Dat zeker, ze vindt het denk ik allang best zo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef Fascination het volgende:
Die meid heeft het goed voor elkaar; een beetje gebeft en gevingerd worden zonder iets terug te hoeven doen.
Dit zal wel kunnen werken inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef simmu het volgende:
en als je het nou eens omdraait?
dus jij vingert/beft haar eventjes niet. gewoon met de mededeling dat je er zelf erg geil van wordt en dat het je erg frustreert omdat zij helemaal niks bij jou wil doen. dus niet je relatie op scherp zetten, maar eventjes een seksueel stapje terug zeg maar. want het is idd niet bijster eerlijk zo. gewoon even alleen zoenen. en verder doe je alleen dingen als zij dingen doet. daarmee leg je de bal bij haar zonder haar onder druk te zetten
Ik probeer je niet aan te vallen. Ik bekijk jullie situatie duidelijk vanuit een andere kant dan jullie doen en ben daarom benieuwd naar hoe jullie er precies over denken. Als je met deze wetenschap in je hoofd mijn post nog eens zou willen lezen en mijn vragen zou willen beantwoorden zou ik dat waarderen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Zal het gaan ja. :- Ja ik ben zelfzuchtig en egoïstisch. En dan? Ik heb haar geaccepteerd zoals ze is, en dan vind jij dat zij mij niet moet accepteren zoals ik ben? Want dat is precies wat je me zegt.
Nee stel je voor dat je eerlijk bent in een relatiequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Eerlijk? Mijn vrouw heeft letterlijk tegen mij gezegd: Ik heb gewoon een laag libido. Als je toch méér nodig hebt, ga dan naar de hoeren, daar zit ik niks mee in. Maar laat mij dan tenminste met rust.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik probeer je niet aan te vallen. Ik bekijk jullie situatie duidelijk vanuit een andere kant dan jullie doen en ben daarom benieuwd naar hoe jullie er precies over denken. Als je met deze wetenschap in je hoofd mijn post nog eens zou willen lezen en mijn vragen zou willen beantwoorden zou ik dat waarderen.
Daarbij je kunt wel hard roepen dat je wat wilt krijgen, maar als ze niet weet wat ze zou moeten geven...quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef vera166 het volgende:
Elke vrouw is anders natuurlijk maar als mijn vriend mijn "probleem" op deze manier aan ging pakken zou ik me juist heel erg onder druk gezet voelen omdat mijn vriend nog steeds geen seks "krijgt" van mij, en wil wel wíl maar gewoon niet durf. (ervaring hierin, alleen was een stuk jonger)
Als het puur dat "niet durven" is dan is een beetje pushen niet zo erg, in mijn ogen. Als er andere dingen aan dr hand zijn maak.je het alleen maar erger. (veel erger)
Ik dacht dat meisjes niet zo veel moeite hadden er mee ze beginnen soms zelfs:pquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dit zal wel kunnen werken inderdaad.
Maar het werkt niet als de vriendin van TS het dan allemaal ook wel prima vindt zonder seks.
Elke vrouw is anders natuurlijk maar als mijn vriend mijn "probleem" op deze manier aan ging pakken zou ik me juist heel erg onder druk gezet voelen omdat mijn vriend nog steeds geen seks "krijgt" van mij, en wil wel wíl maar gewoon niet durf. (ervaring hierin, alleen was een stuk jonger)
Als het puur dat "niet durven" is dan is een beetje pushen niet zo erg, in mijn ogen. Als er andere dingen aan dr hand zijn maak.je het alleen maar erger. (veel erger)
Voor een vrouw is het lichamelijk gemakkelijk. In theorie, ze kan gewoon daar klaarliggen met haar benen open en klaar is kees. Maar geestelijk/emotioneel, zeker bij slechte ervaringen, is het voor een vrouw lastiger. Ze heeft méér kans dat ze pijn heeft bij het vrijen, ze kan zwanger worden, ze is gevoeliger dan een man enzovoorts ..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef speedboot het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes niet zo veel moeite hadden er mee ze beginnen soms zelfs:p
Ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Eerlijk? Mijn vrouw heeft letterlijk tegen mij gezegd: Ik heb gewoon een laag libido. Als je toch méér nodig hebt, ga dan naar de hoeren, daar zit ik niks mee in. Maar laat mij dan tenminste met rust.
Dus ja, het is gewoon .. ik heb nooit effectief gedreigd: 'Dan ga ik naar de hoeren!' Zo was het ook wéér niet. Ze liet/laat me de keus. Ik heb het een paar keren gedaan, maar ik probeer het te vermijden, want nadien zit je toch met schuldgevoelens en het helpt je zaakjes niet vooruit.
Duidelijk zo?
Haha! Sommige meisjes vinden het totaal niet eng inderdaad. Ik vond het dood eng, lag te trillen en ik heb eerder geneukt dan dat ik mijn toenmalige vriend zijn piemel alleen al durfde aan te raken met mijn handen, laat staan pijpen. Uiteindelijk alles goed gekomen haha.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef speedboot het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes niet zo veel moeite hadden er mee ze beginnen soms zelfs:p
Als ze lang genoeg en goed wrijft kom je misschien wel klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef trolley het volgende:
[..]
Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef vera166 het volgende:
ik heb eerder geneukt dan dat ik mijn toenmalige vriend zijn piemel alleen al durfde aan te raken met mijn handen, laat staan pijpen.
Maar masturbeert ze zelf wel is? Trek jij je wel is af als zij erbij is of doe je dat later op de wc ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef trolley het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt verder niet uit een gelovig gezin. We praten er opzich ook niet zo vaak over, alleen vorige week op vakantie hebben we het er een paar keer over gehad en was ik inderdaad degene die het gesprek opende. Maar alles bij elkaar begint mij nou gewoon te steken, ik bedoel we hebben een goede relatie eerlijk waar en ik ben ook echt niet van plan om deze op te geven omdat we geen seks (neuken) hebben, want ik weet als ik dat doe dat ik daar ontzettend veel spijt van ga krijgen. Ik heb op vakantie zelfs op een avond rozenblaadjes op het bed gelegd en kaarsjes aangestoken en gewoon samen intiem zijn enzo. Maar ook hier was het weer dat ik haar wel heb gebeft en heb gevingerd, maar het enige wat ze bij mij deed was over m'n onderbroek wrijven en ook niet echt uit doen ofzo.
Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.
Saai hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.
Ditquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.
Wil niet zeggen dat het nu nog zo gaat hoorquote:
Waarna het meest intieme deel van je lichaam 'binnengedrongen' wordt door diezelfde penis die jij niet eens aan durft te raken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Is makkelijker, als je het heel "plat" bekijkt hoef je als vrouw alleen maar te liggen.
Verschilt voor iedereen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Waarna het meest intieme deel van je lichaam 'binnengedrongen' wordt door diezelfde penis die jij niet eens aan durft te raken.
Dat is nu juist het probleem. Zolang ze het verlangen niet heeft, zal de angst de overhand houden. Zolang die angst er is, zal ze nooit uit eigen initiatief iets doen. Die angst gaat pas weg nadat ze haar eerste keer heeft ervaren en er over nagedacht heeft, zodat het een beetje bekend terrein is. Om die eerste keer te ervaren moet het verlangen de angst overwinnen, en dat gaat zij dus niet zelf doen. Kortom: jij moet ervoor zorgen dat haar lust sterker wordt dan haar angst, en dat doe je niet door meteen rechtstreeks op de mossel te gaan beffen, maar door haar te verleiden en heel erg te teasen. Streel haar hals, dijen, binnenkant van de benen, schouderbladen naar beneden, maar raak verder de echt gevoelige zones niet of net aan. Niet gaan vingeren of beffen dus totdat ze echt wild van verlangen is. Let ook op het oogcontact, kijk haar aan terwijl je haar teast. Maak het persoonlijk - dat is eerst opwindend voor vrouwen, en daarna pas dat lichamelijke contact. Jij bent misschien gewend dat lichamelijke stimulatie = fijn & geil, maar voor haar geldt lichamelijke stimulatie = fijn (dat zegt ze ook tegen je), en mentale (persoonlijke, intieme) stimulatie + daarna lichamelijke = fijn & geil.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef trolley het volgende:
Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |