Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Vriend, ze zijn 18 en 19. Waarschijnlijk gaan er nog 3 of 4 volgende relaties overheen voor ze überhaupt gaan denken aan trouwen (en kinderen).Uit wat voor dorp kom jij?
Tot dit punt was ik het met je eens. Uitmaken tot ze haar trauma heeft verwerkt? Zodat TS met anderen seks kan hebben natuurlijk. Serieus? Vind je dat niet een beetje gevoelloos?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef makila_avatar het volgende:
Dat ze het dan uitmaakt tot ze wél klaar is. Dit is iets dat zij moet verwerken.
1) Ik heb TS al een paar keer raad gegeven in dit topic.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
Dit kan ik bevestigen. Ik heb bijvoorbeeld een nicht en ze is al getrouwd (ze is net zo oud als mij).quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
Het is misschien gevoelloos maar soms moet het zo. Ik weet niet exact hoe hoog het libido van TS is. Die van mij is middelmatig (van m'n vrouw laag), én dan is het nog NET té doen. Héél af en toe eens naar de hoeren blah blah ..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Tot dit punt was ik het met je eens. Uitmaken tot ze haar trauma heeft verwerkt? Zodat TS met anderen seks kan hebben natuurlijk. Serieus? Vind je dat niet een beetje gevoelloos?
Ja dat kan hé? De enige omgeving is de andere niet. In sommige buurten zijn jonggehuwden nu éénmaal méér schering en inslag dan in andere buurten. Je kan de ene plaats absoluut niet vergelijken met de andere.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Skv het volgende:
[..]
1) Ik ken werkelijk niemand die zo jong al trouwt. Het zal ongetwijfeld ergens gebeuren, maar heel modern is het niet.
Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Komt je vriendin ook uit een gelovig gezin?
Anyway, ik kan me voorstellen dat je wat verder wil gaan. Na negen maanden is dat niet vreemd. Je hebt ook gelijk dat er samen over praten moet kunnen en goed is in een relatie. Ik vaag me wel af hoe vaak je erover praat? En ik denk dat jij het gesprek dan meestal opent? Wellicht leg je dan toch een grotere druk op haar, waardoor ze het gevoel krijgt dat het iets heel groots is wat je van haar wil, en misschien is ze, juist mdat ze nog maagd is, wel bang dat het dan voor jou en/of voor haar gaat tegenvallen. Beetje faalangst dus.
Ik zou niet zo de nadruk leggen op willen neuken, maar wel de intimiteit, samen naakt zijn, strelen, knuffelen, etc., zonder druk en veel gesprekken proberen uit te breiden. Zij zal misschien inmiddels wel het gevoel krijgen dat ere iets moet gaan gebeuren, als jullie het er zo vaak over hebben.
Nee, het moet helemaal nooit zo. TS heeft wat mij betreft twee opties: 1. hij leert te leven met dat hij al dan niet tijdelijk geen tot weinig seks gaat hebben. 2. Hij beïndigt de relatie, maar heeft dan simpelweg het recht niet met hangende pootje terug te komen op het moment dat zij van haar trauma of wat het ook is af is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:16 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Het is misschien gevoelloos maar soms moet het zo. Ik weet niet exact hoe hoog het libido van TS is. Die van mij is middelmatig (van m'n vrouw laag), én dan is het nog NET té doen. Héél af en toe eens naar de hoeren blah blah ..
Maar stel dat het libido van TS immens hoog is, gegarandeerd loopt het dan toch fallikant af. Is dat dan beter dan even gevoelloos te zijn en voor de korte pijn te kiezen ipv de lange pijn?
maar zoals gezegd: Alles hangt af van TS. Hoe voelt hij zich, hoe ziet hij de toekomst met deze meid. Kan hij het aan om het risico te lopen dat het in de toekomst misschien ook niet vlotter gaat lopen?
In mijn omgeving niet eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef makila_avatar het volgende:
En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
Kan welquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Omdatappel het volgende:
En als je zelf je onderbroek uitdoet? Dan kan ze daar moeilijk nog over gaan wrijven, lijkt me.
Goed punt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Fijn...van die relaties waarbij de een zich volledig aan de ander moet aanpassen....
Face it: die meid heeft een probleem maar ontkent dat en hupsakee, nu heeft ts het probleem.
Dit gaat m gewoon niet worden. Ts mag groeien in de rol van geduldige hulpverlener en zichzelf gaan wegcijferen. Is dat het?
Tja het is geven en nemen hé? Je moet er beiden achter staan, achter elkaars beslissingen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En dat stuk over dat jij naar de hoeren gaat terwijl je getrouwd bent met een vrouw waarvan jij wist dat ze een laag libido heeft omdat je zo lekker naïef was om te denken dat getrouwd zijn deze in één keer zou verhogen... Tsja... Dat zij dat van je accepteert... Of ze weet het niet eens, dat kan natuurlijk ook.
Akkoord hiermee. Begrijp me niet verkeerd. Begripvol zijn is goed, maar dat mag niet té lang duren, anders gaat begripvol zijn inderdaad effectief het omgekeerde effect veroorzaken. De meid wordt dan té relax en gemakzuchtig en gaat je dan juist géén seks geven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nope. Ophouden met de geduldige- en begripvolle Harry te spelen. Destemeer begrip en geduld ts geeft, desteminder hij het terug gaat krijgen. Hard maar waar.
Het is fok, hier zitten veel 13-jarige zelfbenoemde seksgoden die niet met minder dan 8 keer per dag genoegen nemen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
Alsof dat uit maakt. Ben je nou populair aan het doen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef trolley het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Maar waarom vind jij dat je van je vrouw mag vragen dat ze je naar de hoeren laat gaan omdat jij nooit met haar was getrouwd als je niet verwacht had dat ze zou veranderen omdat je haar dus niet accepteerde zoals ze is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Tja het is geven en nemen hé? Je moet er beiden achter staan, achter elkaars beslissingen.
En ivm naïef zijn. Dat is juist de raad die ik TS geef, om niet in die naïeve val te trappen.
OH JEE OH JEE, DIT IS BIJNA DWANG HOOR! DAT MAG NIET!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.
Het lijkt mij dat ze vooral verlegen is en het niet durft. Dus dan misschien zelf wat actie ondernemen, zoals onderbroek uit, wordt ze wat bangig evt kijken of je haar hand kan pakken en die beetje kan sturen. etc
Zal het gaan ja. :- Ja ik ben zelfzuchtig en egoïstisch. En dan? Ik heb haar geaccepteerd zoals ze is, en dan vind jij dat zij mij niet moet accepteren zoals ik ben? Want dat is precies wat je me zegt. Ze wist met wie ze trouwde, dan moet ze nu ook niet beginnen zagen sé.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar waarom vind jij dat je van je vrouw mag vragen dat ze je naar de hoeren laat gaan omdat jij nooit met haar was getrouwd als je niet verwacht had dat ze zou veranderen omdat je haar dus niet accepteerde zoals ze is?
Wat is dat nou voor onzin, TS kan toch het gevoel hebben dat hij "er aan toe is", hij wil het proberen. Als je nog geen rijbewijs hebt en nog nooit een auto hebt bestuurd weet je toch ook wat je mist en ga je je rijbewijs halen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
Dit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.
Het lijkt mij dat ze vooral verlegen is en het niet durft. Dus dan misschien zelf wat actie ondernemen, zoals onderbroek uit, wordt ze wat bangig evt kijken of je haar hand kan pakken en die beetje kan sturen. etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |