QFTquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Zolang ze het verlangen niet heeft, zal de angst de overhand houden. Zolang die angst er is, zal ze nooit uit eigen initiatief iets doen. Die angst gaat pas weg nadat ze haar eerste keer heeft ervaren en er over nagedacht heeft, zodat het een beetje bekend terrein is. Om die eerste keer te ervaren moet het verlangen de angst overwinnen, en dat gaat zij dus niet zelf doen. Kortom: jij moet ervoor zorgen dat haar lust sterker wordt dan haar angst, en dat doe je niet door meteen rechtstreeks op de mossel te gaan beffen, maar door haar te verleiden en heel erg te teasen. Streel haar hals, dijen, binnenkant van de benen, schouderbladen naar beneden, maar raak verder de echt gevoelige zones niet of net aan. Niet gaan vingeren of beffen dus totdat ze echt wild van verlangen is. Let ook op het oogcontact, kijk haar aan terwijl je haar teast. Maak het persoonlijk - dat is eerst opwindend voor vrouwen, en daarna pas dat lichamelijke contact.
Langdurig uitgebreid praten staat er niet om bekend lustopwekkend te zijn, maar angsten kan het heel goed vergroten. Ik denk dat je dus wat minder braaf moet zijn en haar geil maken - zonder te pushen. Nu je zoveel gepraat hebt, kan dat wel eens lastig worden. Je houding moet haar geruststellen en tegelijk verleiden. Tijdens het "spel" telkens vragen of je nog wel verder mag gaan is een ontzettende buzzkill, dus doe dat non-verbaal; fluister bijvoorbeeld in haar oren dat als ze wil stoppen, ze jou drie keer achter elkaar mag knijpen o.i.d. Het enige moment waarop je weer iets moet vragen, is vlak voor het neuken - dan is het duidelijk dat beide het willen en je haar niet verkracht.
De angst wordt meestal vergroot door het idee dat er iets mis met haar is - want waarom durft ze nou niet? Dan is ze bang dat ze je teleurstelt, dat ze de relatie op het spel zet, etc. Aan de andere kant weet ze dat ze geen dingen moet doen tegen haar zin, en die strijd zorgt voor frustratie die tot uiting komt als je erover gaat praten. Zij wil het zelf oplossen (en terecht, eigenlijk) maar dat gaat klaarblijkelijk niet zo goed, dus is het een pijnlijk onderwerp. De oplossing: jij moet zorgen dat ze wel zin krijgt. Zodra de grote sprong in het diepe gemaakt is, gaat die angst weg. Het jammere van dit alles is, dat de grote sprong in het diepe volledig voor jouw rekening komt. Het is een hele klus en jij zal het initiatief moeten nemen, of als je niet bereid bent dat te doen, een andere vriendin zoeken. Dat is volkomen begrijpelijk.
Ten slotte is het ook mogelijk dat die angst komt van vroegere ervaringen, of misschien wel van religieuze indoctrinatie tegen seks. Dat kun je aan non-verbale cues merken, bijvoorbeeld doordat ze dan niet alleen angstig, maar haast hysterisch en panisch kan worden bij bepaalde triggers. Je kunt hier over praten, maar als ze zowel verbaal als non-verbaal aangeeft dat dat niet het geval is, dan kun je niets meer doen dan tijdens de sex goed op haar signalen letten.
Ik snap dat het voor iedereen verschilt en dat mag iedereen vanzelfsprekend ook lekker zelf weten.quote:
Drink jij ff wat zoutzuur dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Gooi gewoon een GHB'tje in haar drankje de volgende keer en dan kan jij ook eindelijk aan je trekken komen.
Moraal ridder hij is al 9 maanden bij haar en heeft nog niets meer gehad dan een beetje gefriemel over de onderbroek. ts heeft een engelen geduld ..quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Maar gelijk met termen als klootzak te beginnen is ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:05 schreef Polarcat het volgende:
Het heeft niets te maken met moraal, en alles met dat dat simpelweg een onhandige aanpak is die niet gaat werken.
Ik kom uit een gelovig gezin, zij niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:
Kan het een geloofskwestie zijn? Naar haar ouders toe vooral?
Waren jullie alleen op vakantie of met haar ouders?
'Logeren' jullie weleens bij elkaar?
Van de kant van TS wel, als zij hem niet eens even een "handje wil helpen" vraag ik me werkelijk af hoe sterk haar liefde voor hem is. Ze komt nu vooral over als een profiteur. Aan preuts of slechte ervaringen kan het niet liggen als ze zich wel laat vingeren en beffen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Punt is: zij moet seks niet gaan zien als iets dat 'moet' of als een straf. Seks is iets waar je van moet genieten. In haar geval zou ik het stapje voor stapje doen. Maak het romantisch, doe aan lang voorspel, en geef zelf aan wat je fijn vind. Stuur haar daarin. Ze is duidelijk onzeker en heeft een extra duwtje in de rug nodig. Is dat erg? Helemaal niet. Maar na 9 maanden kan ik me voorstellen dat je wel wat moedeloos ervan wordt. Een relatie is geven en nemen. Er moet uiteindelijk wel een balans zijn.
Overigens vind ik het zeer respectvol dat je nog bij haar bent. Er zullen vast genoeg geweest zijn die het uitgemaakt zouden hebben. Liefde is dus duidelijk sterk van beide kanten
Nee nog nooit gedaan waar zij bij is eigenlijk, als ik thuis kom eerst naar de wc inderdaad ja hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Maar masturbeert ze zelf wel is? Trek jij je wel is af als zij erbij is of doe je dat later op de wc ofzo?
Zou kunnen, maar ik probeer het nog enigszins optimistisch in te zienquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Van de kant van TS wel, als zij hem niet eens even een "handje wil helpen" vraag ik me werkelijk af hoe sterk haar liefde voor hem is. Ze komt nu vooral over als een profiteur. Aan preuts of slechte ervaringen kan het niet liggen als ze zich wel laat vingeren en beffen.
Lijkt me een goede eerste stap. Of het beter is om eerst even te vragen of ze dat oké vindt weet ik niet.. Waarschijnlijk wel want als je gelijk je boxer uit doet schrik je haar misschien weer veel te veel af.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:20 schreef trolley het volgende:
[..]
Nee nog nooit gedaan waar zij bij is eigenlijk, als ik thuis kom eerst naar de wc inderdaad ja haha
Zover terug kan hij niet, niet gespoten is altijd mis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:23 schreef Polarcat het volgende:
Ik ben wel verbaasd hoeveel kerels hier lijken te denken dat een onervaren vrouw het opwindend vindt als je in haar bijzijn gaat rukken. Volgens mij is dat dus echt een stap terug voor TS, niet verder.
Ze hoeft het toch ook niet meteen opwindend te vinden? Ik denk eerder dat ze het gewoon supereng vindt en dat als ze ziet hoe hij het doet dat die angst afneemt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:23 schreef Polarcat het volgende:
Ik ben wel verbaasd hoeveel kerels hier lijken te denken dat een onervaren vrouw het opwindend vindt als je in haar bijzijn gaat rukken. Volgens mij is dat dus echt een stap terug voor TS, niet verder.
Ik vermoed van niet, denk dat het eerder extra aversie oproept.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Ze hoeft het toch ook niet meteen opwindend te vinden? Ik denk eerder dat ze het gewoon supereng vindt en dat als ze ziet hoe hij het doet dat die angst afneemt.
Plus als ze ziet hoeveel hij daarvan geniet, wie weet helpt dat ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Polarcat het volgende:
Tja, het is in ieder geval de makkelijkste weg voor TS. Kan 'ie gewoon iets doen waar hij al goed in is en hopen dat dat het oplost.
Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, denk dat het eerder extra aversie oproept.
Ik zie meer in het plan van echt geil maken zonder te direct op de geslachtsdelen te duiken, maak er maar een zeer liefdevol en intiem gebeuren van waar je beide ongelovelijk geil van wordt, maar wat tegelijkertijd ook veilig en warm voelt.
Absoluut, mannen met wensen zijn smerige klootzakken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Als je rozenblaadjes en kaarsen neerzet en dan na 2 minuten weer aan het beffen bent, schiet het dus niet op. Dan blijft het "fijn" maar niet "wild geil" voor haar. Just sayin'.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.
Ik vraag het me af of dat goed is gebeurd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Plus als ze ziet hoeveel hij daarvan geniet, wie weet helpt dat ook.
[..]
Ik denk dat die setting in de afgelopen 9 maanden vaak genoeg voorbij is gekomen, aangezien het al vaker is uitgelopen op vingeren en beffen. Hij vertelde nog over de keer met de rozenblaadjes en kaarsen etc.
Dat maakt niets uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Alsof dat uit maakt. Ben je nou populair aan het doen dan?
9 maanden is een lange tijd, ongeacht of je maagd bent of niet. TS is 19, een leeftijd waarop een gemiddeld persoon al 3 jaar ontmaagd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |