Ja, net als mij overigens.quote:
............................................................quote:
Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
Lastig, misschien aangeven hoe belangrijk het voor je is, en een soort middenweg vinden? Waarbij je heel rustig, stapje voor stapje, met veel overleg die kant op gaat?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan iets wat je nog nooit gedaan hebt zo belangrijk voor je zijn?
Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Waarom open je dan dit topic als je toch al weet dat je de komend twee jaar geen seks gaat hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.
TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:
[..]
Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.
Vaak genoeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
Heb je haar al eens geprobeerd een beetje te sturen, wat haar hand betreft?
Gek he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze begint te huilen toen jullie het erover hadden.. Ze wil het gewoon niet klaar! En waarschijnlijk voelt ze zich behoorlijk gepushed door jou.
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gek he?
Gebeft worden geen probleem, maar meer dan over een onderbroek wrijven is bizar eng?
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef simmu het volgende:
ik vind je vriendin in ieder geval jong (en onervaren) genoeg dat onder druk zetten werkelijk een hele grote NEE! is.
Dat zegt ze zelf volgens TS.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
Dat ging ik ook net zeggen, het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad.
Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Douchen jullie samen? Of ze heeft ze je lul echt nog nooit gezien..
Toen ze moest huilen en ze zei dat er niks was heb je het daar bij laten zitten? Waarom heb je toen niet doorgevraagd?
Wat een bullshit zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
neuk me of ik ga bij je weg.quote:En we zijn nu wel op een punt gekomen dat het voor mij in ieder geval een struikelblok gaat worden ..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.
Dus indien inruil geen mogelijkheid is, lijkt dit me de beste optie.
waarom huilde ze dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
neuk me of ik ga bij je weg.
Samen naar de sauna anders?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.
Ik geef je gelijk hoor, maar ik probeer me te verplaatsen in TS, die ook maagd is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Dibble het volgende:
[..]The fuck. 9 maanden lang met een meisje hebben en helemaal niks krijgen gaat te ver. Ze is duidelijk aan het taken met dat huilen indien waar.
Een trek of pijpbeurtje moet minstens kunnen. Dat moet gewoon, als je een relatie aangaat dan moet een vrouw automatisch de behoeften van een man aan kunnen voelen. Gaat gewoon nergens over dit.
'Beetje kietelen, beetje strelen' rot op als je daar zolang op moet wachten.
Waarom?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
Ja, meerdere keren wel. En zij mij ook.
Je kan toch gewoon als je naast dr ligt een beetje gaan voelen enzo ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
Ja, meerdere keren wel. En zij mij ook.
nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaarquote:
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?
Omdat ze niet samen mogen douchen van hun ouders..quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Socios het volgende:
Pfff, wees blij dat je überhaupt een vriendin hebt, zeg.
Ze hebben elkaar toch allang naakt gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef simmu het volgende:
[..]
nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaar
Socios is jaloers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Joene het volgende:
[..]wtf is dit nou weer voor zielige opmerking ?
Ze weet wel dat je van pijpen niet zwanger kan worden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
Maar ik krijg nooit iets terug, het enige wat zij bij mij doet is een beetje met haar hand over mijn onderbroek heen wrijven. Ze heeft mij nog nooit afgetrokken, laat staan dat ze me gepijpt zou hebben.
...
Ik vroeg aan haar of ze bang was dat het mis zou gaan (ongewenst zwangerschap), en daar kwamen we inderdaad op het probleem uit. Ze is bang dat het mis gaat.
Dat is het juist niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Joene het volgende:
wtf is dit nou weer voor zielige opmerking ?
Geenszinsquote:
en blijkbaar was het niet zo'n succes he.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar toch allang naakt gezien?
Wat is dat nou weer voor stompzinnige opmerking.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef simmu het volgende:
[..]
en blijkbaar was het niet zo'n succes he.....
Dus? Als mevrouw zo doorgaat blijft hij dat. Ik vind het doodnormaal dat je na 9 (!!!) maanden eens gaat zeggen dat het er wel eens van mag komen of op z'n minst er eens wat gebeurd buiten over de broek wrijven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
Met seks bedoel je neuken? Want beffen en vingeren vind ik namelijk ook best seks.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:
Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met seks bedoel je neuken? Want beffen en vingeren vind ik namelijk ook best seks.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef simmu het volgende:
[..]
nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaar
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:
[..]
TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden..
jaja, en zolang iemand niet helder en duidelijk gilt is het geen verkrachting.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je pakt het veel te logisch aan. Je moet gewoon met haar zoenen, strelen en helemaal gek maken.. dan gewoon haar kleren uitdoen en het DOEN, niet vragen. Ze is bang dus jij moet haar erdoorheen helpen en je niet laten stoppen door (kleine) tegenstribbelingen. In een 9 maanden lange relatie hoef je niet meer te stoppen bij kleine tegenstribbelingen maar pas bij grote.
Rot zelf op, op deze manier werkt het blijkbaar ook niet. Als ze het niet wil dan kan ze dr smoelwerk toch wel opentrekken? Als het alleen angst is komt ze er wel overhaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
[..]
jaja, en zolang iemand niet helder en duidelijk gilt is het geen verkrachting.....
rot op.
Tegenwoordig? Vroegah trouwden mensen vaak op hun 14e.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
held.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Als mevrouw zo doorgaat blijft hij dat. Ik vind het doodnormaal dat je na 9 (!!!) maanden eens gaat zeggen dat het er wel eens van mag komen of op z'n minst er eens wat gebeurd buiten over de broek wrijven.
Wel ontvangen en niet de moeite (willen) nemen om hem ook eens wat te geven vind ik vooral egoistisch. Dan klopt er iets niet. Als nu blijkt dat ze het totaal niets vind of voor nu niet, oke. Maar wel eerst even een keerjte (willen) proberen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
ik vind het gewoon een beetje triest dat je maar "dankbaar" moet zijn dat je een vriendin hebt. Sorry hoor maar het wel of niet aangaan / vinden / krijgen van een relatie heb je voor een groot deel zelf in de hand.quote:
QFTquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel ontvangen en niet de moeite (willen) nemen om hem ook eens wat te geven vind ik vooral egoistisch. Dan klopt er iets niet. Als nu blijkt dat ze het totaal niets vind of voor nu niet, oke. Maar wel eerst even een keerjte (willen) proberen.
Komt je vriendin ook uit een gelovig gezin?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef trolley het volgende:
Die hebben liever niet dat wij samen douchen, vooral m'n moeder. Iets met haar geloof e.d.
Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je pakt het veel te logisch aan. Je moet gewoon met haar zoenen, strelen en helemaal gek maken.. dan gewoon haar kleren uitdoen en het DOEN, niet vragen. Ze is bang dus jij moet haar erdoorheen helpen en je niet laten stoppen door (kleine) tegenstribbelingen. In een 9 maanden lange relatie hoef je niet meer te stoppen bij kleine tegenstribbelingen maar pas bij grote.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
Kan je haar vragen of ze iets vervelends heeft meegemaakt op dat gebied?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ladingen vrouwen die er over fantaserenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.
in de zijne wel , dat zegt TS toch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
In mijn ogen heeft hij geen vriendin.
Dit. De weerstand die zij voelt, moet ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef vera166 het volgende:
Ik denk dat het niet helemaal waar is dat ze bang is voor een zwangerschap. Makkelijk om te zeggen; jongens zitten daar -meestal- ook niet op te wachten en kunnen begrip tonen.
Maar dat ze begint te huilen vind ik wat anders. Of ze kan bijzonder goed toneel spelen en huilen faken, of ze zit echt ergens mee en vooral op gebied van seks vereist dat veel geduld.
Ik zou nog eens er voor gaan zittend en als ze opnieuw begint te huilen doorvragen, op een lieve manier, maar wel doorvragen tot je het duidelijker hebt voor jezelf.
Ik vind op die leeftijd 9 maanden ook wel vrij lang duren nu. Vooral als jij zegt dat je veel geduld en alles hebt.
Succes
En dat is relevant, omdat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ladingen vrouwen die er over fantaseren
"Hebben" is ook een groot woord. Niemand 'heeft' iemand of kan iemand 'claimen'.quote:
Tja, als je je wel laat vingeren en beffen dan is het toch wel vrij logiwsch dat na 9 maanden de ander ook iets wil, dat wat je doet een beetje wederzijds is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
Dan verschillen onze definities van vriendin gewoon.quote:
Niet , hoezo ?quote:
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Socios het volgende:
[..]
"Hebben" is ook een groot woord. Niemand 'heeft' iemand of kan iemand 'claimen'.
Beter verwoord: iemand met wie men een goede verstandhouding geniet.
Jij wil alleen knuffelen, een goed gesprek, haar klaarbeffen en lekker slapen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan verschillen onze definities van vriendin gewoon.
Ok.quote:
Hij bedoeld een vriendin is er voor meer dan alleen sex.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij wil alleen knuffelen, een goed gesprek, haar klaarbeffen en lekker slapen?
Dames die geen middelbare school hebben gedaan weten meestal rond hun 15e juist heel goed hoe zwanger worden werkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hij bedoeld een vriendin is er voor meer dan alleen sex.
Ze is geen neukpop immers.
Maar ja het is wel een beetje vreemd en dat zwanger gedoe geloof ik ook niet.
Dat krijg je niet van aftrekken en pijpen etc.
Dat weet zij zelf ook wel (18 he.. of ze heeft geen middelbare school genoten)
Nou ja daarom dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dames die geen middelbare school hebben gedaan weten meestal rond hun 15e juist heel goed hoe zwanger worden werkt.
Dit. Of TS moet zich een keer wassen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:41 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Misschien is ze gewoon heel erg bang voor piemels.. Heb je wel is gemastubeerd in haar bijzijn waarbij zij toekeek? Misschien dat ze dan ziet dat hij niet bijt.
Alsof er geen verschil zit tussen verkrachting en op een spannende manier pushen bij iemand met wie je al 9 maanden een relatie hebt. Waarom meteen die roep over verkrachting?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.
Lesbo in wording. Echt, ik durf er wel geld op te zetten dat ze binnen 5 jaar ontdekt dat ze lesbisch is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:
Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
Op een spannende manier pushen doe je in een relatie waarin je al vaker seks hebt gehad en van elkaar weet dat je dat spannend vind.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alsof er geen verschil zit tussen verkrachting en op een spannende manier pushen bij iemand met wie je al 9 maanden een relatie hebt. Waarom meteen die roep over verkrachting?
Tot ze toestemt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op een spannende manier pushen doe je in een relatie waarin je al vaker seks hebt gehad en van elkaar weet dat je dat spannend vind.
Een meisje dat nog maagd is en het eigenlijk nog niet wil, tegen haar zin neuken is simpelweg verkrachting.
De logica hier ontgaat me. Waarom kan je als je nog nooit een vriend hebt (want jij telt natuurlijk even niet meequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
Vriend, ze zijn 18 en 19. Waarschijnlijk gaan er nog 3 of 4 volgende relaties overheen voor ze überhaupt gaan denken aan trouwen (en kinderen).quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef makila_avatar het volgende:
Uitzondering nagelaten, ik zeg niet dat ALLE vrouwen zo zijn maar .. uit eigen ervaringen ..
Een vrouw/meid die na 9 maanden nog steeds de boot afhoudt, heeft gewoon een vrij laag libido. Ze zal je wel ooit seks geven, maar verwacht géén wonderen. Dwz ben je van plan bij deze vrouw te blijven, houdt er dan rekening mee dat de kans 90+% is, dat je nooit héél véél seks zal krijgen. Kan je hiermee leven. Goed. Zo niet? Zoek dan een ander.
Denk ook niet: Als ik er nu mee trouw, dan wordt de seks beter of krijg ik eindelijk seks want dan mag ze wél zwanger geraken. Vergeet dat maar. Die fout heb ik ook begaan én de seks werd er niet beter op. In tegendeel. Ja je zal seks krijgen .. wanneer je bezig bent kindjes te maken. Op alle andere tijdstippen zal je doodleuk droog staan.
Inderdaad. Ik zou zo veel mogelijk dingen samen willen doen met mijn vriendin (ook seks en niet alleen seks).quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hij bedoeld een vriendin is er voor meer dan alleen sex.
Ze is geen neukpop immers.
Maar ja het is wel een beetje vreemd en dat zwanger gedoe geloof ik ook niet.
Dat krijg je niet van aftrekken en pijpen etc.
Dat weet zij zelf ook wel (18 he.. of ze heeft geen middelbare school genoten)
Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Vriend, ze zijn 18 en 19. Waarschijnlijk gaan er nog 3 of 4 volgende relaties overheen voor ze überhaupt gaan denken aan trouwen (en kinderen).Uit wat voor dorp kom jij?
Tot dit punt was ik het met je eens. Uitmaken tot ze haar trauma heeft verwerkt? Zodat TS met anderen seks kan hebben natuurlijk. Serieus? Vind je dat niet een beetje gevoelloos?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef makila_avatar het volgende:
Dat ze het dan uitmaakt tot ze wél klaar is. Dit is iets dat zij moet verwerken.
1) Ik heb TS al een paar keer raad gegeven in dit topic.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
Dit kan ik bevestigen. Ik heb bijvoorbeeld een nicht en ze is al getrouwd (ze is net zo oud als mij).quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
Het is misschien gevoelloos maar soms moet het zo. Ik weet niet exact hoe hoog het libido van TS is. Die van mij is middelmatig (van m'n vrouw laag), én dan is het nog NET té doen. Héél af en toe eens naar de hoeren blah blah ..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Tot dit punt was ik het met je eens. Uitmaken tot ze haar trauma heeft verwerkt? Zodat TS met anderen seks kan hebben natuurlijk. Serieus? Vind je dat niet een beetje gevoelloos?
Ja dat kan hé? De enige omgeving is de andere niet. In sommige buurten zijn jonggehuwden nu éénmaal méér schering en inslag dan in andere buurten. Je kan de ene plaats absoluut niet vergelijken met de andere.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Skv het volgende:
[..]
1) Ik ken werkelijk niemand die zo jong al trouwt. Het zal ongetwijfeld ergens gebeuren, maar heel modern is het niet.
Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Komt je vriendin ook uit een gelovig gezin?
Anyway, ik kan me voorstellen dat je wat verder wil gaan. Na negen maanden is dat niet vreemd. Je hebt ook gelijk dat er samen over praten moet kunnen en goed is in een relatie. Ik vaag me wel af hoe vaak je erover praat? En ik denk dat jij het gesprek dan meestal opent? Wellicht leg je dan toch een grotere druk op haar, waardoor ze het gevoel krijgt dat het iets heel groots is wat je van haar wil, en misschien is ze, juist mdat ze nog maagd is, wel bang dat het dan voor jou en/of voor haar gaat tegenvallen. Beetje faalangst dus.
Ik zou niet zo de nadruk leggen op willen neuken, maar wel de intimiteit, samen naakt zijn, strelen, knuffelen, etc., zonder druk en veel gesprekken proberen uit te breiden. Zij zal misschien inmiddels wel het gevoel krijgen dat ere iets moet gaan gebeuren, als jullie het er zo vaak over hebben.
Nee, het moet helemaal nooit zo. TS heeft wat mij betreft twee opties: 1. hij leert te leven met dat hij al dan niet tijdelijk geen tot weinig seks gaat hebben. 2. Hij beďndigt de relatie, maar heeft dan simpelweg het recht niet met hangende pootje terug te komen op het moment dat zij van haar trauma of wat het ook is af is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:16 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Het is misschien gevoelloos maar soms moet het zo. Ik weet niet exact hoe hoog het libido van TS is. Die van mij is middelmatig (van m'n vrouw laag), én dan is het nog NET té doen. Héél af en toe eens naar de hoeren blah blah ..
Maar stel dat het libido van TS immens hoog is, gegarandeerd loopt het dan toch fallikant af. Is dat dan beter dan even gevoelloos te zijn en voor de korte pijn te kiezen ipv de lange pijn?
maar zoals gezegd: Alles hangt af van TS. Hoe voelt hij zich, hoe ziet hij de toekomst met deze meid. Kan hij het aan om het risico te lopen dat het in de toekomst misschien ook niet vlotter gaat lopen?
In mijn omgeving niet eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef makila_avatar het volgende:
En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
Kan welquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Omdatappel het volgende:
En als je zelf je onderbroek uitdoet? Dan kan ze daar moeilijk nog over gaan wrijven, lijkt me.
Goed punt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Fijn...van die relaties waarbij de een zich volledig aan de ander moet aanpassen....
Face it: die meid heeft een probleem maar ontkent dat en hupsakee, nu heeft ts het probleem.
Dit gaat m gewoon niet worden. Ts mag groeien in de rol van geduldige hulpverlener en zichzelf gaan wegcijferen. Is dat het?
Tja het is geven en nemen hé? Je moet er beiden achter staan, achter elkaars beslissingen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En dat stuk over dat jij naar de hoeren gaat terwijl je getrouwd bent met een vrouw waarvan jij wist dat ze een laag libido heeft omdat je zo lekker naďef was om te denken dat getrouwd zijn deze in één keer zou verhogen... Tsja... Dat zij dat van je accepteert... Of ze weet het niet eens, dat kan natuurlijk ook.
Akkoord hiermee. Begrijp me niet verkeerd. Begripvol zijn is goed, maar dat mag niet té lang duren, anders gaat begripvol zijn inderdaad effectief het omgekeerde effect veroorzaken. De meid wordt dan té relax en gemakzuchtig en gaat je dan juist géén seks geven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nope. Ophouden met de geduldige- en begripvolle Harry te spelen. Destemeer begrip en geduld ts geeft, desteminder hij het terug gaat krijgen. Hard maar waar.
Het is fok, hier zitten veel 13-jarige zelfbenoemde seksgoden die niet met minder dan 8 keer per dag genoegen nemen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
Alsof dat uit maakt. Ben je nou populair aan het doen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef trolley het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Maar waarom vind jij dat je van je vrouw mag vragen dat ze je naar de hoeren laat gaan omdat jij nooit met haar was getrouwd als je niet verwacht had dat ze zou veranderen omdat je haar dus niet accepteerde zoals ze is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Tja het is geven en nemen hé? Je moet er beiden achter staan, achter elkaars beslissingen.
En ivm naďef zijn. Dat is juist de raad die ik TS geef, om niet in die naďeve val te trappen.
OH JEE OH JEE, DIT IS BIJNA DWANG HOOR! DAT MAG NIET!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.
Het lijkt mij dat ze vooral verlegen is en het niet durft. Dus dan misschien zelf wat actie ondernemen, zoals onderbroek uit, wordt ze wat bangig evt kijken of je haar hand kan pakken en die beetje kan sturen. etc
Zal het gaan ja. :- Ja ik ben zelfzuchtig en egoďstisch. En dan? Ik heb haar geaccepteerd zoals ze is, en dan vind jij dat zij mij niet moet accepteren zoals ik ben? Want dat is precies wat je me zegt. Ze wist met wie ze trouwde, dan moet ze nu ook niet beginnen zagen sé.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar waarom vind jij dat je van je vrouw mag vragen dat ze je naar de hoeren laat gaan omdat jij nooit met haar was getrouwd als je niet verwacht had dat ze zou veranderen omdat je haar dus niet accepteerde zoals ze is?
Wat is dat nou voor onzin, TS kan toch het gevoel hebben dat hij "er aan toe is", hij wil het proberen. Als je nog geen rijbewijs hebt en nog nooit een auto hebt bestuurd weet je toch ook wat je mist en ga je je rijbewijs halen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.
Het lijkt mij dat ze vooral verlegen is en het niet durft. Dus dan misschien zelf wat actie ondernemen, zoals onderbroek uit, wordt ze wat bangig evt kijken of je haar hand kan pakken en die beetje kan sturen. etc
Dat zeker, ze vindt het denk ik allang best zo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef Fascination het volgende:
Die meid heeft het goed voor elkaar; een beetje gebeft en gevingerd worden zonder iets terug te hoeven doen.
Dit zal wel kunnen werken inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef simmu het volgende:
en als je het nou eens omdraait?
dus jij vingert/beft haar eventjes niet. gewoon met de mededeling dat je er zelf erg geil van wordt en dat het je erg frustreert omdat zij helemaal niks bij jou wil doen. dus niet je relatie op scherp zetten, maar eventjes een seksueel stapje terug zeg maar. want het is idd niet bijster eerlijk zo. gewoon even alleen zoenen. en verder doe je alleen dingen als zij dingen doet. daarmee leg je de bal bij haar zonder haar onder druk te zetten
Ik probeer je niet aan te vallen. Ik bekijk jullie situatie duidelijk vanuit een andere kant dan jullie doen en ben daarom benieuwd naar hoe jullie er precies over denken. Als je met deze wetenschap in je hoofd mijn post nog eens zou willen lezen en mijn vragen zou willen beantwoorden zou ik dat waarderen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Zal het gaan ja. :- Ja ik ben zelfzuchtig en egoďstisch. En dan? Ik heb haar geaccepteerd zoals ze is, en dan vind jij dat zij mij niet moet accepteren zoals ik ben? Want dat is precies wat je me zegt.
Nee stel je voor dat je eerlijk bent in een relatiequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Eerlijk? Mijn vrouw heeft letterlijk tegen mij gezegd: Ik heb gewoon een laag libido. Als je toch méér nodig hebt, ga dan naar de hoeren, daar zit ik niks mee in. Maar laat mij dan tenminste met rust.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik probeer je niet aan te vallen. Ik bekijk jullie situatie duidelijk vanuit een andere kant dan jullie doen en ben daarom benieuwd naar hoe jullie er precies over denken. Als je met deze wetenschap in je hoofd mijn post nog eens zou willen lezen en mijn vragen zou willen beantwoorden zou ik dat waarderen.
Daarbij je kunt wel hard roepen dat je wat wilt krijgen, maar als ze niet weet wat ze zou moeten geven...quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef vera166 het volgende:
Elke vrouw is anders natuurlijk maar als mijn vriend mijn "probleem" op deze manier aan ging pakken zou ik me juist heel erg onder druk gezet voelen omdat mijn vriend nog steeds geen seks "krijgt" van mij, en wil wel wíl maar gewoon niet durf. (ervaring hierin, alleen was een stuk jonger)
Als het puur dat "niet durven" is dan is een beetje pushen niet zo erg, in mijn ogen. Als er andere dingen aan dr hand zijn maak.je het alleen maar erger. (veel erger)
Ik dacht dat meisjes niet zo veel moeite hadden er mee ze beginnen soms zelfs:pquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dit zal wel kunnen werken inderdaad.
Maar het werkt niet als de vriendin van TS het dan allemaal ook wel prima vindt zonder seks.
Elke vrouw is anders natuurlijk maar als mijn vriend mijn "probleem" op deze manier aan ging pakken zou ik me juist heel erg onder druk gezet voelen omdat mijn vriend nog steeds geen seks "krijgt" van mij, en wil wel wíl maar gewoon niet durf. (ervaring hierin, alleen was een stuk jonger)
Als het puur dat "niet durven" is dan is een beetje pushen niet zo erg, in mijn ogen. Als er andere dingen aan dr hand zijn maak.je het alleen maar erger. (veel erger)
Voor een vrouw is het lichamelijk gemakkelijk. In theorie, ze kan gewoon daar klaarliggen met haar benen open en klaar is kees. Maar geestelijk/emotioneel, zeker bij slechte ervaringen, is het voor een vrouw lastiger. Ze heeft méér kans dat ze pijn heeft bij het vrijen, ze kan zwanger worden, ze is gevoeliger dan een man enzovoorts ..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef speedboot het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes niet zo veel moeite hadden er mee ze beginnen soms zelfs:p
Ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Eerlijk? Mijn vrouw heeft letterlijk tegen mij gezegd: Ik heb gewoon een laag libido. Als je toch méér nodig hebt, ga dan naar de hoeren, daar zit ik niks mee in. Maar laat mij dan tenminste met rust.
Dus ja, het is gewoon .. ik heb nooit effectief gedreigd: 'Dan ga ik naar de hoeren!' Zo was het ook wéér niet. Ze liet/laat me de keus. Ik heb het een paar keren gedaan, maar ik probeer het te vermijden, want nadien zit je toch met schuldgevoelens en het helpt je zaakjes niet vooruit.
Duidelijk zo?
Haha! Sommige meisjes vinden het totaal niet eng inderdaad. Ik vond het dood eng, lag te trillen en ik heb eerder geneukt dan dat ik mijn toenmalige vriend zijn piemel alleen al durfde aan te raken met mijn handen, laat staan pijpen. Uiteindelijk alles goed gekomen haha.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef speedboot het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes niet zo veel moeite hadden er mee ze beginnen soms zelfs:p
Als ze lang genoeg en goed wrijft kom je misschien wel klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef trolley het volgende:
[..]
Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef vera166 het volgende:
ik heb eerder geneukt dan dat ik mijn toenmalige vriend zijn piemel alleen al durfde aan te raken met mijn handen, laat staan pijpen.
Maar masturbeert ze zelf wel is? Trek jij je wel is af als zij erbij is of doe je dat later op de wc ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef trolley het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.
Saai hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.
Ditquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.
Wil niet zeggen dat het nu nog zo gaat hoorquote:
Waarna het meest intieme deel van je lichaam 'binnengedrongen' wordt door diezelfde penis die jij niet eens aan durft te raken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.
Verschilt voor iedereen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Waarna het meest intieme deel van je lichaam 'binnengedrongen' wordt door diezelfde penis die jij niet eens aan durft te raken.
Dat is nu juist het probleem. Zolang ze het verlangen niet heeft, zal de angst de overhand houden. Zolang die angst er is, zal ze nooit uit eigen initiatief iets doen. Die angst gaat pas weg nadat ze haar eerste keer heeft ervaren en er over nagedacht heeft, zodat het een beetje bekend terrein is. Om die eerste keer te ervaren moet het verlangen de angst overwinnen, en dat gaat zij dus niet zelf doen. Kortom: jij moet ervoor zorgen dat haar lust sterker wordt dan haar angst, en dat doe je niet door meteen rechtstreeks op de mossel te gaan beffen, maar door haar te verleiden en heel erg te teasen. Streel haar hals, dijen, binnenkant van de benen, schouderbladen naar beneden, maar raak verder de echt gevoelige zones niet of net aan. Niet gaan vingeren of beffen dus totdat ze echt wild van verlangen is. Let ook op het oogcontact, kijk haar aan terwijl je haar teast. Maak het persoonlijk - dat is eerst opwindend voor vrouwen, en daarna pas dat lichamelijke contact. Jij bent misschien gewend dat lichamelijke stimulatie = fijn & geil, maar voor haar geldt lichamelijke stimulatie = fijn (dat zegt ze ook tegen je), en mentale (persoonlijke, intieme) stimulatie + daarna lichamelijke = fijn & geil.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:
QFTquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Zolang ze het verlangen niet heeft, zal de angst de overhand houden. Zolang die angst er is, zal ze nooit uit eigen initiatief iets doen. Die angst gaat pas weg nadat ze haar eerste keer heeft ervaren en er over nagedacht heeft, zodat het een beetje bekend terrein is. Om die eerste keer te ervaren moet het verlangen de angst overwinnen, en dat gaat zij dus niet zelf doen. Kortom: jij moet ervoor zorgen dat haar lust sterker wordt dan haar angst, en dat doe je niet door meteen rechtstreeks op de mossel te gaan beffen, maar door haar te verleiden en heel erg te teasen. Streel haar hals, dijen, binnenkant van de benen, schouderbladen naar beneden, maar raak verder de echt gevoelige zones niet of net aan. Niet gaan vingeren of beffen dus totdat ze echt wild van verlangen is. Let ook op het oogcontact, kijk haar aan terwijl je haar teast. Maak het persoonlijk - dat is eerst opwindend voor vrouwen, en daarna pas dat lichamelijke contact.
Langdurig uitgebreid praten staat er niet om bekend lustopwekkend te zijn, maar angsten kan het heel goed vergroten. Ik denk dat je dus wat minder braaf moet zijn en haar geil maken - zonder te pushen. Nu je zoveel gepraat hebt, kan dat wel eens lastig worden. Je houding moet haar geruststellen en tegelijk verleiden. Tijdens het "spel" telkens vragen of je nog wel verder mag gaan is een ontzettende buzzkill, dus doe dat non-verbaal; fluister bijvoorbeeld in haar oren dat als ze wil stoppen, ze jou drie keer achter elkaar mag knijpen o.i.d. Het enige moment waarop je weer iets moet vragen, is vlak voor het neuken - dan is het duidelijk dat beide het willen en je haar niet verkracht.
De angst wordt meestal vergroot door het idee dat er iets mis met haar is - want waarom durft ze nou niet? Dan is ze bang dat ze je teleurstelt, dat ze de relatie op het spel zet, etc. Aan de andere kant weet ze dat ze geen dingen moet doen tegen haar zin, en die strijd zorgt voor frustratie die tot uiting komt als je erover gaat praten. Zij wil het zelf oplossen (en terecht, eigenlijk) maar dat gaat klaarblijkelijk niet zo goed, dus is het een pijnlijk onderwerp. De oplossing: jij moet zorgen dat ze wel zin krijgt. Zodra de grote sprong in het diepe gemaakt is, gaat die angst weg. Het jammere van dit alles is, dat de grote sprong in het diepe volledig voor jouw rekening komt. Het is een hele klus en jij zal het initiatief moeten nemen, of als je niet bereid bent dat te doen, een andere vriendin zoeken. Dat is volkomen begrijpelijk.
Ten slotte is het ook mogelijk dat die angst komt van vroegere ervaringen, of misschien wel van religieuze indoctrinatie tegen seks. Dat kun je aan non-verbale cues merken, bijvoorbeeld doordat ze dan niet alleen angstig, maar haast hysterisch en panisch kan worden bij bepaalde triggers. Je kunt hier over praten, maar als ze zowel verbaal als non-verbaal aangeeft dat dat niet het geval is, dan kun je niets meer doen dan tijdens de sex goed op haar signalen letten.
Ik snap dat het voor iedereen verschilt en dat mag iedereen vanzelfsprekend ook lekker zelf weten.quote:
Drink jij ff wat zoutzuur dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Gooi gewoon een GHB'tje in haar drankje de volgende keer en dan kan jij ook eindelijk aan je trekken komen.
Moraal ridder hij is al 9 maanden bij haar en heeft nog niets meer gehad dan een beetje gefriemel over de onderbroek. ts heeft een engelen geduld ..quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar gelijk met termen als klootzak te beginnen is ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:05 schreef Polarcat het volgende:
Het heeft niets te maken met moraal, en alles met dat dat simpelweg een onhandige aanpak is die niet gaat werken.
Ik kom uit een gelovig gezin, zij niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:
Kan het een geloofskwestie zijn? Naar haar ouders toe vooral?
Waren jullie alleen op vakantie of met haar ouders?
'Logeren' jullie weleens bij elkaar?
Van de kant van TS wel, als zij hem niet eens even een "handje wil helpen" vraag ik me werkelijk af hoe sterk haar liefde voor hem is. Ze komt nu vooral over als een profiteur. Aan preuts of slechte ervaringen kan het niet liggen als ze zich wel laat vingeren en beffen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Punt is: zij moet seks niet gaan zien als iets dat 'moet' of als een straf. Seks is iets waar je van moet genieten. In haar geval zou ik het stapje voor stapje doen. Maak het romantisch, doe aan lang voorspel, en geef zelf aan wat je fijn vind. Stuur haar daarin. Ze is duidelijk onzeker en heeft een extra duwtje in de rug nodig. Is dat erg? Helemaal niet. Maar na 9 maanden kan ik me voorstellen dat je wel wat moedeloos ervan wordt. Een relatie is geven en nemen. Er moet uiteindelijk wel een balans zijn.
Overigens vind ik het zeer respectvol dat je nog bij haar bent. Er zullen vast genoeg geweest zijn die het uitgemaakt zouden hebben. Liefde is dus duidelijk sterk van beide kanten
Nee nog nooit gedaan waar zij bij is eigenlijk, als ik thuis kom eerst naar de wc inderdaad ja hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Maar masturbeert ze zelf wel is? Trek jij je wel is af als zij erbij is of doe je dat later op de wc ofzo?
Zou kunnen, maar ik probeer het nog enigszins optimistisch in te zienquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Van de kant van TS wel, als zij hem niet eens even een "handje wil helpen" vraag ik me werkelijk af hoe sterk haar liefde voor hem is. Ze komt nu vooral over als een profiteur. Aan preuts of slechte ervaringen kan het niet liggen als ze zich wel laat vingeren en beffen.
Lijkt me een goede eerste stap. Of het beter is om eerst even te vragen of ze dat oké vindt weet ik niet.. Waarschijnlijk wel want als je gelijk je boxer uit doet schrik je haar misschien weer veel te veel af.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:20 schreef trolley het volgende:
[..]
Nee nog nooit gedaan waar zij bij is eigenlijk, als ik thuis kom eerst naar de wc inderdaad ja haha
Zover terug kan hij niet, niet gespoten is altijd mis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:23 schreef Polarcat het volgende:
Ik ben wel verbaasd hoeveel kerels hier lijken te denken dat een onervaren vrouw het opwindend vindt als je in haar bijzijn gaat rukken. Volgens mij is dat dus echt een stap terug voor TS, niet verder.
Ze hoeft het toch ook niet meteen opwindend te vinden? Ik denk eerder dat ze het gewoon supereng vindt en dat als ze ziet hoe hij het doet dat die angst afneemt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:23 schreef Polarcat het volgende:
Ik ben wel verbaasd hoeveel kerels hier lijken te denken dat een onervaren vrouw het opwindend vindt als je in haar bijzijn gaat rukken. Volgens mij is dat dus echt een stap terug voor TS, niet verder.
Ik vermoed van niet, denk dat het eerder extra aversie oproept.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Ze hoeft het toch ook niet meteen opwindend te vinden? Ik denk eerder dat ze het gewoon supereng vindt en dat als ze ziet hoe hij het doet dat die angst afneemt.
Plus als ze ziet hoeveel hij daarvan geniet, wie weet helpt dat ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Polarcat het volgende:
Tja, het is in ieder geval de makkelijkste weg voor TS. Kan 'ie gewoon iets doen waar hij al goed in is en hopen dat dat het oplost.
Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, denk dat het eerder extra aversie oproept.
Ik zie meer in het plan van echt geil maken zonder te direct op de geslachtsdelen te duiken, maak er maar een zeer liefdevol en intiem gebeuren van waar je beide ongelovelijk geil van wordt, maar wat tegelijkertijd ook veilig en warm voelt.
Absoluut, mannen met wensen zijn smerige klootzakken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je rozenblaadjes en kaarsen neerzet en dan na 2 minuten weer aan het beffen bent, schiet het dus niet op. Dan blijft het "fijn" maar niet "wild geil" voor haar. Just sayin'.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.
Ik vraag het me af of dat goed is gebeurd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Plus als ze ziet hoeveel hij daarvan geniet, wie weet helpt dat ook.
[..]
Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.
Dat maakt niets uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Alsof dat uit maakt. Ben je nou populair aan het doen dan?
9 maanden is een lange tijd, ongeacht of je maagd bent of niet. TS is 19, een leeftijd waarop een gemiddeld persoon al 3 jaar ontmaagd is.
Het is niet de bedoeling haar daarmee meteen geil te maken, maar eerst eens bekend maken met het fenomeen lul, erectie en manlijk orgasme en hoe dat te bereiken, lijkt mij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:23 schreef Polarcat het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:04 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling haar daarmee meteen geil te maken, maar eerst eens bekend maken met het fenomeen lul, erectie en manlijk orgasme en hoe dat te bereiken, lijkt mij.
Er hangt nl geen gebruiksaanwijzing aan een lul. Dus ook wat dat "geven en nemen" betreft, ze moet wel weten wat er te geven valt, en hoe dan... Heeft niks met egoisme te maken.
Ben ik het wel mee eens idd, als je niet weet waarom dan kun je niet echt gericht een oplossing vinden en loopt het uit op "probeer maar wat".quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:08 schreef dyna18 het volgende:
Van alle tips dit in dit topic staan, vond ik de tip om eens een goed gesprek met haar te hebben het meest aan te raden.
Geef haar de kans om uit te leggen wat er aan de hand is.
En als ze in huilen uitbarst, daarvoor begrip tonen, maar wel doorvragen waarom.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Ze hoeft het toch ook niet meteen opwindend te vinden? Ik denk eerder dat ze het gewoon supereng vindt en dat als ze ziet hoe hij het doet dat die angst afneemt.
Sowieso zijn de relaties waar de mensen zeggen: "Hij/zij is perfect, maar.." en dan een hele waslijst aan kritiekpunten opnoemen zijn verdoemd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:04 schreef Ziba het volgende:
[..]!
Dat denk ik niet. Maak het toch gewoon uit als het zo'n enorm struikelblok voor je is, al is ze nog zo 'perfect'. Blijkbaar wil ze op de één of andere manier simpelweg geen penetratie. Op naar de volgende die dat wel ziet zitten of je moet ontzettend veel geduld gaan hebben of het tegen haar zin in gaan doen.
Exact, lees je zo vaak hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zijn de relaties waar de mensen zeggen: "Hij/zij is perfect, maar.." en dan een hele waslijst aan kritiekpunten opnoemen zijn verdoemd.
Een goede, idd, en er zijn ook van die "seksdobbelstenen", dat is misschien wel een leuk iets om te proberen, vooral omdat je soms van die rare combinaties krijgt als "Blow on" en "Neck" ofzo, waardoor je er makkelijk wat humor bij in kan gooien en het allemaal wat lichter aanvoeltquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:18 schreef Re het volgende:
Seks is belangrijk, dat staat buiten kijf natuurlijk maar als je voelt dat de relatie zeer goed is moet je er ook over kunnen praten...
Je kan anders het ook wat spelenderwijs proberen... Wat als ik ... of ... doe en haar laten kiezen en zo steeds een stapje verder doen qua keuzes.
[info]Oh en topic wat opgeschoond van wat storende factoren, blijf serieus en ontopic graag[/info]
Nog 1 keer : Het gaat om een gebruiksaanwijzing leveren en niet om seksuele gevoelens opwekken of wat dan ook. Dat kan erbij of erna of zelfs op een ander tijdstip.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:36 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat een potje rukken tegenover haar niet echt zal bijdragen aan seksuele gevoelens of dat het de remming sneller zal verminderen.
Ik kan me zelfs voorstellen dat het juist een extra druk oplevert.
Dat suggereer ik ook niet. Het woord egoisme heb ik nergens gebruikt. Ik zeg alleen dat dit me geen handige manier lijkt om haar over die angst heen te krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:04 schreef Cavalinho het volgende:
Het is niet de bedoeling haar daarmee meteen geil te maken, maar eerst eens bekend maken met het fenomeen lul, erectie en manlijk orgasme en hoe dat te bereiken, lijkt mij.
Er hangt nl geen gebruiksaanwijzing aan een lul. Dus ook wat dat "geven en nemen" betreft, ze moet wel weten wat er te geven valt, en hoe dan... Heeft niks met egoisme te maken.
Ik vond het in een ver verleden ook lastiger om mijn toenmalige vriend af te trekken dan seks te hebben. Zenuwachtig het fout te doen. Seks ging makkelijker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Waarna het meest intieme deel van je lichaam 'binnengedrongen' wordt door diezelfde penis die jij niet eens aan durft te raken.
Naast wat kutreactie's heb je ook vele verschillende oprechte tips gekregen, kan je daar wat mee?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:43 schreef trolley het volgende:
Waarom het voor mij zo'n punt is geworden inmiddels?
Omdat ik nu 9 maanden een relatie heb en op dit moment wel toe ben aan wat meer dan alleen dat gewrijf over mijn onderbroek. Ik geef genoeg maar krijg verdomd weinig terug en dat begint mij nu te frustreren. Klinkt egoďstisch, maar dat is zij nog veel meer. Niet om haar nu zwart te maken, absoluut niet. Want eerlijk is eerlijk, ik hou ontzettend veel van haar en zou de relatie echt niet opgeven omdat we geen seks hebben, want ik weet dat ik daar later ontzettend veel spijt van zal gaan krijgen. Maar daarom mag het mij nu toch wel gaan irriteren inmiddels?
Dus hou jullie kutreacties aub voor jullie, want jullie neuken immers elke dag. Zoals iedereen hier op FOK.
Dat is wat seks is. En zeker voor mannen, en al helemaal jongens van 19.quote:Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:01 schreef Mishu het volgende:
Heb je al eens gevraagd of je in haar mag komen?
Als TS en zijn vriendin nog jaren bijeen blijven én ze echt kinderen wil dan zal ze eerst proberen TS te overtuigen om voor adoptie te kiezen en/of invitro. Dat is voor haar gewoon de gemakkelijkste oplossing. Dan hoeft ze TS nog steeds géén seks te geven én toch kunnen ze kindjes krijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 05:41 schreef Mishu het volgende:
Hoe wilt ze dan ooit kinderen krijgen als ze geen seks wilt hebben of dat wilt ervaren?
Dat is inderdaad waar, en met die tips kan ik ook zeker wel verder komen, zo hopelijk ook mijn relatie. Hierbij mijn woord van dank voor de tips die jullie mij gegeven hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Naast wat kutreactie's heb je ook vele verschillende oprechte tips gekregen, kan je daar wat mee?
Heb je daardoor wat verschillende invalshoeken gekregen voor wat meer mogelijkheden?
En al je dan 9 maanden alleen gewrijf over je onderbroek krijgt, komt het niet in je op om die eens uit te doen (en waarom heb je die eigenlijk aan)? Om haar kennis te laten maken met je lul?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:43 schreef trolley het volgende:
Waarom het voor mij zo'n punt is geworden inmiddels?
Omdat ik nu 9 maanden een relatie heb en op dit moment wel toe ben aan wat meer dan alleen dat gewrijf over mijn onderbroek. Ik geef genoeg maar krijg verdomd weinig terug en dat begint mij nu te frustreren. Klinkt egoďstisch, maar dat is zij nog veel meer. Niet om haar nu zwart te maken, absoluut niet. Want eerlijk is eerlijk, ik hou ontzettend veel van haar en zou de relatie echt niet opgeven omdat we geen seks hebben, want ik weet dat ik daar later ontzettend veel spijt van zal gaan krijgen. Maar daarom mag het mij nu toch wel gaan irriteren inmiddels?
Kinderen wil ze later wel, dat heeft ze ook al gezegd. Ze is namelijk dol op kinderen, in tegenstelling tot mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:06 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Als TS en zijn vriendin nog jaren bijeen blijven én ze echt kinderen wil dan zal ze eerst proberen TS te overtuigen om voor adoptie te kiezen en/of invitro. Dat is voor haar gewoon de gemakkelijkste oplossing. Dan hoeft ze TS nog steeds géén seks te geven én toch kunnen ze kindjes krijgen.![]()
Echter als TS zich niet laat kisten, dan zal ze *mits ze echt héél graag kinderen wil*, na de lange duur, misschien wel overstag gaan. Maar is dat een oplossing?? Ik vind van niet. Je zal dan ****tijdelijk**** seks krijgen totdat het kindje er is. En daarna gaat de klepel gewoon wéér dicht en zit TS wéér op droog zaad. (Tot het tijd is voor een tweede kindje)
Maw TS zal zijn vriendin, vroeg of laat, toch op één of andere manier moeten overtuigen dat seks zo erg niet is en hij zal haar moeten leren om te genieten van seks. Simpel gaat dat alvast niet zijn. Véél geluk zou ik zo zeggen.
Ik heb ook een vriendin gehad die wel wilde neuken maar mijn piemel niet aan wilde raken. Omdat ze het een vies ding vond. Dat kan natuurlijk, verklaart ook een hoop.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dit is echt BS, dus als je maagd bent en dus niet weet hoe seks voelt kun je het niet willen, nee fijn steeds met een keiharde boner liggen en wel mogen geven maar niks terug krijgenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is overigens niet bedoeld als verwijt maar als tip. Voor alle duidelijkheid.quote:En als je dan toch over sex praat is het misschien een idee om haar eens te vragen hoe zij dat ziet, neuken, in plaats van te vertellen waar jij mee zit. Dat kan je ook een hoop antwoorden geven.
Ach, alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
Hoe bekrompen het misschien ook klinkt, maar ik ben en blijf een man. En ik heb nu 9 maanden echt een super relatie, alleen de seks ontbreekt. En ik ben nu op een punt gekomen (dat ik na 6 maanden ook al was) dat seks voor mij een belangrijk onderdeel van een relatie is. Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan. Want het gaat mij niet puur om de seks, het gaat mij om de seks met liefde.
Dat wil iedereen. Seks hoort bij een gezonde relatie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Ach, alsjeblieft zeg.
Je wil gewoon neuken. Waarom lullen mensen daar toch altijd zo dom omheen?
Juist. Dus kunnen we collectief stoppen met dat afgrijselijke "ik wil het om te laten zien dat we helemaal voor elkaar gaan!"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat wil iedereen. Seks hoort bij een gezonde relatie.
Hij heeft wel gelijk. Hij wil checken of de relatie gezond is of niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Juist. Dus kunnen we collectief stoppen met dat afgrijselijke "ik wil het om te laten zien dat we helemaal voor elkaar gaan!"
Misschien omdat sommige mensen het niet zo gewoon vinden maar bijzonder, eng, er iets genuanceerder over denken enz. enz.???quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Ach, alsjeblieft zeg.
Je wil gewoon neuken. Waarom lullen mensen daar toch altijd zo dom omheen?
*Als je iemand quote doe het dan goed, staat zo noobish*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:11 schreef Triangulo het volgende:
![]()
Jongens, jongens, al die BS over dat ze wel aseksueel, lesbisch, dom, gelovig, egoďstisch of niet-functionerend moet zijn, alleen omdat ze nog geen seks wil (na slechts negen maanden...). Een relatie is niet geven en nemen, maar geven en krijgen, en krijgen gaat in ieder geval niet gebeuren als je, zoals sommigen hier zeggen, 'daadkrachtiger' moet zijn en er maar gewoon overheen moet gaan. Ze wil je duidelijk niet kwijt, de seks is niet voor niets zó'n issue dat ze gaat huilen als je erover begint. Inmiddels is ze er echt wel achter dat het voor jou een lastig punt begint te worden en ze is bang je kwijt te raken. Misschien vindt ze het moeilijk haar gevoel onder woorden te brengen. Je kunt haar helpen door naar haar te luisteren en misschien suggesties te doen over wat haar tegenhoudt. Laat zien dat je geďnteresseerd bent in haar. Dat wekt vertrouwen en is ook intiem (op een niet-seksuele manier). Klinkt een beetje cheesy, maar als jullie liefde groeit, komt het met haar seksuele verlangen ook wel goed. Sommige meisjes/vrouwen hebben nu eenmaal wat meer tijd nodig en daar zul jij mee moeten leren leven. Als je een kerel bent, doe je dit ook, imho. Zij kiest ervoor om nu 'nee' te zeggen en dat is haar goed recht. Wil je dit niet accepteren, dan is dat natuurlijk jouw keuze, maar communiceer daar dan over.
wat je nu zegt is wellicht van toepassing op een vrouw, niet op een meisje van 18quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:29 schreef Devion het volgende:
[..]
*Als je iemand quote doe het dan goed, staat zo noobish*
Blijf jij lekker leven in je Walt Disney filmpje. Na 9 maanden nog geen eens het geslacht orgaan willen aanraken van je partner, waar je een "geweldige" relatie mee hebt, daar is iets mis mee. Wat er mis is dat weet niemand en nee dat is NIET normaal. Als ze gelovige, misbruikt e.d. is kan je er begrip voor op te brengen en heeft het mss wel een goede reden. Je mond houden en na 9 maanden niks zeggen is niet oké.
Wat je zegt is zo ongelooflijk cliché. "Moeilijk onder woorden brengen", "aandacht geven", ga lekker naar het Viva forum. TS is niet achterlijk, klinkt een "goed" vriendje wat aandacht geeft en open is voor een serieus gesprek. En niemand zegt serieus dat hij er overheen moet gaan, maar dat hij haar moet confronteren, subtiel of minder subtiel, want deze situatie is niet gezond. Met liefkozende woorden kom je er niet want dat heeft hij al geprobeerd.
Ze weet dat haar vriendje seks wilt hebben, maar gaat volgens levenloos in bed liggen en er gebeurd niks. Als ze dan nog niet open kan zijn waarom je geen seks wilt, maar wel elke keer je vriendje je laat verwennen, dan klopt er iets niet. ZIJ houdt compleet geen rekening met de behoeftes en gevoelens van haar vriendje door zo vaag te blijven.
Want meiden van 18 zijn zwakzinnig?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef simmu het volgende:
[..]
wat je nu zegt is wellicht van toepassing op een vrouw, niet op een meisje van 18
en vanaf hoe oud is seks dan eigenlijk verplicht om te zorgen dat je je vriend niet kwijtraakt dan? of maakt dat niet uit? gewoon neuken met je donder, want anders is je relatie niks waard?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Devion het volgende:
[..]
Want meiden van 18 zijn zwakzinnig?
Als je 9 maanden in een relatie hier nog geen eens over kan praten, is je relatie in mijn ogen weinig waard.
Vreemd dat je dat er uit haalt. Het gaat niet om de seks, het gaat om de communicatie binnen die 'geweldige' relatie, en dat zegt erg veel over de relatie, ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef simmu het volgende:
[..]
en vanaf hoe oud is seks dan eigenlijk verplicht om te zorgen dat je je vriend niet kwijtraakt dan? of maakt dat niet uit? gewoon neuken met je donder, want anders is je relatie niks waard?![]()
ik hoopte toch echt dat seksuele vrijheid precies dat was: vrijheid; niet de verplichting om te neuken wanneer je vent dat wil
Nee hoor. Er is niets mis met dat vriendinnetje. Na 9 maanden niet willen neuken is heel gewoon.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:44 schreef Triangulo het volgende:
noobish
Ik zeg zeker niet dat TS geen goed vriendje is, maar ik vind het ongelooflijk hoe bot sommige mensen praten over dat er iets mis is met haar en dat het beter is haar maar gelijk te dumpen, omdat ze naar alle waarschijnlijkheid nooit iets zal willen. Wat een onzin.
Zoals ik al zei, als TS zijn vriendin laat weten dat hij echt niet zomaar bij haar weg zal gaan en interesse in haar toont, zal ze hem steeds meer vertrouwen en komt die seks echt wel. Aan haar de taak om te vertellen wat haar tegenhoudt. Communicatie heet zoiets. En over dat verwennen: ik denk persoonlijk dat ze het eng vindt om proactief te zijn in bed, maar dat zal ze ook onder woorden moeten brengen.
En wat is precies niet gezond? Dat TS nu al negen maanden zichzelf in bedwang moet houden? Die arme jongen...
je hebt helemaal gelijk dat het veel zegt over de relatie dat wanneer de seks niet zo wil, hij erover wil praten, zij moet huilen en dat hij dan een topic op fok opentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat er uit haalt. Het gaat niet om de seks, het gaat om de communicatie binnen die 'geweldige' relatie, en dat zegt erg veel over de relatie, ja.
QFTquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Mishu het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe het voor kan komen dat een volwassen meid van 18 niet snapt dat op die leeftijd seks erbij hoort. Als je nog niet toe bent aan seks, waarom begin je dan een relatie? Dan wacht je daar toch effe mee.
Vanaf 18+ kan je volgens mij wel verwachten dat seks onderdeel gaat zijn van een relatie.
Ik denk dat ze dacht dat die gevoelens misschien nog wel zouden komen. En misschien juist omdat ze die gevoelens nog niet heeft gehad en weet dat het erbij hoort ligt er voor haar gevoel een soort druk op haar. Anders zou ze ook niet aan de pil zijn neem ik aan. Of dat moet vanwege andere redenen zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Mishu het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe het voor kan komen dat een volwassen meid van 18 niet snapt dat op die leeftijd seks erbij hoort. Als je nog niet toe bent aan seks, waarom begin je dan een relatie? Dan wacht je daar toch effe mee.
Vanaf 18+ kan je volgens mij wel verwachten dat seks onderdeel gaat zijn van een relatie.
Oh en dit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Seven. het volgende:
Een drietal simpele constateringen waar TS eens over na zou kunnen denken.
1. Sommige vrouwen houden amper libido over door de pil.
2. Zij wil wel gebeft worden maar niets terug doen. Dat klopt niet.
3. TS is onervaren en zal mogelijk het verlangen ook niet bepaald aanwakkeren bij haar, zelfs al beft en vingert hij haar.
Zoals ik al eerder heb gezegd: er kan iets heel naars achter schuilen waardoor ze zich zo gedraagt, probleem is alleen; hoe kom je er achter?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Mishu het volgende:
Tsja, als TS zijn vriendin niet kan invullen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
Men wie weet is ze gewoon verlegen en is er verder niets aan de hand.
Heerlijk hoe we hier alles voor TS's vriendin invullen
Het is Fok, iedereen is hier expert op het gebied van neuken en relaties.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
Men wie weet is ze gewoon verlegen en is er verder niets aan de hand.
Heerlijk hoe we hier alles voor TS's vriendin invullen
dat vind ik (voor die leeftijd dan he) echt zo'n gelul. seks is onderdeel van een relatie, maar toch zeker niet alles?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Mishu het volgende:
Jezus, wat een onzin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Mishu het volgende:
Tsja....mss speelt ze nog met Playmobil.... Zijn alle lessen biologie en sexuele voorlichting aan haar voorbij gegaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, zal ze eerst eens moeten weten hoe dan he...
Ze is geboren met een ander apparaat , dus het is niet zo vanzelfsprekend dat ze weet hoe die van haar vriend werkt als die zijn onderbroek niet eens uitdoet en alleen maar gaat zitten verwachten.
.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Commando!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Omdatappel het volgende:
En als je zelf je onderbroek uitdoet? Dan kan ze daar moeilijk nog over gaan wrijven, lijkt me.
Mijn ex gaf me advies dat ik altijd maar gewoon moest beginnen en dat ze dan vanzelf wel zin zou krijgen. Dan zat ze eerst tegen te stribbelen of me te negeren om dan opeens te vragen wanneer ik hem er nou instopte omdat ze dan opeens bloedgeil was...quote:
Dat lijkt me een betere reden om ze in te ruilen dan die van TSquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn ex gaf me advies dat ik altijd maar gewoon moest beginnen en dat ze dan vanzelf wel zin zou krijgen. Dan zat ze eerst tegen te stribbelen of me te negeren om dan opeens te vragen wanneer ik hem er nou instopte omdat ze dan opeens bloedgeil was...
Heb me echt verrot gevoeld daardoor. Nee was bij haar altijd misschien.
Relaties gebaseerd op seks zijn niets waard.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef simmu het volgende:
[..]
en vanaf hoe oud is seks dan eigenlijk verplicht om te zorgen dat je je vriend niet kwijtraakt dan? of maakt dat niet uit? gewoon neuken met je donder, want anders is je relatie niks waard?![]()
ik hoopte toch echt dat seksuele vrijheid precies dat was: vrijheid; niet de verplichting om te neuken wanneer je vent dat wil
Dat kan wel zijn, maar relaties zonder seks lopen toch vaker niet dan wel goed af.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Relaties gebaseerd op seks zijn niets waard.
Relaties met ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar relaties zonder seks lopen toch vaker niet dan wel goed af.
ik weet het niet hoor, het zou ook zomaar kunnen dat die meid dingen maar gewoon toelaat omdat het nu eenmaal (blijkt hier nu ook) erbij hoort als je zo oud bent. dan is vingeren en beffen wellicht nog wel doenbaar ook al vindt ze het eng juist omdat ze niets zelf hoeft te doen. zelf dingen doen vereist mentaal nog een knop om zeg maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef erodome het volgende:
Ik vind wel een groot verschil zitten tussen zeggen ik ben nog niet toe aan seks omdat(vul hier een van de vele redenen in, van gewoon nog niet aan toe tot heb hele nare ervaring gehad die ik nog moet verwerken) en wel friemelen, laten vingeren, laten beffen en verder niets, ook geen reden geven waarom niet meer mogelijk is.
Ik denk niet dat het nog niet toe zijn aan seks het grote probleem is, maar de onduidelijkheid en de ongelijkheid in dit verhaal.
Ik denk dat je maar zo gelijk kan hebben...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef simmu het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, het zou ook zomaar kunnen dat die meid dingen maar gewoon toelaat omdat het nu eenmaal (blijkt hier nu ook) erbij hoort als je zo oud bent. dan is vingeren en beffen wellicht nog wel doenbaar ook al vindt ze het eng juist omdat ze niets zelf hoeft te doen. zelf dingen doen vereist mentaal nog een knop om zeg maar.
heej, ik probeer ook maar mee te denken he, 3 kinderen leveren het bewijs dat ik aan seks doe
Misschien heel ouderwets maar bij mij heeft dat ook 9 mnd geduurd. Gewoon geduld, veel knuffelen evt praten over (mogelijke) slechte ervaringen. Je laten aanraken is al een stap, maar iemand anders aanraken ook, misschien bang dat ze iets niet goed doet ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?
dit dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Relaties gebaseerd op seks zijn niets waard.
Dat zeggen we ook niet. Maar een relatie OM de seks....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef Polarcat het volgende:
Maar dat betekent niet dat seks in een relatie niets waard of niet belangrijk is.
Beweer ook niet dat TS zo denkt, maar sommige die hier posten wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:20 schreef Polarcat het volgende:
Ik denk dat niemand hier kan beweren dat TS een relatie is aangegaan om de sex. Dan was 'ie al lang weg. Vandaar dat ik niet begrijp waarom het principe dat je citeert ook maar relevant is.
dat is niet wat ik zeg, dat haal jij er dan weer uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:27 schreef Polarcat het volgende:
Dat is wat simmu ervan maakt. Als je de quotes terugvolgt kom je uit op deze post: 9 maanden relatie; nog geen seks
Devion stelt hier dat het een communicatie tekort van de kant van de vriendin is, en simmu vervormt dat argument tot "seks is verplicht" en "de verplichting om te neuken wanneer je vent het wil". Dat zegt hij echter niet - hij zegt, communicatie (over seks) is een plicht in een relatie. Dat vervormen van argumenten noemt men een stroman en het leidt de discussie af van waar het werkelijk om gaat.
waar dan? voor het gemak hieronder de genoemde poststukjes:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:39 schreef Polarcat het volgende:
Ik val je nergens persoonlijk aan (voel je vrij anders mijn scheldkannonades op je persoon te citeren), ik ga nergens ook maar op jouw persoon in. Het gaat puur om de dingen die je zegt - inhoudelijk dus - en het feit dat ze niet relevant zijn in deze discussie.
Simmu, dat is een letterlijk citaat van jouw post. "de verplichting om te neuken wanneer je vent het wil". En dat heeft Devion niet beweerd, en is dus totaal irrelevant. Verder ga je helemaal niet in op zijn stelling over communicatie.
en voor de volledigheid nog een quote over waar ik inga op communicatie:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef simmu het volgende:
[..]
en voor de volledigheid; iemand van 18 is niet volwassen. verwacht dan dus ook geen volwassen relatie met alle toebehoren zoals seks en goede communicatie. dat is onrealistisch. het is een leerproces. daarnaast vind ik het vrij bot om te stellen dat moderne jonge vrouwen aan seks moeten doen en als ze dat niet doen, dan te zeggen dat er iets mis is met zo'n vrouw die dat niet doet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:15 schreef simmu het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk dat het veel zegt over de relatie dat wanneer de seks niet zo wil, hij erover wil praten, zij moet huilen en dat hij dan een topic op fok opent![]()
echter; we hebben het hier over verdedelde pubers, geen volwassenen. hell, plenty volwassenen maken er op dit gebied een zootje van
Kom jij dingen tegen over hoe je de ander met hand en mond moet bevredigen in biologie of sexuele voorlichtng? Of sowieso over GEVOELENS? Zo ja, dan is het in Nederland anders, en heb ik niks gezegd, maar ik weet dat over het algemeen meer gaat over voorkoming van zwangerschap en soa' s (bangmakerij dus eigenlijk als je daar gevoelig voor bent) dan dat het lekker is en hoe je een ander kunt plezieren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Tsja....mss speelt ze nog met Playmobil.... Zijn alle lessen biologie en sexuele voorlichting aan haar voorbij gegaan?
Heeft ze nog noooooit iets gezien op tv of internet? Heeft ze ook geen vriendinnen met wie hierover gepraat is?
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat ik persoonlijk 9 mnd nog niet erg lang vind gevolgd door wat ik denk dat hij het beste kan doen... En daarnaast een reactie op wat andere zeggen. Als dat verboden is op fok kunnen ze het wel opdoeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:39 schreef Polarcat het volgende:
Ik val je nergens persoonlijk aan (voel je vrij anders mijn scheldkannonades op je persoon te citeren), ik ga nergens ook maar op jouw persoon in. Het gaat puur om de dingen die je zegt - inhoudelijk dus - en het feit dat ze niet relevant zijn in deze discussie.
Nou, in de laatste elf woorden van dat stukje staat dus exact hetgene wat ik al 2 keer van je citeer. Misschien heb je die over het hoofd gezien. De rest van het stukje gaat trouwens ook om de sexuele vrijheid die niemand ter discussie stelt.quote:
Had het niet beter kunnen zeggen. Al heb ik dan geluk gehad. Wij kregen bij seksuele opvoeding zoals ze dat bij ons op school noemde over omgaan met zaken zoals bespreken waar je je prettig bij voelt en zelfs een les in zelfverdediging en hoe om te gaan met ongewenste intimiteit. En precies, misschien weet ze het niet. Vraag haar wat ze fijn zou vinden om wel te doen of of ze vragen heeft. En als er iets met pil/condoom verkeerd gaat is er altijd nog een morning afterpil/spiraal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Cavalinho het volgende:
Communicatie doe je met twee of meer. De frustratie ligt bij hem, dus het lijkt mij handig dat hij die uitspreekt om de dialoog te beginnen.
[..]
Kom jij dingen tegen over hoe je de ander met hand en mond moet bevredigen in biologie of sexuele voorlichtng? Of sowieso over GEVOELENS? Zo ja, dan is het in Nederland anders, en heb ik niks gezegd, maar ik weet dat over het algemeen meer gaat over voorkoming van zwangerschap en soa' s (bangmakerij dus eigenlijk als je daar gevoelig voor bent) dan dat het lekker is en hoe je een ander kunt plezieren.
Zie je dat op TV, aftrekken en pijpen? Meestal is het meer suggestie. Op internet moet je er ook naar zoeken en dus moet je al interesse hebben en misschien is die er ook niet zo. Dat moet soms gewekt.
En mannen praten honderd uit over sex met vrienden, maar ik weet niet of dat bij meisjes/vrouwen ook zo is. Opvoeding heeft daar ook wel wat mee te maken. Niet iedereen praat makkelijk over sex.
We weten nu eenmaal helemaal niet wat ze wel en niet weet, maar je kunt er niet van uit gaan dat ze wel weet wat ze moet op gebied van man bevredigen.
TS kan beginnen met dat eens te vragen bv.
Verder, en dat is ook genoemd, denk ik dat het ook wel belangrijk is om te vertellen dat ook als ze zwanger zou raken, er wel een oplossing komt.
En nogmaals geef een gebruiksaanwijzing. Beter een keer teveel dan te weinig, toch?
Hoe meer je haar het idee kan geven dat er niks mis kan gaan, hoe minder ze het idee zal hebben dat ze kan falen, hoe meer ze zal durven. Lijkt mij.
Nope. Ik denk dat je wel op een heel vrije school gezeten moet hebben om aftrekles te krijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Cavalinho het volgende:
Waar jij je prettig bij voelt, maar leerde je ook waar hij zich dan prettig bij voelde als jij dat deed bv?
Even een zijweg, maar ik wil graag wat meer inzicht.
Bespreken binnen de relatie waar je je (dus van beide kanten) prettig bij voelt. Hoe het beste aan te geven wat je wel/niet wilt. Dat als een vrouw nee zegt je er als man van uit MOET gaan dat ze dan ook nee bedoelt. Zelfs erogene zones werden besproken. Fotos van soa's, laten zien van beflapjes. vandaar opvoeding ipv voorlichting.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Cavalinho het volgende:
Waar jij je prettig bij voelt, maar leerde je ook waar hij zich dan prettig bij voelde als jij dat deed bv?
Even een zijweg, maar ik wil graag wat meer inzicht.
wij kregen een nogal R rated filmpje te zien over 'de eerste keer' (uit de erf vrije jaren 70) een jong stel in een tentje waar je alles te zien kreeg. (ok alleen de penetratie was een animatie)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope. Ik denk dat je wel op een heel vrije school gezeten moet hebben om aftrekles te krijgen.Bij ons oefende je met een condoom om een houten staaf en hadden we het over soa's. En dat was t wel.
Maar ook werkelijk masturbatie technieken en aftrekken en pijpen? Want foto's van soa's en materialen tonen die het moeten voorkomen en ook dat nee zeggen (hoewel wel nodig, kan het uitgelegd worden als dat het dus eng of pijnlijk is/kan zijn) passen bij mij dus weer bij "bangmakerij" of in elk geval niet bij aantrekkelijk maken van de sexbeleving.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef QEX het volgende:
[..]
Bespreken binnen de relatie waar je je (dus van beide kanten) prettig bij voelt. Hoe het beste aan te geven wat je wel/niet wilt. Dat als een vrouw nee zegt je er als man van uit MOET gaan dat ze dan ook nee bedoelt. Zelfs erogene zones werden besproken. Fotos van soa's, laten zien van beflapjes. vandaar opvoeding ipv voorlichting.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef simmu het volgende:
[..]
Ja, en soms kon ze niet van me afblijven, maar dan krabbelde ze op het laatst terugquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere reden om ze in te ruilen dan die van TS
de vraagtekens miste je geloof ik. interpunctie hoort ook bij een zinquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Nou, in de laatste elf woorden van dat stukje staat dus exact hetgene wat ik al 2 keer van je citeer. Misschien heb je die over het hoofd gezien. De rest van het stukje gaat trouwens ook om de sexuele vrijheid die niemand ter discussie stelt.
Meer ga ik hier niet over zeggen - het hele punt is juist dat we het hier niet over hoeven te hebben omdat het een misrepresentatie van de discussie en de situatie van TS geeft. Niemand in zijn gezonde verstand zal willen dat de vriendin van TS gedwongen of gepusht wordt tot sex. Laat het echter evenzeer vaststaan dat communicatie wel een plicht is waar je als 18 jarige op zijn minst aan moet beginnen te werken, en dat die plicht niets met sexuele dwang te maken heeft. Goed dat je een stukje over communicatie citeert, laten we daar verder over praten.
18 is gewoon nog niet zo oud dat iedereen van 18 seksuele en communicatieve vaardigheden al heeft. ts ook niet trouwensquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef simmu het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, het zou ook zomaar kunnen dat die meid dingen maar gewoon toelaat omdat het nu eenmaal (blijkt hier nu ook) erbij hoort als je zo oud bent. dan is vingeren en beffen wellicht nog wel doenbaar ook al vindt ze het eng juist omdat ze niets zelf hoeft te doen. zelf dingen doen vereist mentaal nog een knop om zeg maar.
heej, ik probeer ook maar mee te denken he, 3 kinderen leveren het bewijs dat ik aan seks doe
Blijft een school he, dus geen technieken. vond het al heel wat dat het op een katholieke school gedaan werd. Wel over dat seksualiteit iets is waar je van mag/ moet kunnen genieten (mag omdat het in sommige culturen nog altijd iets is wat voor een vrouw uit den boze is en moet omdat het geen verplichting moet zijn in een relatie.) En dus iets is waar je vrij over moet kunnen (en durven) praten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Maar ook werkelijk masturbatie technieken en aftrekken en pijpen? Want foto's van soa's en materialen tonen die het moeten voorkomen en ook dat nee zeggen (hoewel wel nodig, kan het uitgelegd worden als dat het dus eng of pijnlijk is/kan zijn) passen bij mij dus weer bij "bangmakerij" of in elk geval niet bij aantrekkelijk maken van de sexbeleving.
Als iemand al onzeker is, kan het bijdragen tot meer angst.
Gierende hormonen kunnen je daar overheen helpen, maar ik heb begrepen in dit topic dat de pil die een beetje temt?
Ik denk dat het tonen van zo'n film niet echt standaard is. Maar wel handiger.
TS heeft de vaardigheden en de zelfreflectie wel, anders had dit topic nooit bestaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef simmu het volgende:
[..]
de vraagtekens miste je geloof ik. interpunctie hoort ook bij een zin
verder laat ik het hierbij:
[..]
18 is gewoon nog niet zo oud dat iedereen van 18 seksuele en communicatieve vaardigheden al heeft. ts ook niet trouwens
Ja jammer, maar sommige dingen die ik hier lees klinken als iets waarvoor je nog steeds de cel ik kan gaan. En helaas nog steeds elke 3 minuten een vrouw slachtoffer van word. Maar dat is weer of topic.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Gooi gewoon een GHB'tje in haar drankje de volgende keer en dan kan jij ook eindelijk aan je trekken komen.
Het zijn maar stoere internetautisten joh, althans ze denken tof te zijn maar zijn meestal een beetje eenzaamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:33 schreef QEX het volgende:
[..]
Ja jammer, maar sommige dingen die ik hier lees klinken als iets waarvoor je nog steeds de cel ik kan gaan. En helaas nog steeds elke 3 minuten een vrouw slachtoffer van word. Maar dat is weer of topic.
wat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom niet? Kun je gewoon leren, hoor.
quote:En als je op je 18de al niet normaal kan communiceren met die je vertrouwt, dan gaat dat later wss ook niet gebeuren.
Ja, het is vast nuttiger om te lezen dat die vrouwen niet zo moeten zeuren en de man moeten behagen, zoals je in elk topic over "mijn vriendin wil niet" ziet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Polarcat het volgende:
Topic wordt zo een beetje een moshpit van stoere internetautisten en overspannen vrouwenrechtenverdedigers. Jammer.
snapte hem al niet, kun je idd gewoon leren. zou wat zijn als je na je 18 niks meer leert. denk dan dat ik geen 18 jaar een relatie vol had kunnen houden.quote:
Ik zeg ook waarschijnlijk, veel mensen leren hunzelf dit nooit ivm negatief zelfbeeld e.d.. Deze mensen ben je liever kwijt dan rijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom niet? Kun je gewoon leren, hoor. (Dat communiceren, zie dat er weer posts tussen zitten)
sorry maar dan heb ik andere post gelezen dan jij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:00 schreef Polarcat het volgende:
Precies. En de eerste 225 posts ging dat best goed.
Haha, jij bent nog maagd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |