abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114717891
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:29 schreef Devion het volgende:

[..]

*Als je iemand quote doe het dan goed, staat zo noobish*

Blijf jij lekker leven in je Walt Disney filmpje. Na 9 maanden nog geen eens het geslacht orgaan willen aanraken van je partner, waar je een "geweldige" relatie mee hebt, daar is iets mis mee. Wat er mis is dat weet niemand en nee dat is NIET normaal. Als ze gelovige, misbruikt e.d. is kan je er begrip voor op te brengen en heeft het mss wel een goede reden. Je mond houden en na 9 maanden niks zeggen is niet oké.

Wat je zegt is zo ongelooflijk cliché. "Moeilijk onder woorden brengen", "aandacht geven", ga lekker naar het Viva forum. TS is niet achterlijk, klinkt een "goed" vriendje wat aandacht geeft en open is voor een serieus gesprek. En niemand zegt serieus dat hij er overheen moet gaan, maar dat hij haar moet confronteren, subtiel of minder subtiel, want deze situatie is niet gezond. Met liefkozende woorden kom je er niet want dat heeft hij al geprobeerd.

Ze weet dat haar vriendje seks wilt hebben, maar gaat volgens levenloos in bed liggen en er gebeurd niks. Als ze dan nog niet open kan zijn waarom je geen seks wilt, maar wel elke keer je vriendje je laat verwennen, dan klopt er iets niet. ZIJ houdt compleet geen rekening met de behoeftes en gevoelens van haar vriendje door zo vaag te blijven.
wat je nu zegt is wellicht van toepassing op een vrouw, niet op een meisje van 18
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114717977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef simmu het volgende:

[..]

wat je nu zegt is wellicht van toepassing op een vrouw, niet op een meisje van 18
Want meiden van 18 zijn zwakzinnig?

Als je 9 maanden in een relatie hier nog geen eens over kan praten, is je relatie in mijn ogen weinig waard.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:44:46 #228
379573 Triangulo
These, antithese, synthese
pi_114718107
noobish :')

Ik zeg zeker niet dat TS geen goed vriendje is, maar ik vind het ongelooflijk hoe bot sommige mensen praten over dat er iets mis is met haar en dat het beter is haar maar gelijk te dumpen, omdat ze naar alle waarschijnlijkheid nooit iets zal willen. Wat een onzin.
Zoals ik al zei, als TS zijn vriendin laat weten dat hij echt niet zomaar bij haar weg zal gaan en interesse in haar toont, zal ze hem steeds meer vertrouwen en komt die seks echt wel. Aan haar de taak om te vertellen wat haar tegenhoudt. Communicatie heet zoiets. En over dat verwennen: ik denk persoonlijk dat ze het eng vindt om proactief te zijn in bed, maar dat zal ze ook onder woorden moeten brengen.
En wat is precies niet gezond? Dat TS nu al negen maanden zichzelf in bedwang moet houden? Die arme jongen...
Driehoeksverhouding.
pi_114718385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Devion het volgende:

[..]

Want meiden van 18 zijn zwakzinnig?

Als je 9 maanden in een relatie hier nog geen eens over kan praten, is je relatie in mijn ogen weinig waard.
en vanaf hoe oud is seks dan eigenlijk verplicht om te zorgen dat je je vriend niet kwijtraakt dan? of maakt dat niet uit? gewoon neuken met je donder, want anders is je relatie niks waard? :N

ik hoopte toch echt dat seksuele vrijheid precies dat was: vrijheid; niet de verplichting om te neuken wanneer je vent dat wil
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:02:34 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_114718855
Een drietal simpele constateringen waar TS eens over na zou kunnen denken.

1. Sommige vrouwen houden amper libido over door de pil.
2. Zij wil wel gebeft worden maar niets terug doen. Dat klopt niet.
3. TS is onervaren en zal mogelijk het verlangen ook niet bepaald aanwakkeren bij haar, zelfs al beft en vingert hij haar.
Resistance is futile.
pi_114718944
Ja kijk het hoeft niet verplicht maar eigenlijk heb ik wel een beetje dit idee, als je bij iemand blijft die niet sexueel intiem wil zijn voor 9 maanden dan word je toch een beetje aan het lijntje gehouden en je kan je wel afvragen of je dat wel wilt . Je kan wachten maar op een moment is geduld ook op en zal je voor jezelf toch een beslissing moeten maken of zo'n relatie wel wilt. Het is niet zo dat je haar moet bespringen maar ik denk meer dat je voor jezelf een beslissing moet maken wil ik zo verder modderen en in dit zelfde schip blijven zitten of verder gaan.
pi_114718957
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef simmu het volgende:

[..]

en vanaf hoe oud is seks dan eigenlijk verplicht om te zorgen dat je je vriend niet kwijtraakt dan? of maakt dat niet uit? gewoon neuken met je donder, want anders is je relatie niks waard? :N

ik hoopte toch echt dat seksuele vrijheid precies dat was: vrijheid; niet de verplichting om te neuken wanneer je vent dat wil
Vreemd dat je dat er uit haalt. Het gaat niet om de seks, het gaat om de communicatie binnen die 'geweldige' relatie, en dat zegt erg veel over de relatie, ja.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:11:46 #233
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_114719190
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:44 schreef Triangulo het volgende:
noobish :')

Ik zeg zeker niet dat TS geen goed vriendje is, maar ik vind het ongelooflijk hoe bot sommige mensen praten over dat er iets mis is met haar en dat het beter is haar maar gelijk te dumpen, omdat ze naar alle waarschijnlijkheid nooit iets zal willen. Wat een onzin.
Zoals ik al zei, als TS zijn vriendin laat weten dat hij echt niet zomaar bij haar weg zal gaan en interesse in haar toont, zal ze hem steeds meer vertrouwen en komt die seks echt wel. Aan haar de taak om te vertellen wat haar tegenhoudt. Communicatie heet zoiets. En over dat verwennen: ik denk persoonlijk dat ze het eng vindt om proactief te zijn in bed, maar dat zal ze ook onder woorden moeten brengen.
En wat is precies niet gezond? Dat TS nu al negen maanden zichzelf in bedwang moet houden? Die arme jongen...
Nee hoor. Er is niets mis met dat vriendinnetje. Na 9 maanden niet willen neuken is heel gewoon.

Ts is een klootzak dat hij niet jaaaaaarenlang de tijd neemt.

Want in een relatie is het heel normaal om blind te zijn voor je eigen 'problemen' en die over de schutting te kieperen bij de ander :Y

(oftewel: over een paar maanden vriendin van ts met het topic "vriend gaat vreemd!" waarop we weer allemaal schande kunnen spreken van ts :') )

@TS: bewaak je grenzen. Genoeg moraalridders hier maar weinig die snappen dat niet zij, maar jij hier het slachtoffer bent.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_114719345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:05 schreef L-E het volgende:

[..]

Vreemd dat je dat er uit haalt. Het gaat niet om de seks, het gaat om de communicatie binnen die 'geweldige' relatie, en dat zegt erg veel over de relatie, ja.
je hebt helemaal gelijk dat het veel zegt over de relatie dat wanneer de seks niet zo wil, hij erover wil praten, zij moet huilen en dat hij dan een topic op fok opent :Y

echter; we hebben het hier over verdedelde pubers, geen volwassenen. hell, plenty volwassenen maken er op dit gebied een zootje van
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:18:08 #235
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114719438
Wat ik me afvraag is hoe het voor kan komen dat een volwassen meid van 18 niet snapt dat op die leeftijd seks erbij hoort. Als je nog niet toe bent aan seks, waarom begin je dan een relatie? Dan wacht je daar toch effe mee.

Vanaf 18+ kan je volgens mij wel verwachten dat seks onderdeel gaat zijn van een relatie.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:18:33 #236
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_114719453
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Mishu het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe het voor kan komen dat een volwassen meid van 18 niet snapt dat op die leeftijd seks erbij hoort. Als je nog niet toe bent aan seks, waarom begin je dan een relatie? Dan wacht je daar toch effe mee.

Vanaf 18+ kan je volgens mij wel verwachten dat seks onderdeel gaat zijn van een relatie.
QFT
Strek je eens uit !
pi_114719607
quote:

Ik denk dat ze dacht dat die gevoelens misschien nog wel zouden komen. En misschien juist omdat ze die gevoelens nog niet heeft gehad en weet dat het erbij hoort ligt er voor haar gevoel een soort druk op haar. Anders zou ze ook niet aan de pil zijn neem ik aan. Of dat moet vanwege andere redenen zijn.

quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Seven. het volgende:
Een drietal simpele constateringen waar TS eens over na zou kunnen denken.

1. Sommige vrouwen houden amper libido over door de pil.
2. Zij wil wel gebeft worden maar niets terug doen. Dat klopt niet.
3. TS is onervaren en zal mogelijk het verlangen ook niet bepaald aanwakkeren bij haar, zelfs al beft en vingert hij haar.
Oh en dit.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:25:18 #238
379573 Triangulo
pi_114719711
Heerlijk kort door de bocht, Wanderingwhy ^^
De vriendin van TS heeft ernstige problemen, omdat ze nog geen ervaring heeft met seks en na 9 maanden nog niet wil.
O, en een slachtofferrol innemen door een van de twee zal ook zeker helpen :')
Grenzen bewaken: zeker doen, maar met je inleven in je partner is niets mis.
Dus: TS, heb geduld, praat. Vriendin TS: denk na over wat je voelt en waarom, praat.
Is in ieder geval een basis voor iets constructiefs.
Driehoeksverhouding.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:26:08 #239
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114719742
quote:

Zoals ik al eerder heb gezegd: er kan iets heel naars achter schuilen waardoor ze zich zo gedraagt, probleem is alleen; hoe kom je er achter?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:26:14 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114719745
Men wie weet is ze gewoon verlegen en is er verder niets aan de hand.

Heerlijk hoe we hier alles voor TS's vriendin invullen O+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:33:07 #241
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114719998
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:

Tsja, als TS zijn vriendin niet kan invullen...

:')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:35:31 #242
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_114720100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:

Het is Fok, iedereen is hier expert op het gebied van neuken en relaties.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_114720292
quote:

dat vind ik (voor die leeftijd dan he) echt zo'n gelul. seks is onderdeel van een relatie, maar toch zeker niet alles?

wat nou seksualisering van de hele fucking maatschappij. want als je als 18jarige nog niet toe bent aan seks is er iets mis met je, moet je maar geen relatie nemen. echt, whut :?
pi_114720463
Wat een egoistisch mormel. Wel laten beffen en vingeren en aan iets terug doen word niet gedacht.

En gaan janken om discussie te vermijden = emotionele chantage.

Vent gebruik je verstand en zoek een minder labiel exemplaar.
pi_114720478
quote:

Jezus, wat een onzin. :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:50:19 #246
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114720631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:45 schreef L-E het volgende:

[..]

Jezus, wat een onzin. :')
Mwa, het is wel frappant dat zij zich wel wil laten bevredigen, maar niet hem.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114720792
Tja, zal ze eerst eens moeten weten hoe dan he...
Ze is geboren met een ander apparaat , dus het is niet zo vanzelfsprekend dat ze weet hoe die van haar vriend werkt als die zijn onderbroek niet eens uitdoet en alleen maar gaat zitten verwachten.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:08:31 #248
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_114721342
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, zal ze eerst eens moeten weten hoe dan he...
Ze is geboren met een ander apparaat , dus het is niet zo vanzelfsprekend dat ze weet hoe die van haar vriend werkt als die zijn onderbroek niet eens uitdoet en alleen maar gaat zitten verwachten.
Tsja....mss speelt ze nog met Playmobil.... Zijn alle lessen biologie en sexuele voorlichting aan haar voorbij gegaan?

Heeft ze nog noooooit iets gezien op tv of internet? Heeft ze ook geen vriendinnen met wie hierover gepraat is?

Ik snap je punt, maar het pappen en nathouden (ahum... :') ) van ts gaat niet helpen.
Gevalletje zachte heelmeester met een harde die kan beffen wat ie wilt en zelf het meest genaaid wordt....
Strek je eens uit !
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:18:51 #249
379573 Triangulo
pi_114721750
Als ik het goed lees, zegt ze niet dat ze bevredigd en gebeft wíl worden door hem, maar het wel fijn vindt wanneer TS het doet. Dan is ze dus reactief, waarschijnlijk omdat het nieuw is en ze nog niet weet wat ze ermee aan moet (tenminste, als deze vorm van seks nog maar net is begonnen, dat is me niet duidelijk).
En ongetwijfeld weet ze hoe seks werkt, alleen is ze er nog niet aan toe.
Driehoeksverhouding.
pi_114722783
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je pakt het veel te logisch aan. Je moet gewoon met haar zoenen, strelen en helemaal gek maken.. dan gewoon haar kleren uitdoen en het DOEN, niet vragen. Ze is bang dus jij moet haar erdoorheen helpen en je niet laten stoppen door (kleine) tegenstribbelingen. In een 9 maanden lange relatie hoef je niet meer te stoppen bij kleine tegenstribbelingen maar pas bij grote.
.....

:{w
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')