Ja, net als mij overigens.quote:
............................................................quote:
Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
Lastig, misschien aangeven hoe belangrijk het voor je is, en een soort middenweg vinden? Waarbij je heel rustig, stapje voor stapje, met veel overleg die kant op gaat?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan iets wat je nog nooit gedaan hebt zo belangrijk voor je zijn?
Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Waarom open je dan dit topic als je toch al weet dat je de komend twee jaar geen seks gaat hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.
TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:
[..]
Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.
Vaak genoeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
Heb je haar al eens geprobeerd een beetje te sturen, wat haar hand betreft?
Gek he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze begint te huilen toen jullie het erover hadden.. Ze wil het gewoon niet klaar! En waarschijnlijk voelt ze zich behoorlijk gepushed door jou.
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gek he?
Gebeft worden geen probleem, maar meer dan over een onderbroek wrijven is bizar eng?
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef simmu het volgende:
ik vind je vriendin in ieder geval jong (en onervaren) genoeg dat onder druk zetten werkelijk een hele grote NEE! is.
Dat zegt ze zelf volgens TS.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
Dat ging ik ook net zeggen, het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad.
Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Douchen jullie samen? Of ze heeft ze je lul echt nog nooit gezien..
Toen ze moest huilen en ze zei dat er niks was heb je het daar bij laten zitten? Waarom heb je toen niet doorgevraagd?
Wat een bullshit zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
neuk me of ik ga bij je weg.quote:En we zijn nu wel op een punt gekomen dat het voor mij in ieder geval een struikelblok gaat worden ..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.
Dus indien inruil geen mogelijkheid is, lijkt dit me de beste optie.
waarom huilde ze dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef trolley het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
neuk me of ik ga bij je weg.
Samen naar de sauna anders?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Vorige week op vakantie zouden we samen douchen ja, alleen de douche was net wat te klein voor twee. Dus dat ging niet. En thuis kan het niet, want ouders.
Ik geef je gelijk hoor, maar ik probeer me te verplaatsen in TS, die ook maagd is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Dibble het volgende:
[..]The fuck. 9 maanden lang met een meisje hebben en helemaal niks krijgen gaat te ver. Ze is duidelijk aan het taken met dat huilen indien waar.
Een trek of pijpbeurtje moet minstens kunnen. Dat moet gewoon, als je een relatie aangaat dan moet een vrouw automatisch de behoeften van een man aan kunnen voelen. Gaat gewoon nergens over dit.
'Beetje kietelen, beetje strelen' rot op als je daar zolang op moet wachten.
Waarom?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
Ja, meerdere keren wel. En zij mij ook.
Je kan toch gewoon als je naast dr ligt een beetje gaan voelen enzo ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef trolley het volgende:
Ja, meerdere keren wel. En zij mij ook.
nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaarquote:
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh 18 en 19 en jij vindt het raar dat na 9 (!!!) maanden geduld TS zijn geduld op begint te raken?
Omdat ze niet samen mogen douchen van hun ouders..quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Socios het volgende:
Pfff, wees blij dat je überhaupt een vriendin hebt, zeg.
Ze hebben elkaar toch allang naakt gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef simmu het volgende:
[..]
nou dat is een hele goede suggestie! hou er wel rekening mee dat (gewenste) intimiteit een hele grote nono is in de sauna, maar het geeft een geweldige gelegenheid om op een ongedwongen en veilige manier te wennen aan bloot-met-elkaar
Socios is jaloers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Joene het volgende:
[..]wtf is dit nou weer voor zielige opmerking ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |