Ja, net als mij overigens.quote:
............................................................quote:
Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
Lastig, misschien aangeven hoe belangrijk het voor je is, en een soort middenweg vinden? Waarbij je heel rustig, stapje voor stapje, met veel overleg die kant op gaat?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan iets wat je nog nooit gedaan hebt zo belangrijk voor je zijn?
Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Waarom open je dan dit topic als je toch al weet dat je de komend twee jaar geen seks gaat hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.
TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:
[..]
Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.
Vaak genoeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
Heb je haar al eens geprobeerd een beetje te sturen, wat haar hand betreft?
Gek he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze begint te huilen toen jullie het erover hadden.. Ze wil het gewoon niet klaar! En waarschijnlijk voelt ze zich behoorlijk gepushed door jou.
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gek he?
Gebeft worden geen probleem, maar meer dan over een onderbroek wrijven is bizar eng?
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef simmu het volgende:
ik vind je vriendin in ieder geval jong (en onervaren) genoeg dat onder druk zetten werkelijk een hele grote NEE! is.
Dat zegt ze zelf volgens TS.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
Dat ging ik ook net zeggen, het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad.
Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Douchen jullie samen? Of ze heeft ze je lul echt nog nooit gezien..
Toen ze moest huilen en ze zei dat er niks was heb je het daar bij laten zitten? Waarom heb je toen niet doorgevraagd?
Wat een bullshit zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
neuk me of ik ga bij je weg.quote:En we zijn nu wel op een punt gekomen dat het voor mij in ieder geval een struikelblok gaat worden ..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.
Dus indien inruil geen mogelijkheid is, lijkt dit me de beste optie.
waarom huilde ze dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
neuk me of ik ga bij je weg.
Samen naar de sauna anders?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.
Ik geef je gelijk hoor, maar ik probeer me te verplaatsen in TS, die ook maagd is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Dibble het volgende:
[..]The fuck. 9 maanden lang met een meisje hebben en helemaal niks krijgen gaat te ver. Ze is duidelijk aan het taken met dat huilen indien waar.
Een trek of pijpbeurtje moet minstens kunnen. Dat moet gewoon, als je een relatie aangaat dan moet een vrouw automatisch de behoeften van een man aan kunnen voelen. Gaat gewoon nergens over dit.
'Beetje kietelen, beetje strelen' rot op als je daar zolang op moet wachten.
Waarom?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
Ja, meerdere keren wel. En zij mij ook.
Je kan toch gewoon als je naast dr ligt een beetje gaan voelen enzo ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
Ja, meerdere keren wel. En zij mij ook.
nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaarquote:
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?
Omdat ze niet samen mogen douchen van hun ouders..quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Socios het volgende:
Pfff, wees blij dat je überhaupt een vriendin hebt, zeg.
Ze hebben elkaar toch allang naakt gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef simmu het volgende:
[..]
nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaar
Socios is jaloers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Joene het volgende:
[..]wtf is dit nou weer voor zielige opmerking ?
Ze weet wel dat je van pijpen niet zwanger kan worden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
Maar ik krijg nooit iets terug, het enige wat zij bij mij doet is een beetje met haar hand over mijn onderbroek heen wrijven. Ze heeft mij nog nooit afgetrokken, laat staan dat ze me gepijpt zou hebben.
...
Ik vroeg aan haar of ze bang was dat het mis zou gaan (ongewenst zwangerschap), en daar kwamen we inderdaad op het probleem uit. Ze is bang dat het mis gaat.
Dat is het juist niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Joene het volgende:
wtf is dit nou weer voor zielige opmerking ?
Geenszinsquote:
en blijkbaar was het niet zo'n succes he.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar toch allang naakt gezien?
Wat is dat nou weer voor stompzinnige opmerking.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef simmu het volgende:
[..]
en blijkbaar was het niet zo'n succes he.....
Dus? Als mevrouw zo doorgaat blijft hij dat. Ik vind het doodnormaal dat je na 9 (!!!) maanden eens gaat zeggen dat het er wel eens van mag komen of op z'n minst er eens wat gebeurd buiten over de broek wrijven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
Met seks bedoel je neuken? Want beffen en vingeren vind ik namelijk ook best seks.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:
Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met seks bedoel je neuken? Want beffen en vingeren vind ik namelijk ook best seks.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef simmu het volgende:
[..]
nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaar
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:
[..]
TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden..
jaja, en zolang iemand niet helder en duidelijk gilt is het geen verkrachting.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je pakt het veel te logisch aan. Je moet gewoon met haar zoenen, strelen en helemaal gek maken.. dan gewoon haar kleren uitdoen en het DOEN, niet vragen. Ze is bang dus jij moet haar erdoorheen helpen en je niet laten stoppen door (kleine) tegenstribbelingen. In een 9 maanden lange relatie hoef je niet meer te stoppen bij kleine tegenstribbelingen maar pas bij grote.
Rot zelf op, op deze manier werkt het blijkbaar ook niet. Als ze het niet wil dan kan ze dr smoelwerk toch wel opentrekken? Als het alleen angst is komt ze er wel overhaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
[..]
jaja, en zolang iemand niet helder en duidelijk gilt is het geen verkrachting.....
rot op.
Tegenwoordig? Vroegah trouwden mensen vaak op hun 14e.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
held.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Als mevrouw zo doorgaat blijft hij dat. Ik vind het doodnormaal dat je na 9 (!!!) maanden eens gaat zeggen dat het er wel eens van mag komen of op z'n minst er eens wat gebeurd buiten over de broek wrijven.
Wel ontvangen en niet de moeite (willen) nemen om hem ook eens wat te geven vind ik vooral egoistisch. Dan klopt er iets niet. Als nu blijkt dat ze het totaal niets vind of voor nu niet, oke. Maar wel eerst even een keerjte (willen) proberen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
ik vind het gewoon een beetje triest dat je maar "dankbaar" moet zijn dat je een vriendin hebt. Sorry hoor maar het wel of niet aangaan / vinden / krijgen van een relatie heb je voor een groot deel zelf in de hand.quote:
QFTquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel ontvangen en niet de moeite (willen) nemen om hem ook eens wat te geven vind ik vooral egoistisch. Dan klopt er iets niet. Als nu blijkt dat ze het totaal niets vind of voor nu niet, oke. Maar wel eerst even een keerjte (willen) proberen.
Komt je vriendin ook uit een gelovig gezin?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef trolley het volgende:
Die hebben liever niet dat wij samen douchen, vooral m'n moeder. Iets met haar geloof e.d.
Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je pakt het veel te logisch aan. Je moet gewoon met haar zoenen, strelen en helemaal gek maken.. dan gewoon haar kleren uitdoen en het DOEN, niet vragen. Ze is bang dus jij moet haar erdoorheen helpen en je niet laten stoppen door (kleine) tegenstribbelingen. In een 9 maanden lange relatie hoef je niet meer te stoppen bij kleine tegenstribbelingen maar pas bij grote.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
Kan je haar vragen of ze iets vervelends heeft meegemaakt op dat gebied?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ladingen vrouwen die er over fantaserenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.
in de zijne wel , dat zegt TS toch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
In mijn ogen heeft hij geen vriendin.
Dit. De weerstand die zij voelt, moet ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef vera166 het volgende:
Ik denk dat het niet helemaal waar is dat ze bang is voor een zwangerschap. Makkelijk om te zeggen; jongens zitten daar -meestal- ook niet op te wachten en kunnen begrip tonen.
Maar dat ze begint te huilen vind ik wat anders. Of ze kan bijzonder goed toneel spelen en huilen faken, of ze zit echt ergens mee en vooral op gebied van seks vereist dat veel geduld.
Ik zou nog eens er voor gaan zittend en als ze opnieuw begint te huilen doorvragen, op een lieve manier, maar wel doorvragen tot je het duidelijker hebt voor jezelf.
Ik vind op die leeftijd 9 maanden ook wel vrij lang duren nu. Vooral als jij zegt dat je veel geduld en alles hebt.
Succes
En dat is relevant, omdat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ladingen vrouwen die er over fantaseren
"Hebben" is ook een groot woord. Niemand 'heeft' iemand of kan iemand 'claimen'.quote:
Tja, als je je wel laat vingeren en beffen dan is het toch wel vrij logiwsch dat na 9 maanden de ander ook iets wil, dat wat je doet een beetje wederzijds is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
Dan verschillen onze definities van vriendin gewoon.quote:
Niet , hoezo ?quote:
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Socios het volgende:
[..]
"Hebben" is ook een groot woord. Niemand 'heeft' iemand of kan iemand 'claimen'.
Beter verwoord: iemand met wie men een goede verstandhouding geniet.
Jij wil alleen knuffelen, een goed gesprek, haar klaarbeffen en lekker slapen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan verschillen onze definities van vriendin gewoon.
Ok.quote:
Hij bedoeld een vriendin is er voor meer dan alleen sex.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij wil alleen knuffelen, een goed gesprek, haar klaarbeffen en lekker slapen?
Dames die geen middelbare school hebben gedaan weten meestal rond hun 15e juist heel goed hoe zwanger worden werkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hij bedoeld een vriendin is er voor meer dan alleen sex.
Ze is geen neukpop immers.
Maar ja het is wel een beetje vreemd en dat zwanger gedoe geloof ik ook niet.
Dat krijg je niet van aftrekken en pijpen etc.
Dat weet zij zelf ook wel (18 he.. of ze heeft geen middelbare school genoten)
Nou ja daarom dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dames die geen middelbare school hebben gedaan weten meestal rond hun 15e juist heel goed hoe zwanger worden werkt.
Dit. Of TS moet zich een keer wassen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:41 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Misschien is ze gewoon heel erg bang voor piemels.. Heb je wel is gemastubeerd in haar bijzijn waarbij zij toekeek? Misschien dat ze dan ziet dat hij niet bijt.
Alsof er geen verschil zit tussen verkrachting en op een spannende manier pushen bij iemand met wie je al 9 maanden een relatie hebt. Waarom meteen die roep over verkrachting?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dan mag je iemand tegen haar zin tot seks dwingen...in de volksmond heet dat verkrachting, geloof ik.
Lesbo in wording. Echt, ik durf er wel geld op te zetten dat ze binnen 5 jaar ontdekt dat ze lesbisch is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:
Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
Op een spannende manier pushen doe je in een relatie waarin je al vaker seks hebt gehad en van elkaar weet dat je dat spannend vind.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alsof er geen verschil zit tussen verkrachting en op een spannende manier pushen bij iemand met wie je al 9 maanden een relatie hebt. Waarom meteen die roep over verkrachting?
Tot ze toestemt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op een spannende manier pushen doe je in een relatie waarin je al vaker seks hebt gehad en van elkaar weet dat je dat spannend vind.
Een meisje dat nog maagd is en het eigenlijk nog niet wil, tegen haar zin neuken is simpelweg verkrachting.
De logica hier ontgaat me. Waarom kan je als je nog nooit een vriend hebt (want jij telt natuurlijk even niet meequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
Vriend, ze zijn 18 en 19. Waarschijnlijk gaan er nog 3 of 4 volgende relaties overheen voor ze überhaupt gaan denken aan trouwen (en kinderen).quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef makila_avatar het volgende:
Uitzondering nagelaten, ik zeg niet dat ALLE vrouwen zo zijn maar .. uit eigen ervaringen ..
Een vrouw/meid die na 9 maanden nog steeds de boot afhoudt, heeft gewoon een vrij laag libido. Ze zal je wel ooit seks geven, maar verwacht géén wonderen. Dwz ben je van plan bij deze vrouw te blijven, houdt er dan rekening mee dat de kans 90+% is, dat je nooit héél véél seks zal krijgen. Kan je hiermee leven. Goed. Zo niet? Zoek dan een ander.
Denk ook niet: Als ik er nu mee trouw, dan wordt de seks beter of krijg ik eindelijk seks want dan mag ze wél zwanger geraken. Vergeet dat maar. Die fout heb ik ook begaan én de seks werd er niet beter op. In tegendeel. Ja je zal seks krijgen .. wanneer je bezig bent kindjes te maken. Op alle andere tijdstippen zal je doodleuk droog staan.
Inderdaad. Ik zou zo veel mogelijk dingen samen willen doen met mijn vriendin (ook seks en niet alleen seks).quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hij bedoeld een vriendin is er voor meer dan alleen sex.
Ze is geen neukpop immers.
Maar ja het is wel een beetje vreemd en dat zwanger gedoe geloof ik ook niet.
Dat krijg je niet van aftrekken en pijpen etc.
Dat weet zij zelf ook wel (18 he.. of ze heeft geen middelbare school genoten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |