Trusten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Slapen denk ik?![]()
Iets wat ik nu ook ga doen.![]()
Iyi geceler.
Iyi ruyalar, bidenem.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Slapen denk ik?![]()
Iets wat ik nu ook ga doen.![]()
Iyi geceler.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Landysh het volgende:
Ja, najah. Ik wilde een week terug een BB kopen. Op het laatste moment (letterlijk, de bezorger was 10 minuten van mijn huis verwijderd) afgezegd.Nu ga ik pas een nieuwe tel halen wanneer mijn huidige abo afloopt (feb 2011). Tot dan zal de nieuwe iPhone toch wel iets goedkoper zijn? En de mainvraag is eigenlijk: BB of iPhone? Welke is beter.
Ligt eraan wat je met je telefoon wil doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Landysh het volgende:
Ja, najah. Ik wilde een week terug een BB kopen. Op het laatste moment (letterlijk, de bezorger was 10 minuten van mijn huis verwijderd) afgezegd.Nu ga ik pas een nieuwe tel halen wanneer mijn huidige abo afloopt (feb 2011). Tot dan zal de nieuwe iPhone toch wel iets goedkoper zijn? En de mainvraag is eigenlijk: BB of iPhone? Welke is beter.
Thanks voor je uitleg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:38 schreef zarGon het volgende:
Als je tot februari gaat wachten, is het trouwens een beetje lomp om een iPhone 4 te gaan halen, mijns inziens. Elk jaar rond juni/juli verschijnt er een nieuwe telefoon. Dan heb jij je iPhone 4 in februari, maar over 4/5 maanden is er een nieuwe iPhone.
Je kunt je opties beter gaan beoordelen rond die tijd (februari).
Wat wil jij met je telefoon kunnen? Waar let je op?
Nee hoor. Merk boeit mij totaal niet. Ik wil graag een smartphone maar tot nu toe vind ik alleen de blackberry en iPhone er mooi uitzien. En ja, vormgeving is erggggg belangrijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:33 schreef msnk het volgende:
Waarom perse één van die twee? Genoeg betere toestellen. Of moet het perse een grote merknaam zijn?
Met een abonnement haal je in februari echt wel een goed toestel met een betaalbare abo. Een iPhone is trouwens vele malen duurder dan andere toestellen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Thanks voor je uitleg.
Nieuwe telefoons zijn duur, ik wil wel een betaalbare abo. Verder boeit het mij niet dat ik een ietwat oudere tel heb. Momenteel heb ik een samsung D600 (al vier jaar trouwens), dusssss.
De HTC trekt mij totaal niet vergeleken met de BB en iPhone.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met een abonnement haal je in februari echt wel een goed toestel met een betaalbare abo. Een iPhone is trouwens vele malen duurder dan andere toestellen.
Bij T-Mobile was het bijvoorbeeld mogelijk om een HTC Desire met een 2-jarig abonnement te nemen voor 20 euro. Je kreeg er ook nog eens 2 jaar lang gratis een internetabonnementje bij. Februari is over 5/6 maanden, dan is er echt heel erg veranderd in de telecomwereld.
(Loopt je abo af in februari 2011? Waarom vernieuw je niet 4 maanden van tevoren?)
Welke provider heb je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
De HTC trekt mij totaal niet vergeleken met de BB en iPhone.
Ja mijn abo loopt in Februari af. Kun je je abo 4 maanden van tevoren vernieuwen dan?
T-mobile. Maar wat bedoel je met van te voren verlengen? Ik neem aan dat ik tot februari nog vastzit aan mijn abo?quote:
Bij T-Mobile kun je via het internet 4 maanden, en via een fysieke winkel 3 maanden voordat jouw huidige abonnement afloopt, je huidige abonnement vernieuwen. Even inloggen op My T-Mobile, daar kun je zien wanner je abonnement afloopt en of je eventueel kunt vernieuwen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
T-mobile. Maar wat bedoel je met van te voren verlengen? Ik neem aan dat ik tot februari nog vastzit aan mijn abo?
Wat heeft het dan voor nut om mijn abo nu al te vernieuwen als ik mijn tel en nieuwe abo toch nog niet ga gebruiken? De reden dat ik wil wachten tot dat mijn huidige abo afloopt is zodat ik een goedkopere abo kan aanschaffen voor de iPhone die ik wil halen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij T-Mobile kun je via het internet 4 maanden, en via een fysieke winkel 3 maanden voordat jouw huidige abonnement afloopt, vernieuwen. Even inloggen op My T-Mobile, daar kun je zien wanner je abonnement afloopt en of je eventueel kunt vernieuwen.
Als jouw abonnement 1 februari 2011 afloopt, kun je op 1 (of 2) oktober 2010 via de website van T-Mobile je abonnement vernieuwen. Je krijgt het nieuwe toestel (als je ervoor gekozen hebt) wanneer je vernieuwt, maar je abonnement gaat pas in op 1 (of 2) februari 2011.
Het voordeel is dat je 4 maanden eerder een nieuwe telefoon kan halen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor nut om mijn abo nu al te vernieuwen als ik mijn tel en nieuwe abo toch nog niet ga gebruiken? De reden dat ik wil wachten tot dat mijn huidige abo afloopt is zodat ik een goedkopere abo kan aanschaffen voor de iPhone die ik wil halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |