abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114674691
Hallo allemaal,

Zoals de TT al verklapt, heb ik nu al 9 maanden een relatie en tot dusver nog steeds geen seks gehad. Dit klinkt wel heel krampachtig, maar ik zal het jullie proberen uit te leggen.

Onze relatie is verder echt prima, niks te klagen. Ik heb een super leuke vriendin, zij is 18 jaar en ik ben 19 jaar. We zien elkaar regelmatig (4 - 5 keer per week) en hebben ook genoeg momenten voor ons samen. Vorige week zijn we samen een week op vakantie geweest, en hebben echt een super vakantie gehad. Alleen we hebben nog geen seks gehad. Ik doe wel dingen bij haar, vingeren en beffen, en daar geniet ze ook zeker van zegt ze. Maar ik krijg nooit iets terug, het enige wat zij bij mij doet is een beetje met haar hand over mijn onderbroek heen wrijven. Ze heeft mij nog nooit afgetrokken, laat staan dat ze me gepijpt zou hebben. Dit alles begint mij nu wel een beetje aan het denken te zetten. Hoe bekrompen het misschien ook klinkt, maar ik ben en blijf een man. En ik heb nu 9 maanden echt een super relatie, alleen de seks ontbreekt. En ik ben nu op een punt gekomen (dat ik na 6 maanden ook al was) dat seks voor mij een belangrijk onderdeel van een relatie is. Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan. Want het gaat mij niet puur om de seks, maar het gaat mij om de seks met liefde.

En zoals al aangegeven, we hebben het er meerdere keren over gehad, voornamelijk vorige week op vakantie. Maar ze zei dat ze het nog niet wil, omdat ze het eng vond. Ik vroeg aan haar of ze bang was dat het mis zou gaan (ongewenst zwangerschap), en daar kwamen we inderdaad op het probleem uit. Ze is bang dat het mis gaat. Alleen ze is al aan de pil, en ik heb condooms bij me. Ik zei tegen haar; veiliger kan het niet. Mja, snapte ze wel enzo maar ze wil het niet zonder verder een duidelijke reden ervoor te geven.

Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.

Maar moraal van het verhaal, ik heb nu dus 9 maanden een super relatie alleen ontbreekt de seks nog. En we zijn nu wel op een punt gekomen dat het voor mij in ieder geval een struikelblok gaat worden .. What to do?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:05:19 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114674767
Zou ze nog maagd zijn?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_114674806
Lastig, misschien aangeven hoe belangrijk het voor je is, en een soort middenweg vinden? Waarbij je heel rustig, stapje voor stapje, met veel overleg die kant op gaat?
pi_114674818
Kan je haar vragen of ze iets vervelends heeft meegemaakt op dat gebied?
Omdat peer.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:06:47 #5
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114674820
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
. What to do?
Inruilen ^O^
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_114674846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou ze nog maagd zijn?
Ja, net als mij overigens.
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:07:44 #7
Toezicht is gezond!
pi_114674856
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_114674884
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoe kan iets wat je nog nooit gedaan hebt zo belangrijk voor je zijn?
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:23 #9
Toezicht is gezond!
pi_114674887
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef trolley het volgende:

[..]

............................................................

owmygawd.

En dan ben je serieus dat je het niet snapt?
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:50 #10
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_114674903
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
Lastig, misschien aangeven hoe belangrijk het voor je is, en een soort middenweg vinden? Waarbij je heel rustig, stapje voor stapje, met veel overleg die kant op gaat?
Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.
*Hosselcopter*
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:56 #11
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_114674909
Heb je haar al eens geprobeerd een beetje te sturen, wat haar hand betreft?
Omdat peer.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:09:10 #12
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114674923
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe kan iets wat je nog nooit gedaan hebt zo belangrijk voor je zijn?
pi_114674951
quote:
3s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.
pi_114674970
Ze begint te huilen toen jullie het erover hadden.. Ze wil het gewoon niet klaar! En waarschijnlijk voelt ze zich behoorlijk gepushed door jou.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:10:51 #15
Toezicht is gezond!
pi_114674978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.
Waarom open je dan dit topic als je toch al weet dat je de komend twee jaar geen seks gaat hebben?
pi_114674980
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:

[..]

Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.
TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.
Dus indien inruil geen mogelijkheid is, lijkt dit me de beste optie.
pi_114674981
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
Heb je haar al eens geprobeerd een beetje te sturen, wat haar hand betreft?
Vaak genoeg.
pi_114674989
Goed dat jullie er al samen over praten. Jullie vertrouwen elkaar dus laat haar weten dat je bereid bent het langzaam aan te doen als zij aangeeft waarom ze niet wil/durft/bang is. Misschien ligt de drempel voor haar nog te hoog voor "het". Je kunt bijvoorbeeld samen naakt knuffelen, masseren, kietelen, etc. En dan afspreken dat er verder niks gebeurt. Zij weet dat jij graag wil en dat zorgt misschien voor extra druk voor haar?
pi_114675007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze begint te huilen toen jullie het erover hadden.. Ze wil het gewoon niet klaar! En waarschijnlijk voelt ze zich behoorlijk gepushed door jou.
Gek he? :D
Gebeft worden geen probleem, maar meer dan over een onderbroek wrijven is bizar eng? :')
pi_114675019
tsja. ofwel heb je er vrede mee en wacht je gewoon rustig af tot zij er wel aan toe is, ofwel maak je het gewoon uit. punt.

ik vind je vriendin in ieder geval jong (en onervaren) genoeg dat onder druk zetten werkelijk een hele grote NEE! is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114675055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Gek he? :D
Gebeft worden geen probleem, maar meer dan over een onderbroek wrijven is bizar eng? :')
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_114675064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef simmu het volgende:

ik vind je vriendin in ieder geval jong (en onervaren) genoeg dat onder druk zetten werkelijk een hele grote NEE! is.
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
pi_114675084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
Dat zegt ze zelf volgens TS.
pi_114675086
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
pi_114675108
quote:

Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad. _O-
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:14:40 #26
378829 Walvis-instructeur
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114675110
Douchen jullie samen? Of ze heeft ze je lul echt nog nooit gezien..

Toen ze moest huilen en ze zei dat er niks was heb je het daar bij laten zitten? Waarom heb je toen niet doorgevraagd?
pi_114675144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad. _O-
Dat ging ik ook net zeggen, het één sluit het ander niet uit.

TS ik zou nog maar even geduld hebben. Als ze er klaar voor is zal ze het vast wel laten weten/merken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_114675157
TS, 9 maanden is absurd lang. Deze meid is gewoon aan het wachten tot ze iemand tegenkomt door wie ze wél keihard gepaald wil worden, om jou vervolgens op heel botte wijze te dumpen. Ik zou zeggen: wees haar een stap voor.
pi_114675160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Douchen jullie samen? Of ze heeft ze je lul echt nog nooit gezien..

Toen ze moest huilen en ze zei dat er niks was heb je het daar bij laten zitten? Waarom heb je toen niet doorgevraagd?
Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.
pi_114675180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef trolley het volgende:
En thuis kan het niet, want ouders.
Wat is er met je ouders?
pi_114675195
quote:
Wat een bullshit zeg.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114675205
Die hebben liever niet dat wij samen douchen, vooral m'n moeder. Iets met haar geloof e.d.
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:17:33 #33
Toezicht is gezond!
pi_114675210
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:

[..]

Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
quote:
En we zijn nu wel op een punt gekomen dat het voor mij in ieder geval een struikelblok gaat worden ..
neuk me of ik ga bij je weg. _O-
pi_114675217
heb je haar al is naakt gezien ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:18:09 #35
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_114675227
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.
Dus indien inruil geen mogelijkheid is, lijkt dit me de beste optie.
:') The fuck. 9 maanden lang met een meisje hebben en helemaal niks krijgen gaat te ver. Ze is duidelijk aan het faken met dat huilen indien waar.

Een trek of pijpbeurtje moet minstens kunnen. Dat moet gewoon, als je een relatie aangaat dan moet een vrouw automatisch de behoeften van een man aan kunnen voelen. Gaat gewoon nergens over dit.

'Beetje kietelen, beetje strelen' rot op als je daar zolang op moet wachten :').
*Hosselcopter*
pi_114675228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:

[..]

waarom huilde ze dan?
pi_114675236
Ja, meerdere keren wel. En zij mij ook.
pi_114675246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

[..]

neuk me of ik ga bij je weg. _O-
Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114675252
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.
Samen naar de sauna anders?
pi_114675271
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

:') The fuck. 9 maanden lang met een meisje hebben en helemaal niks krijgen gaat te ver. Ze is duidelijk aan het taken met dat huilen indien waar.

Een trek of pijpbeurtje moet minstens kunnen. Dat moet gewoon, als je een relatie aangaat dan moet een vrouw automatisch de behoeften van een man aan kunnen voelen. Gaat gewoon nergens over dit.

'Beetje kietelen, beetje strelen' rot op als je daar zolang op moet wachten :').
Ik geef je gelijk hoor, maar ik probeer me te verplaatsen in TS, die ook maagd is. ;)
pi_114675287
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waarom?
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef Joene het volgende:
heb je haar al is naakt gezien ?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
pi_114675290
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
Je kan toch gewoon als je naast dr ligt een beetje gaan voelen enzo ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_114675302
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaar
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:20:47 #44
Toezicht is gezond!
pi_114675310
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
pi_114675314
Pfff, wees blij dat je überhaupt een vriendin hebt, zeg.
pi_114675315
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom?

[..]

[..]

Omdat ze niet samen mogen douchen van hun ouders..
pi_114675332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Socios het volgende:
Pfff, wees blij dat je überhaupt een vriendin hebt, zeg.
:') wtf is dit nou weer voor zielige opmerking ?
pi_114675361
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef simmu het volgende:

[..]

nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaar
Ze hebben elkaar toch allang naakt gezien?
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:22:58 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114675368
Tja zij durft blijkbaar niet. Zeker omdat ze ook niets bij jou doet.

wat ik mij dan afvraag is waarom ze je bv nite durft af te trekken. Als ze dat eng vindt moeten jullie gewoon een keer een avondje er goed de tijd voor nemen. Want na 9 maanden mag ik hopen dat jullie elkaar vertrouwen en dat je allebei wilt dat de ander aan zijn/haar trekken komt.

Dus de vraag is, waarom wil ze niet investeren in iets wat voor jou belangrijk is. er hoeft niet gelijk geneukt te worden natuurlijk, mocht ze echt bang zijn voor zwangerschappen (wat ik betwijfel)
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:24:22 #50
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114675413
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Socios is jaloers. :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:24:52 #51
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_114675424
quote:
Maar ik krijg nooit iets terug, het enige wat zij bij mij doet is een beetje met haar hand over mijn onderbroek heen wrijven. Ze heeft mij nog nooit afgetrokken, laat staan dat ze me gepijpt zou hebben.
...
Ik vroeg aan haar of ze bang was dat het mis zou gaan (ongewenst zwangerschap), en daar kwamen we inderdaad op het probleem uit. Ze is bang dat het mis gaat.
Ze weet wel dat je van pijpen niet zwanger kan worden?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_114675425
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Joene het volgende:
Dat is het juist niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:24 schreef minkuukel het volgende:
Socios is jaloers. :')
Geenszins
pi_114675445
Hmm als ze na 9 maanden nog niet intiem durft te zijn.. (dat hoeft echt geen 100% sex te zijn) klopt er iets niet helemaal denk ik.

Misschien is ze misbruikt vroeger?
Want ze heeft of geen interesse, a-sexueel, of ze is ergens heel bang voor.

Er nog niet klaar voor zijn komt niet overeen met lekker vinden wat jij bij haar doet.
pi_114675451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze hebben elkaar toch allang naakt gezien?
en blijkbaar was het niet zo'n succes he.....
pi_114675470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef simmu het volgende:

[..]

en blijkbaar was het niet zo'n succes he.....
Wat is dat nou weer voor stompzinnige opmerking. :')
pi_114675478
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
Dus? Als mevrouw zo doorgaat blijft hij dat. Ik vind het doodnormaal dat je na 9 (!!!) maanden eens gaat zeggen dat het er wel eens van mag komen of op z'n minst er eens wat gebeurd buiten over de broek wrijven.
pi_114675486
Je pakt het veel te logisch aan. Je moet gewoon met haar zoenen, strelen en helemaal gek maken.. dan gewoon haar kleren uitdoen en het DOEN, niet vragen. Ze is bang dus jij moet haar erdoorheen helpen en je niet laten stoppen door (kleine) tegenstribbelingen. In een 9 maanden lange relatie hoef je niet meer te stoppen bij kleine tegenstribbelingen maar pas bij grote.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:26:57 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114675491
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:

Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
Met seks bedoel je neuken? Want beffen en vingeren vind ik namelijk ook best seks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114675500
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:27:31 #60
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114675506
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met seks bedoel je neuken? Want beffen en vingeren vind ik namelijk ook best seks.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:27:32 #61
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_114675507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef simmu het volgende:

[..]

:')

quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:

[..]

TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden..
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_114675517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je pakt het veel te logisch aan. Je moet gewoon met haar zoenen, strelen en helemaal gek maken.. dan gewoon haar kleren uitdoen en het DOEN, niet vragen. Ze is bang dus jij moet haar erdoorheen helpen en je niet laten stoppen door (kleine) tegenstribbelingen. In een 9 maanden lange relatie hoef je niet meer te stoppen bij kleine tegenstribbelingen maar pas bij grote.
jaja, en zolang iemand niet helder en duidelijk gilt is het geen verkrachting.....

rot op.
pi_114675523
Al die moraalridders hier met hun rustig aan doen, je dwingt haar, bla bla. Als ze er na 9(!) maanden zelf nóg niet mee komt dan is het imho niet heel raar dat je er zelf wat meer op gaat sturen hoor. :{ Slaat toch nergens op?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:

[..]

jaja, en zolang iemand niet helder en duidelijk gilt is het geen verkrachting.....

rot op.
Rot zelf op, op deze manier werkt het blijkbaar ook niet. Als ze het niet wil dan kan ze dr smoelwerk toch wel opentrekken? Als het alleen angst is komt ze er wel overhaan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_114675542
quote:
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
Tegenwoordig? Vroegah trouwden mensen vaak op hun 14e. ;)
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:28:32 #65
Toezicht is gezond!
pi_114675543
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus? Als mevrouw zo doorgaat blijft hij dat. Ik vind het doodnormaal dat je na 9 (!!!) maanden eens gaat zeggen dat het er wel eens van mag komen of op z'n minst er eens wat gebeurd buiten over de broek wrijven.
held.
pi_114675553
Ik denk dat het niet helemaal waar is dat ze bang is voor een zwangerschap. Makkelijk om te zeggen; jongens zitten daar -meestal- ook niet op te wachten en kunnen begrip tonen.

Maar dat ze begint te huilen vind ik wat anders. Of ze kan bijzonder goed toneel spelen en huilen faken, of ze zit echt ergens mee en vooral op gebied van seks vereist dat veel geduld.
Ik zou nog eens er voor gaan zittend en als ze opnieuw begint te huilen doorvragen, op een lieve manier, maar wel doorvragen tot je het duidelijker hebt voor jezelf.
Ik vind op die leeftijd 9 maanden ook wel vrij lang duren nu. Vooral als jij zegt dat je veel geduld en alles hebt.

Succes :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:28:53 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114675555
quote:
Wel ontvangen en niet de moeite (willen) nemen om hem ook eens wat te geven vind ik vooral egoistisch. Dan klopt er iets niet. Als nu blijkt dat ze het totaal niets vind of voor nu niet, oke. Maar wel eerst even een keerjte (willen) proberen.
pi_114675608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:24 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat is het juist niet.

[..]

Geenszins
ik vind het gewoon een beetje triest dat je maar "dankbaar" moet zijn dat je een vriendin hebt. Sorry hoor maar het wel of niet aangaan / vinden / krijgen van een relatie heb je voor een groot deel zelf in de hand.
pi_114675624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wel ontvangen en niet de moeite (willen) nemen om hem ook eens wat te geven vind ik vooral egoistisch. Dan klopt er iets niet. Als nu blijkt dat ze het totaal niets vind of voor nu niet, oke. Maar wel eerst even een keerjte (willen) proberen.
QFT
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:32:14 #70
5428 crew  miss_sly
pi_114675666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef trolley het volgende:
Die hebben liever niet dat wij samen douchen, vooral m'n moeder. Iets met haar geloof e.d.
Komt je vriendin ook uit een gelovig gezin?

Anyway, ik kan me voorstellen dat je wat verder wil gaan. Na negen maanden is dat niet vreemd. Je hebt ook gelijk dat er samen over praten moet kunnen en goed is in een relatie. Ik vaag me wel af hoe vaak je erover praat? En ik denk dat jij het gesprek dan meestal opent? Wellicht leg je dan toch een grotere druk op haar, waardoor ze het gevoel krijgt dat het iets heel groots is wat je van haar wil, en misschien is ze, juist mdat ze nog maagd is, wel bang dat het dan voor jou en/of voor haar gaat tegenvallen. Beetje faalangst dus.

Ik zou niet zo de nadruk leggen op willen neuken, maar wel de intimiteit, samen naakt zijn, strelen, knuffelen, etc., zonder druk en veel gesprekken proberen uit te breiden. Zij zal misschien inmiddels wel het gevoel krijgen dat ere iets moet gaan gebeuren, als jullie het er zo vaak over hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:33:16 #71
5428 crew  miss_sly
pi_114675696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:33:36 #72
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114675703
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
Kan je haar vragen of ze iets vervelends heeft meegemaakt op dat gebied?
quote:
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_114675722
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.
Ladingen vrouwen die er over fantaseren ;)
pi_114675728
Met 18 en 19 jaar en dan na 9 maanden nog geen seks, lijkt mij niet helemaal normaal.

Hoe zeker weet je dat ze stiekem niet een omgebouwde vent is ?
Of woon je toevallig in zo'n zwaar religieus gat ?

Lijkt me wel iets dat je gewoon met d'r moet bespreken, op een subtiele manier natuurlijk. ;)
pi_114675752
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

In mijn ogen heeft hij geen vriendin.
in de zijne wel , dat zegt TS toch.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:35:11 #76
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_114675756
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef vera166 het volgende:
Ik denk dat het niet helemaal waar is dat ze bang is voor een zwangerschap. Makkelijk om te zeggen; jongens zitten daar -meestal- ook niet op te wachten en kunnen begrip tonen.

Maar dat ze begint te huilen vind ik wat anders. Of ze kan bijzonder goed toneel spelen en huilen faken, of ze zit echt ergens mee en vooral op gebied van seks vereist dat veel geduld.
Ik zou nog eens er voor gaan zittend en als ze opnieuw begint te huilen doorvragen, op een lieve manier, maar wel doorvragen tot je het duidelijker hebt voor jezelf.
Ik vind op die leeftijd 9 maanden ook wel vrij lang duren nu. Vooral als jij zegt dat je veel geduld en alles hebt.

Succes :)
Dit. De weerstand die zij voelt, moet ergens vandaan komen.

Hoewel, ik ben geen psycholoog, maar het lijkt mij dat als ze een (aan seks gerelateerd) trauma heeft, ook niet graag intimiteiten beleeft als orale seks.
Lastige situatie, TS, maar dat je er met haar over praat, is al heel goed. :)
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:35:24 #77
5428 crew  miss_sly
pi_114675760
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Ladingen vrouwen die er over fantaseren ;)
En dat is relevant, omdat?
pi_114675781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Comp_Lex het volgende:
In mijn ogen heeft hij geen vriendin.
"Hebben" is ook een groot woord. Niemand 'heeft' iemand of kan iemand 'claimen'.

Beter verwoord: iemand met wie men een goede verstandhouding geniet.
pi_114675796
quote:
Tja, als je je wel laat vingeren en beffen dan is het toch wel vrij logiwsch dat na 9 maanden de ander ook iets wil, dat wat je doet een beetje wederzijds is.

Ik kan veel beter begrijpen dat iemand zegt er echt nog niet aan toe te zijn dan dit halfslachtige, want ze hebben al seks, het is alleen compleet eenzijdig, er is iemand in die vergelijking die elke keer met niets blijft zitten.
Dat dat op z'n minst frustrerend is kan ik heel goed begrijpen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_114675797
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef Joene het volgende:

[..]

in de zijne wel , dat zegt TS toch.
Dan verschillen onze definities van vriendin gewoon.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114675805
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dat is relevant, omdat?
Niet , hoezo ?
pi_114675814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Socios het volgende:

[..]

"Hebben" is ook een groot woord. Niemand 'heeft' iemand of kan iemand 'claimen'.

Beter verwoord: iemand met wie men een goede verstandhouding geniet.
Je weet best wat ik bedoel.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114675851
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan verschillen onze definities van vriendin gewoon.
Jij wil alleen knuffelen, een goed gesprek, haar klaarbeffen en lekker slapen? :')
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:39:07 #84
5428 crew  miss_sly
pi_114675871
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Joene het volgende:

[..]

Niet , hoezo ?
Ok.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:39:48 #85
380716 Artreides
nothing special
pi_114675890
TS,

Nooit pushen, niks overhaasten en bij onbegrip...praten!!!

Nooit vragen of ze het lekker vond. Je moet zeker weten dat ze het lekker vond. Buiten het feit om dat je met haar lichaam en geest bezig bent heeft ze bevestiging nodig. Probeer uit je hoofd te zetten dat seks alleen draait om vingeren/beffen/neuken/orgasme... Tips: Ruggegraat, Hals, Binnenkant bovenbenen. Als je het goed doet is haar hele lijf 1 grote erogene zone !! Vergeet niet dat het bij haar iets meer tussen de oren afspeelt als bij jou.

Snap best dat het moeilijk is om al die signalen van haar te begrijpen, het kan inderdaad pijn uit het verleden zijn. Misschien houdt ze je inderdaad aan het lijntje, maar misschien is ze er ook gewoon niet klaar voor en wordt ze verdrietig omdat ze bang is jou kwijt te raken door afwijzing.
"If our really important choices could be sampled like a box of chocolats, then our decisions would lose their meaning."
pi_114675896
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Jij wil alleen knuffelen, een goed gesprek, haar klaarbeffen en lekker slapen? :')
Hij bedoeld een vriendin is er voor meer dan alleen sex.
Ze is geen neukpop immers.

Maar ja het is wel een beetje vreemd en dat zwanger gedoe geloof ik ook niet.
Dat krijg je niet van aftrekken en pijpen etc.
Dat weet zij zelf ook wel (18 he.. of ze heeft geen middelbare school genoten)
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:40:26 #87
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_114675915
Dumpen die handel of je moet er echt heel veel tijd aan willen spenderen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_114675937
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dames die geen middelbare school hebben gedaan weten meestal rond hun 15e juist heel goed hoe zwanger worden werkt. ;)
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:41:02 #89
378829 Walvis-instructeur
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114675939
Misschien is ze gewoon heel erg bang voor piemels.. Heb je wel is gemastubeerd in haar bijzijn waarbij zij toekeek? Misschien dat ze dan ziet dat hij niet bijt.

Mastubeert zij wel is ?
pi_114675952
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dames die geen middelbare school hebben gedaan weten meestal rond hun 15e juist heel goed hoe zwanger worden werkt. ;)
Nou ja daarom dus. :)

Maar zij weet vast wel hoe een lichaam werkt etc.

Dus er is meer aan de hand.
pi_114675984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:41 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Misschien is ze gewoon heel erg bang voor piemels.. Heb je wel is gemastubeerd in haar bijzijn waarbij zij toekeek? Misschien dat ze dan ziet dat hij niet bijt.
Dit. Of TS moet zich een keer wassen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:46:06 #92
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_114676080
Heb je de vraag als eens open gesteld?
Wanneer zou jij klaar zijn voor seks?

ipv
Waarom wil je geen seks?
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_114676094
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Alsof er geen verschil zit tussen verkrachting en op een spannende manier pushen bij iemand met wie je al 9 maanden een relatie hebt. Waarom meteen die roep over verkrachting?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_114676122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:
Lesbo in wording. Echt, ik durf er wel geld op te zetten dat ze binnen 5 jaar ontdekt dat ze lesbisch is.
Ja, ik generaliseer.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 11:48:16 #95
5428 crew  miss_sly
pi_114676150
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Alsof er geen verschil zit tussen verkrachting en op een spannende manier pushen bij iemand met wie je al 9 maanden een relatie hebt. Waarom meteen die roep over verkrachting?
Op een spannende manier pushen doe je in een relatie waarin je al vaker seks hebt gehad en van elkaar weet dat je dat spannend vind.

Een meisje dat nog maagd is en het eigenlijk nog niet wil, tegen haar zin neuken is simpelweg verkrachting.
pi_114676192
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op een spannende manier pushen doe je in een relatie waarin je al vaker seks hebt gehad en van elkaar weet dat je dat spannend vind.

Een meisje dat nog maagd is en het eigenlijk nog niet wil, tegen haar zin neuken is simpelweg verkrachting.
Tot ze toestemt. :7
Maar nee serieus, help haar gewoon. Doe het desnoods zelf. Kan ze kijken.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:49:59 #97
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114676207
quote:
maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
De logica hier ontgaat me. Waarom kan je als je nog nooit een vriend hebt (want jij telt natuurlijk even niet mee :P) geen negatieve seksuele ervaring hebben gehad? Denk je eens in met hoeveel mannen een meisje in contact kan komen elke dag: vader, broer, buurman, leraar, etc. om nog maar niet te spreken over de grote hoeveelheid mannen die je gewoon tegenkomt op straat.

Daarnaast hoeft zij niet eens degene te zijn met de vervelende ervaring. Als haar moeder bijvoorbeeld vroeger verkracht is en dit aan haar heeft verteld dan kan dit ook een grote impact hebben gehad op haar.

----

Verder, niet gelijk beginnen met seks. Het lijkt mij wel zo handig als zij jou überhaupt op een seksuele manier aan durft te raken voor juillie overgaan op seks overgaan.
pi_114676232
Uitzondering nagelaten, ik zeg niet dat ALLE vrouwen zo zijn maar .. uit eigen ervaringen ..

Een vrouw/meid die na 9 maanden nog steeds de boot afhoudt, heeft gewoon een vrij laag libido. Ze zal je wel ooit seks geven, maar verwacht géén wonderen. Dwz ben je van plan bij deze vrouw te blijven, houdt er dan rekening mee dat de kans 90+% is, dat je nooit héél véél seks zal krijgen. Kan je hiermee leven. Goed. Zo niet? Zoek dan een ander.

Denk ook niet: Als ik er nu mee trouw, dan wordt de seks beter of krijg ik eindelijk seks want dan mag ze wél zwanger geraken. Vergeet dat maar. Die fout heb ik ook begaan én de seks werd er niet beter op. In tegendeel. Ja je zal seks krijgen .. wanneer je bezig bent kindjes te maken. Op alle andere tijdstippen zal je doodleuk droog staan.

En geduld hebben? Tja .. je geduld is niet eeuwig. Je staat al 9 maanden voor haar klaar. Dat ze dan een trauma heeft waardoor ze het niet kan met jou. Dat ze het dan uitmaakt tot ze wél klaar is. Dit is iets dat zij moet verwerken.

[ Bericht 13% gewijzigd door makila_avatar op 26-07-2012 12:00:07 ]
pi_114676507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef makila_avatar het volgende:
Uitzondering nagelaten, ik zeg niet dat ALLE vrouwen zo zijn maar .. uit eigen ervaringen ..

Een vrouw/meid die na 9 maanden nog steeds de boot afhoudt, heeft gewoon een vrij laag libido. Ze zal je wel ooit seks geven, maar verwacht géén wonderen. Dwz ben je van plan bij deze vrouw te blijven, houdt er dan rekening mee dat de kans 90+% is, dat je nooit héél véél seks zal krijgen. Kan je hiermee leven. Goed. Zo niet? Zoek dan een ander.

Denk ook niet: Als ik er nu mee trouw, dan wordt de seks beter of krijg ik eindelijk seks want dan mag ze wél zwanger geraken. Vergeet dat maar. Die fout heb ik ook begaan én de seks werd er niet beter op. In tegendeel. Ja je zal seks krijgen .. wanneer je bezig bent kindjes te maken. Op alle andere tijdstippen zal je doodleuk droog staan.
Vriend, ze zijn 18 en 19. Waarschijnlijk gaan er nog 3 of 4 volgende relaties overheen voor ze überhaupt gaan denken aan trouwen (en kinderen). :') Uit wat voor dorp kom jij?
pi_114676512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zou zo veel mogelijk dingen samen willen doen met mijn vriendin (ook seks en niet alleen seks).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')