quote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:01 schreef Mishu het volgende:
Heb je al eens gevraagd of je in haar mag komen?
Als TS en zijn vriendin nog jaren bijeen blijven én ze echt kinderen wil dan zal ze eerst proberen TS te overtuigen om voor adoptie te kiezen en/of invitro. Dat is voor haar gewoon de gemakkelijkste oplossing. Dan hoeft ze TS nog steeds géén seks te geven én toch kunnen ze kindjes krijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 05:41 schreef Mishu het volgende:
Hoe wilt ze dan ooit kinderen krijgen als ze geen seks wilt hebben of dat wilt ervaren?
Dat is inderdaad waar, en met die tips kan ik ook zeker wel verder komen, zo hopelijk ook mijn relatie. Hierbij mijn woord van dank voor de tips die jullie mij gegeven hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Naast wat kutreactie's heb je ook vele verschillende oprechte tips gekregen, kan je daar wat mee?
Heb je daardoor wat verschillende invalshoeken gekregen voor wat meer mogelijkheden?
En al je dan 9 maanden alleen gewrijf over je onderbroek krijgt, komt het niet in je op om die eens uit te doen (en waarom heb je die eigenlijk aan)? Om haar kennis te laten maken met je lul?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:43 schreef trolley het volgende:
Waarom het voor mij zo'n punt is geworden inmiddels?
Omdat ik nu 9 maanden een relatie heb en op dit moment wel toe ben aan wat meer dan alleen dat gewrijf over mijn onderbroek. Ik geef genoeg maar krijg verdomd weinig terug en dat begint mij nu te frustreren. Klinkt egoïstisch, maar dat is zij nog veel meer. Niet om haar nu zwart te maken, absoluut niet. Want eerlijk is eerlijk, ik hou ontzettend veel van haar en zou de relatie echt niet opgeven omdat we geen seks hebben, want ik weet dat ik daar later ontzettend veel spijt van zal gaan krijgen. Maar daarom mag het mij nu toch wel gaan irriteren inmiddels?
Kinderen wil ze later wel, dat heeft ze ook al gezegd. Ze is namelijk dol op kinderen, in tegenstelling tot mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:06 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Als TS en zijn vriendin nog jaren bijeen blijven én ze echt kinderen wil dan zal ze eerst proberen TS te overtuigen om voor adoptie te kiezen en/of invitro. Dat is voor haar gewoon de gemakkelijkste oplossing. Dan hoeft ze TS nog steeds géén seks te geven én toch kunnen ze kindjes krijgen.![]()
Echter als TS zich niet laat kisten, dan zal ze *mits ze echt héél graag kinderen wil*, na de lange duur, misschien wel overstag gaan. Maar is dat een oplossing?? Ik vind van niet. Je zal dan ****tijdelijk**** seks krijgen totdat het kindje er is. En daarna gaat de klepel gewoon wéér dicht en zit TS wéér op droog zaad. (Tot het tijd is voor een tweede kindje)
Maw TS zal zijn vriendin, vroeg of laat, toch op één of andere manier moeten overtuigen dat seks zo erg niet is en hij zal haar moeten leren om te genieten van seks. Simpel gaat dat alvast niet zijn. Véél geluk zou ik zo zeggen.
Ik heb ook een vriendin gehad die wel wilde neuken maar mijn piemel niet aan wilde raken. Omdat ze het een vies ding vond. Dat kan natuurlijk, verklaart ook een hoop.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom iemand wel durft te neuken maar niet durft de piemel aan te raken.
Dit is echt BS, dus als je maagd bent en dus niet weet hoe seks voelt kun je het niet willen, nee fijn steeds met een keiharde boner liggen en wel mogen geven maar niks terug krijgenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TS is nog maagd, wat lul je vent. Hij weet neit wat hij mist.
Dit is overigens niet bedoeld als verwijt maar als tip. Voor alle duidelijkheid.quote:En als je dan toch over sex praat is het misschien een idee om haar eens te vragen hoe zij dat ziet, neuken, in plaats van te vertellen waar jij mee zit. Dat kan je ook een hoop antwoorden geven.
Ach, alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
Hoe bekrompen het misschien ook klinkt, maar ik ben en blijf een man. En ik heb nu 9 maanden echt een super relatie, alleen de seks ontbreekt. En ik ben nu op een punt gekomen (dat ik na 6 maanden ook al was) dat seks voor mij een belangrijk onderdeel van een relatie is. Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan. Want het gaat mij niet puur om de seks, het gaat mij om de seks met liefde.
Dat wil iedereen. Seks hoort bij een gezonde relatie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Ach, alsjeblieft zeg.
Je wil gewoon neuken. Waarom lullen mensen daar toch altijd zo dom omheen?
Juist. Dus kunnen we collectief stoppen met dat afgrijselijke "ik wil het om te laten zien dat we helemaal voor elkaar gaan!"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat wil iedereen. Seks hoort bij een gezonde relatie.
Hij heeft wel gelijk. Hij wil checken of de relatie gezond is of niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Juist. Dus kunnen we collectief stoppen met dat afgrijselijke "ik wil het om te laten zien dat we helemaal voor elkaar gaan!"
Misschien omdat sommige mensen het niet zo gewoon vinden maar bijzonder, eng, er iets genuanceerder over denken enz. enz.???quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Ach, alsjeblieft zeg.
Je wil gewoon neuken. Waarom lullen mensen daar toch altijd zo dom omheen?
*Als je iemand quote doe het dan goed, staat zo noobish*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:11 schreef Triangulo het volgende:
![]()
Jongens, jongens, al die BS over dat ze wel aseksueel, lesbisch, dom, gelovig, egoïstisch of niet-functionerend moet zijn, alleen omdat ze nog geen seks wil (na slechts negen maanden...). Een relatie is niet geven en nemen, maar geven en krijgen, en krijgen gaat in ieder geval niet gebeuren als je, zoals sommigen hier zeggen, 'daadkrachtiger' moet zijn en er maar gewoon overheen moet gaan. Ze wil je duidelijk niet kwijt, de seks is niet voor niets zó'n issue dat ze gaat huilen als je erover begint. Inmiddels is ze er echt wel achter dat het voor jou een lastig punt begint te worden en ze is bang je kwijt te raken. Misschien vindt ze het moeilijk haar gevoel onder woorden te brengen. Je kunt haar helpen door naar haar te luisteren en misschien suggesties te doen over wat haar tegenhoudt. Laat zien dat je geïnteresseerd bent in haar. Dat wekt vertrouwen en is ook intiem (op een niet-seksuele manier). Klinkt een beetje cheesy, maar als jullie liefde groeit, komt het met haar seksuele verlangen ook wel goed. Sommige meisjes/vrouwen hebben nu eenmaal wat meer tijd nodig en daar zul jij mee moeten leren leven. Als je een kerel bent, doe je dit ook, imho. Zij kiest ervoor om nu 'nee' te zeggen en dat is haar goed recht. Wil je dit niet accepteren, dan is dat natuurlijk jouw keuze, maar communiceer daar dan over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |