SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
Ik kon er wel om lachen, vooral wanneer je zo'n Marokkaanse serieuze hoofd inbeeld die geshockeerd isquote:
Jij bent vrouw. Jij moet het weten. Wat is handig, wat is praktisch, waar op te letten. Design zijn we al uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
@xaban
Tips voor een mooie keuken:
http://dwellinggawker.com/?s=kitchen
Dat was nog een van mijn leukere grapjes. Ik kan veel slechter: hoe noem je een skiënde kiwi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik houd erg van koken maar ben verder ook erg rommelig en chaotisch in de keuken. Verder houd ik ervan om te fotograferen in de keuken. Dus qua kleur een lichte, ruime keuken met veel opbergruimte. Goede ventilatie en een afzuigkap is ook een must.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij bent vrouw. Jij moet het weten. Wat is handig, wat is praktisch, waar op te letten. Design zijn we al uit.
2 nieuwe tattoos laten zettenquote:
Wat we nu hebben is hetelucht, moeder heeft geen hetelucht, ik merk geen verschil. Ohja, het is een siemens, misschien dat die niet heel goed zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik houd erg van koken maar ben verder ook erg rommelig en chaotisch in de keuken. Verder houd ik ervan om te fotograferen in de keuken. Dus qua kleur een lichte, ruime keuken met veel opbergruimte. Goede ventilatie en een afzuigkap zijn ook een must.
En een echte goede oven! Het liefst hetelucht. Iig geen combimagnatron bijvoorbeeld.
quote:
In Nederland wordt zo een beetje alles duurderquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef Bilge het volgende:
Terwijl in Nederland studeren steeds duurder en duurder wordt, wil Turkije het compleet gratis maken.
Je kan je nog steeds "islamitisch wassen" dus geen probleemquote:
Ik heb weinig verstand van merken wanneer het aankomt op 'beyaz esya'. Wij hebben momenteel een elektrische oven, werkt ook prima. Maar een combimagnetron.. ehm nee. Volgens mij kun je er niet eens een pizzasteen indoen, of wel soms?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat we nu hebben is hetelucht, moeder heeft geen hetelucht, ik merk geen verschil. Ohja, het is een siemens, misschien dat die niet heel goed zijn?
In ons nieuwe keuken komt in ieder geval een combi
Dat lijkt mij een goede keus.quote:Wat zou je kiezen als werkblad? Ons keus is gevallen op natuursteen/graniet.
Als alles wat jullie hebben past in de ruimte daarvoor bestemd, dan is het toch prima? Wij hebben een hele kleine keuken dus telkens wanneer ik iets nieuws wil kopen moet ik even nagaan of er wel genoeg plek is in de keuken. Dat wil ik later niet. Vandaar dat ik zei dat ruimte belangrijk is.quote:Verder veel opbergruimte, sja. Wat is veel? Het wordt waarschijnlijk 2 grote lade kasten naast elkaar. 1 hoge kast met allemaal plankjes erin en nog 1 normale opberkast. Niet voldoende?
Daar hebben we een silex voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van merken wanneer het aankomt op 'beyaz esya'. Wij hebben momenteel een elektrische oven, werkt ook prima. Maar een combimagnetron.. ehm nee. Volgens mij kun je er niet eens een pizzasteen indoen, of wel soms?
Dat dachten wij ook.quote:Dat lijkt mij een goede keus.
Ruimte is belangrijk, maar ik wil het ook niet volproppen met kastjes. Wij hebben expres geen wand/boven kastjes genomen.quote:Als alles wat jullie hebben past in de ruimte daarvoor bestemd, dan is het toch prima? Wij hebben een hele kleine keuken dus telkens wanneer ik iets nieuws wil kopen moet ik even nagaan of er wel genoeg plek is in de keuken. Dat wil ik later niet. Vandaar dat ik zei dat ruimte belangrijk is.
LOTR je favoriete film?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het bovenste is het symbool wat staat voor moeder en kind, het onderste is een zinnetje wat veel voor me betekend
Silex.quote:
Ah oke. Maak iig een foto van jullie keuken wanneer die af is. Ben wel beniewd.quote:Ruimte is belangrijk, maar ik wil het ook niet volproppen met kastjes. Wij hebben expres geen wand/boven kastjes genomen.
Eerst moet de woning opgeleverd wordenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Silex.![]()
Onze pizzapan is laatst stuk gegaan en nu heeft mijn moeder een silex gekocht. Ik ben er geen fan van en heb maar een pizzasteen besteld.
[..]
Ah oke. Maak iig een foto van jullie keuken wanneer die af is. Ben wel beniewd.
Oh en hayirli olsun alvast.
Succes dan maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eerst moet de woning opgeleverd worden
Yeahh buddyquote:
La git kedinin nesini seviyosun, killi killiquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
Aww, hij is groter geworden, vanavond waren de 3 andere tegen me aangekropen, werd wakker bedolven onder de kittens
Hij is superondeugend.. Maar echt een schatje!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
Aww, hij is groter geworden, vanavond waren de 3 andere tegen me aangekropen, werd wakker bedolven onder de kittens
Komt ie wel eens bij je slapen/op je liggen en slapen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij is superondeugend.. Maar echt een schatje!
Cok tatliquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
La git kedinin nesini seviyosun, killi killi
Elke nacht..Maar eigenlijk altijd bij Deniz. Ze zijn echt beste vriendjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Komt ie wel eens bij je slapen/op je liggen en slapen?
Ja? Wacht maar tot kanoninininivi langs komt dan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik maak zelf uit wat ik mag en wat ik niet mag.
Blij om te horen dat je zoontje er goed mee kan omgaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Elke nacht..Maar eigenlijk altijd bij Deniz. Ze zijn echt beste vriendjes
Eee? Dan maak ik nog steeds zelf uit wat ik mag en wat ik niet mag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja? Wacht maar tot kanoninininivi langs komt dan.
Daarom slot op je onderbroek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef Eagle_99 het volgende:
Inbrekers stelen penis van Chinees.
Ergste wat een man kan overkomen![]()
Ik moest wel lachen
Niettus. Niet in dit topic.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eee? Dan maak ik nog steeds zelf uit wat ik mag en wat ik niet mag.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben echt bang voor poezen/katten. Ben een keer kei hard in mijn vingers gekrabt toen ik zo'n vals kreng probeerde te aaien. Kut beesten.
Hebben dat soort beesten wel een karakter? Dus heeft het een nood om geaaid te worden zoals bij katten e.d.?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef xaban06 het volgende:
Mijn beestje .......van jaren terug
[ afbeelding ]
Nope, totaal niet sociaal. Je moet ze uiteraard wel dagelijks blijven voeden en verschonenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hebben dat soort beesten wel een karakter? Dus heeft het een nood om geaaid te worden zoals bij katten e.d.?
Daarom ging ik het opzoeken schatquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Eagle_99 het volgende:
Heb zin in Turkije
Mijn opa's watermeloenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus je gaat een beest voeden, verschonen, in je huis houden en dat beest weet niet eens de moeite dat je doet. Dus het is een soort van sier in je kamer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nope, totaal niet sociaal. Je moet ze uiteraard wel dagelijks blijven voeden en verschonenAnders kan hij je wel eens bijten omdat hij je niet meer kent.
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus je gaat een beest voeden, verschonen, in je huis houden en dat beest weet niet eens de moeite dat je doet. Dus het is een soort van sier in je kamer?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*haat*quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Borte, als je haat op dit hè, dan![]()
Ja, net de moederquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het is wel een vreetzak hoor Arcadia
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, toegegeven. Deze is wel een heel klein beetje lief.
Die laatste fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Hij is pas een baas, en ook volgens mij de enige die mijn oma en opa hebben overgehouden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praat normaal, ik heb jou nooit iets aangedaan, dus ik snap niet waarom je zo belachelijk aan het doen bent nu.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:25 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Smerig poepbeest, doodmaken die handel.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder haat huisdieren.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ze heeft een hekel aan harige beesten. Ik heb regelmatig last van lichte haaruitval en zelfs dat maakt haar gek. Utanmasa zou ze mij ook uit het huis gooien.
Als je echt tövbe zou doen, zou je het bericht weghalenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
Oh my, wat een walgelijk beest. Tove tovbe.
trustequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nu slapen jongens. Iyi geceler.
Sanada, Allah rahatlik versin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nu slapen jongens. Iyi geceler.
Hey, hoe is het met de familie als ik vragen mag?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht Borte maar ze is al gaan slapen
Kleine is nog steeds opgenomen. Niks speciaals om te melden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met de familie als ik vragen mag?
Beterschap inshallahquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kleine is nog steeds opgenomen. Niks speciaals om te melden.
Sen napiyon nasilsin TS.
Zelfde hier. Moet er straks eigenlijk vroeg uit, maar sahur moet ook. Dus even wat eten nu, straks waarschijnlijk slapen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beterschap inshallah
goed, beetje tijd aan het doden tot het slapen, met jou?
Werken? Je kan nu al afsluiten hequote:Op donderdag 26 juli 2012 02:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zelfde hier. Moet er straks eigenlijk vroeg uit, maar sahur moet ook. Dus even wat eten nu, straks waarschijnlijk slapen.
Nee, keuken kopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Werken? Je kan nu al afsluiten he
Welke? Een op maat gemaakte uiteraard, geen showroom model. Ik ben er alleen nog niet over uit welk merk apparatuur. Heb jij ervaring?quote:
Ah zo, dat is wel beter idd. Nope, niet echt, heb zelf een variatie van merken gekozen op basis van Ikea (quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welke? Een op maat gemaakte uiteraard, geen showroom model. Ik ben er alleen nog niet over uit welk merk apparatuur. Heb jij ervaring?
Whirlpool of Siemens, wat zou je doen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah zo, dat is wel beter idd. Nope, niet echt, heb zelf een variatie van merken gekozen op basis van Ikea () advies.
Ik heb zelf goede ervaringen met Whirlpool, Siemens weet ik niet echt, alleen stofzuiger van gehad, was wel oke. Whirlpool vind ik persoonlijk mooi en goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Whirlpool of Siemens, wat zou je doen?
Hmmke. Keuzes keuzes...quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb zelf goede ervaringen met Whirlpool, Siemens weet ik niet echt, alleen stofzuiger van gehad, was wel oke. Whirlpool vind ik persoonlijk mooi en goed.
Samen met mijn vrouw moeten we kiezen. Prijs komt aardig overeen van beide merken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lastig indeed, moet je ze alleen maken?
Weet zij wat ze wil?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Samen met mijn vrouw moeten we kiezen. Prijs komt aardig overeen van beide merken.
Vay anaaam, daar gaat je portomonee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een groot, heel groot keuken. Verder maakt het niet veel uit
Nee, echt niet. Ik ben en blijf een Turk: onderhandelen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaam, daar gaat je portomonee.
yuh!quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:05 schreef xaban06 het volgende:
Absurd eigenlijk die prijzen. EUR 400,- voor 60cm2 werkblad.
Koerden moeten zich niet scheiden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hallo Arkadassen,
Ik heb een vraagje. Ik weet dat hier ook Koerden zitten.
Hebben Koerden toevallig behoefte aan een soort forum waar hun bij elkaar kunnen komen?
Ben ik het niet mee eens en de Koerden zullen het daar ook niet mee eens zijn.quote:
Het grote koerden topic ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens en de Koerden zullen het daar ook niet mee eens zijn.
Ik weet niet of er een forum voor Koerden is maar ik heb een goede domeinnaam dus ik dacht laat ik het hier even vragen. Al met al verdienen ze op z'n minst een plekje waar ze met elkaar kunnen communiceren.
Ik wil de nieuwe niet, weet wel zeker dat ik 'm niet kan betalen. En ja, ik zou een paar maanden kunnen wachten totdat de prijs van de 4S zakt, maar ik ben het wachten een beetje zat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:54 schreef xaban06 het volgende:
Ik zou 'm terug doen. Over 2 maanden is de nieuwe er.
Nou ja, ik heb vorig jaar voor mijn vrouw een iPhone 4S gekocht. 24 maanden 30,- inclusief internet. Toen was 4S nog maar net nieuw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
https://www.gsmwijzer.nl/(...)n_id#bestelformulier
Smartmix 350 + 1500 MB internet. Tweejarig abo, eerste 9 maanden 32, daarna rond de 47.
Ben ik heel erg afgezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he? Fucking afzetters.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Ayca het volgende:
70 euro voor een hoesjedie van mij was 10 euro
Het is een Pipetto, ja!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
Sowieso gewoon een cleane witte hoes uit China bestellen voor slechts een paar euro.
70 euro voor een hoesje met een cheape gouden kleur die doet vermoeden dat de eigenaar van deze telefoon tevens een zwarte, glimmende Nickelsonjas draagt met Nikes eronder en grote hoepels in haar oren heeft, is gewoon weggegooid geld.
Xaban, kom er maar in.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Bilge het volgende:
![]()
![]()
![]()
Apple-accesoires zijn rete-duur.
Borte, is deze telefoon niets voor jou: http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info
41 megapixels camera.
Dat denk ik dus ook. Ok, de 4S is nu wel gratis volgens mij? Voor de nieuwe iPhone zal je hooguit iets moeten bijbetalen. Maar maandelijks zal het niet duurder zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef Bilge het volgende:
Vorig jaar waren de prijzen wat lager. De telecombedrijven hebben hun tarieven flink opgeschroefd.
Ik vermoed ook dat de Iphone 5 niet veel duurder wordt dan wat je nu aan de 4s kwijt bent.
Pipetto mipetto anlamam ben, het onding oogt gewoon ordinair.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een Pipetto, ja!!
Boer. Ne anlar iste.
Apple prijzen zakken niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn oom en nichtje hebben dezelfde abo gekocht. Mijn oom heeft letterlijk langer dan een jaar gewacht opdat de prijzen zouden zakken.
Iewh Ayca..quote:
Echt? Ik vind hem juist classy ogen. Heb je de andere kleuren ook bekeken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pipetto mipetto anlamam ben, het onding oogt gewoon ordinair.![]()
Ben geen Apple-hater overigens, de iPhone is een fijn dingetje.
China?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Ayca het volgende:
En anders uit China bestellen, zou ik ook gedaan hebben als ik er niet snel een nodig had. Kan wel een aantal weken duren namelijk
Sen tatar miydin kiz?quote:
Nu wel. Het ding zelf is op zich niet lelijk, de button met logo ziet er inderdaad wel netjes uit. Voor zo'n prijs verwacht ik dat de naden e.d. ook netjes zijn afgewerkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh Ayca..
[..]
Echt? Ik vind hem juist classy ogen. Heb je de andere kleuren ook bekeken?
Ehm, dat is een Uyghur lied.quote:
Je bent in Turkije en zit op FOK?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Ayca het volgende:
Maar... het is goedkoop, en gratis verzendkosten!
In deze OP staan er een paar [Chinese Webshops] Topic #210 Waar XL soms S blijkt te zijn mss zit daar wat bij. Maar ik ga slapen, morgen izmir gezmekiyi geceler
Nee, zou het je anders niet vragen denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm, dat is een Uyghur lied.
En nee, ik ben een Oghuz. Heb je dan niks meegekregen van de Tatar vs Oghuz ruzies tussen mij en Burak?
Die naden horen zo...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nu wel. Het ding zelf is op zich niet lelijk, de button met logo ziet er inderdaad wel netjes uit. Voor zo'n prijs verwacht ik dat de naden e.d. ook netjes zijn afgewerkt.
Maar dat goud.Ik heb niets met goud. Ook gouden sieraden enzo, een gouden ketting is ook voor tokkies. Alleen een gouden trouwring is geoorloofd.
En de prijs, tja. Al is het het mooiste hoesje dat er bestaat, 70 euro voor een hoesje is gewoon bullshit.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, zou het je anders niet vragen denk ik.
btw .. tatar pwnz oguzlar
Iyi gezmeler canim.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Ayca het volgende:
Maar... het is goedkoop, en gratis verzendkosten!
In deze OP staan er een paar [Chinese Webshops] Topic #210 Waar XL soms S blijkt te zijn mss zit daar wat bij. Maar ik ga slapen, morgen izmir gezmekiyi geceler
Ankara, Serefli Kochisar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
En waarom kom jij ook al weer uit Turkije (oorspronkelijk)?
[..]
Iyi gezmeler canim.![]()
Ik vroeg niet waar maar waarom!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ankara, Serefli Kochisar.
Baskentliyiz kizimmm
Ha. Tataristanquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waar maar waarom!
Ik bedoel, jullie pwnen toch? Waar is jullie eigen land?
Nee, deze Borte kardes.quote:
Doorgedraaide?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Vay.
Ik ben vernoemd naar mijn doorgedraaide overgrootmoeder.
Aangenaam Zeliha kardes. Ismin guzelmis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hehe ja ze was gek volgens mijn moeder. Of ze echt was doorgedraaid of gewoon prettig gestoord weet ik niet.
En ik heet Zeliha.
Yirmiyedi. Sen kac yasindasin Zeliha?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Saolasin.
Trouwens, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik noem iedereen die getrouwd is en een kind heeft automatisch abi/abla, alsof ik zelf nog heel jong ben ofzo terwijl iedereen van mijn leeftijd al trouwt en kinderen krijgt/heeft.
IGquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
Aldim 5 kilo!
Neyse, iyi geceler en eetsmakelijk alvast.
Hadi iyi uykular.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
Aldim 5 kilo!
Neyse, iyi geceler en eetsmakelijk alvast.
Ik zou het niet aanraden, vergroot de kloof volgens mij aanzienlijk tussen Koerden en Turken op lange termijn. Gewoon beter forum waar ze allebei terecht kunnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou het überhaupt niet gevaarlijk zijn om een Koerdisch forum te maken?
Maar het was zo'n mooie domeinnaam.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou het niet aanraden, vergroot de kloof volgens mij aanzienlijk tussen Koerden en Turken op lange termijn. Gewoon beter forum waar ze allebei terecht kunnen.
Verkopen aan een Jood, die kopen alles met potentie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar het was zo'n mooie domeinnaam.
Het internet stikt van de Koerdische fora.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens en de Koerden zullen het daar ook niet mee eens zijn.
Ik weet niet of er een forum voor Koerden is maar ik heb een goede domeinnaam dus ik dacht laat ik het hier even vragen. Al met al verdienen ze op z'n minst een plekje waar ze met elkaar kunnen communiceren.
tmiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:29 schreef Bilge het volgende:
Het enige wat mij bevrijd
is schijten onder de baas zijn tijd
las ik van een wc-deur op ons werk, terwijl de door overmatige inname van superhete chilisaus veroorzaakte diarree brandend mijn lichaam verliet.
Turkse boksofficial overlijdt voor aanvang Spelenquote:Een Turkse boksofficial is vlak voor aanvang van de Olympische Spelen overleden. De 73-jarige Garip Erkuyumcu werd dood aangetroffen in een hotel in Londen. Hij zou tijdens het olympische bokstoernooi scheidsrechters hebben moeten assisteren.
Autopsie moet vandaag de doodsoorzaak uitwijzen, al wordt vermoedt dat een hartaanval Erkuyumcu fataal is geworden. Het lichaam van de overleden official wordt volgende week teruggevlogen naar Turkije.
Neo-ottomanismequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het internet stikt van de Koerdische fora.
Voormalige slaven van het Ottomaanse Rijk verdienen ook een eigen plekje waar ze met elkaar kunnen communiceren over 500 jaar Turkse heerschappij. Mijn zoektocht naar een dergelijk forum leverde niets op. Misschien iets voor jou? Dit zou een actueel en interessant topic zijn: Turkije aast openlijk op Balkan.
Bilge provocatie is de beste provocatiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Voormalige slaven van het Ottomaanse Rijk verdienen ook een eigen plekje waar ze met elkaar kunnen communiceren over 500 jaar Turkse heerschappij. Mijn zoektocht naar een dergelijk forum leverde niets op. Misschien iets voor jou? Dit zou een actueel en interessant topic zijn: Turkije aast openlijk op Balkan.
Is wel interessant ja, dankjewel!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:29 schreef xaban06 het volgende:
Borte hoeveel moest je nou betalen voor je iPhone en hoeveel jaar?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
https://www.gsmwijzer.nl/(...)n_id#bestelformulier
Smartmix 350 + 1500 MB internet. Tweejarig abo, eerste 9 maanden 32, daarna rond de 47.
Ben ik heel erg afgezet?
Waarom zou het gevaarlijk zijn om daar te zwemmen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Twee weken geleden op Büyükada. Echt zonde van al die borden, niemand houdt zich eraan...
Voor een bokser ben je wel errug toegeeflijk. Keer je tijdens eenw edstrijd ook je linkerwang toe wanneer je op je rechterwang geraakt wordt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bilge provocatie is de beste provocatie
hoe laat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:36 schreef Bilge het volgende:
De Turkse volleybaldames nemen het vanavond op tegen titelfavoriet Brazilië tijdens de Olympische Spelen.
[ afbeelding ]
Naz Aydemir![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neslihan Darnel![]()
![]()
![]()
![]()
23.00 volgens de officiele site, alleen weet ik nog steeds niet of het engelse tijd is of nederlandsequote:
Turkse mannetjes zijn jammer genoeg één en al smerigquote:
Dit. Vooral de vorige generatie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Turkse mannetjes zijn jammer genoeg één en al smerig
Nederlandse tijd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef Eagle_99 het volgende:
Neslihan
[..]
23.00 volgens de officiele site, alleen weet ik nog steeds niet of het engelse tijd is of nederlandse
Bedankt voor het melden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef EL_Presidente het volgende:
deze moet ik zien:
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21088886.asp
http://webtv.hurriyet.com(...)i-erken-basladi.aspx
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Turkse mannetjes zijn jammer genoeg één en al smerig
Laat mij geen boekje opendoen over Turkse vrouwen. Stelletje geldwolvenquote:
Eergisteren werd ik op straat aangesproken door een onbekende dronken Nederlandse man, en na een flink gesprek vroeg hij opeens of ik met hem wilde neuken. We liepen naast een meer, ik had hem er zo in kunnen wippen, maar wist me toch te beheersen. Misschien was hij het?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bilge, heb je je geheime aanbidster al gevonden?
Heb je niet aan hem gevraagd of hij recentelijk in de efteling was?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Eergisteren werd ik op straat aangesproken door een onbekende dronken Nederlandse man, en na een flink gesprek vroeg hij opeens of ik met hem wilde neuken. We liepen naast een meer, ik had hem er zo in kunnen wippen, maar wist me toch te beheersen. Misschien was hij het?
Na die opmerking probeerde ik hem zsm te lozen. Als ik nog over koetjes en klafjes zou doorlullen zou hij mijn intentie verkeerd begrijpen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb je niet aan hem gevraagd of hij recentelijk in de efteling was?
Misschien zijn het er meerdere?quote:8934/10/25#114781514]zaterdag 28 juli 2012 22:32[/url] schreef Levolution het volgende:[/b]
Over de geheime aanbidster gesproken, zag nadat jij die foto had gepost ook een auto met stof op de achterruit waarin Bilge en wat hartjes in geschreven stonden.
De aanbidster is internationaal actief.
Ayca, vertel? Dat ze smerig zijn is wel bekend, maar wat hebben ze geflikt?
Kun je uitleggen wat ze leuk maakt? Op grond van de gemiddelde Turk in Nederland zou ik juist een pesthekel krijgen aan dat volk.quote:
Ik heb geneens een idee wat ik leuk aan ze vindquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Na die opmerking probeerde ik hem zsm te lozen. Als ik nog over koetjes en klafjes zou doorlullen zou hij mijn intentie verkeerd begrijpen.
[..]
Misschien zijn het er meerdere?![]()
[..]
Kun je uitleggen wat ze leuk maakt? Op grond van de gemiddelde Turk in Nederland zou ik een pesthekel krijgen aan dat volk.
Gönül bu otada konar bokada.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb geneens een idee wat ik leuk aan ze vindgewoon uiterlijk en cultuur
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef Levolution het volgende:
Ja en nee. Gezellig zijn Turken zeker. Maar die vieze gladjanussen, daar kan ik me echt aan ergeren. Jong of oud, maakt niet uit. Getrouwde mannen die zich buiten niet weten te gedragen omdat vrouwlief inmiddels te dik is van alle tatli's om fatsoenlijk uitgewoond te worden. Of die straatjochies die zich helemaal hip en 'westers' voelen met hun gelikte kapsels en hun sandnigger kleurtje en teenslippers.
De wat nettere Turken, die kan ik wel waarderen.
Wat?quote:
Ja en nee. Gezellig zijn Turken zeker. Maar die vieze gladjanussen, daar kan ik me echt aan ergeren. Jong of oud, maakt niet uit. Getrouwde mannen die zich buiten niet weten te gedragen omdat vrouwlief inmiddels te dik is van alle tatli's om fatsoenlijk uitgewoond te worden. Of die straatjochies die zich helemaal hip en 'westers' voelen met hun gelikte kapsels en hun sandnigger kleurtje en teenslippers.
Turks gezegde over verliefd worden.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het volgende filmpje precies de vinger legt op de meest voorkomende Turkse eigenschappen: de sluwe kortzichtige opportunist, de betweter die overal verstand van heeft, en de naieve onnozele boerenpummel.
Begonnen. http://nos.nl/os2012/play/9/.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:36 schreef Bilge het volgende:
De Turkse volleybaldames nemen het vanavond op tegen titelfavoriet Brazilië tijdens de Olympische Spelen.
[ afbeelding ]
Naz Aydemir![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neslihan Darnel![]()
![]()
![]()
![]()
Turkse mannen gaan vreemd ongeacht het uiterlijk van hun vrouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef Levolution het volgende:
Is dat een excuus? Ies koeltoerquote:Op zondag 29 juli 2012 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse mannen gaan vreemd ongeacht het uiterlijk van hun vrouw.
Tja, het is toch zo? Nu wil ik niet beweren dat vreemdgaan exclusief Turks is, absoluut niet. Maar de Turkse mannen spannen toch wel de kroon.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is dat een excuus? Ies koeltoer
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, het is toch zo? Nu wil ik niet beweren dat vreemdgaan exclusief Turks is, absoluut niet. Maar de Turkse mannen spannen toch wel de kroon.
Even serieus, ik heb echt een slecht beeld van Turkse mannen.Best raar aangezien mijn vader en andere mannen in mijn familie juist het tegenovergestelde van dit beeld zijn. Mjah, het zal mijn pessimistische aard wel zijn.
Nee, hoor. Er zit veel meer achter. Ik ben serieus als ik zeg dat tenminste 30-40% van de Turkse mannen in mijn omgeving openlijk vreemdgaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Marges uitvergroten en dan een stereotype van kweken, wat het oog ziet is niet alles wat er is.
kijk-mij-nog-single-zijn postquote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Marges uitvergroten en dan een stereotype van kweken, wat het oog ziet is niet alles wat er is.
Oke, misschien zit ik er naast wat betreft percentage. Maar het valt mij echt op hoe makkelijk en hoe veel Turkse mannen vreemdgaan in vergelijking met bijvoorbeeld Nederlandersquote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Er zit veel meer achter. Ik ben serieus als ik zeg dat tenminste 30-40% van de Turkse mannen in mijn omgeving openlijk vreemdgaan.
Vaak zullen ze dan wel een relatie met een Nederlands meisje hebben. Dat maakt het wat makkelijker.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, misschien zit ik er naast wat betreft percentage. Maar het valt mij echt op hoe makkelijk en hoe veel Turkse mannen vreemdgaan in vergelijking met bijvoorbeeld Nederlanders
http://vreemdgaan.nu/inde(...)an-voor-in-nederlandquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, misschien zit ik er naast wat betreft percentage. Maar het valt mij echt op hoe makkelijk en hoe veel Turkse mannen vreemdgaan in vergelijking met bijvoorbeeld Nederlanders
Als je niks zinnig hebt te zeggen tegen mij, dan alsjeblieft niks zeggen, dat is frusterend voor mij en jij bereikt er niks mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
kijk-mij-nog-single-zijn post
Jij was toch nog opzoek naar een vrouw op korte termijn?
Lul dan ook niet via chat over dat soort dingen of schaam je je er voorquote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je niks zinnig hebt te zeggen tegen mij, dan alsjeblieft niks zeggen, dat is frusterend voor mij en jij bereikt er niks mee.
Inderdaad. Maar, check it out. De vrouwen gaan net zo vaak vreemd. Het probleem met Turkse mannen is dat ze denken dat ze een vrijbrief hebben omdat ze man zijn. Voor een Turkse man (ja, ik generaliseer) is het de normaalste zaak van de wereld om er op je 40ste een vriendin erbij te nemen terwijl ze thuis een vrouw en kinderen op de bank hebben. Maar hier komt het, ze doen het gewoon openlijk. Ze kennen geen schaamte. Terwijl het voor een Turkse vrouw bijna ondenkbaar is dat ze hetzelfde gedrag vertoont (en ja, ik weet dat het ook voorkomt).quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://vreemdgaan.nu/inde(...)an-voor-in-nederland
Op het gebied van seksuele ervaringen zijn Nederlanders gemiddeld: 31% is wel eens vreemdgegaan (wereldwijd 22%),
Het eerstvolgende grote onderzoek naar vreemdgaan was van de psycholoog Henk Noort. Hij onderzocht 1700 heteroseksuele mannen en vrouwen tussen de 20 en 45 jaar. De percentages die hij vond liggen beduidend hoger dan die van het Nisso. Hij vond dat 25% van de mannen en 27% van de vrouwen wel eens was vreemdgegaan.
Absoluut niet mee eens. Ik ken maar weinig Nederlandse koppels waarvan de man openlijk vreemdgaat en de vrouw dit pikt omdat het nou eenmaal ingebakken zit in de Nederlandse cultuur. Terwijl dit soort gevallen heel normaal zijn binnen de Turkse gemeenschap.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef Arcadia het volgende:
Dat Turken - en zeker een "relatief' groot aantal - schijnheilig zijn, dat weet ik, maar in vergelijking met Nederlanders? Nee.
Klinkt onzinning, zo'n 2e vriendin kost flink wat geld. Dat gaat de gemiddelde Turk er niet uithalenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar, check it out. De vrouwen gaan net zo vaak vreemd. Het probleem met Turkse mannen is dat ze denken dat ze een vrijbrief hebben omdat ze man zijn. Voor een Turkse man (ja, ik generaliseer) is het de normaalste zaak van de wereld om er op je 40ste een vriendin erbij te nemen terwijl ze thuis een vrouw en kinderen op de bank hebben. Maar hier komt het, ze doen het gewoon openlijk. Ze kennen geen schaamte. Terwijl het voor een Turkse vrouw bijna ondenkbaar is dat ze hetzelfde gedrag vertoont (en ja, ik weet dat het ook voorkomt).
Scheiden is erg makkelijk binnen de Nederlandse cultuur. Verveel je je met je vrouw, scheiden!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Ik ken maar weinig Nederlandse koppels waarvan de man openlijk vreemdgaat en de vrouw dit pikt omdat het nou eenmaal ingebakken zit in de Nederlandse cultuur.
Ik hoor het hier voor het eerstquote:Terwijl dit soort gevallen heel normaal zijn binnen de Turkse gemeenschap.
Uff, vriendin, tijdelijke flirt etc. Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klinkt onzinning, zo'n 2e vriendin kost flink wat geld. Dat gaat de gemiddelde Turk er niet uithalen
Liever scheiden dan vastzitten aan een man die zich gedraagt als een god terwijl jij depressief thuis zit en voor de kinderen zorgt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Scheiden is erg makkelijk binnen de Nederlandse cultuur. Verveel je je met je vrouw, scheiden!
Wat ik tegen jou privé zeg, graag ook privé houden. En alsjeblieft, moet ik jouw leven nu ook aan de islamitische schandpaal hangen? Er was totaal geen aanleiding voor jou om zoiets belachelijk te zeggen op zo'n denigrerende wijze Devrim, verbaast me hoe inconsistent sommige mensen af en toe kunnen praten.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lul dan ook niet via chat over dat soort dingen of schaam je je er voor
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
kijk-mij-nog-single-zijn post
Jij was toch nog opzoek naar een vrouw op korte termijn?
Ma nigga, dit is een online forum met anonimiteit. Je kan net zo goed een Surinaamse cokedealer hier uithangen, no one gives a fuck.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat ik tegen jou privé zeg, graag ook privé houden. En alsjeblieft, moet ik jouw leven nu ook aan de islamitische schandpaal hangen? Er was totaal geen aanleiding voor jou om zoiets belachelijk te zeggen op zo'n denigrerende wijze Devrim, verbaast me hoe inconsistent sommige mensen af en toe kunnen praten.
Dat doe ik niet, als je mijn denken wat betreft vriendinnetjes en huwelijk wilt weten. Ik wil met 1 vrouw trouwen en heel mijn leven monogaam blijven, that's it.
Hij praat onzin hoor, pot verwijt de ketel dat hij zwart is, er was wel een gesprek, maar dat ging over de aanpak van het leven van Devrim zelf, ik heb nog nooit een vrouw op korte termijn gezocht en dat heb ik nog nooit gezegd. Allah canimi alsin, tövbe tövbe.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arcadia, onze altijd zo vrome moslim vriend, dit had ik toch niet verwacht van jou!
Ik geloof je.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij praat onzin hoor, pot verwijt de ketel dat hij zwart is, er was wel een gesprek, maar dat ging over de aanpak van het leven van Devrim zelf, ik heb nog nooit een vrouw op korte termijn gezocht en dat heb ik nog nooit gezegd. Allah canimi alsin, tövbe tövbe.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij praat onzin hoor, pot verwijt de ketel dat hij zwart is, er was wel een gesprek, maar dat ging over de aanpak van het leven van Devrim zelf, ik heb nog nooit een vrouw op korte termijn gezocht en dat heb ik nog nooit gezegd. Allah canimi alsin, tövbe tövbe.
Ik ga je gewoon negeren tot je weer normaal doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]_!
Jammer dat Steam geen logs bijhoud
Wilde ik ook zeggen. Ik gooi NOOIT kleren wegquote:Op zondag 29 juli 2012 01:26 schreef Ayca het volgende:
Waarom weggegooid? Je had er arme afrikaantjes mee kunnen helpen
Afiyet olsunquote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef xaban06 het volgende:
Gel geel sende gel, taze kavun'a geeel.
Az once memleketten geldi
[ afbeelding ]
Borte hoe kom je aan die wijsheid? Je praat alsof er feiten zijn gebaseerd op onderzoeken oid. Of is dit wat jij in je omgeving ziet en daarom denkt dat het maar zo is?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar, check it out. De vrouwen gaan net zo vaak vreemd. Het probleem met Turkse mannen is dat ze denken dat ze een vrijbrief hebben omdat ze man zijn. Voor een Turkse man (ja, ik generaliseer) is het de normaalste zaak van de wereld om er op je 40ste een vriendin erbij te nemen terwijl ze thuis een vrouw en kinderen op de bank hebben. Maar hier komt het, ze doen het gewoon openlijk. Ze kennen geen schaamte. Terwijl het voor een Turkse vrouw bijna ondenkbaar is dat ze hetzelfde gedrag vertoont (en ja, ik weet dat het ook voorkomt).
Slechte omgeving heb jequote:Op zondag 29 juli 2012 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Wat ik hierboven heb beschreven is inderdaad gebaseerd op mijn eigen ervaring met Turken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |