quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben echt bang voor poezen/katten. Ben een keer kei hard in mijn vingers gekrabt toen ik zo'n vals kreng probeerde te aaien. Kut beesten.
Hebben dat soort beesten wel een karakter? Dus heeft het een nood om geaaid te worden zoals bij katten e.d.?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef xaban06 het volgende:
Mijn beestje .......van jaren terug
[ afbeelding ]
Nope, totaal niet sociaal. Je moet ze uiteraard wel dagelijks blijven voeden en verschonenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hebben dat soort beesten wel een karakter? Dus heeft het een nood om geaaid te worden zoals bij katten e.d.?
Daarom ging ik het opzoeken schatquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Eagle_99 het volgende:
Heb zin in Turkije
Mijn opa's watermeloenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus je gaat een beest voeden, verschonen, in je huis houden en dat beest weet niet eens de moeite dat je doet. Dus het is een soort van sier in je kamer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nope, totaal niet sociaal. Je moet ze uiteraard wel dagelijks blijven voeden en verschonenAnders kan hij je wel eens bijten omdat hij je niet meer kent.
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus je gaat een beest voeden, verschonen, in je huis houden en dat beest weet niet eens de moeite dat je doet. Dus het is een soort van sier in je kamer?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*haat*quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Borte, als je haat op dit hè, dan![]()
Ja, net de moederquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het is wel een vreetzak hoor Arcadia
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, toegegeven. Deze is wel een heel klein beetje lief.
Die laatste fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Hij is pas een baas, en ook volgens mij de enige die mijn oma en opa hebben overgehouden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praat normaal, ik heb jou nooit iets aangedaan, dus ik snap niet waarom je zo belachelijk aan het doen bent nu.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:25 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Smerig poepbeest, doodmaken die handel.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder haat huisdieren.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ze heeft een hekel aan harige beesten. Ik heb regelmatig last van lichte haaruitval en zelfs dat maakt haar gek. Utanmasa zou ze mij ook uit het huis gooien.
Als je echt tövbe zou doen, zou je het bericht weghalenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
Oh my, wat een walgelijk beest. Tove tovbe.
trustequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nu slapen jongens. Iyi geceler.
Sanada, Allah rahatlik versin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nu slapen jongens. Iyi geceler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |