Hey, hoe is het met de familie als ik vragen mag?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht Borte maar ze is al gaan slapen
Kleine is nog steeds opgenomen. Niks speciaals om te melden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met de familie als ik vragen mag?
Beterschap inshallahquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kleine is nog steeds opgenomen. Niks speciaals om te melden.
Sen napiyon nasilsin TS.
Zelfde hier. Moet er straks eigenlijk vroeg uit, maar sahur moet ook. Dus even wat eten nu, straks waarschijnlijk slapen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beterschap inshallah
goed, beetje tijd aan het doden tot het slapen, met jou?
Werken? Je kan nu al afsluiten hequote:Op donderdag 26 juli 2012 02:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zelfde hier. Moet er straks eigenlijk vroeg uit, maar sahur moet ook. Dus even wat eten nu, straks waarschijnlijk slapen.
Nee, keuken kopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Werken? Je kan nu al afsluiten he
Welke? Een op maat gemaakte uiteraard, geen showroom model. Ik ben er alleen nog niet over uit welk merk apparatuur. Heb jij ervaring?quote:
Ah zo, dat is wel beter idd. Nope, niet echt, heb zelf een variatie van merken gekozen op basis van Ikea (quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welke? Een op maat gemaakte uiteraard, geen showroom model. Ik ben er alleen nog niet over uit welk merk apparatuur. Heb jij ervaring?
Whirlpool of Siemens, wat zou je doen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah zo, dat is wel beter idd. Nope, niet echt, heb zelf een variatie van merken gekozen op basis van Ikea () advies.
Ik heb zelf goede ervaringen met Whirlpool, Siemens weet ik niet echt, alleen stofzuiger van gehad, was wel oke. Whirlpool vind ik persoonlijk mooi en goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Whirlpool of Siemens, wat zou je doen?
Hmmke. Keuzes keuzes...quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb zelf goede ervaringen met Whirlpool, Siemens weet ik niet echt, alleen stofzuiger van gehad, was wel oke. Whirlpool vind ik persoonlijk mooi en goed.
Samen met mijn vrouw moeten we kiezen. Prijs komt aardig overeen van beide merken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lastig indeed, moet je ze alleen maken?
Weet zij wat ze wil?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Samen met mijn vrouw moeten we kiezen. Prijs komt aardig overeen van beide merken.
Vay anaaam, daar gaat je portomonee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een groot, heel groot keuken. Verder maakt het niet veel uit
Nee, echt niet. Ik ben en blijf een Turk: onderhandelen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaam, daar gaat je portomonee.
yuh!quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:05 schreef xaban06 het volgende:
Absurd eigenlijk die prijzen. EUR 400,- voor 60cm2 werkblad.
Koerden moeten zich niet scheiden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hallo Arkadassen,
Ik heb een vraagje. Ik weet dat hier ook Koerden zitten.
Hebben Koerden toevallig behoefte aan een soort forum waar hun bij elkaar kunnen komen?
Ben ik het niet mee eens en de Koerden zullen het daar ook niet mee eens zijn.quote:
Het grote koerden topic ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens en de Koerden zullen het daar ook niet mee eens zijn.
Ik weet niet of er een forum voor Koerden is maar ik heb een goede domeinnaam dus ik dacht laat ik het hier even vragen. Al met al verdienen ze op z'n minst een plekje waar ze met elkaar kunnen communiceren.
Ik wil de nieuwe niet, weet wel zeker dat ik 'm niet kan betalen. En ja, ik zou een paar maanden kunnen wachten totdat de prijs van de 4S zakt, maar ik ben het wachten een beetje zat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:54 schreef xaban06 het volgende:
Ik zou 'm terug doen. Over 2 maanden is de nieuwe er.
Nou ja, ik heb vorig jaar voor mijn vrouw een iPhone 4S gekocht. 24 maanden 30,- inclusief internet. Toen was 4S nog maar net nieuw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
https://www.gsmwijzer.nl/(...)n_id#bestelformulier
Smartmix 350 + 1500 MB internet. Tweejarig abo, eerste 9 maanden 32, daarna rond de 47.
Ben ik heel erg afgezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |