord
Hij droomd van zijn fafo fan als dartbord
[ afbeelding ]
Oow maar zijn favo fan heeft hier geen problemen mee hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar gelukkig worden we nooit persoonlijk....
Gewoon, 'sommige' users!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie zijn of is 'sommige' waar het hier zo vaak over gaat?
Moots kent ze allemaalquote:
Die live hartaanval, ongekend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Studio Vlemmix, dat was een mooie tijd. Ik heb me regelmatig kapot gelachen om die bende.
Jij kent ze beter hoor, je hebt er als mod op (het originele) SIO aardig wat mee te maken gehadquote:
Whehehe mod, dat is nogal een benaming voor die 'functie'.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kent ze beter hoor, je hebt er als mod op (het originele) SIO aardig wat mee te maken gehad
Die heb ik (helaas) niet live meegemaakt. Maar dat hele clubje en al hun aanhang en gasten was zo lekker uit de tent te lokken en te ontregelen, volgens mij werden ze helemaal gek van Kees.quote:
Lief he! Je gooit er een kwartje in...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb ik (helaas) niet live meegemaakt. Maar dat hele clubje en al hun aanhang en gasten was zo lekker uit de tent te lokken en te ontregelen, volgens mij werden ze helemaal gek van Kees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |