Wat een bullshit ditquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij de meeste is het een fase. Je hebt altijd de mensen die in een levens fase blojven hangen.
Is geen bullshit die knaapjes van 7 8jaar uit de provincie zijn als ze net beginnen vaak voor Ajax groeien ze later wel overheen.quote:
Wederom bullshitquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is geen bullshit die knaapjes van 7 8jaar uit de provincie zijn als ze net beginnen vaak voor Ajax groeien ze later wel overheen.
Ga je mond spoelen met zeep!quote:
Wat weet jij er nou van als gekke Ier?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wederom bullshit
Maar ik laat je verder in je waarde
Omdat mijn ouders uit Bray komenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van als gekke Ier?
Waarom ben je eigenlijk niet voor Fc Dublin ?
Wat een onzin manquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ajax fans zijn voor even, Feyenoord fan ben je voor het leven.
Daar zit hem het verschil.
Bray Wanderers is toch een beetje het Feyenoord van Ierland.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders uit Bray komen
Nee, meer het volendam van Ierlandquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bray Wanderers is toch een beetje het Feyenoord van Ierland.
Dat zou Ritmo niet kunnen waarderen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:22 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Niet mijn club, dan liever Ajax als ik moet kiezen
dat is toch ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, meer het volendam van Ierland
Neequote:
Alsof zij Ritmo kentquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou Ritmo niet kunnen waarderen!
Ritmoquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou Ritmo niet kunnen waarderen!
Weg helaasquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ritmo![]()
Waar is die knakker gebleven?
Laatste keer zag ik zijn foto voorbij komen, daarna nooit meer wat gehoord van 'mquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weg helaas
Manier hoe was niet echt tof ookal was het een kneus
Ja maar mensen gingen hem ook thuis bellen en shitquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste keer zag ik zijn foto voorbij komen, daarna nooit meer wat gehoord van 'm
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar mensen gingen hem ook thuis bellen en shit
Dat gaat te ver man
Ik mis altijd alle foto's. Of ik kan ze gewoon niet zien door securitysoftware hier aan het werk, of ze zijn al weggeedit voordat ik ze kan zienquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste keer zag ik zijn foto voorbij komen, daarna nooit meer wat gehoord van 'm
Denk niet dat ie lid is van de SCF iigquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis altijd alle foto's. Of ik kan ze gewoon niet zien door securitysoftware hier aan het werk, of ze zijn al weggeedit voordat ik ze kan zien
weet wel zekerquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk niet dat ie lid is van de SCF iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |