abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114674691
Hallo allemaal,

Zoals de TT al verklapt, heb ik nu al 9 maanden een relatie en tot dusver nog steeds geen seks gehad. Dit klinkt wel heel krampachtig, maar ik zal het jullie proberen uit te leggen.

Onze relatie is verder echt prima, niks te klagen. Ik heb een super leuke vriendin, zij is 18 jaar en ik ben 19 jaar. We zien elkaar regelmatig (4 - 5 keer per week) en hebben ook genoeg momenten voor ons samen. Vorige week zijn we samen een week op vakantie geweest, en hebben echt een super vakantie gehad. Alleen we hebben nog geen seks gehad. Ik doe wel dingen bij haar, vingeren en beffen, en daar geniet ze ook zeker van zegt ze. Maar ik krijg nooit iets terug, het enige wat zij bij mij doet is een beetje met haar hand over mijn onderbroek heen wrijven. Ze heeft mij nog nooit afgetrokken, laat staan dat ze me gepijpt zou hebben. Dit alles begint mij nu wel een beetje aan het denken te zetten. Hoe bekrompen het misschien ook klinkt, maar ik ben en blijf een man. En ik heb nu 9 maanden echt een super relatie, alleen de seks ontbreekt. En ik ben nu op een punt gekomen (dat ik na 6 maanden ook al was) dat seks voor mij een belangrijk onderdeel van een relatie is. Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan. Want het gaat mij niet puur om de seks, maar het gaat mij om de seks met liefde.

En zoals al aangegeven, we hebben het er meerdere keren over gehad, voornamelijk vorige week op vakantie. Maar ze zei dat ze het nog niet wil, omdat ze het eng vond. Ik vroeg aan haar of ze bang was dat het mis zou gaan (ongewenst zwangerschap), en daar kwamen we inderdaad op het probleem uit. Ze is bang dat het mis gaat. Alleen ze is al aan de pil, en ik heb condooms bij me. Ik zei tegen haar; veiliger kan het niet. Mja, snapte ze wel enzo maar ze wil het niet zonder verder een duidelijke reden ervoor te geven.

Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.

Maar moraal van het verhaal, ik heb nu dus 9 maanden een super relatie alleen ontbreekt de seks nog. En we zijn nu wel op een punt gekomen dat het voor mij in ieder geval een struikelblok gaat worden .. What to do?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:05:19 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114674767
Zou ze nog maagd zijn?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_114674806
Lastig, misschien aangeven hoe belangrijk het voor je is, en een soort middenweg vinden? Waarbij je heel rustig, stapje voor stapje, met veel overleg die kant op gaat?
pi_114674818
Kan je haar vragen of ze iets vervelends heeft meegemaakt op dat gebied?
Omdat peer.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:06:47 #5
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114674820
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
. What to do?
Inruilen ^O^
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_114674846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou ze nog maagd zijn?
Ja, net als mij overigens.
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:07:44 #7
Toezicht is gezond!
pi_114674856
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_114674884
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoe kan iets wat je nog nooit gedaan hebt zo belangrijk voor je zijn?
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:23 #9
Toezicht is gezond!
pi_114674887
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef trolley het volgende:

[..]

............................................................

owmygawd.

En dan ben je serieus dat je het niet snapt?
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:50 #10
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_114674903
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
Lastig, misschien aangeven hoe belangrijk het voor je is, en een soort middenweg vinden? Waarbij je heel rustig, stapje voor stapje, met veel overleg die kant op gaat?
Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.
*Hosselcopter*
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:56 #11
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_114674909
Heb je haar al eens geprobeerd een beetje te sturen, wat haar hand betreft?
Omdat peer.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:09:10 #12
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114674923
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe kan iets wat je nog nooit gedaan hebt zo belangrijk voor je zijn?
pi_114674951
quote:
3s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.
pi_114674970
Ze begint te huilen toen jullie het erover hadden.. Ze wil het gewoon niet klaar! En waarschijnlijk voelt ze zich behoorlijk gepushed door jou.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:10:51 #15
Toezicht is gezond!
pi_114674978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.
Waarom open je dan dit topic als je toch al weet dat je de komend twee jaar geen seks gaat hebben?
pi_114674980
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:

[..]

Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.
TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.
Dus indien inruil geen mogelijkheid is, lijkt dit me de beste optie.
pi_114674981
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
Heb je haar al eens geprobeerd een beetje te sturen, wat haar hand betreft?
Vaak genoeg.
pi_114674989
Goed dat jullie er al samen over praten. Jullie vertrouwen elkaar dus laat haar weten dat je bereid bent het langzaam aan te doen als zij aangeeft waarom ze niet wil/durft/bang is. Misschien ligt de drempel voor haar nog te hoog voor "het". Je kunt bijvoorbeeld samen naakt knuffelen, masseren, kietelen, etc. En dan afspreken dat er verder niks gebeurt. Zij weet dat jij graag wil en dat zorgt misschien voor extra druk voor haar?
pi_114675007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze begint te huilen toen jullie het erover hadden.. Ze wil het gewoon niet klaar! En waarschijnlijk voelt ze zich behoorlijk gepushed door jou.
Gek he? :D
Gebeft worden geen probleem, maar meer dan over een onderbroek wrijven is bizar eng? :')
pi_114675019
tsja. ofwel heb je er vrede mee en wacht je gewoon rustig af tot zij er wel aan toe is, ofwel maak je het gewoon uit. punt.

ik vind je vriendin in ieder geval jong (en onervaren) genoeg dat onder druk zetten werkelijk een hele grote NEE! is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114675055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Gek he? :D
Gebeft worden geen probleem, maar meer dan over een onderbroek wrijven is bizar eng? :')
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_114675064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef simmu het volgende:

ik vind je vriendin in ieder geval jong (en onervaren) genoeg dat onder druk zetten werkelijk een hele grote NEE! is.
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
pi_114675084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
Dat zegt ze zelf volgens TS.
pi_114675086
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
pi_114675108
quote:

Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad. _O-
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:14:40 #26
378829 Walvis-instructeur
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114675110
Douchen jullie samen? Of ze heeft ze je lul echt nog nooit gezien..

Toen ze moest huilen en ze zei dat er niks was heb je het daar bij laten zitten? Waarom heb je toen niet doorgevraagd?
pi_114675144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad. _O-
Dat ging ik ook net zeggen, het één sluit het ander niet uit.

TS ik zou nog maar even geduld hebben. Als ze er klaar voor is zal ze het vast wel laten weten/merken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_114675157
TS, 9 maanden is absurd lang. Deze meid is gewoon aan het wachten tot ze iemand tegenkomt door wie ze wél keihard gepaald wil worden, om jou vervolgens op heel botte wijze te dumpen. Ik zou zeggen: wees haar een stap voor.
pi_114675160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Douchen jullie samen? Of ze heeft ze je lul echt nog nooit gezien..

Toen ze moest huilen en ze zei dat er niks was heb je het daar bij laten zitten? Waarom heb je toen niet doorgevraagd?
Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.
pi_114675180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef trolley het volgende:
En thuis kan het niet, want ouders.
Wat is er met je ouders?
pi_114675195
quote:
Wat een bullshit zeg.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114675205
Die hebben liever niet dat wij samen douchen, vooral m'n moeder. Iets met haar geloof e.d.
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:17:33 #33
Toezicht is gezond!
pi_114675210
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:

[..]

Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
quote:
En we zijn nu wel op een punt gekomen dat het voor mij in ieder geval een struikelblok gaat worden ..
neuk me of ik ga bij je weg. _O-
pi_114675217
heb je haar al is naakt gezien ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:18:09 #35
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_114675227
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.
Dus indien inruil geen mogelijkheid is, lijkt dit me de beste optie.
:') The fuck. 9 maanden lang met een meisje hebben en helemaal niks krijgen gaat te ver. Ze is duidelijk aan het faken met dat huilen indien waar.

Een trek of pijpbeurtje moet minstens kunnen. Dat moet gewoon, als je een relatie aangaat dan moet een vrouw automatisch de behoeften van een man aan kunnen voelen. Gaat gewoon nergens over dit.

'Beetje kietelen, beetje strelen' rot op als je daar zolang op moet wachten :').
*Hosselcopter*
pi_114675228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:

[..]

waarom huilde ze dan?
pi_114675236
Ja, meerdere keren wel. En zij mij ook.
pi_114675246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

[..]

neuk me of ik ga bij je weg. _O-
Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114675252
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.
Samen naar de sauna anders?
pi_114675271
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

:') The fuck. 9 maanden lang met een meisje hebben en helemaal niks krijgen gaat te ver. Ze is duidelijk aan het taken met dat huilen indien waar.

Een trek of pijpbeurtje moet minstens kunnen. Dat moet gewoon, als je een relatie aangaat dan moet een vrouw automatisch de behoeften van een man aan kunnen voelen. Gaat gewoon nergens over dit.

'Beetje kietelen, beetje strelen' rot op als je daar zolang op moet wachten :').
Ik geef je gelijk hoor, maar ik probeer me te verplaatsen in TS, die ook maagd is. ;)
pi_114675287
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waarom?
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef Joene het volgende:
heb je haar al is naakt gezien ?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
pi_114675290
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
Je kan toch gewoon als je naast dr ligt een beetje gaan voelen enzo ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_114675302
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaar
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:20:47 #44
Toezicht is gezond!
pi_114675310
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
pi_114675314
Pfff, wees blij dat je überhaupt een vriendin hebt, zeg.
pi_114675315
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom?

[..]

[..]

Omdat ze niet samen mogen douchen van hun ouders..
pi_114675332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Socios het volgende:
Pfff, wees blij dat je überhaupt een vriendin hebt, zeg.
:') wtf is dit nou weer voor zielige opmerking ?
pi_114675361
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef simmu het volgende:

[..]

nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaar
Ze hebben elkaar toch allang naakt gezien?
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:22:58 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114675368
Tja zij durft blijkbaar niet. Zeker omdat ze ook niets bij jou doet.

wat ik mij dan afvraag is waarom ze je bv nite durft af te trekken. Als ze dat eng vindt moeten jullie gewoon een keer een avondje er goed de tijd voor nemen. Want na 9 maanden mag ik hopen dat jullie elkaar vertrouwen en dat je allebei wilt dat de ander aan zijn/haar trekken komt.

Dus de vraag is, waarom wil ze niet investeren in iets wat voor jou belangrijk is. er hoeft niet gelijk geneukt te worden natuurlijk, mocht ze echt bang zijn voor zwangerschappen (wat ik betwijfel)
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:24:22 #50
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114675413
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Socios is jaloers. :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:24:52 #51
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_114675424
quote:
Maar ik krijg nooit iets terug, het enige wat zij bij mij doet is een beetje met haar hand over mijn onderbroek heen wrijven. Ze heeft mij nog nooit afgetrokken, laat staan dat ze me gepijpt zou hebben.
...
Ik vroeg aan haar of ze bang was dat het mis zou gaan (ongewenst zwangerschap), en daar kwamen we inderdaad op het probleem uit. Ze is bang dat het mis gaat.
Ze weet wel dat je van pijpen niet zwanger kan worden?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_114675425
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Joene het volgende:
Dat is het juist niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:24 schreef minkuukel het volgende:
Socios is jaloers. :')
Geenszins
pi_114675445
Hmm als ze na 9 maanden nog niet intiem durft te zijn.. (dat hoeft echt geen 100% sex te zijn) klopt er iets niet helemaal denk ik.

Misschien is ze misbruikt vroeger?
Want ze heeft of geen interesse, a-sexueel, of ze is ergens heel bang voor.

Er nog niet klaar voor zijn komt niet overeen met lekker vinden wat jij bij haar doet.
pi_114675451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze hebben elkaar toch allang naakt gezien?
en blijkbaar was het niet zo'n succes he.....
pi_114675470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef simmu het volgende:

[..]

en blijkbaar was het niet zo'n succes he.....
Wat is dat nou weer voor stompzinnige opmerking. :')
pi_114675478
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dus? Als mevrouw zo doorgaat blijft hij dat. Ik vind het doodnormaal dat je na 9 (!!!) maanden eens gaat zeggen dat het er wel eens van mag komen of op z'n minst er eens wat gebeurd buiten over de broek wrijven.
pi_114675486
Je pakt het veel te logisch aan. Je moet gewoon met haar zoenen, strelen en helemaal gek maken.. dan gewoon haar kleren uitdoen en het DOEN, niet vragen. Ze is bang dus jij moet haar erdoorheen helpen en je niet laten stoppen door (kleine) tegenstribbelingen. In een 9 maanden lange relatie hoef je niet meer te stoppen bij kleine tegenstribbelingen maar pas bij grote.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:26:57 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114675491
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:

Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
Met seks bedoel je neuken? Want beffen en vingeren vind ik namelijk ook best seks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114675500
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:27:31 #60
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114675506
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met seks bedoel je neuken? Want beffen en vingeren vind ik namelijk ook best seks.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:27:32 #61
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_114675507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef simmu het volgende:

[..]

:')

quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:

[..]

TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden..
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_114675517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je pakt het veel te logisch aan. Je moet gewoon met haar zoenen, strelen en helemaal gek maken.. dan gewoon haar kleren uitdoen en het DOEN, niet vragen. Ze is bang dus jij moet haar erdoorheen helpen en je niet laten stoppen door (kleine) tegenstribbelingen. In een 9 maanden lange relatie hoef je niet meer te stoppen bij kleine tegenstribbelingen maar pas bij grote.
jaja, en zolang iemand niet helder en duidelijk gilt is het geen verkrachting.....

rot op.
pi_114675523
Al die moraalridders hier met hun rustig aan doen, je dwingt haar, bla bla. Als ze er na 9(!) maanden zelf nóg niet mee komt dan is het imho niet heel raar dat je er zelf wat meer op gaat sturen hoor. :{ Slaat toch nergens op?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:

[..]

jaja, en zolang iemand niet helder en duidelijk gilt is het geen verkrachting.....

rot op.
Rot zelf op, op deze manier werkt het blijkbaar ook niet. Als ze het niet wil dan kan ze dr smoelwerk toch wel opentrekken? Als het alleen angst is komt ze er wel overhaan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_114675542
quote:
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
Tegenwoordig? Vroegah trouwden mensen vaak op hun 14e. ;)
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:28:32 #65
Toezicht is gezond!
pi_114675543
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus? Als mevrouw zo doorgaat blijft hij dat. Ik vind het doodnormaal dat je na 9 (!!!) maanden eens gaat zeggen dat het er wel eens van mag komen of op z'n minst er eens wat gebeurd buiten over de broek wrijven.
held.
pi_114675553
Ik denk dat het niet helemaal waar is dat ze bang is voor een zwangerschap. Makkelijk om te zeggen; jongens zitten daar -meestal- ook niet op te wachten en kunnen begrip tonen.

Maar dat ze begint te huilen vind ik wat anders. Of ze kan bijzonder goed toneel spelen en huilen faken, of ze zit echt ergens mee en vooral op gebied van seks vereist dat veel geduld.
Ik zou nog eens er voor gaan zittend en als ze opnieuw begint te huilen doorvragen, op een lieve manier, maar wel doorvragen tot je het duidelijker hebt voor jezelf.
Ik vind op die leeftijd 9 maanden ook wel vrij lang duren nu. Vooral als jij zegt dat je veel geduld en alles hebt.

Succes :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:28:53 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114675555
quote:
Wel ontvangen en niet de moeite (willen) nemen om hem ook eens wat te geven vind ik vooral egoistisch. Dan klopt er iets niet. Als nu blijkt dat ze het totaal niets vind of voor nu niet, oke. Maar wel eerst even een keerjte (willen) proberen.
pi_114675608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:24 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat is het juist niet.

[..]

Geenszins
ik vind het gewoon een beetje triest dat je maar "dankbaar" moet zijn dat je een vriendin hebt. Sorry hoor maar het wel of niet aangaan / vinden / krijgen van een relatie heb je voor een groot deel zelf in de hand.
pi_114675624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wel ontvangen en niet de moeite (willen) nemen om hem ook eens wat te geven vind ik vooral egoistisch. Dan klopt er iets niet. Als nu blijkt dat ze het totaal niets vind of voor nu niet, oke. Maar wel eerst even een keerjte (willen) proberen.
QFT
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:32:14 #70
5428 crew  miss_sly
pi_114675666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef trolley het volgende:
Die hebben liever niet dat wij samen douchen, vooral m'n moeder. Iets met haar geloof e.d.
Komt je vriendin ook uit een gelovig gezin?

Anyway, ik kan me voorstellen dat je wat verder wil gaan. Na negen maanden is dat niet vreemd. Je hebt ook gelijk dat er samen over praten moet kunnen en goed is in een relatie. Ik vaag me wel af hoe vaak je erover praat? En ik denk dat jij het gesprek dan meestal opent? Wellicht leg je dan toch een grotere druk op haar, waardoor ze het gevoel krijgt dat het iets heel groots is wat je van haar wil, en misschien is ze, juist mdat ze nog maagd is, wel bang dat het dan voor jou en/of voor haar gaat tegenvallen. Beetje faalangst dus.

Ik zou niet zo de nadruk leggen op willen neuken, maar wel de intimiteit, samen naakt zijn, strelen, knuffelen, etc., zonder druk en veel gesprekken proberen uit te breiden. Zij zal misschien inmiddels wel het gevoel krijgen dat ere iets moet gaan gebeuren, als jullie het er zo vaak over hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:33:16 #71
5428 crew  miss_sly
pi_114675696
quote:
Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:33:36 #72
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114675703
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
Kan je haar vragen of ze iets vervelends heeft meegemaakt op dat gebied?
quote:
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_114675722
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.
Ladingen vrouwen die er over fantaseren ;)
pi_114675728
Met 18 en 19 jaar en dan na 9 maanden nog geen seks, lijkt mij niet helemaal normaal.

Hoe zeker weet je dat ze stiekem niet een omgebouwde vent is ?
Of woon je toevallig in zo'n zwaar religieus gat ?

Lijkt me wel iets dat je gewoon met d'r moet bespreken, op een subtiele manier natuurlijk. ;)
pi_114675752
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

In mijn ogen heeft hij geen vriendin.
in de zijne wel , dat zegt TS toch.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:35:11 #76
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_114675756
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef vera166 het volgende:
Ik denk dat het niet helemaal waar is dat ze bang is voor een zwangerschap. Makkelijk om te zeggen; jongens zitten daar -meestal- ook niet op te wachten en kunnen begrip tonen.

Maar dat ze begint te huilen vind ik wat anders. Of ze kan bijzonder goed toneel spelen en huilen faken, of ze zit echt ergens mee en vooral op gebied van seks vereist dat veel geduld.
Ik zou nog eens er voor gaan zittend en als ze opnieuw begint te huilen doorvragen, op een lieve manier, maar wel doorvragen tot je het duidelijker hebt voor jezelf.
Ik vind op die leeftijd 9 maanden ook wel vrij lang duren nu. Vooral als jij zegt dat je veel geduld en alles hebt.

Succes :)
Dit. De weerstand die zij voelt, moet ergens vandaan komen.

Hoewel, ik ben geen psycholoog, maar het lijkt mij dat als ze een (aan seks gerelateerd) trauma heeft, ook niet graag intimiteiten beleeft als orale seks.
Lastige situatie, TS, maar dat je er met haar over praat, is al heel goed. :)
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:35:24 #77
5428 crew  miss_sly
pi_114675760
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Ladingen vrouwen die er over fantaseren ;)
En dat is relevant, omdat?
pi_114675781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Comp_Lex het volgende:
In mijn ogen heeft hij geen vriendin.
"Hebben" is ook een groot woord. Niemand 'heeft' iemand of kan iemand 'claimen'.

Beter verwoord: iemand met wie men een goede verstandhouding geniet.
pi_114675796
quote:
Tja, als je je wel laat vingeren en beffen dan is het toch wel vrij logiwsch dat na 9 maanden de ander ook iets wil, dat wat je doet een beetje wederzijds is.

Ik kan veel beter begrijpen dat iemand zegt er echt nog niet aan toe te zijn dan dit halfslachtige, want ze hebben al seks, het is alleen compleet eenzijdig, er is iemand in die vergelijking die elke keer met niets blijft zitten.
Dat dat op z'n minst frustrerend is kan ik heel goed begrijpen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_114675797
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef Joene het volgende:

[..]

in de zijne wel , dat zegt TS toch.
Dan verschillen onze definities van vriendin gewoon.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114675805
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dat is relevant, omdat?
Niet , hoezo ?
pi_114675814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Socios het volgende:

[..]

"Hebben" is ook een groot woord. Niemand 'heeft' iemand of kan iemand 'claimen'.

Beter verwoord: iemand met wie men een goede verstandhouding geniet.
Je weet best wat ik bedoel.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114675851
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan verschillen onze definities van vriendin gewoon.
Jij wil alleen knuffelen, een goed gesprek, haar klaarbeffen en lekker slapen? :')
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:39:07 #84
5428 crew  miss_sly
pi_114675871
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Joene het volgende:

[..]

Niet , hoezo ?
Ok.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:39:48 #85
380716 Artreides
nothing special
pi_114675890
TS,

Nooit pushen, niks overhaasten en bij onbegrip...praten!!!

Nooit vragen of ze het lekker vond. Je moet zeker weten dat ze het lekker vond. Buiten het feit om dat je met haar lichaam en geest bezig bent heeft ze bevestiging nodig. Probeer uit je hoofd te zetten dat seks alleen draait om vingeren/beffen/neuken/orgasme... Tips: Ruggegraat, Hals, Binnenkant bovenbenen. Als je het goed doet is haar hele lijf 1 grote erogene zone !! Vergeet niet dat het bij haar iets meer tussen de oren afspeelt als bij jou.

Snap best dat het moeilijk is om al die signalen van haar te begrijpen, het kan inderdaad pijn uit het verleden zijn. Misschien houdt ze je inderdaad aan het lijntje, maar misschien is ze er ook gewoon niet klaar voor en wordt ze verdrietig omdat ze bang is jou kwijt te raken door afwijzing.
"If our really important choices could be sampled like a box of chocolats, then our decisions would lose their meaning."
pi_114675896
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Jij wil alleen knuffelen, een goed gesprek, haar klaarbeffen en lekker slapen? :')
Hij bedoeld een vriendin is er voor meer dan alleen sex.
Ze is geen neukpop immers.

Maar ja het is wel een beetje vreemd en dat zwanger gedoe geloof ik ook niet.
Dat krijg je niet van aftrekken en pijpen etc.
Dat weet zij zelf ook wel (18 he.. of ze heeft geen middelbare school genoten)
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:40:26 #87
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_114675915
Dumpen die handel of je moet er echt heel veel tijd aan willen spenderen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_114675937
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dames die geen middelbare school hebben gedaan weten meestal rond hun 15e juist heel goed hoe zwanger worden werkt. ;)
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:41:02 #89
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114675939
Misschien is ze gewoon heel erg bang voor piemels.. Heb je wel is gemastubeerd in haar bijzijn waarbij zij toekeek? Misschien dat ze dan ziet dat hij niet bijt.

Mastubeert zij wel is ?
pi_114675952
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dames die geen middelbare school hebben gedaan weten meestal rond hun 15e juist heel goed hoe zwanger worden werkt. ;)
Nou ja daarom dus. :)

Maar zij weet vast wel hoe een lichaam werkt etc.

Dus er is meer aan de hand.
pi_114675984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:41 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Misschien is ze gewoon heel erg bang voor piemels.. Heb je wel is gemastubeerd in haar bijzijn waarbij zij toekeek? Misschien dat ze dan ziet dat hij niet bijt.
Dit. Of TS moet zich een keer wassen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:46:06 #92
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_114676080
Heb je de vraag als eens open gesteld?
Wanneer zou jij klaar zijn voor seks?

ipv
Waarom wil je geen seks?
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_114676094
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Alsof er geen verschil zit tussen verkrachting en op een spannende manier pushen bij iemand met wie je al 9 maanden een relatie hebt. Waarom meteen die roep over verkrachting?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_114676122
quote:
Lesbo in wording. Echt, ik durf er wel geld op te zetten dat ze binnen 5 jaar ontdekt dat ze lesbisch is.
Ja, ik generaliseer.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:48:16 #95
5428 crew  miss_sly
pi_114676150
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Alsof er geen verschil zit tussen verkrachting en op een spannende manier pushen bij iemand met wie je al 9 maanden een relatie hebt. Waarom meteen die roep over verkrachting?
Op een spannende manier pushen doe je in een relatie waarin je al vaker seks hebt gehad en van elkaar weet dat je dat spannend vind.

Een meisje dat nog maagd is en het eigenlijk nog niet wil, tegen haar zin neuken is simpelweg verkrachting.
pi_114676192
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op een spannende manier pushen doe je in een relatie waarin je al vaker seks hebt gehad en van elkaar weet dat je dat spannend vind.

Een meisje dat nog maagd is en het eigenlijk nog niet wil, tegen haar zin neuken is simpelweg verkrachting.
Tot ze toestemt. :7
Maar nee serieus, help haar gewoon. Doe het desnoods zelf. Kan ze kijken.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:49:59 #97
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114676207
quote:
maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
De logica hier ontgaat me. Waarom kan je als je nog nooit een vriend hebt (want jij telt natuurlijk even niet mee :P) geen negatieve seksuele ervaring hebben gehad? Denk je eens in met hoeveel mannen een meisje in contact kan komen elke dag: vader, broer, buurman, leraar, etc. om nog maar niet te spreken over de grote hoeveelheid mannen die je gewoon tegenkomt op straat.

Daarnaast hoeft zij niet eens degene te zijn met de vervelende ervaring. Als haar moeder bijvoorbeeld vroeger verkracht is en dit aan haar heeft verteld dan kan dit ook een grote impact hebben gehad op haar.

----

Verder, niet gelijk beginnen met seks. Het lijkt mij wel zo handig als zij jou überhaupt op een seksuele manier aan durft te raken voor juillie overgaan op seks overgaan.
pi_114676232
Uitzondering nagelaten, ik zeg niet dat ALLE vrouwen zo zijn maar .. uit eigen ervaringen ..

Een vrouw/meid die na 9 maanden nog steeds de boot afhoudt, heeft gewoon een vrij laag libido. Ze zal je wel ooit seks geven, maar verwacht géén wonderen. Dwz ben je van plan bij deze vrouw te blijven, houdt er dan rekening mee dat de kans 90+% is, dat je nooit héél véél seks zal krijgen. Kan je hiermee leven. Goed. Zo niet? Zoek dan een ander.

Denk ook niet: Als ik er nu mee trouw, dan wordt de seks beter of krijg ik eindelijk seks want dan mag ze wél zwanger geraken. Vergeet dat maar. Die fout heb ik ook begaan én de seks werd er niet beter op. In tegendeel. Ja je zal seks krijgen .. wanneer je bezig bent kindjes te maken. Op alle andere tijdstippen zal je doodleuk droog staan.

En geduld hebben? Tja .. je geduld is niet eeuwig. Je staat al 9 maanden voor haar klaar. Dat ze dan een trauma heeft waardoor ze het niet kan met jou. Dat ze het dan uitmaakt tot ze wél klaar is. Dit is iets dat zij moet verwerken.

[ Bericht 13% gewijzigd door makila_avatar op 26-07-2012 12:00:07 ]
pi_114676507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef makila_avatar het volgende:
Uitzondering nagelaten, ik zeg niet dat ALLE vrouwen zo zijn maar .. uit eigen ervaringen ..

Een vrouw/meid die na 9 maanden nog steeds de boot afhoudt, heeft gewoon een vrij laag libido. Ze zal je wel ooit seks geven, maar verwacht géén wonderen. Dwz ben je van plan bij deze vrouw te blijven, houdt er dan rekening mee dat de kans 90+% is, dat je nooit héél véél seks zal krijgen. Kan je hiermee leven. Goed. Zo niet? Zoek dan een ander.

Denk ook niet: Als ik er nu mee trouw, dan wordt de seks beter of krijg ik eindelijk seks want dan mag ze wél zwanger geraken. Vergeet dat maar. Die fout heb ik ook begaan én de seks werd er niet beter op. In tegendeel. Ja je zal seks krijgen .. wanneer je bezig bent kindjes te maken. Op alle andere tijdstippen zal je doodleuk droog staan.
Vriend, ze zijn 18 en 19. Waarschijnlijk gaan er nog 3 of 4 volgende relaties overheen voor ze überhaupt gaan denken aan trouwen (en kinderen). :') Uit wat voor dorp kom jij?
pi_114676512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zou zo veel mogelijk dingen samen willen doen met mijn vriendin (ook seks en niet alleen seks).
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:04:00 #101
372782 Herkenbaarheid
Is een beetje verlegen
pi_114676658
Heeft ze misschien negatieve ervaringen met seks? Als dat niet zo is.. tjsa, ze moet wel begrijpen dat seks op een gegeven moment wel een onderdeel is van je relatie toch. Zeg haar hoe je erover denkt
pi_114676816
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Vriend, ze zijn 18 en 19. Waarschijnlijk gaan er nog 3 of 4 volgende relaties overheen voor ze überhaupt gaan denken aan trouwen (en kinderen). :') Uit wat voor dorp kom jij?
Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:10:27 #103
351921 CruellaDeVil
pi_114676837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef makila_avatar het volgende:
Dat ze het dan uitmaakt tot ze wél klaar is. Dit is iets dat zij moet verwerken.
Tot dit punt was ik het met je eens. Uitmaken tot ze haar trauma heeft verwerkt? Zodat TS met anderen seks kan hebben natuurlijk. Serieus? Vind je dat niet een beetje gevoelloos?
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:11:11 #104
67670 Skv
Cynist.
pi_114676860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
1) Ik heb TS al een paar keer raad gegeven in dit topic.
2) Het zou kunnen zijn, maar lijkt me niet heel erg realistisch. :') Helemaal als er blijkbaar nu al druk op zit.
3) Ik ken werkelijk niemand die zo jong al trouwt. Het zal ongetwijfeld ergens gebeuren, maar heel modern is het niet.
pi_114676884
quote:

[..]

Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
Dit kan ik bevestigen. Ik heb bijvoorbeeld een nicht en ze is al getrouwd (ze is net zo oud als mij).
pi_114677031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Tot dit punt was ik het met je eens. Uitmaken tot ze haar trauma heeft verwerkt? Zodat TS met anderen seks kan hebben natuurlijk. Serieus? Vind je dat niet een beetje gevoelloos?
Het is misschien gevoelloos maar soms moet het zo. Ik weet niet exact hoe hoog het libido van TS is. Die van mij is middelmatig (van m'n vrouw laag), én dan is het nog NET té doen. Héél af en toe eens naar de hoeren blah blah ..

Maar stel dat het libido van TS immens hoog is, gegarandeerd loopt het dan toch fallikant af. Is dat dan beter dan even gevoelloos te zijn en voor de korte pijn te kiezen ipv de lange pijn?

Maar zoals gezegd: Alles hangt af van TS. Hoe voelt hij zich, hoe ziet hij de toekomst met deze meid. Kan hij het aan om het risico te lopen dat het in de toekomst misschien ook niet vlotter gaat lopen?

quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Skv het volgende:

[..]
1) Ik ken werkelijk niemand die zo jong al trouwt. Het zal ongetwijfeld ergens gebeuren, maar heel modern is het niet.
Ja dat kan hé? De enige omgeving is de andere niet. In sommige buurten zijn jonggehuwden nu éénmaal méér schering en inslag dan in andere buurten. Je kan de ene plaats absoluut niet vergelijken met de andere.

[ Bericht 15% gewijzigd door makila_avatar op 26-07-2012 12:29:24 ]
pi_114677137
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Komt je vriendin ook uit een gelovig gezin?

Anyway, ik kan me voorstellen dat je wat verder wil gaan. Na negen maanden is dat niet vreemd. Je hebt ook gelijk dat er samen over praten moet kunnen en goed is in een relatie. Ik vaag me wel af hoe vaak je erover praat? En ik denk dat jij het gesprek dan meestal opent? Wellicht leg je dan toch een grotere druk op haar, waardoor ze het gevoel krijgt dat het iets heel groots is wat je van haar wil, en misschien is ze, juist mdat ze nog maagd is, wel bang dat het dan voor jou en/of voor haar gaat tegenvallen. Beetje faalangst dus.

Ik zou niet zo de nadruk leggen op willen neuken, maar wel de intimiteit, samen naakt zijn, strelen, knuffelen, etc., zonder druk en veel gesprekken proberen uit te breiden. Zij zal misschien inmiddels wel het gevoel krijgen dat ere iets moet gaan gebeuren, als jullie het er zo vaak over hebben.
Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:21:47 #108
351921 CruellaDeVil
pi_114677167
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:16 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Het is misschien gevoelloos maar soms moet het zo. Ik weet niet exact hoe hoog het libido van TS is. Die van mij is middelmatig (van m'n vrouw laag), én dan is het nog NET té doen. Héél af en toe eens naar de hoeren blah blah ..

Maar stel dat het libido van TS immens hoog is, gegarandeerd loopt het dan toch fallikant af. Is dat dan beter dan even gevoelloos te zijn en voor de korte pijn te kiezen ipv de lange pijn?

maar zoals gezegd: Alles hangt af van TS. Hoe voelt hij zich, hoe ziet hij de toekomst met deze meid. Kan hij het aan om het risico te lopen dat het in de toekomst misschien ook niet vlotter gaat lopen?
Nee, het moet helemaal nooit zo. TS heeft wat mij betreft twee opties: 1. hij leert te leven met dat hij al dan niet tijdelijk geen tot weinig seks gaat hebben. 2. Hij beďndigt de relatie, maar heeft dan simpelweg het recht niet met hangende pootje terug te komen op het moment dat zij van haar trauma of wat het ook is af is.

En dat stuk over dat jij naar de hoeren gaat terwijl je getrouwd bent met een vrouw waarvan jij wist dat ze een laag libido heeft omdat je zo lekker naďef was om te denken dat getrouwd zijn deze in één keer zou verhogen... Tsja... Dat zij dat van je accepteert... Of ze weet het niet eens, dat kan natuurlijk ook. :{
pi_114677169
quote:
En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
In mijn omgeving niet eigenlijk.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:23:18 #110
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_114677202
En als je zelf je onderbroek uitdoet? Dan kan ze daar moeilijk nog over gaan wrijven, lijkt me.
Omdat peer.
pi_114677237
en als je het nou eens omdraait?

dus jij vingert/beft haar eventjes niet. gewoon met de mededeling dat je er zelf erg geil van wordt en dat het je erg frustreert omdat zij helemaal niks bij jou wil doen. dus niet je relatie op scherp zetten, maar eventjes een seksueel stapje terug zeg maar. want het is idd niet bijster eerlijk zo. gewoon even alleen zoenen. en verder doe je alleen dingen als zij dingen doet. daarmee leg je de bal bij haar zonder haar onder druk te zetten ;)
pi_114677269
Fijn...van die relaties waarbij de een zich volledig aan de ander moet aanpassen.... :')
Face it: die meid heeft een probleem maar ontkent dat en hupsakee, nu heeft ts het probleem.

Dit gaat m gewoon niet worden. Ts mag groeien in de rol van geduldige hulpverlener en zichzelf gaan wegcijferen. Is dat het?

Nope. Ophouden met de geduldige- en begripvolle Harry te spelen. Destemeer begrip en geduld ts geeft, desteminder hij het terug gaat krijgen. Hard maar waar.

Mijn advies? Ermee kappen. Dit is geen match waar toekomst in zit zonder dat ts zich in vreemde bochten moet wringen.
Alsof ts wat zou mankeren terwijl het tegendeel waar is.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_114677270
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Omdatappel het volgende:
En als je zelf je onderbroek uitdoet? Dan kan ze daar moeilijk nog over gaan wrijven, lijkt me.
Kan wel :P
Maar idd, heb je jezelf wel eens afgetrokken in haar bijzijn ofzo?
pi_114677295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Fijn...van die relaties waarbij de een zich volledig aan de ander moet aanpassen.... :')
Face it: die meid heeft een probleem maar ontkent dat en hupsakee, nu heeft ts het probleem.

Dit gaat m gewoon niet worden. Ts mag groeien in de rol van geduldige hulpverlener en zichzelf gaan wegcijferen. Is dat het?
Goed punt.
pi_114677358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]
En dat stuk over dat jij naar de hoeren gaat terwijl je getrouwd bent met een vrouw waarvan jij wist dat ze een laag libido heeft omdat je zo lekker naďef was om te denken dat getrouwd zijn deze in één keer zou verhogen... Tsja... Dat zij dat van je accepteert... Of ze weet het niet eens, dat kan natuurlijk ook. :{
Tja het is geven en nemen hé? Je moet er beiden achter staan, achter elkaars beslissingen.

En ivm naďef zijn. Dat is juist de raad die ik TS geef, om niet in die naďeve val te trappen. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nope. Ophouden met de geduldige- en begripvolle Harry te spelen. Destemeer begrip en geduld ts geeft, desteminder hij het terug gaat krijgen. Hard maar waar.
Akkoord hiermee. Begrijp me niet verkeerd. Begripvol zijn is goed, maar dat mag niet té lang duren, anders gaat begripvol zijn inderdaad effectief het omgekeerde effect veroorzaken. De meid wordt dan té relax en gemakzuchtig en gaat je dan juist géén seks geven.

[ Bericht 18% gewijzigd door makila_avatar op 26-07-2012 12:37:40 ]
pi_114677374
Die meid heeft het goed voor elkaar; een beetje gebeft en gevingerd worden zonder iets terug te hoeven doen. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114677443
quote:
Het is fok, hier zitten veel 13-jarige zelfbenoemde seksgoden die niet met minder dan 8 keer per dag genoegen nemen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:32:26 #118
131603 Afwazig
Serious business
pi_114677473
quote:

[..]

Alsof dat uit maakt. Ben je nou populair aan het doen dan? :')

9 maanden is een lange tijd, ongeacht of je maagd bent of niet. TS is 19, een leeftijd waarop een gemiddeld persoon al 3 jaar ontmaagd is.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:34:06 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114677521
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef trolley het volgende:

[..]

Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.

Het lijkt mij dat ze vooral verlegen is en het niet durft. Dus dan misschien zelf wat actie ondernemen, zoals onderbroek uit, wordt ze wat bangig evt kijken of je haar hand kan pakken en die beetje kan sturen. etc
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:34:16 #120
351921 CruellaDeVil
pi_114677527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Tja het is geven en nemen hé? Je moet er beiden achter staan, achter elkaars beslissingen.

En ivm naďef zijn. Dat is juist de raad die ik TS geef, om niet in die naďeve val te trappen. ;)
Maar waarom vind jij dat je van je vrouw mag vragen dat ze je naar de hoeren laat gaan omdat jij nooit met haar was getrouwd als je niet verwacht had dat ze zou veranderen omdat je haar dus niet accepteerde zoals ze is?
pi_114677620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.

Het lijkt mij dat ze vooral verlegen is en het niet durft. Dus dan misschien zelf wat actie ondernemen, zoals onderbroek uit, wordt ze wat bangig evt kijken of je haar hand kan pakken en die beetje kan sturen. etc
OH JEE OH JEE, DIT IS BIJNA DWANG HOOR! DAT MAG NIET!

/sarcasme
Ja, ik generaliseer.
pi_114677670
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Maar waarom vind jij dat je van je vrouw mag vragen dat ze je naar de hoeren laat gaan omdat jij nooit met haar was getrouwd als je niet verwacht had dat ze zou veranderen omdat je haar dus niet accepteerde zoals ze is?
Zal het gaan ja. :- Ja ik ben zelfzuchtig en egoďstisch. En dan? Ik heb haar geaccepteerd zoals ze is, en dan vind jij dat zij mij niet moet accepteren zoals ik ben? Want dat is precies wat je me zegt. Ze wist met wie ze trouwde, dan moet ze nu ook niet beginnen zagen sé.

[ Bericht 2% gewijzigd door makila_avatar op 26-07-2012 12:45:02 ]
pi_114677701
Je kunt ook afspreken steeds een stapje verder te gaan en direct te stoppen als zij dat wil?
Gewoon kleine stapjes, waardoor ze vertrouwd raakt met jouw lichaam.

Dat ze om een of andere reden niet wil is haar goed recht, maar ze moet ook begrijpen dat het voor jou moeilijk is om zo lang te wachten, dus enige uitleg van haar kant is wel zo gewenst.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_114677725
quote:

[..]

Wat is dat nou voor onzin, TS kan toch het gevoel hebben dat hij "er aan toe is", hij wil het proberen. Als je nog geen rijbewijs hebt en nog nooit een auto hebt bestuurd weet je toch ook wat je mist en ga je je rijbewijs halen?

TS, als het echt zo belangrijk voor je is, wees dan duidelijk tegen haar en zet een punt achter de relatie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114677736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit.

Het lijkt mij dat meisjes niet worden geboren met een gebruiksaanwijzing voor een lul. Het is voor haar een vreemd ding, ze weet niet wat lekker is.
Ik zou dus maar beginnen met het uitgebreid tonen van dat ding en zeggen wat je lekker vind, een kusje erop vragen, en voordoen wat je lekker vindt en helpen met je hand bv. Ook over pijpen kun je het gewoon hebben. En dan in de zin hoe ze dat zou moeten doen en of ze het niet even wil proberen.

En dan komt neuken wel in beeld, als het niet meer zo wereldvreemd is.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_114677767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef Fascination het volgende:
Die meid heeft het goed voor elkaar; een beetje gebeft en gevingerd worden zonder iets terug te hoeven doen. _O_
Dat zeker, ze vindt het denk ik allang best zo.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114677781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef simmu het volgende:
en als je het nou eens omdraait?

dus jij vingert/beft haar eventjes niet. gewoon met de mededeling dat je er zelf erg geil van wordt en dat het je erg frustreert omdat zij helemaal niks bij jou wil doen. dus niet je relatie op scherp zetten, maar eventjes een seksueel stapje terug zeg maar. want het is idd niet bijster eerlijk zo. gewoon even alleen zoenen. en verder doe je alleen dingen als zij dingen doet. daarmee leg je de bal bij haar zonder haar onder druk te zetten ;)
Dit zal wel kunnen werken inderdaad.

Maar het werkt niet als de vriendin van TS het dan allemaal ook wel prima vindt zonder seks.

Elke vrouw is anders natuurlijk maar als mijn vriend mijn "probleem" op deze manier aan ging pakken zou ik me juist heel erg onder druk gezet voelen omdat mijn vriend nog steeds geen seks "krijgt" van mij, en wil wel wíl maar gewoon niet durf. (ervaring hierin, alleen was een stuk jonger :P )

Als het puur dat "niet durven" is dan is een beetje pushen niet zo erg, in mijn ogen. Als er andere dingen aan dr hand zijn maak.je het alleen maar erger. (veel erger)
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:44:39 #128
351921 CruellaDeVil
pi_114677816
quote:
11s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Zal het gaan ja. :- Ja ik ben zelfzuchtig en egoďstisch. En dan? Ik heb haar geaccepteerd zoals ze is, en dan vind jij dat zij mij niet moet accepteren zoals ik ben? Want dat is precies wat je me zegt.
Ik probeer je niet aan te vallen. Ik bekijk jullie situatie duidelijk vanuit een andere kant dan jullie doen en ben daarom benieuwd naar hoe jullie er precies over denken. Als je met deze wetenschap in je hoofd mijn post nog eens zou willen lezen en mijn vragen zou willen beantwoorden zou ik dat waarderen.
pi_114677919
quote:
Nee stel je voor dat je eerlijk bent in een relatie :')
Als het belangrijk voor hem is moet hij dat kunnen zeggen, als zij daar niet mee om kan gaan is dat haar probleem.
pi_114677920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:44 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik probeer je niet aan te vallen. Ik bekijk jullie situatie duidelijk vanuit een andere kant dan jullie doen en ben daarom benieuwd naar hoe jullie er precies over denken. Als je met deze wetenschap in je hoofd mijn post nog eens zou willen lezen en mijn vragen zou willen beantwoorden zou ik dat waarderen.
Eerlijk? Mijn vrouw heeft letterlijk tegen mij gezegd: Ik heb gewoon een laag libido. Als je toch méér nodig hebt, ga dan naar de hoeren, daar zit ik niks mee in. Maar laat mij dan tenminste met rust. :)

Dus ja, het is gewoon .. ik heb nooit effectief gedreigd: 'Dan ga ik naar de hoeren!' Zo was het ook wéér niet. Ze liet/laat me de keus. Ik heb het een paar keren gedaan, maar ik probeer het te vermijden, want nadien zit je toch met schuldgevoelens en het helpt je zaakjes niet vooruit.

Duidelijk zo? :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:48:30 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_114677934
Kan het een geloofskwestie zijn? Naar haar ouders toe vooral?
Waren jullie alleen op vakantie of met haar ouders?
'Logeren' jullie weleens bij elkaar?
pi_114677937
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef vera166 het volgende:

Elke vrouw is anders natuurlijk maar als mijn vriend mijn "probleem" op deze manier aan ging pakken zou ik me juist heel erg onder druk gezet voelen omdat mijn vriend nog steeds geen seks "krijgt" van mij, en wil wel wíl maar gewoon niet durf. (ervaring hierin, alleen was een stuk jonger :P )

Als het puur dat "niet durven" is dan is een beetje pushen niet zo erg, in mijn ogen. Als er andere dingen aan dr hand zijn maak.je het alleen maar erger. (veel erger)
Daarbij je kunt wel hard roepen dat je wat wilt krijgen, maar als ze niet weet wat ze zou moeten geven...
Je kunt er toch niet van uitgaan dat elke vrouw maar geboren wordt om vanaf het begin te functioneren als sexgodin.
Geef aan wat je EXACT zou willen dat ze deed en geef ook aan dat je dat ontzettende lekker vindt en reageer er positief op om het te bevestigen.

Er zijn ook wel tijdschriften met voorbeelden he, die al eens in huis gehaald?
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_114677976
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dit zal wel kunnen werken inderdaad.

Maar het werkt niet als de vriendin van TS het dan allemaal ook wel prima vindt zonder seks.

Ik dacht dat meisjes niet zo veel moeite hadden er mee ze beginnen soms zelfs:p
pi_114678088
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef speedboot het volgende:

[..]

Voor een vrouw is het lichamelijk gemakkelijk. In theorie, ze kan gewoon daar klaarliggen met haar benen open en klaar is kees. Maar geestelijk/emotioneel, zeker bij slechte ervaringen, is het voor een vrouw lastiger. Ze heeft méér kans dat ze pijn heeft bij het vrijen, ze kan zwanger worden, ze is gevoeliger dan een man enzovoorts ..

Een man moet nog altijd ne stijve krijgen. De helft van de mannen krijgt ooit eens een vrijpartij te maken in zijn leven, waarbij hij ne slappe krijgt, die tijdens die sessie geen enkele keer meer recht komt. Een man geeft het zéér zelden toe, maar lichamelijk kan hij dus gewoon wél eens falen hé? :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:55:55 #135
351921 CruellaDeVil
pi_114678158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Eerlijk? Mijn vrouw heeft letterlijk tegen mij gezegd: Ik heb gewoon een laag libido. Als je toch méér nodig hebt, ga dan naar de hoeren, daar zit ik niks mee in. Maar laat mij dan tenminste met rust. :)

Dus ja, het is gewoon .. ik heb nooit effectief gedreigd: 'Dan ga ik naar de hoeren!' Zo was het ook wéér niet. Ze liet/laat me de keus. Ik heb het een paar keren gedaan, maar ik probeer het te vermijden, want nadien zit je toch met schuldgevoelens en het helpt je zaakjes niet vooruit.

Duidelijk zo? :)
Ja. :)
pi_114678180
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef speedboot het volgende:

[..]

Haha! Sommige meisjes vinden het totaal niet eng inderdaad. Ik vond het dood eng, lag te trillen en ik heb eerder geneukt dan dat ik mijn toenmalige vriend zijn piemel alleen al durfde aan te raken met mijn handen, laat staan pijpen. Uiteindelijk alles goed gekomen haha.

Maar ontopic; ik wil nog een x benadrukken datals.je vriendin niet durft zr daar zelf ook echt wel mee zit.. tenzij je een domme vriendin hebt merkt ze wel dat jij graag seks wil :) en dan zit ze er mee, en dat wordt steeds erger omdat het steeds langer gaat duren.
-- dit hoeft niet, het kan, en het lijkt me aannemelijk :) zo ging het bij mij wel.
pi_114678242
quote:

[..]

Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Als ze lang genoeg en goed wrijft kom je misschien wel klaar. 8-)
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:05:11 #138
351921 CruellaDeVil
pi_114678373
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef vera166 het volgende:
ik heb eerder geneukt dan dat ik mijn toenmalige vriend zijn piemel alleen al durfde aan te raken met mijn handen, laat staan pijpen.
Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:09:04 #139
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114678472
quote:

[..]

Maar masturbeert ze zelf wel is? Trek jij je wel is af als zij erbij is of doe je dat later op de wc ofzo?
pi_114678529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.
Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.
pi_114678661
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef vera166 het volgende:

[..]

Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.
Saai hoor.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:16:24 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114678694
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Saai hoor.
Dat wel, maar wel makkelijk
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:16:50 #143
372782 Herkenbaarheid
Is een beetje verlegen
pi_114678704
quote:

[..]

Dit :')
pi_114678722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Saai hoor.
Wil niet zeggen dat het nu nog zo gaat hoor :) ik was veel te jong dus maakte me er wel makkelijk vanaf zo. Hij wist ook niet beter dus
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:24:35 #145
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_114678911
Je moet haar geruststellen en langzaam opbouwen, desnoods iets heel intiems/romantieks zonder te penetreren.

Ze zal wel gewoon bang voor de pijn zijn ofzo, of wellicht in een zeer triset geval "niet willen neuken voor het huwelijk" :').
Zal de bangheid voor de pijn wel zijn, 1e keer is toch erg speciaal enzo voor dames, stel haar dus gewoon gerust, echt gerust.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:32:27 #146
351921 CruellaDeVil
pi_114679152
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef vera166 het volgende:

[..]

Waarna het meest intieme deel van je lichaam 'binnengedrongen' wordt door diezelfde penis die jij niet eens aan durft te raken. 8)7
pi_114679188
lolol 9 maanden en niet eens een BJ.
You dun goofed. Ik zeg, je behoeftes ergens anders vervullen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_114679311
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Waarna het meest intieme deel van je lichaam 'binnengedrongen' wordt door diezelfde penis die jij niet eens aan durft te raken. 8)7
Verschilt voor iedereen.
pi_114679320
quote:

Dat is nu juist het probleem. Zolang ze het verlangen niet heeft, zal de angst de overhand houden. Zolang die angst er is, zal ze nooit uit eigen initiatief iets doen. Die angst gaat pas weg nadat ze haar eerste keer heeft ervaren en er over nagedacht heeft, zodat het een beetje bekend terrein is. Om die eerste keer te ervaren moet het verlangen de angst overwinnen, en dat gaat zij dus niet zelf doen. Kortom: jij moet ervoor zorgen dat haar lust sterker wordt dan haar angst, en dat doe je niet door meteen rechtstreeks op de mossel te gaan beffen, maar door haar te verleiden en heel erg te teasen. Streel haar hals, dijen, binnenkant van de benen, schouderbladen naar beneden, maar raak verder de echt gevoelige zones niet of net aan. Niet gaan vingeren of beffen dus totdat ze echt wild van verlangen is. Let ook op het oogcontact, kijk haar aan terwijl je haar teast. Maak het persoonlijk - dat is eerst opwindend voor vrouwen, en daarna pas dat lichamelijke contact. Jij bent misschien gewend dat lichamelijke stimulatie = fijn & geil, maar voor haar geldt lichamelijke stimulatie = fijn (dat zegt ze ook tegen je), en mentale (persoonlijke, intieme) stimulatie + daarna lichamelijke = fijn & geil.

Langdurig uitgebreid praten staat er niet om bekend lustopwekkend te zijn, maar angsten kan het heel goed vergroten. Ik denk dat je dus wat minder braaf moet zijn en haar geil maken - zonder te pushen. Nu je zoveel gepraat hebt, kan dat wel eens lastig worden omdat alles is uitgedacht en die gedachten kunnen getriggerd worden waardoor ze zich weer gepusht voelt. Je houding moet haar dus geruststellen en tegelijk verleiden. Tijdens het "spel" telkens vragen of je nog wel verder mag gaan is een ontzettende buzzkill, dus doe dat non-verbaal; fluister bijvoorbeeld in haar oren dat als ze wil stoppen, ze jou drie keer achter elkaar mag knijpen o.i.d. Het enige moment waarop je weer iets moet vragen, is vlak voor het neuken - dan is het duidelijk dat beide het willen en je haar niet verkracht.

De angst wordt meestal vergroot door het idee dat er iets mis met haar is - want waarom durft ze nou niet? Dan is ze bang dat ze je teleurstelt, dat ze de relatie op het spel zet, etc. Aan de andere kant weet ze dat ze geen dingen moet doen tegen haar zin, en die strijd zorgt voor frustratie die tot uiting komt als je erover gaat praten. Zij wil het zelf oplossen (en terecht, eigenlijk) maar dat gaat klaarblijkelijk niet zo goed, dus is het een pijnlijk onderwerp. De oplossing: jij moet zorgen dat ze wel zin krijgt. Zodra de grote sprong in het diepe gemaakt is, gaat die angst weg. Het jammere van dit alles is, dat de grote sprong in het diepe volledig voor jouw rekening komt. Het is een hele klus en jij zal het initiatief moeten nemen, of als je niet bereid bent dat te doen, een andere vriendin zoeken. Dat is volkomen begrijpelijk.

Ten slotte is het ook mogelijk dat die angst komt van vroegere ervaringen, of misschien wel van religieuze indoctrinatie tegen seks. Dat kun je aan non-verbale cues merken, bijvoorbeeld doordat ze dan niet alleen angstig, maar haast hysterisch en panisch kan worden bij bepaalde triggers. Je kunt hier over praten, maar als ze zowel verbaal als non-verbaal aangeeft dat dat niet het geval is, dan kun je niets meer doen dan tijdens de sex goed op haar signalen letten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Polarcat op 26-07-2012 14:04:29 ]
pi_114679423
Interessant topic, helemaal gelezen.

TVP voor de uitkomst
pi_114679574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Dat is nu juist het probleem. Zolang ze het verlangen niet heeft, zal de angst de overhand houden. Zolang die angst er is, zal ze nooit uit eigen initiatief iets doen. Die angst gaat pas weg nadat ze haar eerste keer heeft ervaren en er over nagedacht heeft, zodat het een beetje bekend terrein is. Om die eerste keer te ervaren moet het verlangen de angst overwinnen, en dat gaat zij dus niet zelf doen. Kortom: jij moet ervoor zorgen dat haar lust sterker wordt dan haar angst, en dat doe je niet door meteen rechtstreeks op de mossel te gaan beffen, maar door haar te verleiden en heel erg te teasen. Streel haar hals, dijen, binnenkant van de benen, schouderbladen naar beneden, maar raak verder de echt gevoelige zones niet of net aan. Niet gaan vingeren of beffen dus totdat ze echt wild van verlangen is. Let ook op het oogcontact, kijk haar aan terwijl je haar teast. Maak het persoonlijk - dat is eerst opwindend voor vrouwen, en daarna pas dat lichamelijke contact.

Langdurig uitgebreid praten staat er niet om bekend lustopwekkend te zijn, maar angsten kan het heel goed vergroten. Ik denk dat je dus wat minder braaf moet zijn en haar geil maken - zonder te pushen. Nu je zoveel gepraat hebt, kan dat wel eens lastig worden. Je houding moet haar geruststellen en tegelijk verleiden. Tijdens het "spel" telkens vragen of je nog wel verder mag gaan is een ontzettende buzzkill, dus doe dat non-verbaal; fluister bijvoorbeeld in haar oren dat als ze wil stoppen, ze jou drie keer achter elkaar mag knijpen o.i.d. Het enige moment waarop je weer iets moet vragen, is vlak voor het neuken - dan is het duidelijk dat beide het willen en je haar niet verkracht.

De angst wordt meestal vergroot door het idee dat er iets mis met haar is - want waarom durft ze nou niet? Dan is ze bang dat ze je teleurstelt, dat ze de relatie op het spel zet, etc. Aan de andere kant weet ze dat ze geen dingen moet doen tegen haar zin, en die strijd zorgt voor frustratie die tot uiting komt als je erover gaat praten. Zij wil het zelf oplossen (en terecht, eigenlijk) maar dat gaat klaarblijkelijk niet zo goed, dus is het een pijnlijk onderwerp. De oplossing: jij moet zorgen dat ze wel zin krijgt. Zodra de grote sprong in het diepe gemaakt is, gaat die angst weg. Het jammere van dit alles is, dat de grote sprong in het diepe volledig voor jouw rekening komt. Het is een hele klus en jij zal het initiatief moeten nemen, of als je niet bereid bent dat te doen, een andere vriendin zoeken. Dat is volkomen begrijpelijk.

Ten slotte is het ook mogelijk dat die angst komt van vroegere ervaringen, of misschien wel van religieuze indoctrinatie tegen seks. Dat kun je aan non-verbale cues merken, bijvoorbeeld doordat ze dan niet alleen angstig, maar haast hysterisch en panisch kan worden bij bepaalde triggers. Je kunt hier over praten, maar als ze zowel verbaal als non-verbaal aangeeft dat dat niet het geval is, dan kun je niets meer doen dan tijdens de sex goed op haar signalen letten.
QFT
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:58:21 #152
351921 CruellaDeVil
pi_114679992
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef vera166 het volgende:

[..]

Verschilt voor iedereen.
Ik snap dat het voor iedereen verschilt en dat mag iedereen vanzelfsprekend ook lekker zelf weten. :) Maar ik snap dus niet hoe iemand aftrekken enger kan vinden dan seks, er vanuit gaande dat diegene geen nare ervaringen heeft met aftrekken. Misschien wil je de gevoelens die je erbij had uitleggen?

Overigens kan ik mij voorstellen dat mijn vorige reactie, al helemaal in combinatie met die smiley, over kan komen alsof ik je veroordeel. Dat was mijn niet bedoeling, dus sorry mocht het zo zijn overgekomen.
pi_114680049
Ik gok dat dat verschil hem ligt in het actief meedoen, zij moet dan iets doen en dat is eng, want dan kun je iets fout doen en hoe ga je dat aanpakken en doe je hem geen pijn en waar moet je allemaal op letten etc.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:01:42 #154
379632 vuilniszakmanager
Vuilniszakken ¤ 0,19
pi_114680098
Gooi gewoon een GHB'tje in haar drankje de volgende keer en dan kan jij ook eindelijk aan je trekken komen.
Verkoper van top kwaliteit vuilniszakken, tevens lever ik ook op maat gemaakte vuilniszakken en kan ik er ook Italiaanse vlaggen op borduren.
pi_114680131
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Gooi gewoon een GHB'tje in haar drankje de volgende keer en dan kan jij ook eindelijk aan je trekken komen.
Drink jij ff wat zoutzuur dan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:04:01 #156
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114680178
quote:
Moraal ridder hij is al 9 maanden bij haar en heeft nog niets meer gehad dan een beetje gefriemel over de onderbroek. ts heeft een engelen geduld ..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_114680230
Het heeft niets te maken met moraal, en alles met dat dat simpelweg een onhandige aanpak is die niet gaat werken.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:10:04 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114680354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:05 schreef Polarcat het volgende:
Het heeft niets te maken met moraal, en alles met dat dat simpelweg een onhandige aanpak is die niet gaat werken.
Maar gelijk met termen als klootzak te beginnen is ook weer niet nodig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_114680490
Klopt. Ik denk alleen dat hij bedoelde dat TS dan overkomt als een klootzak, als in "dan ben jij de klootzak (in de ogen van het meisje/de rest van de wereld)". En zo werkt het helaas wel.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:16:23 #160
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_114680538
Punt is: zij moet seks niet gaan zien als iets dat 'moet' of als een straf. Seks is iets waar je van moet genieten. In haar geval zou ik het stapje voor stapje doen. Maak het romantisch, doe aan lang voorspel, en geef zelf aan wat je fijn vind. Stuur haar daarin. Ze is duidelijk onzeker en heeft een extra duwtje in de rug nodig. Is dat erg? Helemaal niet. Maar na 9 maanden kan ik me voorstellen dat je wel wat moedeloos ervan wordt. Een relatie is geven en nemen. Er moet uiteindelijk wel een balans zijn.

Overigens vind ik het zeer respectvol dat je nog bij haar bent. Er zullen vast genoeg geweest zijn die het uitgemaakt zouden hebben. Liefde is dus duidelijk sterk van beide kanten :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_114680617
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:
Kan het een geloofskwestie zijn? Naar haar ouders toe vooral?
Waren jullie alleen op vakantie of met haar ouders?
'Logeren' jullie weleens bij elkaar?
Ik kom uit een gelovig gezin, zij niet.
Het waren dan ook mijn ouders die er moeite mee hadden dat we bij elkaar gingen slapen. Maar dat is nu al een stuk minder, haar ouders zijn wel relaxed en doen niet moeilijk. Dus om op je vraag terug te komen, ja we slapen wel bij elkaar en zijn vorige week samen op vakantie geweest.
pi_114680651
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Punt is: zij moet seks niet gaan zien als iets dat 'moet' of als een straf. Seks is iets waar je van moet genieten. In haar geval zou ik het stapje voor stapje doen. Maak het romantisch, doe aan lang voorspel, en geef zelf aan wat je fijn vind. Stuur haar daarin. Ze is duidelijk onzeker en heeft een extra duwtje in de rug nodig. Is dat erg? Helemaal niet. Maar na 9 maanden kan ik me voorstellen dat je wel wat moedeloos ervan wordt. Een relatie is geven en nemen. Er moet uiteindelijk wel een balans zijn.

Overigens vind ik het zeer respectvol dat je nog bij haar bent. Er zullen vast genoeg geweest zijn die het uitgemaakt zouden hebben. Liefde is dus duidelijk sterk van beide kanten :)
Van de kant van TS wel, als zij hem niet eens even een "handje wil helpen" vraag ik me werkelijk af hoe sterk haar liefde voor hem is. Ze komt nu vooral over als een profiteur. Aan preuts of slechte ervaringen kan het niet liggen als ze zich wel laat vingeren en beffen.
pi_114680696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Walvis-instructeur het volgende:

[..]

Maar masturbeert ze zelf wel is? Trek jij je wel is af als zij erbij is of doe je dat later op de wc ofzo?
Nee nog nooit gedaan waar zij bij is eigenlijk, als ik thuis kom eerst naar de wc inderdaad ja haha :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:21:30 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_114680725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Van de kant van TS wel, als zij hem niet eens even een "handje wil helpen" vraag ik me werkelijk af hoe sterk haar liefde voor hem is. Ze komt nu vooral over als een profiteur. Aan preuts of slechte ervaringen kan het niet liggen als ze zich wel laat vingeren en beffen.
Zou kunnen, maar ik probeer het nog enigszins optimistisch in te zien :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:22:49 #165
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114680791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:20 schreef trolley het volgende:

[..]

Nee nog nooit gedaan waar zij bij is eigenlijk, als ik thuis kom eerst naar de wc inderdaad ja haha :')
Lijkt me een goede eerste stap. Of het beter is om eerst even te vragen of ze dat oké vindt weet ik niet.. Waarschijnlijk wel want als je gelijk je boxer uit doet schrik je haar misschien weer veel te veel af.
pi_114680826
Ik zou er dan maar een vriendin bij nemen, totdat je vriendin er wel klaar voor is..Zie dat vreemdgaan dan maar alls een aanvulling op je relatie haha
pi_114680830
Ik ben wel verbaasd hoeveel kerels hier lijken te denken dat een onervaren vrouw het opwindend vindt als je in haar bijzijn gaat rukken. Volgens mij is dat dus echt een stap terug voor TS, niet verder.
pi_114680861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:23 schreef Polarcat het volgende:
Ik ben wel verbaasd hoeveel kerels hier lijken te denken dat een onervaren vrouw het opwindend vindt als je in haar bijzijn gaat rukken. Volgens mij is dat dus echt een stap terug voor TS, niet verder.
Zover terug kan hij niet, niet gespoten is altijd mis.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:25:19 #169
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114680871
quote:
Ze hoeft het toch ook niet meteen opwindend te vinden? Ik denk eerder dat ze het gewoon supereng vindt en dat als ze ziet hoe hij het doet dat die angst afneemt.
pi_114680916
Tja, het is in ieder geval de makkelijkste weg voor TS. Kan 'ie gewoon iets doen waar hij al goed in is en hopen dat dat het oplost. Maar m.i. zal hij toch echt iets anders moeten proberen (zie mijn lange post hiervoor).
pi_114680951
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Walvis-instructeur het volgende:

[..]

Ze hoeft het toch ook niet meteen opwindend te vinden? Ik denk eerder dat ze het gewoon supereng vindt en dat als ze ziet hoe hij het doet dat die angst afneemt.
Ik vermoed van niet, denk dat het eerder extra aversie oproept.

Ik zie meer in het plan van echt geil maken zonder te direct op de geslachtsdelen te duiken, maak er maar een zeer liefdevol en intiem gebeuren van waar je beide ongelovelijk geil van wordt, maar wat tegelijkertijd ook veilig en warm voelt.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:29:54 #172
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114681045
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Polarcat het volgende:
Tja, het is in ieder geval de makkelijkste weg voor TS. Kan 'ie gewoon iets doen waar hij al goed in is en hopen dat dat het oplost.
Plus als ze ziet hoeveel hij daarvan geniet, wie weet helpt dat ook.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet, denk dat het eerder extra aversie oproept.

Ik zie meer in het plan van echt geil maken zonder te direct op de geslachtsdelen te duiken, maak er maar een zeer liefdevol en intiem gebeuren van waar je beide ongelovelijk geil van wordt, maar wat tegelijkertijd ook veilig en warm voelt.
Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:30:26 #173
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114681062
quote:
Absoluut, mannen met wensen zijn smerige klootzakken.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114681172
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Walvis-instructeur het volgende:

Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.
Als je rozenblaadjes en kaarsen neerzet en dan na 2 minuten weer aan het beffen bent, schiet het dus niet op. Dan blijft het "fijn" maar niet "wild geil" voor haar. Just sayin'.
pi_114681186
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Walvis-instructeur het volgende:

[..]

Plus als ze ziet hoeveel hij daarvan geniet, wie weet helpt dat ook.

[..]

Ik vraag het me af of dat goed is gebeurd.
Vingeren en beffen is leuk hoor, maar vond ze het lekker, of kwam ze stomend klaar, daar zit nog wel een verschil in.
De ervaring leert dat zeker wat meer onervaren jongens vrij vlot overgaan naar de geslachtsdelen, beetje blijven hangen bij zoenen, tieten, kut, zelfs meer ervaren mannen hebben daar nog weleens last van.
pi_114681245
Ach, "last hebben van" zou ik het niet noemen. Wij moeten er immers ook plezier in hebben. Ik laat mijn vriendin ook wel eens met mijn borstkas spelen terwijl ik liever had dat ze ergens anders heen ging, zeg maar. Alleen in het geval van TS zou het wel eens een probleem kunnen zijn.
pi_114681292
Last hebben ook niet te zwaar opnemen, het kan ook zeer prettig zijn als iemand wat rechter op het doel afgaat, voor alles is een tijd en een plaats.
Maar in dit geval zou ik niet teveel van het recht op het doel afgaan zijn, de omwegen nemen zou de oplossing kunnen zijn, dat hoop ik dan, zeker weten doe ik het niet.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:40:50 #178
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114681421
Hij moet eigenlijk gewoon met haar praten, ook al gaat ze dan meteen huilen en is het een heel erg kutgesprek. Als je hierover niet kan praten krijg je nog een fijne relatie in de toekomst.
pi_114681648
Dat is wat we altijd hebben geleerd van onze relationeel correcte ouders uit de jaren '50-'60, en in theorie zou dat ook moeten werken. Maar in de praktijk zijn sommige gevoelskwesties niet met praten op te lossen en worden ze er alleen maar erger door. Ik los dit op door de man de keuze voor te leggen; of je doet wat je moet doen om dit op te lossen, of je maakt het uit, en beide zijn begrijpelijke keuzes. Hij is haar immers niets verplicht.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:52:03 #180
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114681803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Alsof dat uit maakt. Ben je nou populair aan het doen dan? :')

9 maanden is een lange tijd, ongeacht of je maagd bent of niet. TS is 19, een leeftijd waarop een gemiddeld persoon al 3 jaar ontmaagd is.
Dat maakt niets uit.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_114681917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat maakt niets uit.
wat maakt niets uit dat die maagd is of 9 maanden geen sex en zich zelf trekt???
pi_114685998
quote:
Het is niet de bedoeling haar daarmee meteen geil te maken, maar eerst eens bekend maken met het fenomeen lul, erectie en manlijk orgasme en hoe dat te bereiken, lijkt mij.

Er hangt nl geen gebruiksaanwijzing aan een lul. Dus ook wat dat "geven en nemen" betreft, ze moet wel weten wat er te geven valt, en hoe dan... Heeft niks met egoisme te maken.
pi_114686096
Van alle tips die in dit topic staan, vond ik de tip om eens een goed gesprek met haar te hebben het meest aan te raden.
Geef haar de kans om uit te leggen wat er aan de hand is.

En als ze in huilen uitbarst, daarvoor begrip tonen, maar wel doorvragen waarom.

[ Bericht 0% gewijzigd door dyna18 op 26-07-2012 17:41:28 ]
pi_114686867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:04 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling haar daarmee meteen geil te maken, maar eerst eens bekend maken met het fenomeen lul, erectie en manlijk orgasme en hoe dat te bereiken, lijkt mij.

Er hangt nl geen gebruiksaanwijzing aan een lul. Dus ook wat dat "geven en nemen" betreft, ze moet wel weten wat er te geven valt, en hoe dan... Heeft niks met egoisme te maken.
;(
Ik denk dat een potje rukken tegenover haar niet echt zal bijdragen aan seksuele gevoelens of dat het de remming sneller zal verminderen.
Ik kan me zelfs voorstellen dat het juist een extra druk oplevert.
Als je deze relatie wilt en kunt voorzetten denk ik dat goed praten, achtergrond proberen te begrijpen en op haar tempo op bouwen beter is voor haar.
Forceren levert haar niks op en je relatie ook niet, stop er dan mee en zoek een ander.
Liefde en infectie
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:40:21 #185
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_114686995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:08 schreef dyna18 het volgende:
Van alle tips dit in dit topic staan, vond ik de tip om eens een goed gesprek met haar te hebben het meest aan te raden.
Geef haar de kans om uit te leggen wat er aan de hand is.

En als ze in huilen uitbarst, daarvoor begrip tonen, maar wel doorvragen waarom.
Ben ik het wel mee eens idd, als je niet weet waarom dan kun je niet echt gericht een oplossing vinden en loopt het uit op "probeer maar wat".

Verder vind ik het wel een beetje apart dat TS vraagt of het goed/lekker was, opzich begrijpeljik, maar wat verwacht je dan precies als antwoord? Als ze zoveel moeite met seks heeft lijkt me de kans groot dat ze wel zegt dat het goed is, maar het eigenlijk niet meent omdat ze je niet wil teleurstellen oid. Heb je haar ooit klaar kunnen laten komen, en als dit het geval is hoe zeker ben je er van, of geloof je het omdat ze het heeft gezegd?

Weet je of ze aan zelfbevrediging doet? Want zo niet, dan is dit misschien een stap voor haar om over haar angst/zenuwen heen te komen. En verwacht niet dat ze zich door jou wil laten neuken, terwijl ze je niet eens wil pijpen of zelfs aftrekken. Doe het rustig aan en zoals erodome, volgens mij zei, doe eerst aan lang voorspel en duik niet direct in het vingeren/beffen.
En het belangrijkste is denk ik vooral dat het op haar termijn gebeurt, want als ze het gevoel heeft dat ze het moet doen omdat jij dit van haar verlangt ("omdat je anders bij haar weg gaat" oid) dan gaat het alleen maar langer duren.

Wel respect voor TS dat hij bij haar blijft, er zijn veel mensen die hier waarschijnlijk het geduld niet voor hebben.
pi_114687733
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Walvis-instructeur het volgende:

[..]

:')!

Dat denk ik niet. Maak het toch gewoon uit als het zo'n enorm struikelblok voor je is, al is ze nog zo 'perfect'. Blijkbaar wil ze op de één of andere manier simpelweg geen penetratie. Op naar de volgende die dat wel ziet zitten of je moet ontzettend veel geduld gaan hebben of het tegen haar zin in gaan doen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:07:07 #187
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_114687803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:04 schreef Ziba het volgende:

[..]

:')!

Dat denk ik niet. Maak het toch gewoon uit als het zo'n enorm struikelblok voor je is, al is ze nog zo 'perfect'. Blijkbaar wil ze op de één of andere manier simpelweg geen penetratie. Op naar de volgende die dat wel ziet zitten of je moet ontzettend veel geduld gaan hebben of het tegen haar zin in gaan doen.
Sowieso zijn de relaties waar de mensen zeggen: "Hij/zij is perfect, maar.." en dan een hele waslijst aan kritiekpunten opnoemen zijn verdoemd.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:18:42 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114688192
Seks is belangrijk, dat staat buiten kijf natuurlijk maar als je voelt dat de relatie zeer goed is moet je er ook over kunnen praten...

Je kan anders het ook wat spelenderwijs proberen... Wat als ik ... of ... doe en haar laten kiezen en zo steeds een stapje verder doen qua keuzes.

Oh en topic wat opgeschoond van wat storende factoren, blijf serieus en ontopic graag
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:25:47 #189
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_114688454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:07 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Sowieso zijn de relaties waar de mensen zeggen: "Hij/zij is perfect, maar.." en dan een hele waslijst aan kritiekpunten opnoemen zijn verdoemd.
Exact, lees je zo vaak hier :)
What can change the nature of a man?
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:29:24 #190
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_114688577
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:18 schreef Re het volgende:
Seks is belangrijk, dat staat buiten kijf natuurlijk maar als je voelt dat de relatie zeer goed is moet je er ook over kunnen praten...

Je kan anders het ook wat spelenderwijs proberen... Wat als ik ... of ... doe en haar laten kiezen en zo steeds een stapje verder doen qua keuzes.

[info]Oh en topic wat opgeschoond van wat storende factoren, blijf serieus en ontopic graag[/info]
Een goede, idd, en er zijn ook van die "seksdobbelstenen", dat is misschien wel een leuk iets om te proberen, vooral omdat je soms van die rare combinaties krijgt als "Blow on" en "Neck" ofzo, waardoor je er makkelijk wat humor bij in kan gooien en het allemaal wat lichter aanvoelt :)
pi_114690773
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:36 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

;(
Ik denk dat een potje rukken tegenover haar niet echt zal bijdragen aan seksuele gevoelens of dat het de remming sneller zal verminderen.
Ik kan me zelfs voorstellen dat het juist een extra druk oplevert.

Nog 1 keer : Het gaat om een gebruiksaanwijzing leveren en niet om seksuele gevoelens opwekken of wat dan ook. Dat kan erbij of erna of zelfs op een ander tijdstip.

Als je onzeker bent is de drempel ontzettend hoog als je ook niet weet hoe of wat en de angst dat je iets fout doet. Vragen durf je dan ook al niet. Voordoen, uitleg en hulp kan dan juist ontzettend bevrijdend werken.
Waarom gaat bijna iedereen er van uit dat ze eerst maar geil moet zijn en dat dan alles vanzelf wel gaat?
Soms wil iemand gewoon graag weten hoe of wat om "niet te falen".

Als iemand nog niet de lul van de partner heeft vastgehad, kan dat wijzen op onzekerheid en onkunde en die kun je wegnemen door voordoen.

Maar goed, je kunt ook gewoon blijven hopen dat als ze geil genoeg is ze vanzelf weet hoe of wat. Omdat trekken en pijpen zo natuurlijk is om te doen voor een meisje 8)7
Dat er meiden bestaan die niet te houden zijn en gek op lullen, wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn en deze is duidelijk zeker niet zo.
pi_114692667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:04 schreef Cavalinho het volgende:

Dat suggereer ik ook niet. Het woord egoisme heb ik nergens gebruikt. Ik zeg alleen dat dit me geen handige manier lijkt om haar over die angst heen te krijgen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:32:37 #193
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_114692838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik vond het in een ver verleden ook lastiger om mijn toenmalige vriend af te trekken dan seks te hebben. Zenuwachtig het fout te doen. Seks ging makkelijker.
pi_114699739
Het beeld wat ik bij dit hele verhaal krijg is dat je wellicht 1. niet genoeg vertrouwen wekt en 2. niet genoeg de leiding neemt.

1. Zorg dat ze je vertrouwt. Jullie zijn beiden maagd dus ervaring kun je niet brengen, maar wel een vertrouwensband. Dus maak haar duidelijk dat ze niet bang hoeft te zijn dat het mis gaat, dat je heel voorzichtig zal zijn en dat mocht het dan toch misgaan, dat je bij haar bent en dan komen jullie samen wel tot een oplossing. Het is juist een mooie ontdekkingstocht voor jullie samen.

2. Leiding nemen en haar motiveren. Als ze je staafmixer voelt zeg tegen haar dat ze 'm er best uit mag halen of trek gewoon je ondergoed naar beneden. Vrij met haar en incorporeer droogneuken zodat ze je unit tegen haar lichaam aanvoelt of tegen haar clitoris. Kortom zorg gewoon dat ze veel met hem in contact komt zodat ze aan hem kan wennen voordat je 'm gelijk naar binnen wilt proppen, want dan is het eng. Je kunt haar bijv. ook zeggen dat je 't opwindend zou vinden als ze je daar beneden likt etc. Of als ze iets over je unit zegt dan zeg je bijv, "stop 'm anders eens lekker in je mondje". Lijkt me toch dat je inmiddels wel dit soort dingen tegen haar moet kunnen zeggen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:29:15 #195
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114704167
Respect voor TS, Simmu en nog wat volk.
dibble en de hofstadmongool vind ik wel erg sneu.

Ik snap dat het voor TS vervelend is, maar ik ben het wel met Simmu eens: vanwaar dat verwachtingspatroon en dat 'moeten'.

Oplossing? moeilijk, iig voorzichtig doen.
Laatste wat je wil is dat je ze op dat vlak kwetst/tegen je in het harnas jaagt..
Blijkt dat er nogal eens wat meisjes bang zijn voor 'het onbekende' ofzo.

Verder niet heel het topic gelezen. Succes.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_114704691
Waarom het voor mij zo'n punt is geworden inmiddels?
Omdat ik nu 9 maanden een relatie heb en op dit moment wel toe ben aan wat meer dan alleen dat gewrijf over mijn onderbroek. Ik geef genoeg maar krijg verdomd weinig terug en dat begint mij nu te frustreren. Klinkt egoďstisch, maar dat is zij nog veel meer. Niet om haar nu zwart te maken, absoluut niet. Want eerlijk is eerlijk, ik hou ontzettend veel van haar en zou de relatie echt niet opgeven omdat we geen seks hebben, want ik weet dat ik daar later ontzettend veel spijt van zal gaan krijgen. Maar daarom mag het mij nu toch wel gaan irriteren inmiddels?

Dus hou jullie kutreacties aub voor jullie, want jullie neuken immers elke dag. Zoals iedereen hier op FOK.
pi_114705155
Tip van Murphy: Force it, if it breaks? It needed replacement anyway.

Heel eerlijk gezegd kan ik me maar 3 scenario's bedenken:
1. Ze is aseksueel (Gaat niet veranderen)
2. Ze is misbruikt
3. Ze ziet je meer als een vriend, dan haar vriend en dumpt je zodra iemand haar wel weet op te geilen.(Hoeft niet aan jezelf te liggen)

Anyway, vraag het en accepteer geen lulsmoes. Je hebt al 9 maanden een relatie en als ze er niet over kan praten vertrouwt ze je gewoon niet en/of houdt ze iets geheim.

Als ze geen duidelijk antwoord wilt geven, dan is je relatie gewoon niks waard hoe leuk je het ook hebt. Vertrouwen en gevoelens moet je juist in een relatie geven/delen. Dan kan je beter op zoek gaan naar een vriendin die wel normaal functioneert.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:05:29 #198
37769 erodome
Zweefteef
pi_114705384
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:43 schreef trolley het volgende:
Omdat ik nu 9 maanden een relatie heb en op dit moment wel toe ben aan wat meer dan alleen dat gewrijf over mijn onderbroek. Ik geef genoeg maar krijg verdomd weinig terug en dat begint mij nu te frustreren. Klinkt egoďstisch, maar dat is zij nog veel meer. Niet om haar nu zwart te maken, absoluut niet. Want eerlijk is eerlijk, ik hou ontzettend veel van haar en zou de relatie echt niet opgeven omdat we geen seks hebben, want ik weet dat ik daar later ontzettend veel spijt van zal gaan krijgen. Maar daarom mag het mij nu toch wel gaan irriteren inmiddels?

Dus hou jullie kutreacties aub voor jullie, want jullie neuken immers elke dag. Zoals iedereen hier op FOK.
Naast wat kutreactie's heb je ook vele verschillende oprechte tips gekregen, kan je daar wat mee?
Heb je daardoor wat verschillende invalshoeken gekregen voor wat meer mogelijkheden?
pi_114705542
quote:
Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan.
Dat is wat seks is. En zeker voor mannen, en al helemaal jongens van 19.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_114705646
Misschien wordt ze op de één of andere manier niet geil van je? :@
  vrijdag 27 juli 2012 @ 02:58:10 #201
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114707676
Ik weet niet of dit al gezegd is maar ik ken een jongen die hetzelfde probleem had en toen bleek dat het meisje toen ze jong was was misbruikt en zich daar voor schaamde.

Dus.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 05:41:09 #202
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114708929
Hoe wilt ze dan ooit kinderen krijgen als ze geen seks wilt hebben of dat wilt ervaren?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 06:01:14 #203
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114708950
Heb je al eens gevraagd of je in haar mag komen?
pi_114708968
Al die mensen met hun zogenaamde adviezen. :') TS is nog gefrustreerder dan voordat hij dit topic opende.

TS, luister naar erodome, zij is de absolute expert imo.
If not now, then when.
pi_114709082
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 06:01 schreef Mishu het volgende:
Heb je al eens gevraagd of je in haar mag komen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_114709386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 05:41 schreef Mishu het volgende:
Hoe wilt ze dan ooit kinderen krijgen als ze geen seks wilt hebben of dat wilt ervaren?
Als TS en zijn vriendin nog jaren bijeen blijven én ze echt kinderen wil dan zal ze eerst proberen TS te overtuigen om voor adoptie te kiezen en/of invitro. Dat is voor haar gewoon de gemakkelijkste oplossing. Dan hoeft ze TS nog steeds géén seks te geven én toch kunnen ze kindjes krijgen. :)

Echter als TS zich niet laat kisten, dan zal ze *mits ze echt héél graag kinderen wil*, na de lange duur, misschien wel overstag gaan. Maar is dat een oplossing?? Ik vind van niet. Je zal dan ****tijdelijk**** seks krijgen totdat het kindje er is. En daarna gaat de klepel gewoon wéér dicht en zit TS wéér op droog zaad. (Tot het tijd is voor een tweede kindje)

Maw TS zal zijn vriendin, vroeg of laat, toch op één of andere manier moeten overtuigen dat seks zo erg niet is en hij zal haar moeten leren om te genieten van seks. Simpel gaat dat alvast niet zijn. Véél geluk zou ik zo zeggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door makila_avatar op 27-07-2012 08:16:04 ]
pi_114710779
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Naast wat kutreactie's heb je ook vele verschillende oprechte tips gekregen, kan je daar wat mee?
Heb je daardoor wat verschillende invalshoeken gekregen voor wat meer mogelijkheden?
Dat is inderdaad waar, en met die tips kan ik ook zeker wel verder komen, zo hopelijk ook mijn relatie. Hierbij mijn woord van dank voor de tips die jullie mij gegeven hebben.
pi_114710826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:43 schreef trolley het volgende:
En al je dan 9 maanden alleen gewrijf over je onderbroek krijgt, komt het niet in je op om die eens uit te doen (en waarom heb je die eigenlijk aan)? Om haar kennis te laten maken met je lul?
Je kunt gefrustreerd zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze daarom maar automatisch weet wat jij wilt en hoe ze dat moet doen. Dat lijk je wel een beetje te verwachten. Dat het ineens maar vanzelf moet komen omdat jij wel je best doet bij haar.
Dan heb je het over egoisme, maar als je niet weet wat je kunt geven, valt er niet veel te geven, of wel? Als er sprake is van onwetendheid kun je daar heel makkelijk wat aan doen en als je zelf niet dingen voor wilt doen, zorg dan voor beeldmateriaal in de vorm van tijdschrift of video...

En ook hier de vraag of je wat doet met de serieuse tips. Of wilde je alleen maar van je afschrijven dat je vriendin niet deugt omdat je geen sex krijgt?
pi_114710827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:06 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Als TS en zijn vriendin nog jaren bijeen blijven én ze echt kinderen wil dan zal ze eerst proberen TS te overtuigen om voor adoptie te kiezen en/of invitro. Dat is voor haar gewoon de gemakkelijkste oplossing. Dan hoeft ze TS nog steeds géén seks te geven én toch kunnen ze kindjes krijgen. :)

Echter als TS zich niet laat kisten, dan zal ze *mits ze echt héél graag kinderen wil*, na de lange duur, misschien wel overstag gaan. Maar is dat een oplossing?? Ik vind van niet. Je zal dan ****tijdelijk**** seks krijgen totdat het kindje er is. En daarna gaat de klepel gewoon wéér dicht en zit TS wéér op droog zaad. (Tot het tijd is voor een tweede kindje)

Maw TS zal zijn vriendin, vroeg of laat, toch op één of andere manier moeten overtuigen dat seks zo erg niet is en hij zal haar moeten leren om te genieten van seks. Simpel gaat dat alvast niet zijn. Véél geluk zou ik zo zeggen.
Kinderen wil ze later wel, dat heeft ze ook al gezegd. Ze is namelijk dol op kinderen, in tegenstelling tot mij :') Ze loopt ook stage op een kinderdagverblijf.
pi_114711049
Ik zie een hoop adviezen. Ben je er al uit wat je gaat doen?? Het lijkt me dat je er met wachten alleen niet gaat komen. jij moet erachter zien te komen WAAR het probleem ligt.
Ik zou in eerste instantie niet praten aangezien dat lastig is voor haar maar eerst proberen om nog meer initiatief te nemen tijdens de sex, voor het geval zij gewoon onzeker is over het feit dat ze geen ervaring heeft en niet goed weet wat ze moet doen. Dus zelf je broek uit doen en niet verwachten dat zij dat doet! gewoon steeds verder gaan, je merkt vanzelf wel als zij stop zegt. Zeggen wat je wilt dat ze doet en haar daarbij helpen.

Helpt dit niet dan zou ik toch een gesprek aangaan met haar en zeggen dat je graag wilt weten wat het probleem is. Zeggen dat ze niet in details hoeft te treden maar dat je globaal wilt weten wat het is, zodat je er iets mee kan.

Als zij dit niet wilt vertellen heb je een probleem, je bent beide verantwoordelijk voor de relatie en als zij je niet kan vertellen waarom ze geen stap verder wilt of kan nemen in de relatie ben jij degene die de relatie draagt en dat werkt niet. Vertel dat haar en laat haar erover nadenken, laat het haar desnoods op papier schrijven als ze het niet durft te vertellen.

Maar ga niet nog 9 maanden uitsluitend wachten!
pi_114711246
TS laat je ons weten wat je gaat doen en wat werkt? :)

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 10:18:48 ]
pi_114712516
Bedankt voor de alle hierboven gegeven adviezen. Dit weekend ben ik nog druk aan het werk, maar vanaf maandag zie ik haar weer. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte over hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:05:42 #213
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_114712746
quote:

[..]

Ik heb ook een vriendin gehad die wel wilde neuken maar mijn piemel niet aan wilde raken. Omdat ze het een vies ding vond. Dat kan natuurlijk, verklaart ook een hoop.

Ze wreef ook wel over mijn onderbroek om me op te winden en stopte dan. Ja sorry hoor, verder ga ik echt niet... was haar reactie dan. Ik vind het vies. De rest doe je zelf maar.

Ook een mogelijkheid.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:15:55 #214
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114713023
quote:

[..]

Dit is echt BS, dus als je maagd bent en dus niet weet hoe seks voelt kun je het niet willen, nee fijn steeds met een keiharde boner liggen en wel mogen geven maar niks terug krijgen :')

Ik denk dat ze vreselijk bang is en het enige wat helpt is er inderdaad over blijven praten, ze mag wel gaan aangeven waarom ze het niet wil, ik bedoel beffen en vingeren vindt ze wel lekker, maar hoe zit het met jou gevoelens? Dat je moet wachten oke, maar is wel fijn dat je weet waarom je wacht.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:17:23 #215
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_114713071
Het is al een paar keer aangegeven, maar waarom gaat je vriendin huilen?

Ik kan wel wat redenen bedenken.

- wil ze pas sex als ze getrouwd is
- voelt ze zich door jou onder druk gezet
- misbruik in haar jeugd
- angst dat het pijn doet
- bang je te verliezen als ze niet toegeeft aan jou verlangens
- er zelf nog niet uit zijn waarom ze het (nog) niet wil/durft dus jou geen antwoord kan geven
- schuldgevoel omdat ze jou niet geeft wat je wilt terwijl ze wel van je houdt

De lijst kan je eindeloos met nuances aanvullen. Maar als ze begint te huilen is er in mijn ogen wel iets om te vragen waarom ze huilt.

En als je dan toch over sex praat is het misschien een idee om haar eens te vragen hoe zij dat ziet, neuken, in plaats van te vertellen waar jij mee zit. Dat kan je ook een hoop antwoorden geven.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:21:46 #216
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_114713210
quote:
En als je dan toch over sex praat is het misschien een idee om haar eens te vragen hoe zij dat ziet, neuken, in plaats van te vertellen waar jij mee zit. Dat kan je ook een hoop antwoorden geven.
Dit is overigens niet bedoeld als verwijt maar als tip. Voor alle duidelijkheid.
pi_114713310
Heel eerlijk , ik denk eigenlijk dat je het beter los kan laten en verder kijken. Het feit blijft namelijk wel dat ze niet wilt en hoe lang wil je dit volhouden. Op een gegeven moment houd het ook op, kan je namelijk wel spreken van een relatie als je dit steeds blijft houden.
pi_114713559
quote:
Hoe bekrompen het misschien ook klinkt, maar ik ben en blijf een man. En ik heb nu 9 maanden echt een super relatie, alleen de seks ontbreekt. En ik ben nu op een punt gekomen (dat ik na 6 maanden ook al was) dat seks voor mij een belangrijk onderdeel van een relatie is. Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan. Want het gaat mij niet puur om de seks, het gaat mij om de seks met liefde.
Ach, alsjeblieft zeg. :')

Je wil gewoon neuken. Waarom lullen mensen daar toch altijd zo dom omheen?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:35:51 #219
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114713732
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef -.Noir het volgende:

[..]

Dat wil iedereen. Seks hoort bij een gezonde relatie.
pi_114713834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat wil iedereen. Seks hoort bij een gezonde relatie.
Juist. Dus kunnen we collectief stoppen met dat afgrijselijke "ik wil het om te laten zien dat we helemaal voor elkaar gaan!"
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:43:03 #221
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_114714009
-edit- doe`'s niet

[ Bericht 84% gewijzigd door Re op 27-07-2012 11:44:10 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:52:13 #222
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114714313
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef -.Noir het volgende:

[..]

Juist. Dus kunnen we collectief stoppen met dat afgrijselijke "ik wil het om te laten zien dat we helemaal voor elkaar gaan!"
Hij heeft wel gelijk. Hij wil checken of de relatie gezond is of niet.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:00:48 #223
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_114714662
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef -.Noir het volgende:

[..]

Misschien omdat sommige mensen het niet zo gewoon vinden maar bijzonder, eng, er iets genuanceerder over denken enz. enz.???
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:11:29 #224
379573 Triangulo
These, antithese, synthese
pi_114715047
[ quote ]

Tip van Murphy: Force it, if it breaks? It needed replacement anyway.

Heel eerlijk gezegd kan ik me maar 3 scenario's bedenken:
1. Ze is aseksueel (Gaat niet veranderen)
2. Ze is misbruikt
3. Ze ziet je meer als een vriend, dan haar vriend en dumpt je zodra iemand haar wel weet op te geilen.(Hoeft niet aan jezelf te liggen)

Anyway, vraag het en accepteer geen lulsmoes. Je hebt al 9 maanden een relatie en als ze er niet over kan praten vertrouwt ze je gewoon niet en/of houdt ze iets geheim.

Jongens, jongens, al die BS over dat ze wel aseksueel, lesbisch, dom, gelovig, egoďstisch of niet-functionerend moet zijn, alleen omdat ze nog geen seks wil (na slechts negen maanden...). Een relatie is niet geven en nemen, maar geven en krijgen, en krijgen gaat in ieder geval niet gebeuren als je, zoals sommigen hier zeggen, 'daadkrachtiger' moet zijn en er maar gewoon overheen moet gaan. Ze wil je duidelijk niet kwijt, de seks is niet voor niets zó'n issue dat ze gaat huilen als je erover begint. Inmiddels is ze er echt wel achter dat het voor jou een lastig punt begint te worden en ze is bang je kwijt te raken. Misschien vindt ze het moeilijk haar gevoel onder woorden te brengen. Je kunt haar helpen door naar haar te luisteren en misschien suggesties te doen over wat haar tegenhoudt. Laat zien dat je geďnteresseerd bent in haar. Dat wekt vertrouwen en is ook intiem (op een niet-seksuele manier). Klinkt een beetje cheesy, maar als jullie liefde groeit, komt het met haar seksuele verlangen ook wel goed. Sommige meisjes/vrouwen hebben nu eenmaal wat meer tijd nodig en daar zul jij mee moeten leren leven. Als je een kerel bent, doe je dit ook, imho. Zij kiest ervoor om nu 'nee' te zeggen en dat is haar goed recht. Wil je dit niet accepteren, dan is dat natuurlijk jouw keuze, maar communiceer daar dan over.
Driehoeksverhouding.
pi_114717487
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:11 schreef Triangulo het volgende:

Jongens, jongens, al die BS over dat ze wel aseksueel, lesbisch, dom, gelovig, egoďstisch of niet-functionerend moet zijn, alleen omdat ze nog geen seks wil (na slechts negen maanden...). Een relatie is niet geven en nemen, maar geven en krijgen, en krijgen gaat in ieder geval niet gebeuren als je, zoals sommigen hier zeggen, 'daadkrachtiger' moet zijn en er maar gewoon overheen moet gaan. Ze wil je duidelijk niet kwijt, de seks is niet voor niets zó'n issue dat ze gaat huilen als je erover begint. Inmiddels is ze er echt wel achter dat het voor jou een lastig punt begint te worden en ze is bang je kwijt te raken. Misschien vindt ze het moeilijk haar gevoel onder woorden te brengen. Je kunt haar helpen door naar haar te luisteren en misschien suggesties te doen over wat haar tegenhoudt. Laat zien dat je geďnteresseerd bent in haar. Dat wekt vertrouwen en is ook intiem (op een niet-seksuele manier). Klinkt een beetje cheesy, maar als jullie liefde groeit, komt het met haar seksuele verlangen ook wel goed. Sommige meisjes/vrouwen hebben nu eenmaal wat meer tijd nodig en daar zul jij mee moeten leren leven. Als je een kerel bent, doe je dit ook, imho. Zij kiest ervoor om nu 'nee' te zeggen en dat is haar goed recht. Wil je dit niet accepteren, dan is dat natuurlijk jouw keuze, maar communiceer daar dan over.
*Als je iemand quote doe het dan goed, staat zo noobish*

Blijf jij lekker leven in je Walt Disney filmpje. Na 9 maanden nog geen eens het geslacht orgaan willen aanraken van je partner, waar je een "geweldige" relatie mee hebt, daar is iets mis mee. Wat er mis is dat weet niemand en nee dat is NIET normaal. Als ze gelovige, misbruikt e.d. is kan je er begrip voor op te brengen en heeft het mss wel een goede reden. Je mond houden en na 9 maanden niks zeggen is niet oké.

Wat je zegt is zo ongelooflijk cliché. "Moeilijk onder woorden brengen", "aandacht geven", ga lekker naar het Viva forum. TS is niet achterlijk, klinkt een "goed" vriendje wat aandacht geeft en open is voor een serieus gesprek. En niemand zegt serieus dat hij er overheen moet gaan, maar dat hij haar moet confronteren, subtiel of minder subtiel, want deze situatie is niet gezond. Met liefkozende woorden kom je er niet want dat heeft hij al geprobeerd.

Ze weet dat haar vriendje seks wilt hebben, maar gaat volgens levenloos in bed liggen en er gebeurd niks. Als ze dan nog niet open kan zijn waarom je geen seks wilt, maar wel elke keer je vriendje je laat verwennen, dan klopt er iets niet. ZIJ houdt compleet geen rekening met de behoeftes en gevoelens van haar vriendje door zo vaag te blijven.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_114717891
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:29 schreef Devion het volgende:

[..]

*Als je iemand quote doe het dan goed, staat zo noobish*

Blijf jij lekker leven in je Walt Disney filmpje. Na 9 maanden nog geen eens het geslacht orgaan willen aanraken van je partner, waar je een "geweldige" relatie mee hebt, daar is iets mis mee. Wat er mis is dat weet niemand en nee dat is NIET normaal. Als ze gelovige, misbruikt e.d. is kan je er begrip voor op te brengen en heeft het mss wel een goede reden. Je mond houden en na 9 maanden niks zeggen is niet oké.

Wat je zegt is zo ongelooflijk cliché. "Moeilijk onder woorden brengen", "aandacht geven", ga lekker naar het Viva forum. TS is niet achterlijk, klinkt een "goed" vriendje wat aandacht geeft en open is voor een serieus gesprek. En niemand zegt serieus dat hij er overheen moet gaan, maar dat hij haar moet confronteren, subtiel of minder subtiel, want deze situatie is niet gezond. Met liefkozende woorden kom je er niet want dat heeft hij al geprobeerd.

Ze weet dat haar vriendje seks wilt hebben, maar gaat volgens levenloos in bed liggen en er gebeurd niks. Als ze dan nog niet open kan zijn waarom je geen seks wilt, maar wel elke keer je vriendje je laat verwennen, dan klopt er iets niet. ZIJ houdt compleet geen rekening met de behoeftes en gevoelens van haar vriendje door zo vaag te blijven.
wat je nu zegt is wellicht van toepassing op een vrouw, niet op een meisje van 18
pi_114717977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef simmu het volgende:

[..]

wat je nu zegt is wellicht van toepassing op een vrouw, niet op een meisje van 18
Want meiden van 18 zijn zwakzinnig?

Als je 9 maanden in een relatie hier nog geen eens over kan praten, is je relatie in mijn ogen weinig waard.
- Epicurus
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:44:46 #228
379573 Triangulo
pi_114718107
noobish :')

Ik zeg zeker niet dat TS geen goed vriendje is, maar ik vind het ongelooflijk hoe bot sommige mensen praten over dat er iets mis is met haar en dat het beter is haar maar gelijk te dumpen, omdat ze naar alle waarschijnlijkheid nooit iets zal willen. Wat een onzin.
Zoals ik al zei, als TS zijn vriendin laat weten dat hij echt niet zomaar bij haar weg zal gaan en interesse in haar toont, zal ze hem steeds meer vertrouwen en komt die seks echt wel. Aan haar de taak om te vertellen wat haar tegenhoudt. Communicatie heet zoiets. En over dat verwennen: ik denk persoonlijk dat ze het eng vindt om proactief te zijn in bed, maar dat zal ze ook onder woorden moeten brengen.
En wat is precies niet gezond? Dat TS nu al negen maanden zichzelf in bedwang moet houden? Die arme jongen...
Driehoeksverhouding.
pi_114718385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Devion het volgende:

[..]

Want meiden van 18 zijn zwakzinnig?

Als je 9 maanden in een relatie hier nog geen eens over kan praten, is je relatie in mijn ogen weinig waard.
en vanaf hoe oud is seks dan eigenlijk verplicht om te zorgen dat je je vriend niet kwijtraakt dan? of maakt dat niet uit? gewoon neuken met je donder, want anders is je relatie niks waard? :N

ik hoopte toch echt dat seksuele vrijheid precies dat was: vrijheid; niet de verplichting om te neuken wanneer je vent dat wil
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:02:34 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_114718855
Een drietal simpele constateringen waar TS eens over na zou kunnen denken.

1. Sommige vrouwen houden amper libido over door de pil.
2. Zij wil wel gebeft worden maar niets terug doen. Dat klopt niet.
3. TS is onervaren en zal mogelijk het verlangen ook niet bepaald aanwakkeren bij haar, zelfs al beft en vingert hij haar.
Resistance is futile.
pi_114718944
Ja kijk het hoeft niet verplicht maar eigenlijk heb ik wel een beetje dit idee, als je bij iemand blijft die niet sexueel intiem wil zijn voor 9 maanden dan word je toch een beetje aan het lijntje gehouden en je kan je wel afvragen of je dat wel wilt . Je kan wachten maar op een moment is geduld ook op en zal je voor jezelf toch een beslissing moeten maken of zo'n relatie wel wilt. Het is niet zo dat je haar moet bespringen maar ik denk meer dat je voor jezelf een beslissing moet maken wil ik zo verder modderen en in dit zelfde schip blijven zitten of verder gaan.
pi_114718957
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef simmu het volgende:

[..]

en vanaf hoe oud is seks dan eigenlijk verplicht om te zorgen dat je je vriend niet kwijtraakt dan? of maakt dat niet uit? gewoon neuken met je donder, want anders is je relatie niks waard? :N

ik hoopte toch echt dat seksuele vrijheid precies dat was: vrijheid; niet de verplichting om te neuken wanneer je vent dat wil
Vreemd dat je dat er uit haalt. Het gaat niet om de seks, het gaat om de communicatie binnen die 'geweldige' relatie, en dat zegt erg veel over de relatie, ja.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:11:46 #233
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_114719190
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:44 schreef Triangulo het volgende:
noobish :')

Ik zeg zeker niet dat TS geen goed vriendje is, maar ik vind het ongelooflijk hoe bot sommige mensen praten over dat er iets mis is met haar en dat het beter is haar maar gelijk te dumpen, omdat ze naar alle waarschijnlijkheid nooit iets zal willen. Wat een onzin.
Zoals ik al zei, als TS zijn vriendin laat weten dat hij echt niet zomaar bij haar weg zal gaan en interesse in haar toont, zal ze hem steeds meer vertrouwen en komt die seks echt wel. Aan haar de taak om te vertellen wat haar tegenhoudt. Communicatie heet zoiets. En over dat verwennen: ik denk persoonlijk dat ze het eng vindt om proactief te zijn in bed, maar dat zal ze ook onder woorden moeten brengen.
En wat is precies niet gezond? Dat TS nu al negen maanden zichzelf in bedwang moet houden? Die arme jongen...
Nee hoor. Er is niets mis met dat vriendinnetje. Na 9 maanden niet willen neuken is heel gewoon.

Ts is een klootzak dat hij niet jaaaaaarenlang de tijd neemt.

Want in een relatie is het heel normaal om blind te zijn voor je eigen 'problemen' en die over de schutting te kieperen bij de ander :Y

(oftewel: over een paar maanden vriendin van ts met het topic "vriend gaat vreemd!" waarop we weer allemaal schande kunnen spreken van ts :') )

@TS: bewaak je grenzen. Genoeg moraalridders hier maar weinig die snappen dat niet zij, maar jij hier het slachtoffer bent.
Strek je eens uit !
pi_114719345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:05 schreef L-E het volgende:

[..]

Vreemd dat je dat er uit haalt. Het gaat niet om de seks, het gaat om de communicatie binnen die 'geweldige' relatie, en dat zegt erg veel over de relatie, ja.
je hebt helemaal gelijk dat het veel zegt over de relatie dat wanneer de seks niet zo wil, hij erover wil praten, zij moet huilen en dat hij dan een topic op fok opent :Y

echter; we hebben het hier over verdedelde pubers, geen volwassenen. hell, plenty volwassenen maken er op dit gebied een zootje van
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:18:08 #235
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114719438
Wat ik me afvraag is hoe het voor kan komen dat een volwassen meid van 18 niet snapt dat op die leeftijd seks erbij hoort. Als je nog niet toe bent aan seks, waarom begin je dan een relatie? Dan wacht je daar toch effe mee.

Vanaf 18+ kan je volgens mij wel verwachten dat seks onderdeel gaat zijn van een relatie.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:18:33 #236
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_114719453
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Mishu het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe het voor kan komen dat een volwassen meid van 18 niet snapt dat op die leeftijd seks erbij hoort. Als je nog niet toe bent aan seks, waarom begin je dan een relatie? Dan wacht je daar toch effe mee.

Vanaf 18+ kan je volgens mij wel verwachten dat seks onderdeel gaat zijn van een relatie.
QFT
Strek je eens uit !
pi_114719607
quote:

Ik denk dat ze dacht dat die gevoelens misschien nog wel zouden komen. En misschien juist omdat ze die gevoelens nog niet heeft gehad en weet dat het erbij hoort ligt er voor haar gevoel een soort druk op haar. Anders zou ze ook niet aan de pil zijn neem ik aan. Of dat moet vanwege andere redenen zijn.

quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Seven. het volgende:
Een drietal simpele constateringen waar TS eens over na zou kunnen denken.

1. Sommige vrouwen houden amper libido over door de pil.
2. Zij wil wel gebeft worden maar niets terug doen. Dat klopt niet.
3. TS is onervaren en zal mogelijk het verlangen ook niet bepaald aanwakkeren bij haar, zelfs al beft en vingert hij haar.
Oh en dit.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:25:18 #238
379573 Triangulo
pi_114719711
Heerlijk kort door de bocht, Wanderingwhy ^^
De vriendin van TS heeft ernstige problemen, omdat ze nog geen ervaring heeft met seks en na 9 maanden nog niet wil.
O, en een slachtofferrol innemen door een van de twee zal ook zeker helpen :')
Grenzen bewaken: zeker doen, maar met je inleven in je partner is niets mis.
Dus: TS, heb geduld, praat. Vriendin TS: denk na over wat je voelt en waarom, praat.
Is in ieder geval een basis voor iets constructiefs.
Driehoeksverhouding.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:26:08 #239
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114719742
quote:

Zoals ik al eerder heb gezegd: er kan iets heel naars achter schuilen waardoor ze zich zo gedraagt, probleem is alleen; hoe kom je er achter?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:26:14 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114719745
Men wie weet is ze gewoon verlegen en is er verder niets aan de hand.

Heerlijk hoe we hier alles voor TS's vriendin invullen O+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:33:07 #241
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114719998
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:

Tsja, als TS zijn vriendin niet kan invullen...

( ͡° ͜ʖ ͡°)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:35:31 #242
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_114720100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:

Het is Fok, iedereen is hier expert op het gebied van neuken en relaties.
pi_114720292
quote:

dat vind ik (voor die leeftijd dan he) echt zo'n gelul. seks is onderdeel van een relatie, maar toch zeker niet alles?

wat nou seksualisering van de hele fucking maatschappij. want als je als 18jarige nog niet toe bent aan seks is er iets mis met je, moet je maar geen relatie nemen. echt, whut :?
pi_114720463
Wat een egoistisch mormel. Wel laten beffen en vingeren en aan iets terug doen word niet gedacht.

En gaan janken om discussie te vermijden = emotionele chantage.

Vent gebruik je verstand en zoek een minder labiel exemplaar.
pi_114720478
quote:

Jezus, wat een onzin. :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:50:19 #246
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114720631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:45 schreef L-E het volgende:

[..]

Jezus, wat een onzin. :')
Mwa, het is wel frappant dat zij zich wel wil laten bevredigen, maar niet hem.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114720792
Tja, zal ze eerst eens moeten weten hoe dan he...
Ze is geboren met een ander apparaat , dus het is niet zo vanzelfsprekend dat ze weet hoe die van haar vriend werkt als die zijn onderbroek niet eens uitdoet en alleen maar gaat zitten verwachten.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:08:31 #248
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_114721342
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, zal ze eerst eens moeten weten hoe dan he...
Ze is geboren met een ander apparaat , dus het is niet zo vanzelfsprekend dat ze weet hoe die van haar vriend werkt als die zijn onderbroek niet eens uitdoet en alleen maar gaat zitten verwachten.
Tsja....mss speelt ze nog met Playmobil.... Zijn alle lessen biologie en sexuele voorlichting aan haar voorbij gegaan?

Heeft ze nog noooooit iets gezien op tv of internet? Heeft ze ook geen vriendinnen met wie hierover gepraat is?

Ik snap je punt, maar het pappen en nathouden (ahum... :') ) van ts gaat niet helpen.
Gevalletje zachte heelmeester met een harde die kan beffen wat ie wilt en zelf het meest genaaid wordt....
Strek je eens uit !
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:18:51 #249
379573 Triangulo
pi_114721750
Als ik het goed lees, zegt ze niet dat ze bevredigd en gebeft wíl worden door hem, maar het wel fijn vindt wanneer TS het doet. Dan is ze dus reactief, waarschijnlijk omdat het nieuw is en ze nog niet weet wat ze ermee aan moet (tenminste, als deze vorm van seks nog maar net is begonnen, dat is me niet duidelijk).
En ongetwijfeld weet ze hoe seks werkt, alleen is ze er nog niet aan toe.
Driehoeksverhouding.
pi_114722783
quote:
.....

:{w
"Pools are perfect for holding water"
pi_114722891
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Omdatappel het volgende:
Commando!

I like the way you think!
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:09:44 #252
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114723535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:45 schreef probeer het volgende:

[..]

.....

:{w
Mijn ex gaf me advies dat ik altijd maar gewoon moest beginnen en dat ze dan vanzelf wel zin zou krijgen. Dan zat ze eerst tegen te stribbelen of me te negeren om dan opeens te vragen wanneer ik hem er nou instopte omdat ze dan opeens bloedgeil was...

Heb me echt verrot gevoeld daardoor. Nee was bij haar altijd misschien.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:31:51 #253
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114724370
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:09 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Mijn ex gaf me advies dat ik altijd maar gewoon moest beginnen en dat ze dan vanzelf wel zin zou krijgen. Dan zat ze eerst tegen te stribbelen of me te negeren om dan opeens te vragen wanneer ik hem er nou instopte omdat ze dan opeens bloedgeil was...

Heb me echt verrot gevoeld daardoor. Nee was bij haar altijd misschien.
Dat lijkt me een betere reden om ze in te ruilen dan die van TS :')
pi_114724890
quote:

[..]

Relaties gebaseerd op seks zijn niets waard.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:51:10 #255
37769 erodome
Zweefteef
pi_114725253
Ik vind wel een groot verschil zitten tussen zeggen ik ben nog niet toe aan seks omdat(vul hier een van de vele redenen in, van gewoon nog niet aan toe tot heb hele nare ervaring gehad die ik nog moet verwerken) en wel friemelen, laten vingeren, laten beffen en verder niets, ook geen reden geven waarom niet meer mogelijk is.

Ik denk niet dat het nog niet toe zijn aan seks het grote probleem is, maar de onduidelijkheid en de ongelijkheid in dit verhaal.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:55:06 #256
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_114725459
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:44 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar relaties zonder seks lopen toch vaker niet dan wel goed af.
Ook geen sig dus
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:01:39 #257
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114725747
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar relaties zonder seks lopen toch vaker niet dan wel goed af.
Relaties met ook.
Your point being :')
pi_114725856
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef erodome het volgende:
Ik vind wel een groot verschil zitten tussen zeggen ik ben nog niet toe aan seks omdat(vul hier een van de vele redenen in, van gewoon nog niet aan toe tot heb hele nare ervaring gehad die ik nog moet verwerken) en wel friemelen, laten vingeren, laten beffen en verder niets, ook geen reden geven waarom niet meer mogelijk is.

Ik denk niet dat het nog niet toe zijn aan seks het grote probleem is, maar de onduidelijkheid en de ongelijkheid in dit verhaal.
ik weet het niet hoor, het zou ook zomaar kunnen dat die meid dingen maar gewoon toelaat omdat het nu eenmaal (blijkt hier nu ook) erbij hoort als je zo oud bent. dan is vingeren en beffen wellicht nog wel doenbaar ook al vindt ze het eng juist omdat ze niets zelf hoeft te doen. zelf dingen doen vereist mentaal nog een knop om zeg maar.

heej, ik probeer ook maar mee te denken he, 3 kinderen leveren het bewijs dat ik aan seks doe :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:07:29 #259
37769 erodome
Zweefteef
pi_114726010
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef simmu het volgende:

[..]

ik weet het niet hoor, het zou ook zomaar kunnen dat die meid dingen maar gewoon toelaat omdat het nu eenmaal (blijkt hier nu ook) erbij hoort als je zo oud bent. dan is vingeren en beffen wellicht nog wel doenbaar ook al vindt ze het eng juist omdat ze niets zelf hoeft te doen. zelf dingen doen vereist mentaal nog een knop om zeg maar.

heej, ik probeer ook maar mee te denken he, 3 kinderen leveren het bewijs dat ik aan seks doe :P
Ik denk dat je maar zo gelijk kan hebben...
Maar dan is het wel belangerijk om dat te uiten, want ik denk dat het voor een jongen veel makkelijker is om geduld te hebben als hij weet wat er speelt.
Als ze dit maar laat gebeuren omdat ze denkt dat het moet maakt ze daarmee het probleem groter, de aversie voor seks zal bij haar toenemen en de frustratie bij haar vriend.

Ik weet niet of het zo is, maar als het zo is dan is het een nare vicieuze cirkel.
pi_114726323
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Misschien heel ouderwets maar bij mij heeft dat ook 9 mnd geduurd. Gewoon geduld, veel knuffelen evt praten over (mogelijke) slechte ervaringen. Je laten aanraken is al een stap, maar iemand anders aanraken ook, misschien bang dat ze iets niet goed doet ofzo.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114726338
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:44 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

dit dus
pi_114726363
Maar dat betekent niet dat seks in een relatie niets waard of niet belangrijk is. Bovendien gaat het om de manier waarop de vriendin van TS (niet) communiceert.
pi_114726429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef Polarcat het volgende:
Maar dat betekent niet dat seks in een relatie niets waard of niet belangrijk is.
Dat zeggen we ook niet. Maar een relatie OM de seks....
Relaties gaan vaker fout omdat er niet gepraat word.
Maar je openstellen voor iemand (lichamelijk en geestelijk) is voor niet iedereen even makkelijk.
pi_114726446
Ik denk dat niemand hier kan beweren dat TS een relatie is aangegaan om de sex. Dan was 'ie al lang weg. Vandaar dat ik niet begrijp waarom het principe dat je citeert ook maar relevant is.
pi_114726523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:20 schreef Polarcat het volgende:
Ik denk dat niemand hier kan beweren dat TS een relatie is aangegaan om de sex. Dan was 'ie al lang weg. Vandaar dat ik niet begrijp waarom het principe dat je citeert ook maar relevant is.
Beweer ook niet dat TS zo denkt, maar sommige die hier posten wel.
pi_114726689
Dat is wat simmu ervan maakt. Als je de quotes terugvolgt kom je uit op deze post: 9 maanden relatie; nog geen seks

Devion stelt hier dat het een communicatie tekort van de kant van de vriendin is, en simmu vervormt dat argument tot "seks is verplicht" en "de verplichting om te neuken wanneer je vent het wil". Dat zegt hij echter niet - hij zegt, communicatie (over seks) is een plicht in een relatie. Dat vervormen van argumenten noemt men een stroman en het leidt de discussie af van waar het werkelijk om gaat.
pi_114727009
ja, dat snap ik maar krijg nu het gevoel dat ik daar op aangevallen word. En volgens mij word er heel wat gereageerd op het seks verhaal en niet de communicatie. En word er ook op andere post gereageerd en niet alleen op TS zijn probleem. Dus val hen aan en niet mij. Dank je.
pi_114727077
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:27 schreef Polarcat het volgende:
Dat is wat simmu ervan maakt. Als je de quotes terugvolgt kom je uit op deze post: 9 maanden relatie; nog geen seks

Devion stelt hier dat het een communicatie tekort van de kant van de vriendin is, en simmu vervormt dat argument tot "seks is verplicht" en "de verplichting om te neuken wanneer je vent het wil". Dat zegt hij echter niet - hij zegt, communicatie (over seks) is een plicht in een relatie. Dat vervormen van argumenten noemt men een stroman en het leidt de discussie af van waar het werkelijk om gaat.
dat is niet wat ik zeg, dat haal jij er dan weer uit.
pi_114727086
Ik val je nergens persoonlijk aan (voel je vrij anders mijn scheldkannonades op je persoon te citeren), ik ga nergens ook maar op jouw persoon in. Het gaat puur om de dingen die je zegt - inhoudelijk dus - en het feit dat ze niet relevant zijn in deze discussie.

Simmu, dat is een letterlijk citaat van jouw post. "de verplichting om te neuken wanneer je vent het wil". En dat heeft Devion niet beweerd, en is dus totaal irrelevant. Verder ga je helemaal niet in op zijn stelling over communicatie, maar gaat je hele post over sexuele vrijheid. Dat is een absoluut recht, ben ik helemaal met je eens, zozeer zelfs dat het hier niet ter discussie staat. Vandaar dat jouw post niet eens beschouwd kan worden als een inhoudelijk antwoord op wat Devion zegt.

Laten we het gewoon hebben over waar het werkelijk over gaat.
pi_114727272
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:39 schreef Polarcat het volgende:
Ik val je nergens persoonlijk aan (voel je vrij anders mijn scheldkannonades op je persoon te citeren), ik ga nergens ook maar op jouw persoon in. Het gaat puur om de dingen die je zegt - inhoudelijk dus - en het feit dat ze niet relevant zijn in deze discussie.

Simmu, dat is een letterlijk citaat van jouw post. "de verplichting om te neuken wanneer je vent het wil". En dat heeft Devion niet beweerd, en is dus totaal irrelevant. Verder ga je helemaal niet in op zijn stelling over communicatie.
waar dan? voor het gemak hieronder de genoemde poststukjes:
quote:

[..]

en voor de volledigheid nog een quote over waar ik inga op communicatie:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:15 schreef simmu het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk dat het veel zegt over de relatie dat wanneer de seks niet zo wil, hij erover wil praten, zij moet huilen en dat hij dan een topic op fok opent :Y

echter; we hebben het hier over verdedelde pubers, geen volwassenen. hell, plenty volwassenen maken er op dit gebied een zootje van
en voor de volledigheid; iemand van 18 is niet volwassen. verwacht dan dus ook geen volwassen relatie met alle toebehoren zoals seks en goede communicatie. dat is onrealistisch. het is een leerproces. daarnaast vind ik het vrij bot om te stellen dat moderne jonge vrouwen aan seks moeten doen en als ze dat niet doen, dan te zeggen dat er iets mis is met zo'n vrouw die dat niet doet.
pi_114727285
Communicatie doe je met twee of meer. De frustratie ligt bij hem, dus het lijkt mij handig dat hij die uitspreekt om de dialoog te beginnen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tsja....mss speelt ze nog met Playmobil.... Zijn alle lessen biologie en sexuele voorlichting aan haar voorbij gegaan?

Heeft ze nog noooooit iets gezien op tv of internet? Heeft ze ook geen vriendinnen met wie hierover gepraat is?
Kom jij dingen tegen over hoe je de ander met hand en mond moet bevredigen in biologie of sexuele voorlichtng? Of sowieso over GEVOELENS? Zo ja, dan is het in Nederland anders, en heb ik niks gezegd, maar ik weet dat over het algemeen meer gaat over voorkoming van zwangerschap en soa' s (bangmakerij dus eigenlijk als je daar gevoelig voor bent) dan dat het lekker is en hoe je een ander kunt plezieren.
Zie je dat op TV, aftrekken en pijpen? Meestal is het meer suggestie. Op internet moet je er ook naar zoeken en dus moet je al interesse hebben en misschien is die er ook niet zo. Dat moet soms gewekt.
En mannen praten honderd uit over sex met vrienden, maar ik weet niet of dat bij meisjes/vrouwen ook zo is. Opvoeding heeft daar ook wel wat mee te maken. Niet iedereen praat makkelijk over sex.

We weten nu eenmaal helemaal niet wat ze wel en niet weet, maar je kunt er niet van uit gaan dat ze wel weet wat ze moet op gebied van man bevredigen.
TS kan beginnen met dat eens te vragen bv.
Verder, en dat is ook genoemd, denk ik dat het ook wel belangrijk is om te vertellen dat ook als ze zwanger zou raken, er wel een oplossing komt.
En nogmaals geef een gebruiksaanwijzing. Beter een keer teveel dan te weinig, toch?
Hoe meer je haar het idee kan geven dat er niks mis kan gaan, hoe minder ze het idee zal hebben dat ze kan falen, hoe meer ze zal durven. Lijkt mij.
pi_114727414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:39 schreef Polarcat het volgende:

Volgens mij heb ik alleen gezegd dat ik persoonlijk 9 mnd nog niet erg lang vind gevolgd door wat ik denk dat hij het beste kan doen... En daarnaast een reactie op wat andere zeggen. Als dat verboden is op fok kunnen ze het wel opdoeken.
pi_114727496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef simmu het volgende:

waar dan?
Nou, in de laatste elf woorden van dat stukje staat dus exact hetgene wat ik al 2 keer van je citeer. Misschien heb je die over het hoofd gezien. De rest van het stukje gaat trouwens ook om de sexuele vrijheid die niemand ter discussie stelt.

Meer ga ik hier niet over zeggen - het hele punt is juist dat we het hier niet over hoeven te hebben omdat het een misrepresentatie van de discussie en de situatie van TS geeft. Niemand in zijn gezonde verstand zal willen dat de vriendin van TS gedwongen of gepusht wordt tot sex. Laat het echter evenzeer vaststaan dat communicatie wel een plicht is waar je als 18 jarige op zijn minst aan moet beginnen te werken, en dat die plicht niets met sexuele dwang te maken heeft. Goed dat je een stukje over communicatie citeert, laten we daar verder over praten.
pi_114727680
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Cavalinho het volgende:
Communicatie doe je met twee of meer. De frustratie ligt bij hem, dus het lijkt mij handig dat hij die uitspreekt om de dialoog te beginnen.

[..]

Kom jij dingen tegen over hoe je de ander met hand en mond moet bevredigen in biologie of sexuele voorlichtng? Of sowieso over GEVOELENS? Zo ja, dan is het in Nederland anders, en heb ik niks gezegd, maar ik weet dat over het algemeen meer gaat over voorkoming van zwangerschap en soa' s (bangmakerij dus eigenlijk als je daar gevoelig voor bent) dan dat het lekker is en hoe je een ander kunt plezieren.
Zie je dat op TV, aftrekken en pijpen? Meestal is het meer suggestie. Op internet moet je er ook naar zoeken en dus moet je al interesse hebben en misschien is die er ook niet zo. Dat moet soms gewekt.
En mannen praten honderd uit over sex met vrienden, maar ik weet niet of dat bij meisjes/vrouwen ook zo is. Opvoeding heeft daar ook wel wat mee te maken. Niet iedereen praat makkelijk over sex.

We weten nu eenmaal helemaal niet wat ze wel en niet weet, maar je kunt er niet van uit gaan dat ze wel weet wat ze moet op gebied van man bevredigen.
TS kan beginnen met dat eens te vragen bv.
Verder, en dat is ook genoemd, denk ik dat het ook wel belangrijk is om te vertellen dat ook als ze zwanger zou raken, er wel een oplossing komt.
En nogmaals geef een gebruiksaanwijzing. Beter een keer teveel dan te weinig, toch?
Hoe meer je haar het idee kan geven dat er niks mis kan gaan, hoe minder ze het idee zal hebben dat ze kan falen, hoe meer ze zal durven. Lijkt mij.
Had het niet beter kunnen zeggen. Al heb ik dan geluk gehad. Wij kregen bij seksuele opvoeding zoals ze dat bij ons op school noemde over omgaan met zaken zoals bespreken waar je je prettig bij voelt en zelfs een les in zelfverdediging en hoe om te gaan met ongewenste intimiteit. En precies, misschien weet ze het niet. Vraag haar wat ze fijn zou vinden om wel te doen of of ze vragen heeft. En als er iets met pil/condoom verkeerd gaat is er altijd nog een morning afterpil/spiraal.
pi_114727747
Waar jij je prettig bij voelt, maar leerde je ook waar hij zich dan prettig bij voelde als jij dat deed bv?
Even een zijweg, maar ik wil graag wat meer inzicht.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:04:24 #276
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_114727901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Cavalinho het volgende:
Waar jij je prettig bij voelt, maar leerde je ook waar hij zich dan prettig bij voelde als jij dat deed bv?
Nope. Ik denk dat je wel op een heel vrije school gezeten moet hebben om aftrekles te krijgen. :P Bij ons oefende je met een condoom om een houten staaf en hadden we het over soa's. En dat was t wel.
pi_114727974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Cavalinho het volgende:
Bespreken binnen de relatie waar je je (dus van beide kanten) prettig bij voelt. Hoe het beste aan te geven wat je wel/niet wilt. Dat als een vrouw nee zegt je er als man van uit MOET gaan dat ze dan ook nee bedoelt. Zelfs erogene zones werden besproken. Fotos van soa's, laten zien van beflapjes. vandaar opvoeding ipv voorlichting.
pi_114728063
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nope. Ik denk dat je wel op een heel vrije school gezeten moet hebben om aftrekles te krijgen. :P Bij ons oefende je met een condoom om een houten staaf en hadden we het over soa's. En dat was t wel.
wij kregen een nogal R rated filmpje te zien over 'de eerste keer' (uit de erf vrije jaren 70) een jong stel in een tentje waar je alles te zien kreeg. (ok alleen de penetratie was een animatie)
pi_114728140
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef QEX het volgende:

[..]

Bespreken binnen de relatie waar je je (dus van beide kanten) prettig bij voelt. Hoe het beste aan te geven wat je wel/niet wilt. Dat als een vrouw nee zegt je er als man van uit MOET gaan dat ze dan ook nee bedoelt. Zelfs erogene zones werden besproken. Fotos van soa's, laten zien van beflapjes. vandaar opvoeding ipv voorlichting.
Maar ook werkelijk masturbatie technieken en aftrekken en pijpen? Want foto's van soa's en materialen tonen die het moeten voorkomen en ook dat nee zeggen (hoewel wel nodig, kan het uitgelegd worden als dat het dus eng of pijnlijk is/kan zijn) passen bij mij dus weer bij "bangmakerij" of in elk geval niet bij aantrekkelijk maken van de sexbeleving.
Als iemand al onzeker is, kan het bijdragen tot meer angst.
Gierende hormonen kunnen je daar overheen helpen, maar ik heb begrepen in dit topic dat de pil die een beetje temt?

Ik denk dat het tonen van zo'n film niet echt standaard is. Maar wel handiger.
pi_114728206
quote:

[..]

|:(

Lees eens wat ik zeg. Je argument slaat als een tang op een varken.

Ze hoeft helemaal geen seks te hebben met TS, slechts hem duidelijkheid te bieden. Dan kan TS zelf een keuze maken ipv dat hij maar wat probeert.
- Epicurus
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:16:06 #281
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114728284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat lijkt me een betere reden om ze in te ruilen dan die van TS :')
Ja, en soms kon ze niet van me afblijven, maar dan krabbelde ze op het laatst terug :')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114728289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Nou, in de laatste elf woorden van dat stukje staat dus exact hetgene wat ik al 2 keer van je citeer. Misschien heb je die over het hoofd gezien. De rest van het stukje gaat trouwens ook om de sexuele vrijheid die niemand ter discussie stelt.

Meer ga ik hier niet over zeggen - het hele punt is juist dat we het hier niet over hoeven te hebben omdat het een misrepresentatie van de discussie en de situatie van TS geeft. Niemand in zijn gezonde verstand zal willen dat de vriendin van TS gedwongen of gepusht wordt tot sex. Laat het echter evenzeer vaststaan dat communicatie wel een plicht is waar je als 18 jarige op zijn minst aan moet beginnen te werken, en dat die plicht niets met sexuele dwang te maken heeft. Goed dat je een stukje over communicatie citeert, laten we daar verder over praten.
de vraagtekens miste je geloof ik. interpunctie hoort ook bij een zin :*

verder laat ik het hierbij:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef simmu het volgende:

[..]

18 is gewoon nog niet zo oud dat iedereen van 18 seksuele en communicatieve vaardigheden al heeft. ts ook niet trouwens :+
pi_114728479
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Maar ook werkelijk masturbatie technieken en aftrekken en pijpen? Want foto's van soa's en materialen tonen die het moeten voorkomen en ook dat nee zeggen (hoewel wel nodig, kan het uitgelegd worden als dat het dus eng of pijnlijk is/kan zijn) passen bij mij dus weer bij "bangmakerij" of in elk geval niet bij aantrekkelijk maken van de sexbeleving.
Als iemand al onzeker is, kan het bijdragen tot meer angst.
Gierende hormonen kunnen je daar overheen helpen, maar ik heb begrepen in dit topic dat de pil die een beetje temt?

Ik denk dat het tonen van zo'n film niet echt standaard is. Maar wel handiger.
Blijft een school he, dus geen technieken. vond het al heel wat dat het op een katholieke school gedaan werd. Wel over dat seksualiteit iets is waar je van mag/ moet kunnen genieten (mag omdat het in sommige culturen nog altijd iets is wat voor een vrouw uit den boze is en moet omdat het geen verplichting moet zijn in een relatie.) En dus iets is waar je vrij over moet kunnen (en durven) praten.

De pil kan je libido aardig om zeep helpen ja.
pi_114728484
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef simmu het volgende:

[..]

de vraagtekens miste je geloof ik. interpunctie hoort ook bij een zin :*

verder laat ik het hierbij:

[..]

18 is gewoon nog niet zo oud dat iedereen van 18 seksuele en communicatieve vaardigheden al heeft. ts ook niet trouwens :+
TS heeft de vaardigheden en de zelfreflectie wel, anders had dit topic nooit bestaan.

En als je op je 18de al niet normaal kan communiceren met die je vertrouwt, dan gaat dat later wss ook niet gebeuren.
- Epicurus
pi_114728814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Ja jammer, maar sommige dingen die ik hier lees klinken als iets waarvoor je nog steeds de cel ik kan gaan. En helaas nog steeds elke 3 minuten een vrouw slachtoffer van word. Maar dat is weer of topic.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:41:13 #286
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114729026
Wat een kuttopic is dit geworden :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:43:20 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114729079
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:33 schreef QEX het volgende:

[..]

Ja jammer, maar sommige dingen die ik hier lees klinken als iets waarvoor je nog steeds de cel ik kan gaan. En helaas nog steeds elke 3 minuten een vrouw slachtoffer van word. Maar dat is weer of topic.
Het zijn maar stoere internetautisten joh, althans ze denken tof te zijn maar zijn meestal een beetje eenzaam
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114729184
Topic wordt zo een beetje een moshpit van stoere internetautisten en overspannen vrouwenrechtenverdedigers. Jammer.
pi_114729190
Waarom niet? Kun je gewoon leren, hoor. (Dat communiceren, zie dat er weer posts tussen zitten)
pi_114729209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom niet? Kun je gewoon leren, hoor.
wat?
pi_114729238
Al aangepast. Was een reactie op
quote:
En als je op je 18de al niet normaal kan communiceren met die je vertrouwt, dan gaat dat later wss ook niet gebeuren.
;)
pi_114729301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Polarcat het volgende:
Topic wordt zo een beetje een moshpit van stoere internetautisten en overspannen vrouwenrechtenverdedigers. Jammer.
Ja, het is vast nuttiger om te lezen dat die vrouwen niet zo moeten zeuren en de man moeten behagen, zoals je in elk topic over "mijn vriendin wil niet" ziet.
pi_114729329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:47 schreef Cavalinho het volgende:
Al aangepast. Was een reactie op

[..]

;)
snapte hem al niet, kun je idd gewoon leren. zou wat zijn als je na je 18 niks meer leert. denk dan dat ik geen 18 jaar een relatie vol had kunnen houden.
pi_114729345
Dat zeg ik niet Cavalinho, dat maak jij ervan. Ik ben absoluut voor vrouwenrechten mensenrechten, maar laten we die bespreken wanneer ze relevant zijn. Veel overspannen vrouwenrechtenverdedigers hebben de neiging om discussies die niet over hun favoriete onderwerp gaan, te derailen zodat dat wel gebeurt. Want als het niet overal besproken wordt, vindt men het kennelijk niet belangrijk. Newsflash: er zijn ook andere dingen belangrijk.

In dit topic ging het over manieren waarop de communicatie (verbaal en non-verbaal) tussen TS en vriendin over sex beter kon, en als er al opmerkingen van het slag "gewoon dwingen te neuken die slet" waren, dan werden ze niet serieus genomen. Zeker niet door TS. En zo hoort het. Wat niet hoort, is constructieve bijdragen omvormen alsof ze opmerkingen van het slag "gewoon neuken die slet" zijn, en vervolgens verontwaardigd reageren dat de persoon in kwestie lak heeft aan vrouwenrechten. Dat is derailen ten top, en dan krijg je een leuke moshpit.

[ Bericht 14% gewijzigd door Polarcat op 27-07-2012 18:56:41 ]
pi_114729455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom niet? Kun je gewoon leren, hoor. (Dat communiceren, zie dat er weer posts tussen zitten)
Ik zeg ook waarschijnlijk, veel mensen leren hunzelf dit nooit ivm negatief zelfbeeld e.d.. Deze mensen ben je liever kwijt dan rijk.
- Epicurus
pi_114729623
@polarcat; Ja en veel mannen hebben de neiging om het woord communiceren niet te lezen als het over seks gaat. Maar vrouwen moeten niet zeuren als er iets staat wat er zo goed als op neer komt dat ... nou ja. vul zelf maar in.
================

Maar het topic is idd. hoe we TS kunnen helpen op een manier te communiceren op een manier waardoor zijn vriendin zich vrijer gaat voelen en wel meer dingen durft/wil.
pi_114729692
Precies. En de eerste 225 posts ging dat best goed.
pi_114729865
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:00 schreef Polarcat het volgende:
Precies. En de eerste 225 posts ging dat best goed.
sorry maar dan heb ik andere post gelezen dan jij.

Begint namelijk met de vraag of ze nog maagd is, niet echt advies. 4e post is al dat ie er moet inruilen,
pi_114729993
Niemand nam dat serieus of reageerde er ook maar op, en terecht. Vraag of ze maagd is, is relevant voor het ontwikkelen van goed advies. Punt blijft dat deze discussie niet ging over vrouwenrechten en dat het pas een probleem werd toen dat er zonder goede reden bijgehaald werd. Iets wat vrouwenrechtenverdedigers systematisch lijken te doen (en als iemand vindt dat dat onterecht is, wordt voor hem/haar ingevuld dat hij/zij tegen vrouwenrechten zou zijn). Vandaar dat ik er in deze "nabeschouwing" nog wat over zeg. Maar al met al lijkt het me dat TS meer dan voldoende advies heeft gekregen, voornamelijk in de eerste 225 posts dan. En dat hij het "advies" van het slag "gewoon neuken die slet" gaat negeren, daar twijfel ik sinds post 1 al niet meer aan.

[ Bericht 28% gewijzigd door Polarcat op 27-07-2012 19:19:51 ]
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:18:52 #300
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_114730398
quote:
Haha, jij bent nog maagd.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:27:33 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_114739017
TS, dit is duidelijk geen topic waar je echt iets aan gaat hebben.

Toch wil ik je meegeven dat je vriendin zeker niet de enige is. Ik ken een meisje van 18 die zich zelfs bij zoenen ongemakkelijk voelt. Zijzelf zegt dat ze dan dichtklapt. Ik snap er geen fluit van maar ik hoop dan maar dat ze d'r weg wel vindt. En ze is ook niet de enige die 0,0 libido overhoudt door de pil, ik heb een vrijwel seksloze relatie gehad omdat ik domweg geen zin had. Dus het is allemaal niets vreemds. Jij bepaalt zelf of het de moeite waard is om te wachten. Je geeft aan dat jullie erover praten en dat lijkt me de goede richting. Seks is, in tegenstelling tot wat velen hier lijken te denken, WEL een big deal, zeker je met je eerste partner. Het verandert je relatie. Maar geen seks verandert je relatie ook, in een hele fijne vriendschap (misschien moet je dat eens met haar bespreken, wie weet voelt zij dat zo?).

Laat even al die shit over seksuele vrijheid etc zitten, en sta stil bij jouw eigen gevoel. Het is niet de bedoeling dat je constant gefrustreerd bent in een relatie. En als zij om je geeft, dan luistert ze naar je en probeert ze mee te denken en mee te werken richting een oplossing. Wil ze niet luisteren, dan weet je denk ik zelf ook wel dat dit probleem niet op te lossen valt.

Good luck! En open een nieuw topic als je meer advies wil?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')