SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
Ik kon er wel om lachen, vooral wanneer je zo'n Marokkaanse serieuze hoofd inbeeld die geshockeerd isquote:
Jij bent vrouw. Jij moet het weten. Wat is handig, wat is praktisch, waar op te letten. Design zijn we al uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
@xaban
Tips voor een mooie keuken:
http://dwellinggawker.com/?s=kitchen
Dat was nog een van mijn leukere grapjes. Ik kan veel slechter: hoe noem je een skiënde kiwi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik houd erg van koken maar ben verder ook erg rommelig en chaotisch in de keuken. Verder houd ik ervan om te fotograferen in de keuken. Dus qua kleur een lichte, ruime keuken met veel opbergruimte. Goede ventilatie en een afzuigkap is ook een must.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij bent vrouw. Jij moet het weten. Wat is handig, wat is praktisch, waar op te letten. Design zijn we al uit.
2 nieuwe tattoos laten zettenquote:
Wat we nu hebben is hetelucht, moeder heeft geen hetelucht, ik merk geen verschil. Ohja, het is een siemens, misschien dat die niet heel goed zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik houd erg van koken maar ben verder ook erg rommelig en chaotisch in de keuken. Verder houd ik ervan om te fotograferen in de keuken. Dus qua kleur een lichte, ruime keuken met veel opbergruimte. Goede ventilatie en een afzuigkap zijn ook een must.
En een echte goede oven! Het liefst hetelucht. Iig geen combimagnatron bijvoorbeeld.
quote:
In Nederland wordt zo een beetje alles duurderquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef Bilge het volgende:
Terwijl in Nederland studeren steeds duurder en duurder wordt, wil Turkije het compleet gratis maken.
Je kan je nog steeds "islamitisch wassen" dus geen probleemquote:
Ik heb weinig verstand van merken wanneer het aankomt op 'beyaz esya'. Wij hebben momenteel een elektrische oven, werkt ook prima. Maar een combimagnetron.. ehm nee. Volgens mij kun je er niet eens een pizzasteen indoen, of wel soms?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat we nu hebben is hetelucht, moeder heeft geen hetelucht, ik merk geen verschil. Ohja, het is een siemens, misschien dat die niet heel goed zijn?
In ons nieuwe keuken komt in ieder geval een combi
Dat lijkt mij een goede keus.quote:Wat zou je kiezen als werkblad? Ons keus is gevallen op natuursteen/graniet.
Als alles wat jullie hebben past in de ruimte daarvoor bestemd, dan is het toch prima? Wij hebben een hele kleine keuken dus telkens wanneer ik iets nieuws wil kopen moet ik even nagaan of er wel genoeg plek is in de keuken. Dat wil ik later niet. Vandaar dat ik zei dat ruimte belangrijk is.quote:Verder veel opbergruimte, sja. Wat is veel? Het wordt waarschijnlijk 2 grote lade kasten naast elkaar. 1 hoge kast met allemaal plankjes erin en nog 1 normale opberkast. Niet voldoende?
Daar hebben we een silex voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van merken wanneer het aankomt op 'beyaz esya'. Wij hebben momenteel een elektrische oven, werkt ook prima. Maar een combimagnetron.. ehm nee. Volgens mij kun je er niet eens een pizzasteen indoen, of wel soms?
Dat dachten wij ook.quote:Dat lijkt mij een goede keus.
Ruimte is belangrijk, maar ik wil het ook niet volproppen met kastjes. Wij hebben expres geen wand/boven kastjes genomen.quote:Als alles wat jullie hebben past in de ruimte daarvoor bestemd, dan is het toch prima? Wij hebben een hele kleine keuken dus telkens wanneer ik iets nieuws wil kopen moet ik even nagaan of er wel genoeg plek is in de keuken. Dat wil ik later niet. Vandaar dat ik zei dat ruimte belangrijk is.
LOTR je favoriete film?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het bovenste is het symbool wat staat voor moeder en kind, het onderste is een zinnetje wat veel voor me betekend
Silex.quote:
Ah oke. Maak iig een foto van jullie keuken wanneer die af is. Ben wel beniewd.quote:Ruimte is belangrijk, maar ik wil het ook niet volproppen met kastjes. Wij hebben expres geen wand/boven kastjes genomen.
Eerst moet de woning opgeleverd wordenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Silex.![]()
Onze pizzapan is laatst stuk gegaan en nu heeft mijn moeder een silex gekocht. Ik ben er geen fan van en heb maar een pizzasteen besteld.
[..]
Ah oke. Maak iig een foto van jullie keuken wanneer die af is. Ben wel beniewd.
Oh en hayirli olsun alvast.
Succes dan maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eerst moet de woning opgeleverd worden
Yeahh buddyquote:
La git kedinin nesini seviyosun, killi killiquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
Aww, hij is groter geworden, vanavond waren de 3 andere tegen me aangekropen, werd wakker bedolven onder de kittens
Hij is superondeugend.. Maar echt een schatje!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
Aww, hij is groter geworden, vanavond waren de 3 andere tegen me aangekropen, werd wakker bedolven onder de kittens
Komt ie wel eens bij je slapen/op je liggen en slapen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij is superondeugend.. Maar echt een schatje!
Cok tatliquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
La git kedinin nesini seviyosun, killi killi
Elke nacht..Maar eigenlijk altijd bij Deniz. Ze zijn echt beste vriendjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Komt ie wel eens bij je slapen/op je liggen en slapen?
Ja? Wacht maar tot kanoninininivi langs komt dan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik maak zelf uit wat ik mag en wat ik niet mag.
Blij om te horen dat je zoontje er goed mee kan omgaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Elke nacht..Maar eigenlijk altijd bij Deniz. Ze zijn echt beste vriendjes
Eee? Dan maak ik nog steeds zelf uit wat ik mag en wat ik niet mag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja? Wacht maar tot kanoninininivi langs komt dan.
Daarom slot op je onderbroek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef Eagle_99 het volgende:
Inbrekers stelen penis van Chinees.
Ergste wat een man kan overkomen![]()
Ik moest wel lachen
Niettus. Niet in dit topic.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eee? Dan maak ik nog steeds zelf uit wat ik mag en wat ik niet mag.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben echt bang voor poezen/katten. Ben een keer kei hard in mijn vingers gekrabt toen ik zo'n vals kreng probeerde te aaien. Kut beesten.
Hebben dat soort beesten wel een karakter? Dus heeft het een nood om geaaid te worden zoals bij katten e.d.?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef xaban06 het volgende:
Mijn beestje .......van jaren terug
[ afbeelding ]
Nope, totaal niet sociaal. Je moet ze uiteraard wel dagelijks blijven voeden en verschonenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hebben dat soort beesten wel een karakter? Dus heeft het een nood om geaaid te worden zoals bij katten e.d.?
Daarom ging ik het opzoeken schatquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Eagle_99 het volgende:
Heb zin in Turkije
Mijn opa's watermeloenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus je gaat een beest voeden, verschonen, in je huis houden en dat beest weet niet eens de moeite dat je doet. Dus het is een soort van sier in je kamer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nope, totaal niet sociaal. Je moet ze uiteraard wel dagelijks blijven voeden en verschonenAnders kan hij je wel eens bijten omdat hij je niet meer kent.
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus je gaat een beest voeden, verschonen, in je huis houden en dat beest weet niet eens de moeite dat je doet. Dus het is een soort van sier in je kamer?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*haat*quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Borte, als je haat op dit hè, dan![]()
Ja, net de moederquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het is wel een vreetzak hoor Arcadia
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, toegegeven. Deze is wel een heel klein beetje lief.
Die laatste fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Hij is pas een baas, en ook volgens mij de enige die mijn oma en opa hebben overgehouden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praat normaal, ik heb jou nooit iets aangedaan, dus ik snap niet waarom je zo belachelijk aan het doen bent nu.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:25 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Smerig poepbeest, doodmaken die handel.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder haat huisdieren.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ze heeft een hekel aan harige beesten. Ik heb regelmatig last van lichte haaruitval en zelfs dat maakt haar gek. Utanmasa zou ze mij ook uit het huis gooien.
Als je echt tövbe zou doen, zou je het bericht weghalenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
Oh my, wat een walgelijk beest. Tove tovbe.
trustequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nu slapen jongens. Iyi geceler.
Sanada, Allah rahatlik versin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nu slapen jongens. Iyi geceler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |