abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:04:00 #101
372782 Herkenbaarheid
Is een beetje verlegen
pi_114676658
Heeft ze misschien negatieve ervaringen met seks? Als dat niet zo is.. tjsa, ze moet wel begrijpen dat seks op een gegeven moment wel een onderdeel is van je relatie toch. Zeg haar hoe je erover denkt
pi_114676816
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Vriend, ze zijn 18 en 19. Waarschijnlijk gaan er nog 3 of 4 volgende relaties overheen voor ze überhaupt gaan denken aan trouwen (en kinderen). :') Uit wat voor dorp kom jij?
Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:10:27 #103
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114676837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef makila_avatar het volgende:
Dat ze het dan uitmaakt tot ze wél klaar is. Dit is iets dat zij moet verwerken.
Tot dit punt was ik het met je eens. Uitmaken tot ze haar trauma heeft verwerkt? Zodat TS met anderen seks kan hebben natuurlijk. Serieus? Vind je dat niet een beetje gevoelloos?
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:11:11 #104
67670 Skv
Cynist.
pi_114676860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:09 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
1) Ik heb TS al een paar keer raad gegeven in dit topic.
2) Het zou kunnen zijn, maar lijkt me niet heel erg realistisch. :') Helemaal als er blijkbaar nu al druk op zit.
3) Ik ken werkelijk niemand die zo jong al trouwt. Het zal ongetwijfeld ergens gebeuren, maar heel modern is het niet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_114676884
quote:

[..]

Misschien zou je beter TS wat raad kunnen geven? Commentaar geven is altijd gemakkelijker natuurlijk. Bovendien, als TS al 9 maanden bij haar is, dan zou dat binnen 3 jaar ook nog zo kunnen zijn. En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
Dit kan ik bevestigen. Ik heb bijvoorbeeld een nicht en ze is al getrouwd (ze is net zo oud als mij).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114677031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Tot dit punt was ik het met je eens. Uitmaken tot ze haar trauma heeft verwerkt? Zodat TS met anderen seks kan hebben natuurlijk. Serieus? Vind je dat niet een beetje gevoelloos?
Het is misschien gevoelloos maar soms moet het zo. Ik weet niet exact hoe hoog het libido van TS is. Die van mij is middelmatig (van m'n vrouw laag), én dan is het nog NET té doen. Héél af en toe eens naar de hoeren blah blah ..

Maar stel dat het libido van TS immens hoog is, gegarandeerd loopt het dan toch fallikant af. Is dat dan beter dan even gevoelloos te zijn en voor de korte pijn te kiezen ipv de lange pijn?

Maar zoals gezegd: Alles hangt af van TS. Hoe voelt hij zich, hoe ziet hij de toekomst met deze meid. Kan hij het aan om het risico te lopen dat het in de toekomst misschien ook niet vlotter gaat lopen?

quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Skv het volgende:

[..]
1) Ik ken werkelijk niemand die zo jong al trouwt. Het zal ongetwijfeld ergens gebeuren, maar heel modern is het niet.
Ja dat kan hé? De enige omgeving is de andere niet. In sommige buurten zijn jonggehuwden nu éénmaal méér schering en inslag dan in andere buurten. Je kan de ene plaats absoluut niet vergelijken met de andere.

[ Bericht 15% gewijzigd door makila_avatar op 26-07-2012 12:29:24 ]
pi_114677137
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Komt je vriendin ook uit een gelovig gezin?

Anyway, ik kan me voorstellen dat je wat verder wil gaan. Na negen maanden is dat niet vreemd. Je hebt ook gelijk dat er samen over praten moet kunnen en goed is in een relatie. Ik vaag me wel af hoe vaak je erover praat? En ik denk dat jij het gesprek dan meestal opent? Wellicht leg je dan toch een grotere druk op haar, waardoor ze het gevoel krijgt dat het iets heel groots is wat je van haar wil, en misschien is ze, juist mdat ze nog maagd is, wel bang dat het dan voor jou en/of voor haar gaat tegenvallen. Beetje faalangst dus.

Ik zou niet zo de nadruk leggen op willen neuken, maar wel de intimiteit, samen naakt zijn, strelen, knuffelen, etc., zonder druk en veel gesprekken proberen uit te breiden. Zij zal misschien inmiddels wel het gevoel krijgen dat ere iets moet gaan gebeuren, als jullie het er zo vaak over hebben.
Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:21:47 #108
351921 CruellaDeVil
pi_114677167
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:16 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Het is misschien gevoelloos maar soms moet het zo. Ik weet niet exact hoe hoog het libido van TS is. Die van mij is middelmatig (van m'n vrouw laag), én dan is het nog NET té doen. Héél af en toe eens naar de hoeren blah blah ..

Maar stel dat het libido van TS immens hoog is, gegarandeerd loopt het dan toch fallikant af. Is dat dan beter dan even gevoelloos te zijn en voor de korte pijn te kiezen ipv de lange pijn?

maar zoals gezegd: Alles hangt af van TS. Hoe voelt hij zich, hoe ziet hij de toekomst met deze meid. Kan hij het aan om het risico te lopen dat het in de toekomst misschien ook niet vlotter gaat lopen?
Nee, het moet helemaal nooit zo. TS heeft wat mij betreft twee opties: 1. hij leert te leven met dat hij al dan niet tijdelijk geen tot weinig seks gaat hebben. 2. Hij beïndigt de relatie, maar heeft dan simpelweg het recht niet met hangende pootje terug te komen op het moment dat zij van haar trauma of wat het ook is af is.

En dat stuk over dat jij naar de hoeren gaat terwijl je getrouwd bent met een vrouw waarvan jij wist dat ze een laag libido heeft omdat je zo lekker naïef was om te denken dat getrouwd zijn deze in één keer zou verhogen... Tsja... Dat zij dat van je accepteert... Of ze weet het niet eens, dat kan natuurlijk ook. :{
pi_114677169
quote:
En op 21 of 22 heb ik er toch al vrij véél zien trouwen hoor. (Ik zeg niet dat de meesten dan al huwen, maar het gebeurt)
In mijn omgeving niet eigenlijk.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:23:18 #110
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_114677202
En als je zelf je onderbroek uitdoet? Dan kan ze daar moeilijk nog over gaan wrijven, lijkt me.
Omdat peer.
pi_114677237
en als je het nou eens omdraait?

dus jij vingert/beft haar eventjes niet. gewoon met de mededeling dat je er zelf erg geil van wordt en dat het je erg frustreert omdat zij helemaal niks bij jou wil doen. dus niet je relatie op scherp zetten, maar eventjes een seksueel stapje terug zeg maar. want het is idd niet bijster eerlijk zo. gewoon even alleen zoenen. en verder doe je alleen dingen als zij dingen doet. daarmee leg je de bal bij haar zonder haar onder druk te zetten ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114677269
Fijn...van die relaties waarbij de een zich volledig aan de ander moet aanpassen.... :')
Face it: die meid heeft een probleem maar ontkent dat en hupsakee, nu heeft ts het probleem.

Dit gaat m gewoon niet worden. Ts mag groeien in de rol van geduldige hulpverlener en zichzelf gaan wegcijferen. Is dat het?

Nope. Ophouden met de geduldige- en begripvolle Harry te spelen. Destemeer begrip en geduld ts geeft, desteminder hij het terug gaat krijgen. Hard maar waar.

Mijn advies? Ermee kappen. Dit is geen match waar toekomst in zit zonder dat ts zich in vreemde bochten moet wringen.
Alsof ts wat zou mankeren terwijl het tegendeel waar is.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_114677270
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Omdatappel het volgende:
En als je zelf je onderbroek uitdoet? Dan kan ze daar moeilijk nog over gaan wrijven, lijkt me.
Kan wel :P
Maar idd, heb je jezelf wel eens afgetrokken in haar bijzijn ofzo?
pi_114677295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Fijn...van die relaties waarbij de een zich volledig aan de ander moet aanpassen.... :')
Face it: die meid heeft een probleem maar ontkent dat en hupsakee, nu heeft ts het probleem.

Dit gaat m gewoon niet worden. Ts mag groeien in de rol van geduldige hulpverlener en zichzelf gaan wegcijferen. Is dat het?
Goed punt.
pi_114677358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]
En dat stuk over dat jij naar de hoeren gaat terwijl je getrouwd bent met een vrouw waarvan jij wist dat ze een laag libido heeft omdat je zo lekker naïef was om te denken dat getrouwd zijn deze in één keer zou verhogen... Tsja... Dat zij dat van je accepteert... Of ze weet het niet eens, dat kan natuurlijk ook. :{
Tja het is geven en nemen hé? Je moet er beiden achter staan, achter elkaars beslissingen.

En ivm naïef zijn. Dat is juist de raad die ik TS geef, om niet in die naïeve val te trappen. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nope. Ophouden met de geduldige- en begripvolle Harry te spelen. Destemeer begrip en geduld ts geeft, desteminder hij het terug gaat krijgen. Hard maar waar.
Akkoord hiermee. Begrijp me niet verkeerd. Begripvol zijn is goed, maar dat mag niet té lang duren, anders gaat begripvol zijn inderdaad effectief het omgekeerde effect veroorzaken. De meid wordt dan té relax en gemakzuchtig en gaat je dan juist géén seks geven.

[ Bericht 18% gewijzigd door makila_avatar op 26-07-2012 12:37:40 ]
pi_114677374
Die meid heeft het goed voor elkaar; een beetje gebeft en gevingerd worden zonder iets terug te hoeven doen. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114677443
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef simmu het volgende:
even een kleine sidenote mijnerzijds trouwens: wat is dat toch tegenwoordig? waarom is het zowat verplicht om op je 18de seks te moeten kunnen en willen hebben? de een is er met 16 klaar voor en de ander pas met 20, dat kan toch? vanwaar die verwachtingen?
Het is fok, hier zitten veel 13-jarige zelfbenoemde seksgoden die niet met minder dan 8 keer per dag genoegen nemen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:32:26 #118
131603 Afwazig
Serious business
pi_114677473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
Alsof dat uit maakt. Ben je nou populair aan het doen dan? :')

9 maanden is een lange tijd, ongeacht of je maagd bent of niet. TS is 19, een leeftijd waarop een gemiddeld persoon al 3 jaar ontmaagd is.
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:34:06 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114677521
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef trolley het volgende:

[..]

Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.

Het lijkt mij dat ze vooral verlegen is en het niet durft. Dus dan misschien zelf wat actie ondernemen, zoals onderbroek uit, wordt ze wat bangig evt kijken of je haar hand kan pakken en die beetje kan sturen. etc
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:34:16 #120
351921 CruellaDeVil
pi_114677527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Tja het is geven en nemen hé? Je moet er beiden achter staan, achter elkaars beslissingen.

En ivm naïef zijn. Dat is juist de raad die ik TS geef, om niet in die naïeve val te trappen. ;)
Maar waarom vind jij dat je van je vrouw mag vragen dat ze je naar de hoeren laat gaan omdat jij nooit met haar was getrouwd als je niet verwacht had dat ze zou veranderen omdat je haar dus niet accepteerde zoals ze is?
pi_114677620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je zelf dan niet je ondergoed uitgetrokken? Dan ontkomt ze er niet aan en het is ook geen rare actie ofzo.

Het lijkt mij dat ze vooral verlegen is en het niet durft. Dus dan misschien zelf wat actie ondernemen, zoals onderbroek uit, wordt ze wat bangig evt kijken of je haar hand kan pakken en die beetje kan sturen. etc
OH JEE OH JEE, DIT IS BIJNA DWANG HOOR! DAT MAG NIET!

/sarcasme
Ja, ik generaliseer.
pi_114677670
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Maar waarom vind jij dat je van je vrouw mag vragen dat ze je naar de hoeren laat gaan omdat jij nooit met haar was getrouwd als je niet verwacht had dat ze zou veranderen omdat je haar dus niet accepteerde zoals ze is?
Zal het gaan ja. :- Ja ik ben zelfzuchtig en egoïstisch. En dan? Ik heb haar geaccepteerd zoals ze is, en dan vind jij dat zij mij niet moet accepteren zoals ik ben? Want dat is precies wat je me zegt. Ze wist met wie ze trouwde, dan moet ze nu ook niet beginnen zagen sé.

[ Bericht 2% gewijzigd door makila_avatar op 26-07-2012 12:45:02 ]
pi_114677701
Je kunt ook afspreken steeds een stapje verder te gaan en direct te stoppen als zij dat wil?
Gewoon kleine stapjes, waardoor ze vertrouwd raakt met jouw lichaam.

Dat ze om een of andere reden niet wil is haar goed recht, maar ze moet ook begrijpen dat het voor jou moeilijk is om zo lang te wachten, dus enige uitleg van haar kant is wel zo gewenst.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_114677725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
Wat is dat nou voor onzin, TS kan toch het gevoel hebben dat hij "er aan toe is", hij wil het proberen. Als je nog geen rijbewijs hebt en nog nooit een auto hebt bestuurd weet je toch ook wat je mist en ga je je rijbewijs halen?

TS, als het echt zo belangrijk voor je is, wees dan duidelijk tegen haar en zet een punt achter de relatie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114677736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit.

Het lijkt mij dat meisjes niet worden geboren met een gebruiksaanwijzing voor een lul. Het is voor haar een vreemd ding, ze weet niet wat lekker is.
Ik zou dus maar beginnen met het uitgebreid tonen van dat ding en zeggen wat je lekker vind, een kusje erop vragen, en voordoen wat je lekker vindt en helpen met je hand bv. Ook over pijpen kun je het gewoon hebben. En dan in de zin hoe ze dat zou moeten doen en of ze het niet even wil proberen.

En dan komt neuken wel in beeld, als het niet meer zo wereldvreemd is.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_114677767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef Fascination het volgende:
Die meid heeft het goed voor elkaar; een beetje gebeft en gevingerd worden zonder iets terug te hoeven doen. _O_
Dat zeker, ze vindt het denk ik allang best zo.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114677781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef simmu het volgende:
en als je het nou eens omdraait?

dus jij vingert/beft haar eventjes niet. gewoon met de mededeling dat je er zelf erg geil van wordt en dat het je erg frustreert omdat zij helemaal niks bij jou wil doen. dus niet je relatie op scherp zetten, maar eventjes een seksueel stapje terug zeg maar. want het is idd niet bijster eerlijk zo. gewoon even alleen zoenen. en verder doe je alleen dingen als zij dingen doet. daarmee leg je de bal bij haar zonder haar onder druk te zetten ;)
Dit zal wel kunnen werken inderdaad.

Maar het werkt niet als de vriendin van TS het dan allemaal ook wel prima vindt zonder seks.

Elke vrouw is anders natuurlijk maar als mijn vriend mijn "probleem" op deze manier aan ging pakken zou ik me juist heel erg onder druk gezet voelen omdat mijn vriend nog steeds geen seks "krijgt" van mij, en wil wel wíl maar gewoon niet durf. (ervaring hierin, alleen was een stuk jonger :P )

Als het puur dat "niet durven" is dan is een beetje pushen niet zo erg, in mijn ogen. Als er andere dingen aan dr hand zijn maak.je het alleen maar erger. (veel erger)
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:44:39 #128
351921 CruellaDeVil
pi_114677816
quote:
11s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Zal het gaan ja. :- Ja ik ben zelfzuchtig en egoïstisch. En dan? Ik heb haar geaccepteerd zoals ze is, en dan vind jij dat zij mij niet moet accepteren zoals ik ben? Want dat is precies wat je me zegt.
Ik probeer je niet aan te vallen. Ik bekijk jullie situatie duidelijk vanuit een andere kant dan jullie doen en ben daarom benieuwd naar hoe jullie er precies over denken. Als je met deze wetenschap in je hoofd mijn post nog eens zou willen lezen en mijn vragen zou willen beantwoorden zou ik dat waarderen.
pi_114677919
quote:
3s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Nee stel je voor dat je eerlijk bent in een relatie :')
Als het belangrijk voor hem is moet hij dat kunnen zeggen, als zij daar niet mee om kan gaan is dat haar probleem.
pi_114677920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:44 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik probeer je niet aan te vallen. Ik bekijk jullie situatie duidelijk vanuit een andere kant dan jullie doen en ben daarom benieuwd naar hoe jullie er precies over denken. Als je met deze wetenschap in je hoofd mijn post nog eens zou willen lezen en mijn vragen zou willen beantwoorden zou ik dat waarderen.
Eerlijk? Mijn vrouw heeft letterlijk tegen mij gezegd: Ik heb gewoon een laag libido. Als je toch méér nodig hebt, ga dan naar de hoeren, daar zit ik niks mee in. Maar laat mij dan tenminste met rust. :)

Dus ja, het is gewoon .. ik heb nooit effectief gedreigd: 'Dan ga ik naar de hoeren!' Zo was het ook wéér niet. Ze liet/laat me de keus. Ik heb het een paar keren gedaan, maar ik probeer het te vermijden, want nadien zit je toch met schuldgevoelens en het helpt je zaakjes niet vooruit.

Duidelijk zo? :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:48:30 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_114677934
Kan het een geloofskwestie zijn? Naar haar ouders toe vooral?
Waren jullie alleen op vakantie of met haar ouders?
'Logeren' jullie weleens bij elkaar?
pi_114677937
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef vera166 het volgende:

Elke vrouw is anders natuurlijk maar als mijn vriend mijn "probleem" op deze manier aan ging pakken zou ik me juist heel erg onder druk gezet voelen omdat mijn vriend nog steeds geen seks "krijgt" van mij, en wil wel wíl maar gewoon niet durf. (ervaring hierin, alleen was een stuk jonger :P )

Als het puur dat "niet durven" is dan is een beetje pushen niet zo erg, in mijn ogen. Als er andere dingen aan dr hand zijn maak.je het alleen maar erger. (veel erger)
Daarbij je kunt wel hard roepen dat je wat wilt krijgen, maar als ze niet weet wat ze zou moeten geven...
Je kunt er toch niet van uitgaan dat elke vrouw maar geboren wordt om vanaf het begin te functioneren als sexgodin.
Geef aan wat je EXACT zou willen dat ze deed en geef ook aan dat je dat ontzettende lekker vindt en reageer er positief op om het te bevestigen.

Er zijn ook wel tijdschriften met voorbeelden he, die al eens in huis gehaald?
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_114677976
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dit zal wel kunnen werken inderdaad.

Maar het werkt niet als de vriendin van TS het dan allemaal ook wel prima vindt zonder seks.

Ik dacht dat meisjes niet zo veel moeite hadden er mee ze beginnen soms zelfs:p
pi_114678088
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef speedboot het volgende:

[..]

Voor een vrouw is het lichamelijk gemakkelijk. In theorie, ze kan gewoon daar klaarliggen met haar benen open en klaar is kees. Maar geestelijk/emotioneel, zeker bij slechte ervaringen, is het voor een vrouw lastiger. Ze heeft méér kans dat ze pijn heeft bij het vrijen, ze kan zwanger worden, ze is gevoeliger dan een man enzovoorts ..

Een man moet nog altijd ne stijve krijgen. De helft van de mannen krijgt ooit eens een vrijpartij te maken in zijn leven, waarbij hij ne slappe krijgt, die tijdens die sessie geen enkele keer meer recht komt. Een man geeft het zéér zelden toe, maar lichamelijk kan hij dus gewoon wél eens falen hé? :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:55:55 #135
351921 CruellaDeVil
pi_114678158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Eerlijk? Mijn vrouw heeft letterlijk tegen mij gezegd: Ik heb gewoon een laag libido. Als je toch méér nodig hebt, ga dan naar de hoeren, daar zit ik niks mee in. Maar laat mij dan tenminste met rust. :)

Dus ja, het is gewoon .. ik heb nooit effectief gedreigd: 'Dan ga ik naar de hoeren!' Zo was het ook wéér niet. Ze liet/laat me de keus. Ik heb het een paar keren gedaan, maar ik probeer het te vermijden, want nadien zit je toch met schuldgevoelens en het helpt je zaakjes niet vooruit.

Duidelijk zo? :)
Ja. :)
pi_114678180
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef speedboot het volgende:

[..]

Haha! Sommige meisjes vinden het totaal niet eng inderdaad. Ik vond het dood eng, lag te trillen en ik heb eerder geneukt dan dat ik mijn toenmalige vriend zijn piemel alleen al durfde aan te raken met mijn handen, laat staan pijpen. Uiteindelijk alles goed gekomen haha.

Maar ontopic; ik wil nog een x benadrukken datals.je vriendin niet durft zr daar zelf ook echt wel mee zit.. tenzij je een domme vriendin hebt merkt ze wel dat jij graag seks wil :) en dan zit ze er mee, en dat wordt steeds erger omdat het steeds langer gaat duren.
-- dit hoeft niet, het kan, en het lijkt me aannemelijk :) zo ging het bij mij wel.
pi_114678242
quote:

[..]

Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Als ze lang genoeg en goed wrijft kom je misschien wel klaar. 8-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:05:11 #138
351921 CruellaDeVil
pi_114678373
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef vera166 het volgende:
ik heb eerder geneukt dan dat ik mijn toenmalige vriend zijn piemel alleen al durfde aan te raken met mijn handen, laat staan pijpen.
Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:09:04 #139
378829 Walvis-instructeur
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114678472
quote:

[..]

Maar masturbeert ze zelf wel is? Trek jij je wel is af als zij erbij is of doe je dat later op de wc ofzo?
pi_114678529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.
Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.
pi_114678661
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef vera166 het volgende:

[..]

Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.
Saai hoor.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:16:24 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114678694
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Saai hoor.
Dat wel, maar wel makkelijk
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:16:50 #143
372782 Herkenbaarheid
Is een beetje verlegen
pi_114678704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dit :')
pi_114678722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Saai hoor.
Wil niet zeggen dat het nu nog zo gaat hoor :) ik was veel te jong dus maakte me er wel makkelijk vanaf zo. Hij wist ook niet beter dus
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:24:35 #145
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_114678911
Je moet haar geruststellen en langzaam opbouwen, desnoods iets heel intiems/romantieks zonder te penetreren.

Ze zal wel gewoon bang voor de pijn zijn ofzo, of wellicht in een zeer triset geval "niet willen neuken voor het huwelijk" :').
Zal de bangheid voor de pijn wel zijn, 1e keer is toch erg speciaal enzo voor dames, stel haar dus gewoon gerust, echt gerust.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:32:27 #146
351921 CruellaDeVil
pi_114679152
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef vera166 het volgende:

[..]

Waarna het meest intieme deel van je lichaam 'binnengedrongen' wordt door diezelfde penis die jij niet eens aan durft te raken. 8)7
pi_114679188
lolol 9 maanden en niet eens een BJ.
You dun goofed. Ik zeg, je behoeftes ergens anders vervullen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_114679311
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Waarna het meest intieme deel van je lichaam 'binnengedrongen' wordt door diezelfde penis die jij niet eens aan durft te raken. 8)7
Verschilt voor iedereen.
pi_114679320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:

Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
Dat is nu juist het probleem. Zolang ze het verlangen niet heeft, zal de angst de overhand houden. Zolang die angst er is, zal ze nooit uit eigen initiatief iets doen. Die angst gaat pas weg nadat ze haar eerste keer heeft ervaren en er over nagedacht heeft, zodat het een beetje bekend terrein is. Om die eerste keer te ervaren moet het verlangen de angst overwinnen, en dat gaat zij dus niet zelf doen. Kortom: jij moet ervoor zorgen dat haar lust sterker wordt dan haar angst, en dat doe je niet door meteen rechtstreeks op de mossel te gaan beffen, maar door haar te verleiden en heel erg te teasen. Streel haar hals, dijen, binnenkant van de benen, schouderbladen naar beneden, maar raak verder de echt gevoelige zones niet of net aan. Niet gaan vingeren of beffen dus totdat ze echt wild van verlangen is. Let ook op het oogcontact, kijk haar aan terwijl je haar teast. Maak het persoonlijk - dat is eerst opwindend voor vrouwen, en daarna pas dat lichamelijke contact. Jij bent misschien gewend dat lichamelijke stimulatie = fijn & geil, maar voor haar geldt lichamelijke stimulatie = fijn (dat zegt ze ook tegen je), en mentale (persoonlijke, intieme) stimulatie + daarna lichamelijke = fijn & geil.

Langdurig uitgebreid praten staat er niet om bekend lustopwekkend te zijn, maar angsten kan het heel goed vergroten. Ik denk dat je dus wat minder braaf moet zijn en haar geil maken - zonder te pushen. Nu je zoveel gepraat hebt, kan dat wel eens lastig worden omdat alles is uitgedacht en die gedachten kunnen getriggerd worden waardoor ze zich weer gepusht voelt. Je houding moet haar dus geruststellen en tegelijk verleiden. Tijdens het "spel" telkens vragen of je nog wel verder mag gaan is een ontzettende buzzkill, dus doe dat non-verbaal; fluister bijvoorbeeld in haar oren dat als ze wil stoppen, ze jou drie keer achter elkaar mag knijpen o.i.d. Het enige moment waarop je weer iets moet vragen, is vlak voor het neuken - dan is het duidelijk dat beide het willen en je haar niet verkracht.

De angst wordt meestal vergroot door het idee dat er iets mis met haar is - want waarom durft ze nou niet? Dan is ze bang dat ze je teleurstelt, dat ze de relatie op het spel zet, etc. Aan de andere kant weet ze dat ze geen dingen moet doen tegen haar zin, en die strijd zorgt voor frustratie die tot uiting komt als je erover gaat praten. Zij wil het zelf oplossen (en terecht, eigenlijk) maar dat gaat klaarblijkelijk niet zo goed, dus is het een pijnlijk onderwerp. De oplossing: jij moet zorgen dat ze wel zin krijgt. Zodra de grote sprong in het diepe gemaakt is, gaat die angst weg. Het jammere van dit alles is, dat de grote sprong in het diepe volledig voor jouw rekening komt. Het is een hele klus en jij zal het initiatief moeten nemen, of als je niet bereid bent dat te doen, een andere vriendin zoeken. Dat is volkomen begrijpelijk.

Ten slotte is het ook mogelijk dat die angst komt van vroegere ervaringen, of misschien wel van religieuze indoctrinatie tegen seks. Dat kun je aan non-verbale cues merken, bijvoorbeeld doordat ze dan niet alleen angstig, maar haast hysterisch en panisch kan worden bij bepaalde triggers. Je kunt hier over praten, maar als ze zowel verbaal als non-verbaal aangeeft dat dat niet het geval is, dan kun je niets meer doen dan tijdens de sex goed op haar signalen letten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Polarcat op 26-07-2012 14:04:29 ]
pi_114679423
Interessant topic, helemaal gelezen.

TVP voor de uitkomst
pi_114679574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Dat is nu juist het probleem. Zolang ze het verlangen niet heeft, zal de angst de overhand houden. Zolang die angst er is, zal ze nooit uit eigen initiatief iets doen. Die angst gaat pas weg nadat ze haar eerste keer heeft ervaren en er over nagedacht heeft, zodat het een beetje bekend terrein is. Om die eerste keer te ervaren moet het verlangen de angst overwinnen, en dat gaat zij dus niet zelf doen. Kortom: jij moet ervoor zorgen dat haar lust sterker wordt dan haar angst, en dat doe je niet door meteen rechtstreeks op de mossel te gaan beffen, maar door haar te verleiden en heel erg te teasen. Streel haar hals, dijen, binnenkant van de benen, schouderbladen naar beneden, maar raak verder de echt gevoelige zones niet of net aan. Niet gaan vingeren of beffen dus totdat ze echt wild van verlangen is. Let ook op het oogcontact, kijk haar aan terwijl je haar teast. Maak het persoonlijk - dat is eerst opwindend voor vrouwen, en daarna pas dat lichamelijke contact.

Langdurig uitgebreid praten staat er niet om bekend lustopwekkend te zijn, maar angsten kan het heel goed vergroten. Ik denk dat je dus wat minder braaf moet zijn en haar geil maken - zonder te pushen. Nu je zoveel gepraat hebt, kan dat wel eens lastig worden. Je houding moet haar geruststellen en tegelijk verleiden. Tijdens het "spel" telkens vragen of je nog wel verder mag gaan is een ontzettende buzzkill, dus doe dat non-verbaal; fluister bijvoorbeeld in haar oren dat als ze wil stoppen, ze jou drie keer achter elkaar mag knijpen o.i.d. Het enige moment waarop je weer iets moet vragen, is vlak voor het neuken - dan is het duidelijk dat beide het willen en je haar niet verkracht.

De angst wordt meestal vergroot door het idee dat er iets mis met haar is - want waarom durft ze nou niet? Dan is ze bang dat ze je teleurstelt, dat ze de relatie op het spel zet, etc. Aan de andere kant weet ze dat ze geen dingen moet doen tegen haar zin, en die strijd zorgt voor frustratie die tot uiting komt als je erover gaat praten. Zij wil het zelf oplossen (en terecht, eigenlijk) maar dat gaat klaarblijkelijk niet zo goed, dus is het een pijnlijk onderwerp. De oplossing: jij moet zorgen dat ze wel zin krijgt. Zodra de grote sprong in het diepe gemaakt is, gaat die angst weg. Het jammere van dit alles is, dat de grote sprong in het diepe volledig voor jouw rekening komt. Het is een hele klus en jij zal het initiatief moeten nemen, of als je niet bereid bent dat te doen, een andere vriendin zoeken. Dat is volkomen begrijpelijk.

Ten slotte is het ook mogelijk dat die angst komt van vroegere ervaringen, of misschien wel van religieuze indoctrinatie tegen seks. Dat kun je aan non-verbale cues merken, bijvoorbeeld doordat ze dan niet alleen angstig, maar haast hysterisch en panisch kan worden bij bepaalde triggers. Je kunt hier over praten, maar als ze zowel verbaal als non-verbaal aangeeft dat dat niet het geval is, dan kun je niets meer doen dan tijdens de sex goed op haar signalen letten.
QFT
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:58:21 #152
351921 CruellaDeVil
pi_114679992
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef vera166 het volgende:

[..]

Verschilt voor iedereen.
Ik snap dat het voor iedereen verschilt en dat mag iedereen vanzelfsprekend ook lekker zelf weten. :) Maar ik snap dus niet hoe iemand aftrekken enger kan vinden dan seks, er vanuit gaande dat diegene geen nare ervaringen heeft met aftrekken. Misschien wil je de gevoelens die je erbij had uitleggen?

Overigens kan ik mij voorstellen dat mijn vorige reactie, al helemaal in combinatie met die smiley, over kan komen alsof ik je veroordeel. Dat was mijn niet bedoeling, dus sorry mocht het zo zijn overgekomen.
pi_114680049
Ik gok dat dat verschil hem ligt in het actief meedoen, zij moet dan iets doen en dat is eng, want dan kun je iets fout doen en hoe ga je dat aanpakken en doe je hem geen pijn en waar moet je allemaal op letten etc.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:01:42 #154
379632 vuilniszakmanager
Vuilniszakken ¤ 0,19
pi_114680098
Gooi gewoon een GHB'tje in haar drankje de volgende keer en dan kan jij ook eindelijk aan je trekken komen.
Verkoper van top kwaliteit vuilniszakken, tevens lever ik ook op maat gemaakte vuilniszakken en kan ik er ook Italiaanse vlaggen op borduren.
pi_114680131
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Gooi gewoon een GHB'tje in haar drankje de volgende keer en dan kan jij ook eindelijk aan je trekken komen.
Drink jij ff wat zoutzuur dan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:04:01 #156
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114680178
quote:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Moraal ridder hij is al 9 maanden bij haar en heeft nog niets meer gehad dan een beetje gefriemel over de onderbroek. ts heeft een engelen geduld ..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_114680230
Het heeft niets te maken met moraal, en alles met dat dat simpelweg een onhandige aanpak is die niet gaat werken.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:10:04 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114680354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:05 schreef Polarcat het volgende:
Het heeft niets te maken met moraal, en alles met dat dat simpelweg een onhandige aanpak is die niet gaat werken.
Maar gelijk met termen als klootzak te beginnen is ook weer niet nodig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_114680490
Klopt. Ik denk alleen dat hij bedoelde dat TS dan overkomt als een klootzak, als in "dan ben jij de klootzak (in de ogen van het meisje/de rest van de wereld)". En zo werkt het helaas wel.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:16:23 #160
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_114680538
Punt is: zij moet seks niet gaan zien als iets dat 'moet' of als een straf. Seks is iets waar je van moet genieten. In haar geval zou ik het stapje voor stapje doen. Maak het romantisch, doe aan lang voorspel, en geef zelf aan wat je fijn vind. Stuur haar daarin. Ze is duidelijk onzeker en heeft een extra duwtje in de rug nodig. Is dat erg? Helemaal niet. Maar na 9 maanden kan ik me voorstellen dat je wel wat moedeloos ervan wordt. Een relatie is geven en nemen. Er moet uiteindelijk wel een balans zijn.

Overigens vind ik het zeer respectvol dat je nog bij haar bent. Er zullen vast genoeg geweest zijn die het uitgemaakt zouden hebben. Liefde is dus duidelijk sterk van beide kanten :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_114680617
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:
Kan het een geloofskwestie zijn? Naar haar ouders toe vooral?
Waren jullie alleen op vakantie of met haar ouders?
'Logeren' jullie weleens bij elkaar?
Ik kom uit een gelovig gezin, zij niet.
Het waren dan ook mijn ouders die er moeite mee hadden dat we bij elkaar gingen slapen. Maar dat is nu al een stuk minder, haar ouders zijn wel relaxed en doen niet moeilijk. Dus om op je vraag terug te komen, ja we slapen wel bij elkaar en zijn vorige week samen op vakantie geweest.
pi_114680651
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Punt is: zij moet seks niet gaan zien als iets dat 'moet' of als een straf. Seks is iets waar je van moet genieten. In haar geval zou ik het stapje voor stapje doen. Maak het romantisch, doe aan lang voorspel, en geef zelf aan wat je fijn vind. Stuur haar daarin. Ze is duidelijk onzeker en heeft een extra duwtje in de rug nodig. Is dat erg? Helemaal niet. Maar na 9 maanden kan ik me voorstellen dat je wel wat moedeloos ervan wordt. Een relatie is geven en nemen. Er moet uiteindelijk wel een balans zijn.

Overigens vind ik het zeer respectvol dat je nog bij haar bent. Er zullen vast genoeg geweest zijn die het uitgemaakt zouden hebben. Liefde is dus duidelijk sterk van beide kanten :)
Van de kant van TS wel, als zij hem niet eens even een "handje wil helpen" vraag ik me werkelijk af hoe sterk haar liefde voor hem is. Ze komt nu vooral over als een profiteur. Aan preuts of slechte ervaringen kan het niet liggen als ze zich wel laat vingeren en beffen.
pi_114680696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Walvis-instructeur het volgende:

[..]

Maar masturbeert ze zelf wel is? Trek jij je wel is af als zij erbij is of doe je dat later op de wc ofzo?
Nee nog nooit gedaan waar zij bij is eigenlijk, als ik thuis kom eerst naar de wc inderdaad ja haha :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:21:30 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_114680725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Van de kant van TS wel, als zij hem niet eens even een "handje wil helpen" vraag ik me werkelijk af hoe sterk haar liefde voor hem is. Ze komt nu vooral over als een profiteur. Aan preuts of slechte ervaringen kan het niet liggen als ze zich wel laat vingeren en beffen.
Zou kunnen, maar ik probeer het nog enigszins optimistisch in te zien :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:22:49 #165
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114680791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:20 schreef trolley het volgende:

[..]

Nee nog nooit gedaan waar zij bij is eigenlijk, als ik thuis kom eerst naar de wc inderdaad ja haha :')
Lijkt me een goede eerste stap. Of het beter is om eerst even te vragen of ze dat oké vindt weet ik niet.. Waarschijnlijk wel want als je gelijk je boxer uit doet schrik je haar misschien weer veel te veel af.
pi_114680826
Ik zou er dan maar een vriendin bij nemen, totdat je vriendin er wel klaar voor is..Zie dat vreemdgaan dan maar alls een aanvulling op je relatie haha
pi_114680830
Ik ben wel verbaasd hoeveel kerels hier lijken te denken dat een onervaren vrouw het opwindend vindt als je in haar bijzijn gaat rukken. Volgens mij is dat dus echt een stap terug voor TS, niet verder.
pi_114680861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:23 schreef Polarcat het volgende:
Ik ben wel verbaasd hoeveel kerels hier lijken te denken dat een onervaren vrouw het opwindend vindt als je in haar bijzijn gaat rukken. Volgens mij is dat dus echt een stap terug voor TS, niet verder.
Zover terug kan hij niet, niet gespoten is altijd mis.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:25:19 #169
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114680871
quote:
Ze hoeft het toch ook niet meteen opwindend te vinden? Ik denk eerder dat ze het gewoon supereng vindt en dat als ze ziet hoe hij het doet dat die angst afneemt.
pi_114680916
Tja, het is in ieder geval de makkelijkste weg voor TS. Kan 'ie gewoon iets doen waar hij al goed in is en hopen dat dat het oplost. Maar m.i. zal hij toch echt iets anders moeten proberen (zie mijn lange post hiervoor).
pi_114680951
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Walvis-instructeur het volgende:

[..]

Ze hoeft het toch ook niet meteen opwindend te vinden? Ik denk eerder dat ze het gewoon supereng vindt en dat als ze ziet hoe hij het doet dat die angst afneemt.
Ik vermoed van niet, denk dat het eerder extra aversie oproept.

Ik zie meer in het plan van echt geil maken zonder te direct op de geslachtsdelen te duiken, maak er maar een zeer liefdevol en intiem gebeuren van waar je beide ongelovelijk geil van wordt, maar wat tegelijkertijd ook veilig en warm voelt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:29:54 #172
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114681045
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Polarcat het volgende:
Tja, het is in ieder geval de makkelijkste weg voor TS. Kan 'ie gewoon iets doen waar hij al goed in is en hopen dat dat het oplost.
Plus als ze ziet hoeveel hij daarvan geniet, wie weet helpt dat ook.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet, denk dat het eerder extra aversie oproept.

Ik zie meer in het plan van echt geil maken zonder te direct op de geslachtsdelen te duiken, maak er maar een zeer liefdevol en intiem gebeuren van waar je beide ongelovelijk geil van wordt, maar wat tegelijkertijd ook veilig en warm voelt.
Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:30:26 #173
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114681062
quote:
Absoluut, mannen met wensen zijn smerige klootzakken.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114681172
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Walvis-instructeur het volgende:

Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.
Als je rozenblaadjes en kaarsen neerzet en dan na 2 minuten weer aan het beffen bent, schiet het dus niet op. Dan blijft het "fijn" maar niet "wild geil" voor haar. Just sayin'.
pi_114681186
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Walvis-instructeur het volgende:

[..]

Plus als ze ziet hoeveel hij daarvan geniet, wie weet helpt dat ook.

[..]

Ik vraag het me af of dat goed is gebeurd.
Vingeren en beffen is leuk hoor, maar vond ze het lekker, of kwam ze stomend klaar, daar zit nog wel een verschil in.
De ervaring leert dat zeker wat meer onervaren jongens vrij vlot overgaan naar de geslachtsdelen, beetje blijven hangen bij zoenen, tieten, kut, zelfs meer ervaren mannen hebben daar nog weleens last van.
pi_114681245
Ach, "last hebben van" zou ik het niet noemen. Wij moeten er immers ook plezier in hebben. Ik laat mijn vriendin ook wel eens met mijn borstkas spelen terwijl ik liever had dat ze ergens anders heen ging, zeg maar. Alleen in het geval van TS zou het wel eens een probleem kunnen zijn.
pi_114681292
Last hebben ook niet te zwaar opnemen, het kan ook zeer prettig zijn als iemand wat rechter op het doel afgaat, voor alles is een tijd en een plaats.
Maar in dit geval zou ik niet teveel van het recht op het doel afgaan zijn, de omwegen nemen zou de oplossing kunnen zijn, dat hoop ik dan, zeker weten doe ik het niet.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:40:50 #178
''aaaoooeeeuuiiiii&a
pi_114681421
Hij moet eigenlijk gewoon met haar praten, ook al gaat ze dan meteen huilen en is het een heel erg kutgesprek. Als je hierover niet kan praten krijg je nog een fijne relatie in de toekomst.
pi_114681648
Dat is wat we altijd hebben geleerd van onze relationeel correcte ouders uit de jaren '50-'60, en in theorie zou dat ook moeten werken. Maar in de praktijk zijn sommige gevoelskwesties niet met praten op te lossen en worden ze er alleen maar erger door. Ik los dit op door de man de keuze voor te leggen; of je doet wat je moet doen om dit op te lossen, of je maakt het uit, en beide zijn begrijpelijke keuzes. Hij is haar immers niets verplicht.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:52:03 #180
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114681803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Alsof dat uit maakt. Ben je nou populair aan het doen dan? :')

9 maanden is een lange tijd, ongeacht of je maagd bent of niet. TS is 19, een leeftijd waarop een gemiddeld persoon al 3 jaar ontmaagd is.
Dat maakt niets uit.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_114681917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat maakt niets uit.
wat maakt niets uit dat die maagd is of 9 maanden geen sex en zich zelf trekt???
pi_114685998
quote:
Het is niet de bedoeling haar daarmee meteen geil te maken, maar eerst eens bekend maken met het fenomeen lul, erectie en manlijk orgasme en hoe dat te bereiken, lijkt mij.

Er hangt nl geen gebruiksaanwijzing aan een lul. Dus ook wat dat "geven en nemen" betreft, ze moet wel weten wat er te geven valt, en hoe dan... Heeft niks met egoisme te maken.
pi_114686096
Van alle tips die in dit topic staan, vond ik de tip om eens een goed gesprek met haar te hebben het meest aan te raden.
Geef haar de kans om uit te leggen wat er aan de hand is.

En als ze in huilen uitbarst, daarvoor begrip tonen, maar wel doorvragen waarom.

[ Bericht 0% gewijzigd door dyna18 op 26-07-2012 17:41:28 ]
pi_114686867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:04 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling haar daarmee meteen geil te maken, maar eerst eens bekend maken met het fenomeen lul, erectie en manlijk orgasme en hoe dat te bereiken, lijkt mij.

Er hangt nl geen gebruiksaanwijzing aan een lul. Dus ook wat dat "geven en nemen" betreft, ze moet wel weten wat er te geven valt, en hoe dan... Heeft niks met egoisme te maken.
;(
Ik denk dat een potje rukken tegenover haar niet echt zal bijdragen aan seksuele gevoelens of dat het de remming sneller zal verminderen.
Ik kan me zelfs voorstellen dat het juist een extra druk oplevert.
Als je deze relatie wilt en kunt voorzetten denk ik dat goed praten, achtergrond proberen te begrijpen en op haar tempo op bouwen beter is voor haar.
Forceren levert haar niks op en je relatie ook niet, stop er dan mee en zoek een ander.
Liefde en infectie
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:40:21 #185
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_114686995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:08 schreef dyna18 het volgende:
Van alle tips dit in dit topic staan, vond ik de tip om eens een goed gesprek met haar te hebben het meest aan te raden.
Geef haar de kans om uit te leggen wat er aan de hand is.

En als ze in huilen uitbarst, daarvoor begrip tonen, maar wel doorvragen waarom.
Ben ik het wel mee eens idd, als je niet weet waarom dan kun je niet echt gericht een oplossing vinden en loopt het uit op "probeer maar wat".

Verder vind ik het wel een beetje apart dat TS vraagt of het goed/lekker was, opzich begrijpeljik, maar wat verwacht je dan precies als antwoord? Als ze zoveel moeite met seks heeft lijkt me de kans groot dat ze wel zegt dat het goed is, maar het eigenlijk niet meent omdat ze je niet wil teleurstellen oid. Heb je haar ooit klaar kunnen laten komen, en als dit het geval is hoe zeker ben je er van, of geloof je het omdat ze het heeft gezegd?

Weet je of ze aan zelfbevrediging doet? Want zo niet, dan is dit misschien een stap voor haar om over haar angst/zenuwen heen te komen. En verwacht niet dat ze zich door jou wil laten neuken, terwijl ze je niet eens wil pijpen of zelfs aftrekken. Doe het rustig aan en zoals erodome, volgens mij zei, doe eerst aan lang voorspel en duik niet direct in het vingeren/beffen.
En het belangrijkste is denk ik vooral dat het op haar termijn gebeurt, want als ze het gevoel heeft dat ze het moet doen omdat jij dit van haar verlangt ("omdat je anders bij haar weg gaat" oid) dan gaat het alleen maar langer duren.

Wel respect voor TS dat hij bij haar blijft, er zijn veel mensen die hier waarschijnlijk het geduld niet voor hebben.
pi_114687733
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Walvis-instructeur het volgende:

[..]

:')!

Dat denk ik niet. Maak het toch gewoon uit als het zo'n enorm struikelblok voor je is, al is ze nog zo 'perfect'. Blijkbaar wil ze op de één of andere manier simpelweg geen penetratie. Op naar de volgende die dat wel ziet zitten of je moet ontzettend veel geduld gaan hebben of het tegen haar zin in gaan doen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:07:07 #187
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_114687803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:04 schreef Ziba het volgende:

[..]

:')!

Dat denk ik niet. Maak het toch gewoon uit als het zo'n enorm struikelblok voor je is, al is ze nog zo 'perfect'. Blijkbaar wil ze op de één of andere manier simpelweg geen penetratie. Op naar de volgende die dat wel ziet zitten of je moet ontzettend veel geduld gaan hebben of het tegen haar zin in gaan doen.
Sowieso zijn de relaties waar de mensen zeggen: "Hij/zij is perfect, maar.." en dan een hele waslijst aan kritiekpunten opnoemen zijn verdoemd.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:18:42 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114688192
Seks is belangrijk, dat staat buiten kijf natuurlijk maar als je voelt dat de relatie zeer goed is moet je er ook over kunnen praten...

Je kan anders het ook wat spelenderwijs proberen... Wat als ik ... of ... doe en haar laten kiezen en zo steeds een stapje verder doen qua keuzes.

Oh en topic wat opgeschoond van wat storende factoren, blijf serieus en ontopic graag
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:25:47 #189
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114688454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:07 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Sowieso zijn de relaties waar de mensen zeggen: "Hij/zij is perfect, maar.." en dan een hele waslijst aan kritiekpunten opnoemen zijn verdoemd.
Exact, lees je zo vaak hier :)
What can change the nature of a man?
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:29:24 #190
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_114688577
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:18 schreef Re het volgende:
Seks is belangrijk, dat staat buiten kijf natuurlijk maar als je voelt dat de relatie zeer goed is moet je er ook over kunnen praten...

Je kan anders het ook wat spelenderwijs proberen... Wat als ik ... of ... doe en haar laten kiezen en zo steeds een stapje verder doen qua keuzes.

[info]Oh en topic wat opgeschoond van wat storende factoren, blijf serieus en ontopic graag[/info]
Een goede, idd, en er zijn ook van die "seksdobbelstenen", dat is misschien wel een leuk iets om te proberen, vooral omdat je soms van die rare combinaties krijgt als "Blow on" en "Neck" ofzo, waardoor je er makkelijk wat humor bij in kan gooien en het allemaal wat lichter aanvoelt :)
pi_114690773
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:36 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

;(
Ik denk dat een potje rukken tegenover haar niet echt zal bijdragen aan seksuele gevoelens of dat het de remming sneller zal verminderen.
Ik kan me zelfs voorstellen dat het juist een extra druk oplevert.

Nog 1 keer : Het gaat om een gebruiksaanwijzing leveren en niet om seksuele gevoelens opwekken of wat dan ook. Dat kan erbij of erna of zelfs op een ander tijdstip.

Als je onzeker bent is de drempel ontzettend hoog als je ook niet weet hoe of wat en de angst dat je iets fout doet. Vragen durf je dan ook al niet. Voordoen, uitleg en hulp kan dan juist ontzettend bevrijdend werken.
Waarom gaat bijna iedereen er van uit dat ze eerst maar geil moet zijn en dat dan alles vanzelf wel gaat?
Soms wil iemand gewoon graag weten hoe of wat om "niet te falen".

Als iemand nog niet de lul van de partner heeft vastgehad, kan dat wijzen op onzekerheid en onkunde en die kun je wegnemen door voordoen.

Maar goed, je kunt ook gewoon blijven hopen dat als ze geil genoeg is ze vanzelf weet hoe of wat. Omdat trekken en pijpen zo natuurlijk is om te doen voor een meisje 8)7
Dat er meiden bestaan die niet te houden zijn en gek op lullen, wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn en deze is duidelijk zeker niet zo.
pi_114692667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:04 schreef Cavalinho het volgende:

Dat suggereer ik ook niet. Het woord egoisme heb ik nergens gebruikt. Ik zeg alleen dat dit me geen handige manier lijkt om haar over die angst heen te krijgen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:32:37 #193
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_114692838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik vond het in een ver verleden ook lastiger om mijn toenmalige vriend af te trekken dan seks te hebben. Zenuwachtig het fout te doen. Seks ging makkelijker.
pi_114699739
Het beeld wat ik bij dit hele verhaal krijg is dat je wellicht 1. niet genoeg vertrouwen wekt en 2. niet genoeg de leiding neemt.

1. Zorg dat ze je vertrouwt. Jullie zijn beiden maagd dus ervaring kun je niet brengen, maar wel een vertrouwensband. Dus maak haar duidelijk dat ze niet bang hoeft te zijn dat het mis gaat, dat je heel voorzichtig zal zijn en dat mocht het dan toch misgaan, dat je bij haar bent en dan komen jullie samen wel tot een oplossing. Het is juist een mooie ontdekkingstocht voor jullie samen.

2. Leiding nemen en haar motiveren. Als ze je staafmixer voelt zeg tegen haar dat ze 'm er best uit mag halen of trek gewoon je ondergoed naar beneden. Vrij met haar en incorporeer droogneuken zodat ze je unit tegen haar lichaam aanvoelt of tegen haar clitoris. Kortom zorg gewoon dat ze veel met hem in contact komt zodat ze aan hem kan wennen voordat je 'm gelijk naar binnen wilt proppen, want dan is het eng. Je kunt haar bijv. ook zeggen dat je 't opwindend zou vinden als ze je daar beneden likt etc. Of als ze iets over je unit zegt dan zeg je bijv, "stop 'm anders eens lekker in je mondje". Lijkt me toch dat je inmiddels wel dit soort dingen tegen haar moet kunnen zeggen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:29:15 #195
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114704167
Respect voor TS, Simmu en nog wat volk.
dibble en de hofstadmongool vind ik wel erg sneu.

Ik snap dat het voor TS vervelend is, maar ik ben het wel met Simmu eens: vanwaar dat verwachtingspatroon en dat 'moeten'.

Oplossing? moeilijk, iig voorzichtig doen.
Laatste wat je wil is dat je ze op dat vlak kwetst/tegen je in het harnas jaagt..
Blijkt dat er nogal eens wat meisjes bang zijn voor 'het onbekende' ofzo.

Verder niet heel het topic gelezen. Succes.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_114704691
Waarom het voor mij zo'n punt is geworden inmiddels?
Omdat ik nu 9 maanden een relatie heb en op dit moment wel toe ben aan wat meer dan alleen dat gewrijf over mijn onderbroek. Ik geef genoeg maar krijg verdomd weinig terug en dat begint mij nu te frustreren. Klinkt egoïstisch, maar dat is zij nog veel meer. Niet om haar nu zwart te maken, absoluut niet. Want eerlijk is eerlijk, ik hou ontzettend veel van haar en zou de relatie echt niet opgeven omdat we geen seks hebben, want ik weet dat ik daar later ontzettend veel spijt van zal gaan krijgen. Maar daarom mag het mij nu toch wel gaan irriteren inmiddels?

Dus hou jullie kutreacties aub voor jullie, want jullie neuken immers elke dag. Zoals iedereen hier op FOK.
pi_114705155
Tip van Murphy: Force it, if it breaks? It needed replacement anyway.

Heel eerlijk gezegd kan ik me maar 3 scenario's bedenken:
1. Ze is aseksueel (Gaat niet veranderen)
2. Ze is misbruikt
3. Ze ziet je meer als een vriend, dan haar vriend en dumpt je zodra iemand haar wel weet op te geilen.(Hoeft niet aan jezelf te liggen)

Anyway, vraag het en accepteer geen lulsmoes. Je hebt al 9 maanden een relatie en als ze er niet over kan praten vertrouwt ze je gewoon niet en/of houdt ze iets geheim.

Als ze geen duidelijk antwoord wilt geven, dan is je relatie gewoon niks waard hoe leuk je het ook hebt. Vertrouwen en gevoelens moet je juist in een relatie geven/delen. Dan kan je beter op zoek gaan naar een vriendin die wel normaal functioneert.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:05:29 #198
37769 erodome
Zweefteef
pi_114705384
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:43 schreef trolley het volgende:
Waarom het voor mij zo'n punt is geworden inmiddels?
Omdat ik nu 9 maanden een relatie heb en op dit moment wel toe ben aan wat meer dan alleen dat gewrijf over mijn onderbroek. Ik geef genoeg maar krijg verdomd weinig terug en dat begint mij nu te frustreren. Klinkt egoïstisch, maar dat is zij nog veel meer. Niet om haar nu zwart te maken, absoluut niet. Want eerlijk is eerlijk, ik hou ontzettend veel van haar en zou de relatie echt niet opgeven omdat we geen seks hebben, want ik weet dat ik daar later ontzettend veel spijt van zal gaan krijgen. Maar daarom mag het mij nu toch wel gaan irriteren inmiddels?

Dus hou jullie kutreacties aub voor jullie, want jullie neuken immers elke dag. Zoals iedereen hier op FOK.
Naast wat kutreactie's heb je ook vele verschillende oprechte tips gekregen, kan je daar wat mee?
Heb je daardoor wat verschillende invalshoeken gekregen voor wat meer mogelijkheden?
pi_114705542
quote:
Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan.
Dat is wat seks is. En zeker voor mannen, en al helemaal jongens van 19.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_114705646
Misschien wordt ze op de één of andere manier niet geil van je? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')