abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:04:24 #276
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_114727901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Cavalinho het volgende:
Waar jij je prettig bij voelt, maar leerde je ook waar hij zich dan prettig bij voelde als jij dat deed bv?
Even een zijweg, maar ik wil graag wat meer inzicht.
Nope. Ik denk dat je wel op een heel vrije school gezeten moet hebben om aftrekles te krijgen. :P Bij ons oefende je met een condoom om een houten staaf en hadden we het over soa's. En dat was t wel.
pi_114727974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Cavalinho het volgende:
Waar jij je prettig bij voelt, maar leerde je ook waar hij zich dan prettig bij voelde als jij dat deed bv?
Even een zijweg, maar ik wil graag wat meer inzicht.
Bespreken binnen de relatie waar je je (dus van beide kanten) prettig bij voelt. Hoe het beste aan te geven wat je wel/niet wilt. Dat als een vrouw nee zegt je er als man van uit MOET gaan dat ze dan ook nee bedoelt. Zelfs erogene zones werden besproken. Fotos van soa's, laten zien van beflapjes. vandaar opvoeding ipv voorlichting.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114728063
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nope. Ik denk dat je wel op een heel vrije school gezeten moet hebben om aftrekles te krijgen. :P Bij ons oefende je met een condoom om een houten staaf en hadden we het over soa's. En dat was t wel.
wij kregen een nogal R rated filmpje te zien over 'de eerste keer' (uit de erf vrije jaren 70) een jong stel in een tentje waar je alles te zien kreeg. (ok alleen de penetratie was een animatie)
pi_114728140
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef QEX het volgende:

[..]

Bespreken binnen de relatie waar je je (dus van beide kanten) prettig bij voelt. Hoe het beste aan te geven wat je wel/niet wilt. Dat als een vrouw nee zegt je er als man van uit MOET gaan dat ze dan ook nee bedoelt. Zelfs erogene zones werden besproken. Fotos van soa's, laten zien van beflapjes. vandaar opvoeding ipv voorlichting.
Maar ook werkelijk masturbatie technieken en aftrekken en pijpen? Want foto's van soa's en materialen tonen die het moeten voorkomen en ook dat nee zeggen (hoewel wel nodig, kan het uitgelegd worden als dat het dus eng of pijnlijk is/kan zijn) passen bij mij dus weer bij "bangmakerij" of in elk geval niet bij aantrekkelijk maken van de sexbeleving.
Als iemand al onzeker is, kan het bijdragen tot meer angst.
Gierende hormonen kunnen je daar overheen helpen, maar ik heb begrepen in dit topic dat de pil die een beetje temt?

Ik denk dat het tonen van zo'n film niet echt standaard is. Maar wel handiger.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_114728206
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef simmu het volgende:

[..]

en vanaf hoe oud is seks dan eigenlijk verplicht om te zorgen dat je je vriend niet kwijtraakt dan? of maakt dat niet uit? gewoon neuken met je donder, want anders is je relatie niks waard? :N

ik hoopte toch echt dat seksuele vrijheid precies dat was: vrijheid; niet de verplichting om te neuken wanneer je vent dat wil
|:(

Lees eens wat ik zeg. Je argument slaat als een tang op een varken.

Ze hoeft helemaal geen seks te hebben met TS, slechts hem duidelijkheid te bieden. Dan kan TS zelf een keuze maken ipv dat hij maar wat probeert.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:16:06 #281
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114728284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat lijkt me een betere reden om ze in te ruilen dan die van TS :')
Ja, en soms kon ze niet van me afblijven, maar dan krabbelde ze op het laatst terug :')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114728289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Nou, in de laatste elf woorden van dat stukje staat dus exact hetgene wat ik al 2 keer van je citeer. Misschien heb je die over het hoofd gezien. De rest van het stukje gaat trouwens ook om de sexuele vrijheid die niemand ter discussie stelt.

Meer ga ik hier niet over zeggen - het hele punt is juist dat we het hier niet over hoeven te hebben omdat het een misrepresentatie van de discussie en de situatie van TS geeft. Niemand in zijn gezonde verstand zal willen dat de vriendin van TS gedwongen of gepusht wordt tot sex. Laat het echter evenzeer vaststaan dat communicatie wel een plicht is waar je als 18 jarige op zijn minst aan moet beginnen te werken, en dat die plicht niets met sexuele dwang te maken heeft. Goed dat je een stukje over communicatie citeert, laten we daar verder over praten.
de vraagtekens miste je geloof ik. interpunctie hoort ook bij een zin :*

verder laat ik het hierbij:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef simmu het volgende:

[..]

ik weet het niet hoor, het zou ook zomaar kunnen dat die meid dingen maar gewoon toelaat omdat het nu eenmaal (blijkt hier nu ook) erbij hoort als je zo oud bent. dan is vingeren en beffen wellicht nog wel doenbaar ook al vindt ze het eng juist omdat ze niets zelf hoeft te doen. zelf dingen doen vereist mentaal nog een knop om zeg maar.

heej, ik probeer ook maar mee te denken he, 3 kinderen leveren het bewijs dat ik aan seks doe :P
18 is gewoon nog niet zo oud dat iedereen van 18 seksuele en communicatieve vaardigheden al heeft. ts ook niet trouwens :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114728479
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Maar ook werkelijk masturbatie technieken en aftrekken en pijpen? Want foto's van soa's en materialen tonen die het moeten voorkomen en ook dat nee zeggen (hoewel wel nodig, kan het uitgelegd worden als dat het dus eng of pijnlijk is/kan zijn) passen bij mij dus weer bij "bangmakerij" of in elk geval niet bij aantrekkelijk maken van de sexbeleving.
Als iemand al onzeker is, kan het bijdragen tot meer angst.
Gierende hormonen kunnen je daar overheen helpen, maar ik heb begrepen in dit topic dat de pil die een beetje temt?

Ik denk dat het tonen van zo'n film niet echt standaard is. Maar wel handiger.
Blijft een school he, dus geen technieken. vond het al heel wat dat het op een katholieke school gedaan werd. Wel over dat seksualiteit iets is waar je van mag/ moet kunnen genieten (mag omdat het in sommige culturen nog altijd iets is wat voor een vrouw uit den boze is en moet omdat het geen verplichting moet zijn in een relatie.) En dus iets is waar je vrij over moet kunnen (en durven) praten.

De pil kan je libido aardig om zeep helpen ja.
pi_114728484
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef simmu het volgende:

[..]

de vraagtekens miste je geloof ik. interpunctie hoort ook bij een zin :*

verder laat ik het hierbij:

[..]

18 is gewoon nog niet zo oud dat iedereen van 18 seksuele en communicatieve vaardigheden al heeft. ts ook niet trouwens :+
TS heeft de vaardigheden en de zelfreflectie wel, anders had dit topic nooit bestaan.

En als je op je 18de al niet normaal kan communiceren met die je vertrouwt, dan gaat dat later wss ook niet gebeuren.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_114728814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Gooi gewoon een GHB'tje in haar drankje de volgende keer en dan kan jij ook eindelijk aan je trekken komen.
Ja jammer, maar sommige dingen die ik hier lees klinken als iets waarvoor je nog steeds de cel ik kan gaan. En helaas nog steeds elke 3 minuten een vrouw slachtoffer van word. Maar dat is weer of topic.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:41:13 #286
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114729026
Wat een kuttopic is dit geworden :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:43:20 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114729079
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:33 schreef QEX het volgende:

[..]

Ja jammer, maar sommige dingen die ik hier lees klinken als iets waarvoor je nog steeds de cel ik kan gaan. En helaas nog steeds elke 3 minuten een vrouw slachtoffer van word. Maar dat is weer of topic.
Het zijn maar stoere internetautisten joh, althans ze denken tof te zijn maar zijn meestal een beetje eenzaam
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114729184
Topic wordt zo een beetje een moshpit van stoere internetautisten en overspannen vrouwenrechtenverdedigers. Jammer.
pi_114729190
Waarom niet? Kun je gewoon leren, hoor. (Dat communiceren, zie dat er weer posts tussen zitten)
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_114729209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom niet? Kun je gewoon leren, hoor.
wat?
pi_114729238
Al aangepast. Was een reactie op
quote:
En als je op je 18de al niet normaal kan communiceren met die je vertrouwt, dan gaat dat later wss ook niet gebeuren.
;)
pi_114729301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Polarcat het volgende:
Topic wordt zo een beetje een moshpit van stoere internetautisten en overspannen vrouwenrechtenverdedigers. Jammer.
Ja, het is vast nuttiger om te lezen dat die vrouwen niet zo moeten zeuren en de man moeten behagen, zoals je in elk topic over "mijn vriendin wil niet" ziet.
pi_114729329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:47 schreef Cavalinho het volgende:
Al aangepast. Was een reactie op

[..]

;)
snapte hem al niet, kun je idd gewoon leren. zou wat zijn als je na je 18 niks meer leert. denk dan dat ik geen 18 jaar een relatie vol had kunnen houden.
pi_114729345
Dat zeg ik niet Cavalinho, dat maak jij ervan. Ik ben absoluut voor vrouwenrechten mensenrechten, maar laten we die bespreken wanneer ze relevant zijn. Veel overspannen vrouwenrechtenverdedigers hebben de neiging om discussies die niet over hun favoriete onderwerp gaan, te derailen zodat dat wel gebeurt. Want als het niet overal besproken wordt, vindt men het kennelijk niet belangrijk. Newsflash: er zijn ook andere dingen belangrijk.

In dit topic ging het over manieren waarop de communicatie (verbaal en non-verbaal) tussen TS en vriendin over sex beter kon, en als er al opmerkingen van het slag "gewoon dwingen te neuken die slet" waren, dan werden ze niet serieus genomen. Zeker niet door TS. En zo hoort het. Wat niet hoort, is constructieve bijdragen omvormen alsof ze opmerkingen van het slag "gewoon neuken die slet" zijn, en vervolgens verontwaardigd reageren dat de persoon in kwestie lak heeft aan vrouwenrechten. Dat is derailen ten top, en dan krijg je een leuke moshpit.

[ Bericht 14% gewijzigd door Polarcat op 27-07-2012 18:56:41 ]
pi_114729455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom niet? Kun je gewoon leren, hoor. (Dat communiceren, zie dat er weer posts tussen zitten)
Ik zeg ook waarschijnlijk, veel mensen leren hunzelf dit nooit ivm negatief zelfbeeld e.d.. Deze mensen ben je liever kwijt dan rijk.
- Epicurus
pi_114729623
@polarcat; Ja en veel mannen hebben de neiging om het woord communiceren niet te lezen als het over seks gaat. Maar vrouwen moeten niet zeuren als er iets staat wat er zo goed als op neer komt dat ... nou ja. vul zelf maar in.
================

Maar het topic is idd. hoe we TS kunnen helpen op een manier te communiceren op een manier waardoor zijn vriendin zich vrijer gaat voelen en wel meer dingen durft/wil.
pi_114729692
Precies. En de eerste 225 posts ging dat best goed.
pi_114729865
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:00 schreef Polarcat het volgende:
Precies. En de eerste 225 posts ging dat best goed.
sorry maar dan heb ik andere post gelezen dan jij.

Begint namelijk met de vraag of ze nog maagd is, niet echt advies. 4e post is al dat ie er moet inruilen,
pi_114729993
Niemand nam dat serieus of reageerde er ook maar op, en terecht. Vraag of ze maagd is, is relevant voor het ontwikkelen van goed advies. Punt blijft dat deze discussie niet ging over vrouwenrechten en dat het pas een probleem werd toen dat er zonder goede reden bijgehaald werd. Iets wat vrouwenrechtenverdedigers systematisch lijken te doen (en als iemand vindt dat dat onterecht is, wordt voor hem/haar ingevuld dat hij/zij tegen vrouwenrechten zou zijn). Vandaar dat ik er in deze "nabeschouwing" nog wat over zeg. Maar al met al lijkt het me dat TS meer dan voldoende advies heeft gekregen, voornamelijk in de eerste 225 posts dan. En dat hij het "advies" van het slag "gewoon neuken die slet" gaat negeren, daar twijfel ik sinds post 1 al niet meer aan.

[ Bericht 28% gewijzigd door Polarcat op 27-07-2012 19:19:51 ]
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:18:52 #300
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_114730398
quote:
3s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Haha, jij bent nog maagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')